Nee was dat serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet het helaas nog steeds niet. Ik geloof dat ik je toen heb geadviseerd om het aan Peter R. de Vries te vragen, maar ik geloof dat ik later las dat je dit al gedaan had.
Ja, het is best mogelijk dat ze je daar verder kunnen helpen.quote:
Dat is onprettige waarheid, graag zou ik alle drie de opdrachten aannemen. Bij de ene kom ik met een heel erg leuk meisje samen te werken, bij de tweede mag ik financieringsstromen van een grote organisatie in kaart brengen (net iets anders dan ik tot nu toe heb gedaan, is dus een uitbreiding van m'n werkervaring) en de derde is hetzelfde wat ik tot nu toe bij andere opdrachtgevers heb gedaan (analyseren van de financiën).quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is een luxe die past bij hen die goed zijn in wat ze doen. Economische malaises zijn voor markten en de zwakke broeders, de succesvolle mensen onder ons worden enkel door tijd gelimiteerd.
Hihi, je kan enkel in het oosten werken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef waht het volgende:
Ik wil ook in Den Haag werken verdomme. Tot nu toe vang ik bot en moet ik de beschaving verlaten.
Oosten, zuiden, noorden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, je kan enkel in het oosten werken?
Alsof alle Randstad hipsters de nerdbeta's bewust proberen te verbannen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef waht het volgende:
[..]
Oosten, zuiden, noorden.
Let wel dat alles buiten de randstad voor mij veul te ver weg is.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:12 schreef von_Preussen het volgende:
Wat was Kopspijkers een vervelend programma.
Ik ben nog netjes geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Drugshond het volgende:
Had niemand Tamashii kunnen vastbinden of zo ?
Sex-galore en zo.
Dijkstalquote:
Vond het serieus nooit een prettig programma, Jack Spijkerman is gewoon niet mijn type.quote:
Je vergeet:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dijkstal
Fortuyn![]()
![]()
Om het lijstje af te maken
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vond het serieus nooit een prettig programma, Jack Spijkerman is gewoon niet mijn type.
P&W kan ik veel beter luchten, die mag ik graag zien.
Het is gewoon toeval. Straks zit ik heerlijk in het hart der beschaving.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof alle Randstad hipsters de nerdbeta's bewust proberen te verbannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |