Ja, maar dat komt ook omdat Swift heel sociaal is. Maar als het moet dan wint Swift het, alleen dan moet je zo ver gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het teefje is denk ik de baas, klopt dat?
Bij de Kmar (muziekdetachement) liep een schattige wachtmeester rond, heel leuk blond meisje met een erg lief en charmant voorkomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, maar ik val op blond met een paardenstaart.
Maar ik zeg nooit dat ze mooi haar hebben want ik heb zelf een buzz cut. Dat is dan ook weer zo.
En toch vind ik dit niet stoer. Eerder lomp.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die is er later die avond met 35 hechtingen weer aangezet. Mijn moeder moest bijna kotsen toen ze mij zag. Daarna schrok ze zelfs niet meer van Picchia.
Echt vies dit. Vind ik.quote:
Je valt alleen maar op blond?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, maar ik val op blond met een paardenstaart.
Maar ik zeg tegenwoordig niet meer dat ze mooi haar hebben want ik heb zelf een buzz cut. Dat is dan ook weer zo.
Dat scheelt. Maar buiten zal Swift denk ik het vrouwtje weer in bescherming nemen als dat nodig is... .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook omdat Swift heel sociaal is. Maar als het moet dan wint Swift het, alleen dan moet je zo ver gaan.
Vrouwen doen alles voor geld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Echt vies dit. Vind ik.Je zou maar met hem moeten zoenen ofzo.
Dank jouw.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor jou doen was de grap niet eens zo slecht.
Ik zou voor nog geen miljoen seks met zo'n vieze dikke man willen hebben, lijkt me werkelijk walgelijk. Om te kotsen. Dan maak ik nog liever mijn hele leven toiletten schoon ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen doen alles voor geld.
Vrouwen die het hardste roepen dat geld niets uitmaakt nog het meeste.
Ik was acht en ik heb niet gehuild.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch vind ik dit niet stoer. Eerder lomp.
Hij is heel rijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zou voor nog geen miljoen seks met zo'n vieze dikke man willen hebben, lijkt me werkelijk walgelijk. Om te kotsen. Dan maak ik nog liever mijn hele leven toiletten schoon ofzo.
Zie mijn 2e regel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zou voor nog geen miljoen seks met zo'n vieze dikke man willen hebben, lijkt me werkelijk walgelijk. Om te kotsen. Dan maak ik nog liever mijn hele leven toiletten schoon ofzo.
Catch-22.quote:
ach, zodra je in zee gaat met een jonge god en huisje boompje beestje gaat doen eindig je toch met een vieze oude dikke man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, hij is ook slim genoeg om zo weer aan een nieuw Kimpire te beginnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel groot risico, dat proces tegen hem moet toch nog van start gaan?
Ik was bang dat hij zou antwoorden: ''Je moeder, dan''.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over zijn hondjes Kenneth en Carla ging.
Neeeh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, zodra je in zee gaat met een jonge god en huisje boompje beestje gaat doen eindig je toch met een vieze oude dikke man.
Hij had het al een keer goed verklooid, en is daar inderdaad weer uit naar boven gekomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, hij is ook slim genoeg om zo weer aan een nieuw Kimpire te beginnen.
je moeder grapjes zijn zo 2005.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik was bang dat hij zou antwoorden: ''Je moeder, dan''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |