Heb jij ook zulk haar?quote:
Wat een belachelijke spelling van de naam Ilco.quote:
Tien jaar geleden was ik acht en toen ging ik met mijn skeelers achter een fiets van mijn vriendin hangen en zij dus fietsen terwijl mijn moeder al zei: 'niet doen'. Toch doen. Toen viel ik en toen werd ik meegesleurd achter op de fiets en toen liet ik snel los. Ik had pijn, schaafwonden en heb wel gehuild. Maar toch spectaculairder dan jouw verhaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik was acht en ik heb niet gehuild.
Het is een hippie. Nuf said.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat een belachelijke spelling van de naam Ilco.
Hoe kan dat nou spectaculairder zijn dan een afgerukte lip? Als je dat in een film verwerkt, is 'ie meteen ongeschikt voor jeugdigen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was ik acht en toen ging ik met mijn skeelers achter een fiets van mijn vriendin hangen en zij dus fietsen terwijl mijn moeder al zei: 'niet doen'. Toch doen. Toen viel ik en toen werd ik meegesleurd achter op de fiets en toen liet ik snel los. Ik had pijn, schaafwonden en heb wel gehuild. Maar toch spectaculairder dan jouw verhaal.
Geef toe, het is een laf verhaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou spectaculairder zijn dan een afgerukte lip? Als je dat in een film verwerkt, is 'ie meteen ongeschikt voor jeugdigen.
Aksie aksie aksie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, dat doet me aan de linkse spelling denken:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens met een Ajaxshirt aan door het centrum van Rotterdam gelopen.quote:
Nee die vrouw heeft wel echt krullen, ik heb meer slag. Maar vraag me af wat ze met hem doet.quote:
Nou ja. Een afgerukte lip klinkt wel veelbelovend maar met zo'n dom verhaal is het allesbehalve spectaculair. Ik vind het allebei maar saaie verhaaltjes om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou spectaculairder zijn dan een afgerukte lip? Als je dat in een film verwerkt, is 'ie meteen ongeschikt voor jeugdigen.
Ja, onder die dikke rib colbert van je.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een Ajaxshirt aan door het centrum van Rotterdam gelopen.
Vertel me even hoe een afgerukte lip wel spectaculair kan zijn, dan pas ik het aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee die vrouw heeft wel echt krullen, ik heb meer slag. Maar vraag me af wat ze met hem doet.
[..]
Nou ja. Een afgerukte lip klinkt wel veelbelovend maar met zo'n dom verhaal is het allesbehalve spectaculair. Ik vind het allebei maar saaie verhaaltjes om eerlijk te zijn.
En ik met een Duitse vlag, so what?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een Ajaxshirt aan door het centrum van Rotterdam gelopen.
Die droeg ik toen nog niet.quote:
Afgerukte schaamlip?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vertel me even hoe een afgerukte lip wel spectaculair kan zijn, dan pas ik het aan.
En een wapen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik met een Duitse vlag, so what?
Ik ben nooit meer op Marktplaats geweest daarna.quote:
Je had ruzie met drie Marokkanen en de sterkste Marokkaan pakte je bij je lip en scheurde hem ervan af. Klinkt al veelbelovender.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vertel me even hoe een afgerukte lip wel spectaculair kan zijn, dan pas ik het aan.
Waarom nou weer Marokkanen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je had ruzie met drie Marokkanen en de sterkste Marokkaan pakte je bij je lip en scheurde hem ervan af. Klinkt al veelbelovender.
Nijmegen, hè?quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nijmegen, hè?
Geen wonder. Gisteren weer mijn ouwe sleurkar met bloemetjes op het dak bij de Molenpoort geparkeerd.
Waarom geen Joego's of Jamaicanen? En heb ik nog wraak genomen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat het altijd Marokkanen zijn natuurlijk. Nooit Nederlanders.
Dat is een luxe die past bij hen die goed zijn in wat ze doen. Economische malaises zijn voor markten en de zwakke broeders, de succesvolle mensen onder ons worden enkel door tijd gelimiteerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik niet.
Hoewel ik eventueel een nieuwe opdrachtgever in Nijmegen heb. En eentje in Utrecht. En eentje in Den Haag. Tis recessie hè.![]()
Wel fijn dat ik nu de mogelijkheid heb om te kiezen voor de werkzaamheden die mij het leukst lijken.
Goed dan. Het waren Somaliërs. Ik hoop dat je wraak hebt genomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom geen Joego's of Jamaicanen? En heb ik nog wraak genomen?
Gekke Grieken.quote:
Ik weet het helaas nog steeds niet. Ik geloof dat ik je toen heb geadviseerd om het aan Peter R. de Vries te vragen, maar ik geloof dat ik later las dat je dit al gedaan had.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Ziba het volgende:
In ieder geval. Ik heb het al eens gevraagd maar misschien weet iemand nu wel wat: Op zoek naar een zaak
Heil Hellas.quote:
Nee was dat serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet het helaas nog steeds niet. Ik geloof dat ik je toen heb geadviseerd om het aan Peter R. de Vries te vragen, maar ik geloof dat ik later las dat je dit al gedaan had.
Ja, het is best mogelijk dat ze je daar verder kunnen helpen.quote:
Dat is onprettige waarheid, graag zou ik alle drie de opdrachten aannemen. Bij de ene kom ik met een heel erg leuk meisje samen te werken, bij de tweede mag ik financieringsstromen van een grote organisatie in kaart brengen (net iets anders dan ik tot nu toe heb gedaan, is dus een uitbreiding van m'n werkervaring) en de derde is hetzelfde wat ik tot nu toe bij andere opdrachtgevers heb gedaan (analyseren van de financiën).quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is een luxe die past bij hen die goed zijn in wat ze doen. Economische malaises zijn voor markten en de zwakke broeders, de succesvolle mensen onder ons worden enkel door tijd gelimiteerd.
Hihi, je kan enkel in het oosten werken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef waht het volgende:
Ik wil ook in Den Haag werken verdomme. Tot nu toe vang ik bot en moet ik de beschaving verlaten.
Oosten, zuiden, noorden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, je kan enkel in het oosten werken?
Alsof alle Randstad hipsters de nerdbeta's bewust proberen te verbannen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef waht het volgende:
[..]
Oosten, zuiden, noorden.
Let wel dat alles buiten de randstad voor mij veul te ver weg is.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:12 schreef von_Preussen het volgende:
Wat was Kopspijkers een vervelend programma.
Ik ben nog netjes geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Drugshond het volgende:
Had niemand Tamashii kunnen vastbinden of zo ?
Sex-galore en zo.
Dijkstalquote:
Vond het serieus nooit een prettig programma, Jack Spijkerman is gewoon niet mijn type.quote:
Je vergeet:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dijkstal
Fortuyn![]()
![]()
Om het lijstje af te maken
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vond het serieus nooit een prettig programma, Jack Spijkerman is gewoon niet mijn type.
P&W kan ik veel beter luchten, die mag ik graag zien.
Het is gewoon toeval. Straks zit ik heerlijk in het hart der beschaving.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof alle Randstad hipsters de nerdbeta's bewust proberen te verbannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |