Mooie samenloop van omstandigheden. Kom je snel klaar bij pijpen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijd is geld, liggen neuken is over het algemeen niet productief.
Daarom wil ik later ook zo'n groot bureau hebben, dan kan de secretaresse lekker onder de tafel zuigen terwijl ik achter mijn computer m'n mails kan afwerken.
Die van mij was Chinees, dus dat gaat niet op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vrees dat alle vrouwen die ik leuk vind er ongeveer zo uitzien als mijn eerste vriendin.
Dat sluit de bestrijding van pedofilie toch niet uit?quote:
Heel snel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooie samenloop van omstandigheden. Kom je snel klaar bij pijpen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, we deden een spelletje en het schemerde dus ik zag de omheining niet. Mijn bovenlip was er bijna helemaal af.
[..]
Nautilus had het in het vorige deel over Rachel Weisz en ik herinnerde me dat er een Amerikaans model was met een naam die daar erg veel op leek.
En ze is natuurlijk een mooie vrouw met een mooi lichaam,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt fantasie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijd is geld, liggen neuken is over het algemeen niet productief.
Daarom wil ik later ook zo'n groot bureau hebben, dan kan de secretaresse lekker onder de tafel zuigen terwijl ik achter mijn computer m'n mails kan afwerken.
Foto's!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vrees dat alle vrouwen die ik leuk vind er ongeveer zo uitzien als mijn eerste vriendin.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooie samenloop van omstandigheden. Kom je snel klaar bij pijpen?
Die is er later die avond met 35 hechtingen weer aangezet. Mijn moeder moest bijna kotsen toen ze mij zag. Daarna schrok ze zelfs niet meer van Picchia.quote:
Dat heb je dan goed uitgezocht voor je toekomst.quote:
Alles ten dienste van het winstbejag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed uitgezocht voor je toekomst.
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Auti, kunnen jullie honden het goed met elkaar vinden?
O, het was mijn onderlip.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die is er later die avond met 35 hechtingen weer aangezet. Mijn moeder moest bijna kotsen toen ze mij zag. Daarna schrok ze zelfs niet meer van Picchia.
Het vrouwtje..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij pijpen hangt het er bij mij echt vanaf of het vrouwtje het kan, maar als het 69 is gaat het zo nu en dan te snel
Standje 69 gruwel ik van. Vreselijk vind ik dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij pijpen hangt het er bij mij echt vanaf of het vrouwtje het kan, maar als het 69 is gaat het zo nu en dan te snel
Nee, maar ik val op blond met een paardenstaart.quote:
Ben er dus ook niet echt een liefhebber van, maar vanwege andere redenen dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Standje 69 gruwel ik van. Vreselijk vind ik dat.
Ja, maar dat komt ook omdat Swift heel sociaal is. Maar als het moet dan wint Swift het, alleen dan moet je zo ver gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het teefje is denk ik de baas, klopt dat?
Bij de Kmar (muziekdetachement) liep een schattige wachtmeester rond, heel leuk blond meisje met een erg lief en charmant voorkomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, maar ik val op blond met een paardenstaart.
Maar ik zeg nooit dat ze mooi haar hebben want ik heb zelf een buzz cut. Dat is dan ook weer zo.
En toch vind ik dit niet stoer. Eerder lomp.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die is er later die avond met 35 hechtingen weer aangezet. Mijn moeder moest bijna kotsen toen ze mij zag. Daarna schrok ze zelfs niet meer van Picchia.
Echt vies dit. Vind ik.quote:
Je valt alleen maar op blond?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, maar ik val op blond met een paardenstaart.
Maar ik zeg tegenwoordig niet meer dat ze mooi haar hebben want ik heb zelf een buzz cut. Dat is dan ook weer zo.
Dat scheelt. Maar buiten zal Swift denk ik het vrouwtje weer in bescherming nemen als dat nodig is... .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:24 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook omdat Swift heel sociaal is. Maar als het moet dan wint Swift het, alleen dan moet je zo ver gaan.
Vrouwen doen alles voor geld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Echt vies dit. Vind ik.Je zou maar met hem moeten zoenen ofzo.
Dank jouw.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor jou doen was de grap niet eens zo slecht.
Ik zou voor nog geen miljoen seks met zo'n vieze dikke man willen hebben, lijkt me werkelijk walgelijk. Om te kotsen. Dan maak ik nog liever mijn hele leven toiletten schoon ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen doen alles voor geld.
Vrouwen die het hardste roepen dat geld niets uitmaakt nog het meeste.
Ik was acht en ik heb niet gehuild.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
En toch vind ik dit niet stoer. Eerder lomp.
Hij is heel rijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zou voor nog geen miljoen seks met zo'n vieze dikke man willen hebben, lijkt me werkelijk walgelijk. Om te kotsen. Dan maak ik nog liever mijn hele leven toiletten schoon ofzo.
Zie mijn 2e regel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zou voor nog geen miljoen seks met zo'n vieze dikke man willen hebben, lijkt me werkelijk walgelijk. Om te kotsen. Dan maak ik nog liever mijn hele leven toiletten schoon ofzo.
Catch-22.quote:
ach, zodra je in zee gaat met een jonge god en huisje boompje beestje gaat doen eindig je toch met een vieze oude dikke man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, hij is ook slim genoeg om zo weer aan een nieuw Kimpire te beginnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel groot risico, dat proces tegen hem moet toch nog van start gaan?
Ik was bang dat hij zou antwoorden: ''Je moeder, dan''.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over zijn hondjes Kenneth en Carla ging.
Neeeh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, zodra je in zee gaat met een jonge god en huisje boompje beestje gaat doen eindig je toch met een vieze oude dikke man.
Hij had het al een keer goed verklooid, en is daar inderdaad weer uit naar boven gekomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, hij is ook slim genoeg om zo weer aan een nieuw Kimpire te beginnen.
je moeder grapjes zijn zo 2005.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik was bang dat hij zou antwoorden: ''Je moeder, dan''.
Heb jij ook zulk haar?quote:
Wat een belachelijke spelling van de naam Ilco.quote:
Tien jaar geleden was ik acht en toen ging ik met mijn skeelers achter een fiets van mijn vriendin hangen en zij dus fietsen terwijl mijn moeder al zei: 'niet doen'. Toch doen. Toen viel ik en toen werd ik meegesleurd achter op de fiets en toen liet ik snel los. Ik had pijn, schaafwonden en heb wel gehuild. Maar toch spectaculairder dan jouw verhaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik was acht en ik heb niet gehuild.
Het is een hippie. Nuf said.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat een belachelijke spelling van de naam Ilco.
Hoe kan dat nou spectaculairder zijn dan een afgerukte lip? Als je dat in een film verwerkt, is 'ie meteen ongeschikt voor jeugdigen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was ik acht en toen ging ik met mijn skeelers achter een fiets van mijn vriendin hangen en zij dus fietsen terwijl mijn moeder al zei: 'niet doen'. Toch doen. Toen viel ik en toen werd ik meegesleurd achter op de fiets en toen liet ik snel los. Ik had pijn, schaafwonden en heb wel gehuild. Maar toch spectaculairder dan jouw verhaal.
Geef toe, het is een laf verhaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou spectaculairder zijn dan een afgerukte lip? Als je dat in een film verwerkt, is 'ie meteen ongeschikt voor jeugdigen.
Aksie aksie aksie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, dat doet me aan de linkse spelling denken:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens met een Ajaxshirt aan door het centrum van Rotterdam gelopen.quote:
Nee die vrouw heeft wel echt krullen, ik heb meer slag. Maar vraag me af wat ze met hem doet.quote:
Nou ja. Een afgerukte lip klinkt wel veelbelovend maar met zo'n dom verhaal is het allesbehalve spectaculair. Ik vind het allebei maar saaie verhaaltjes om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou spectaculairder zijn dan een afgerukte lip? Als je dat in een film verwerkt, is 'ie meteen ongeschikt voor jeugdigen.
Ja, onder die dikke rib colbert van je.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een Ajaxshirt aan door het centrum van Rotterdam gelopen.
Vertel me even hoe een afgerukte lip wel spectaculair kan zijn, dan pas ik het aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee die vrouw heeft wel echt krullen, ik heb meer slag. Maar vraag me af wat ze met hem doet.
[..]
Nou ja. Een afgerukte lip klinkt wel veelbelovend maar met zo'n dom verhaal is het allesbehalve spectaculair. Ik vind het allebei maar saaie verhaaltjes om eerlijk te zijn.
En ik met een Duitse vlag, so what?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met een Ajaxshirt aan door het centrum van Rotterdam gelopen.
Die droeg ik toen nog niet.quote:
Afgerukte schaamlip?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vertel me even hoe een afgerukte lip wel spectaculair kan zijn, dan pas ik het aan.
En een wapen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik met een Duitse vlag, so what?
Ik ben nooit meer op Marktplaats geweest daarna.quote:
Je had ruzie met drie Marokkanen en de sterkste Marokkaan pakte je bij je lip en scheurde hem ervan af. Klinkt al veelbelovender.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vertel me even hoe een afgerukte lip wel spectaculair kan zijn, dan pas ik het aan.
Waarom nou weer Marokkanen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je had ruzie met drie Marokkanen en de sterkste Marokkaan pakte je bij je lip en scheurde hem ervan af. Klinkt al veelbelovender.
Nijmegen, hè?quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nijmegen, hè?
Geen wonder. Gisteren weer mijn ouwe sleurkar met bloemetjes op het dak bij de Molenpoort geparkeerd.
Waarom geen Joego's of Jamaicanen? En heb ik nog wraak genomen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat het altijd Marokkanen zijn natuurlijk. Nooit Nederlanders.
Dat is een luxe die past bij hen die goed zijn in wat ze doen. Economische malaises zijn voor markten en de zwakke broeders, de succesvolle mensen onder ons worden enkel door tijd gelimiteerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik niet.
Hoewel ik eventueel een nieuwe opdrachtgever in Nijmegen heb. En eentje in Utrecht. En eentje in Den Haag. Tis recessie hè.![]()
Wel fijn dat ik nu de mogelijkheid heb om te kiezen voor de werkzaamheden die mij het leukst lijken.
Goed dan. Het waren Somaliërs. Ik hoop dat je wraak hebt genomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom geen Joego's of Jamaicanen? En heb ik nog wraak genomen?
Gekke Grieken.quote:
Ik weet het helaas nog steeds niet. Ik geloof dat ik je toen heb geadviseerd om het aan Peter R. de Vries te vragen, maar ik geloof dat ik later las dat je dit al gedaan had.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Ziba het volgende:
In ieder geval. Ik heb het al eens gevraagd maar misschien weet iemand nu wel wat: Op zoek naar een zaak
Heil Hellas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |