Jepquote:
Ik ken het...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Jep![]()
![]()
Line-up is vet dit jaar, de eerste 2 dagen worden slopend. Dan maar zondag kijken wat ik zondag nog gaan doen.
lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef Komakie het volgende:
Hehe hoe mooi is dit.
Omdat we de de bus niet mee kunnen, heeft mijn schoonvader aangeboden de helft van een hotel te betalen
Eerlijk gezegd heb ik het al een paar weken geleden geregeld. Ik was het alleen vergeten te melden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef AgeEll het volgende:
[..]
lol
Maar ga je dat nu nog regelen dan?
Had je wel een auto als vervoer? Dan ga je toch ook op de greencamping staan.
Geinigquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef AgeEll het volgende:
Als je op googlemaps kijkt zie je het RaR terrein opgebouwd, maar zonder toeschouwers. Alleen zijn de campings wel vol.
Rijdt geen busje die kant op zo te zien?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef -Sum- het volgende:
cool die google maps!
maarre B5 is een goede kuittraining lopen, maar niet echt veren al 5 jaar de leukste camping
Dit is het volledige bedrag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef AgeEll het volgende:
Nou zoals ik al eerder heb gemeld, wij moeten elke dag een plekke zoeken, en over het algemeen gaat dat vrij vlot, en best in de buurt. Weten nu wel wat weggetjes. Alleen staat er het ene jaar en het andere jaar niet iemand voor een bepaalde weg. Maar als je van onderen naar het terrein komt dan vind je vanzelf wel een plekkie hoor. Dus via Welcherath (L94) Probeer eerst iig dichtbij en ga dan steeds verder, wij gebruiken nooit een pendelbus.
Als je schoonpapa de helft daarvan betaald is het heel goedkoop, en als dit de helft is, dan valt het wel mee toch, voor een lang weekend.
daarom zeg ik: kuittrainingquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rijdt geen busje die kant op zo te zien?
Ook snachts lekker om terug te lopen - berg afquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef -Sum- het volgende:
cool die google maps!
maarre B5 is een goede kuittraining lopen, maar niet echt veren al 5 jaar de leukste camping
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wie weet wordt het wel een gewoonte... je weet het niet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:33 schreef AgeEll het volgende:
Als je zit uit te kijken naar het festival zie je jezelf altijd lekker in het zonnetje staan met goede muziek. Maar met dat weer vandaag krijg ik flashbacks van de regenbuien die er ook elk jaar zijn
Op zich vond ik dat optreden misschien wel de minste die ik van ze gezien heb (zit aan ongeveer 10 keerquote:
Betaal je dan de eerste keer 3,80, en daarna 2,80 omdat je het glas kan hergebruiken? Of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij was het vorig jaar 3.80 en daar zit 1 euro pfand bij in. Dus uiteindelijk 2.80.
Krijg je trouwens wel een fatsoenlijk glas voor.
Eigenlijk wel krom. In Nederland loop ik altijd te zeiken dat het zo duur is, terwijl RaR nog duurder is. Aan de andere kant krijg je bij RaR wel een fatsoenlijk glas en niet zo'n veredeld borrelglaasje.
Zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:17 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Betaal je dan de eerste keer 3,80, en daarna 2,80 omdat je het glas kan hergebruiken? Of hoe werkt dat?
Tja, die prijzen kun je weinig aan veranderen natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wat een vervelend bedrag trouwens, die 20 cent heb je ook niks aan![]()
En hoe is het eten, is het een beetje gevarieerd? Ik ben altijd wel blij dat ik zo een wok gerecht of iets dergelijks kan halen
Klinkt goed! Ja 3 euro klinkt prijzig maar als het een grote glas isquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja, die prijzen kun je weinig aan veranderen natuurlijk
Misschien dat het nu inmiddels wel duurder is geworden ofzo. Misschien wel verhoogd naar 3 euro. Zou me niets verbazen met de huidige financiele situatie.
Eten is er genoeg. Wok gerechten zitten er ook wel tussen. Maar ook ham-/cheeseburgers, friet, kip, pasta, pizza, crepes, knoblauchbrot, kip, en nog een heleboel meer. En er zijn genoeg kraampjes waardoor je nooit echt lang hoeft te wachten.
Nou ja ligt er aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ja 3 euro klinkt prijzig maar als het een grote glas isSowieso niet echt iets om druk over te maken op een festival vind ik
Wel goed opletten danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich vond ik dat optreden misschien wel de minste die ik van ze gezien heb (zit aan ongeveer 10 keer) maar als je iedereen daar ziet springen is dat toch best indrukwekkend.
Volgens mij heb ik tot nu toe nog geen filmpje gezien waarbij ik zo veel mensen heb zien springen. Echt helemaal van voor naar achteren
Het wordt GRUWELIJKquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Xille0nz het volgende:
heyyy!
ik ben nieuw hier, maar ik vinttoch echt dat ik hierop mijn eerste reactie ga plaatsen!:)
ik ga zowieso naar rock am ring toe! er gaan zo'n 5 vrienden mee, dus dat gaat wel gezellig worden denk ik:D
Op zich ook wel mad house natuurijk, maar wel anders dan Offspring. Ik vind het bij Self Esteem altijd zo vet dat iedereen te gelijk springt. En dat er altijd een kleine golfbeweging in zit omdat het geluid moet reizen dus iemand achterin later springt dan iemand voorin. Hoewel dat effect met al die speakers bij RaR ook weer een beetje te niet wordt gedaan.quote:
Nee man, het wordt echt 100% kut....quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Xille0nz het volgende:
heyyy!
ik ben nieuw hier, maar ik vinttoch echt dat ik hierop mijn eerste reactie ga plaatsen!:)
ik ga zowieso naar rock am ring toe! er gaan zo'n 5 vrienden mee, dus dat gaat wel gezellig worden denk ik:D
Och voor de oude rockers onder ons is erg ook nog genoeg te springen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich ook wel mad house natuurijk, maar wel anders dan Offspring. Ik vind het bij Self Esteem altijd zo vet dat iedereen te gelijk springt. En dat er altijd een kleine golfbeweging in zit omdat het geluid moet reizen dus iemand achterin later springt dan iemand voorin. Hoewel dat effect met al die speakers bij RaR ook weer een beetje te niet wordt gedaan.
Ik moet wel zeggen dat ik een schijthekel aan dance muziek heb dus Prodigy trek ik echt niet heel lang....
Me vriendin wil naar Skrillex.... Dat wordt nog wat met deze ouwe rocker
Ik spring over het algemeen niet veel trouwens. Buiten Self Esteem danquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Och voor de oude rockers onder ons is erg ook nog genoeg te springen hoor. Op 4:03 is het even kippenvel.
Tijdens Skrillex kan je naar Mastodonquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich ook wel mad house natuurijk, maar wel anders dan Offspring. Ik vind het bij Self Esteem altijd zo vet dat iedereen te gelijk springt. En dat er altijd een kleine golfbeweging in zit omdat het geluid moet reizen dus iemand achterin later springt dan iemand voorin. Hoewel dat effect met al die speakers bij RaR ook weer een beetje te niet wordt gedaan.
Ik moet wel zeggen dat ik een schijthekel aan dance muziek heb dus Prodigy trek ik echt niet heel lang....
Me vriendin wil naar Skrillex.... Dat wordt nog wat met deze ouwe rocker
Wow. Als ik dit zie baal ik weer heel even dat die tijd voorbij is (oud, kinderen, kort pittig kapsel (oh nee dat laatste nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Och voor de oude rockers onder ons is erg ook nog genoeg te springen hoor. Op 4:03 is het even kippenvel.
Is ook een optie, maar mijn vriendin wil Skrillex heel graag zien en ik ga haar niet alleen laten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:06 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Tijdens Skrillex kan je naar Mastodon
Ik zit ook nog in dubio. Mastodon eigenlijk beter, maar die heb ik al gezien en Skrillex niet.
Dat is nu al een paar jaar zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
Staat nu (of stond wellicht al weken) ook een uitlegje over hoe het terrein voor de Center Stage is opgedeeld;
[ afbeelding ]
Metfilmpje op de site
Ik zag ze al ja, ziet er chique uit. Maar alleen op bepaalde campings te krijgen begreep ik?quote:
Hoe het eerst ging was echt ruk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:20 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat is nu al een paar jaar zo.
Op zich een goed systeem, enig nadeel is dat als je in de rij staat om in de voorste vakken te komen, je niet de spelende acts kan zien.
Maar beter dan hoe het eerst ging.
Jawel, wc's aan de andere kant van de pitboxen, en ook linksvooraan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe het eerst ging was echt ruk.
Nu is het nog wel te doen als je er vroeg bij bent. Als je vlak voor een headliner naar binnen wilt kun je het vergeten meestal in die rij, maar als je er 2 acts van te voren bent kun je vaak zo doorlopen.
Moet je alleen wel zin hebben in een act die je misschien niet wilt zien. Voordeel is wel dat je gewoon drank kunt krijgen in de voorste vakken. Volgens mij alleen niet naar de wc(?)
Wij gaan donderdagochtend, maja niet kamperen hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag ze al ja, ziet er chique uit. Maar alleen op bepaalde campings te krijgen begreep ik?
Hoe doen jullie het met de reis naar RaR? Wij zitten er aan te denken om gewoon woensdag te gaan karren rond uurtje of 10, we staan op de Green Camping, en willen dus graag in de buurt parkeren.
Te vroeg of te laat?
Hmm die Green Camping heeft z'n eigen bandjesding volgens mij, maar even kijken dan of ik nog langs B2 loop een keer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:53 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Wij gaan donderdagochtend, maja niet kamperen he
En die blikken zijn te koop bij B2, daar lopen we toch langs, en is volgens mij vlakbij 'bandchenausgabe'
Je kunt gewoon gaan en staan waar je wiltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm die Green Camping heeft z'n eigen bandjesding volgens mij, maar even kijken dan of ik nog langs B2 loop een keer.
Kan je wel alle campings gewoon op, of hebben de diverse campings ook aparte bandjes e.d.
Hmm ok.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Jawel, wc's aan de andere kant van de pitboxen, en ook linksvooraan.
Er is alleen niks te eten, op rondlopende ijsmannetjes na
Das wel chillquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je kunt gewoon gaan en staan waar je wilt
Je kunt ook overal door bosjes heen lopen als je een camping op zou willen dus het zou weinig zin hebben om daar ristricties aan te hebbenquote:
No shitquote:
Ja. Je wilt niet weten hoe smerig die was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
Want anders had je nieuw moeten kopen?
Er zijn van die classics, die mag je gewoon niet gemist hebbenquote:
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit jaar zijn.quote:
Ik moest ook erg wennen aan de nieuwe nummers en de laatste 2 albums. Maar toch vind ik het lekkere nummers. Het is geen (nu)metal meer, maar wel lekkere rock en ze hebben echt hun eigen sound.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit jaar zijn.
Dat laatste album vind ik helemaal ruk en ook het nieuwste nummer ben ik niet bepaald van onder de indruk.
Ik hoop dat de oude nummers nog wel een beetje te pruimen zijn of dat ze die ook zo verknald hebben dat er weinig van over blijft.
Balen man!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Vriendin heeft zondag dr voet zwaar gekneust. Geen RaR dus
Iemand interesse in 2 kaartjes?
Ik heb er niets meer mee. Van Minutes to Midnight vond ik nog wel een paar nummers lekker, maar het laatste album vond ik gewoon niks. Alleen The Catalyst heeft nog wel wat aardigs.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik moest ook erg wennen aan de nieuwe nummers en de laatste 2 albums. Maar toch vind ik het lekkere nummers. Het is geen (nu)metal meer, maar wel lekkere rock en ze hebben echt hun eigen sound.
Het nieuwe nummer vind ik ook prima.
Heb er iig erg veel zin in.
Kan toch met een rolstoel heen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Balen! Valt het niet om te ruilen voor een rolstoel kaartje? Ik ben in een rolstoel naar een voetbaltoernooi geweest (ok, dat is niet 100% waar, ik kreeg de rolstoel op het toernooi zelfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Jack Black is echt koningquote:
quote:Tinfoil (Live debut)
Faint
Papercut
With You (First performance since 2006)
Runaway (First performance since 2007)
Given Up
Blackout
Somewhere I Belong (First performance since 2009)
New Divide
Points of Authority (First performance since 2009)
Waiting for the End (w/ Until It Breaks verses & Ext. Outro)
Breaking the Habit
Leave Out All the Rest / Shadow Of The Day / Iridescent (Medley)
The Catalyst
What I've Done
Crawling
One Step Closer
Encore:
Burn It Down
In the End
Numb
Bleed It Out (w/ Beastie Boys Sabotage bridge)
quote:The Ecstasy of Gold (Ennio Morricone song)
Hit the Lights
Master of Puppets
The Shortest Straw
For Whom the Bell Tolls
Fight Fire With Fire (tour debut)
Metallica: The Black Album (Short Film)
The Black Album
The Struggle Within
My Friend of Misery
The God That Failed
Of Wolf and Man
Nothing Else Matters
Through the Never
Don't Tread on Me
Wherever I May Roam
The Unforgiven
Holier Than Thou
Sad But True
Enter Sandman (preceded by bass solo)
Encore:
Creeping Death (tour debut)
One
Seek & Destroy
Hoe meer oudjes, hoe beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Tour van Linkin Park is gestart, zitten best wat oudjes tussen, stemt me niet heel ontevreden. Dit is de eerste volledige show die ze speelden;
[..]
Eens, maar heb niet te klagen met 'With You', 'Runaway', 'Points of Authority', en 'Somewhere I Belong'quote:
Dat is echt k*t, maar ook zo grappigquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:24 schreef AgeEll het volgende:
Wij gaan naar Ring niet naar Park.
Kwam vorig jaar wel een vage kennis tegen die op Nurnberg aankwam, en kaarten had voor Ring!!
Ik maak altijd meteen playlisten op mijn Ipod.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef Komakie het volgende:
Ik heb vorige week al een playlist gemaakt op de Ipod zodat ik in de auto naar RaR muziek kan luisteren. Ter voorbereiding
Ik krijg er op deze manier alleen nog maar meer zin in
Hij kwam er echt pas achter toen ie zijn polsbandje wilde afhalen. Die mensen keken m aan van WTF!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is echt k*t, maar ook zo grappig
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:40 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik maak altijd meteen playlisten op mijn Ipod.
De afgelopen weken gefinetuned met bands die je zeker gaat zien. En dan krijg je er steeds meer zin in ja.
Helemaal met dat lekkere weertje buiten. Kan zomaar de eerste RaR zonder regen worden voor mij
sorryquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:01 schreef Komakie het volgende:
[..]Nooit zeggen, straks jinx je de boel!
Allright, nouja mij maakt het niet zoveel uit waar m'n tent staat, als ik maar ergens kan "slapen". Ik kan overal doorheen slapen, zelfs op Pinkpop met een partytent met subwoofers en duitsers die 24/7 zaten te stampen...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:02 schreef AgeEll het volgende:
Genieten!!!!!
Wordt wel anders dan Lowlands, maar vele malen beter dan Pinkpop.
Ga niet te laat weg, dan kan je nog een goed plekkie vinden, en ik kan geen tips geven over goede campings. Maar dat kunnen anderen hier wel. Volgens mij heeft iedereen zijn eigen favo plekje.
En je kan meenemen wat je wilt, dat doen je buren ook. Grote muziekinstallaties, generatoren enzo. Kan dus wel moeilijk zijn om te slapen.
Maar dit is wat ik van anderen hoor/lees. Ik zit in een huisje (het echte festivalgevoel te missen![]()
)
Dat gaat dan goed van pas komenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Allright, nouja mij maakt het niet zoveel uit waar m'n tent staat, als ik maar ergens kan "slapen". Ik kan overal doorheen slapen, zelfs op Pinkpop met een partytent met subwoofers en duitsers die 24/7 zaten te stampen...
Een vriendin van een vriendin??quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vertrek pas donderdagavondeen vriendin van mijn vriendin heeft nog examens. Blegh.
Oh ja, het is vele malen groter en aankleding moet je niet te veel van verwachten. In vergelijking met Lowlands. Het is dan wel een beetje te vergelijken met Pinkpop, maar dan bijna 2 keer zo groot.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Allright, nouja mij maakt het niet zoveel uit waar m'n tent staat, als ik maar ergens kan "slapen". Ik kan overal doorheen slapen, zelfs op Pinkpop met een partytent met subwoofers en duitsers die 24/7 zaten te stampen...
Wij gaan altijd pas vrijdag morgen wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vertrek pas donderdagavondeen vriendin van mijn vriendin heeft nog examens. Blegh.
Klinkt een beetje als Pinkpop inderdaad.. Ben benieuwd hoe dat gaat met parkeren.. Met Lowlands gaat het vaak best goed maar daar komen minder mensen met de auto.. Verder dit weekend maar eens eventjes de laatste spullen bij elkaar zoekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oh ja, het is vele malen groter en aankleding moet je niet te veel van verwachten. In vergelijking met Lowlands. Het is dan wel een beetje te vergelijken met Pinkpop, maar dan bijna 2 keer zo groot.
- Je zou het niet verwachten als je naar de campings kijkt, maar een aantal dingen zijn gewoon heel goed geregeld. De pendelbussen werken bijvoorbeeld erg goed.
- Zorg ervoor dat je ook daadwerkelijk veel eten en drinken bij je hebt. De campings zijn overal en nergens en het is in veel gevallen niet echt makkelijk om wat te eten te scoren. Dan ben je al snel wel een tijdje onderweg. Aangezien je toch net zo veel rommel mee mag nemen als je wilt kun je daar ook beter gebruik van maken.
- Neem overal een beetje de tijd voor. Bij Lowlands is alles redelijk in de buurt, bij RaR is het allemaal wat verder uit elkaar.
- Neem voor elk weertype kleding mee. Het kan er zonnig en 30 graden zijn, maar er kan dan ook ineens een gigantische regenbui vallen en we hebben ook al meegemaakt dat het s'nachts ineens 6 graden was.
- Je mag 1 liter pakken drinken meenemen. Een beetje van die appelsap pakken zeg maar. Groter mag niet, dus ook niet proberen. Neem ducktape of een ander soort tape mee. Op die manier kun je een soort van schoudertasje van je pak drinken maken. Tape dubbelvouwen en lang genoeg maken dat je hem over je schouder kunt doen. Daarna de tape vast maken aan het pak met tape. Altijd handig als je er wat langer mee moet lopen. Daarnaast kun je ook wel ergens water tanken zodat je weer wat hebt. Alleen opletten dat je wel de goede kraan neemt, want het is niet altijd drinkwater
- Er wordt niet betaald met muntjes, maar met gewoon geld. Drank is duur (vorig jara ¤3.80) maar bij het inleveren van de beker krijg je weer een euro terug. Daarnaast zijn het niet van die kleine slappe pisbekertjes als in Nederland.
- Als je een band wilt zien, zorg dan dat je er vroeg bij bent. Vooral bij de hoofdacts. Om 22:00 komen aankakken en denken dat je dan in het voorste vak bij Metallica terecht kan komen gaat hem niet worden. Zorg er voor dat je 1 of 2 acts van te voren er al bij bent.
Buiten dan dat RaR veel relaxter is dan Pinkpopquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Pinkpop inderdaad.. Ben benieuwd hoe dat gaat met parkeren.. Met Lowlands gaat het vaak best goed maar daar komen minder mensen met de auto.. Verder dit weekend maar eens eventjes de laatste spullen bij elkaar zoeken
Het is geen glas, maar een plastic beker. Alleen dan niet van die zachte wegwerp krengen zoals in Nederland, maar veel steviger. Wat je soms ook in concertzalen krijgt enzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind alleen die euro statiegeld zo raar. Het zijn dus gewoon glazen van glas? Ligt dan niet binnen een halve dag het terrein vol met gebroken glazen? En je gaat toch niet als je een biertje op hebt uren met een leeg glas lopen tot je weer de volgende neemt, en die in een warm, vies, glas krijgen? Of iedere keer als je een biertje op hebt in de rij gaan staan om je glas in te leveren?
Jammer genoeg hou je dat niet zo makkelijk tegen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:42 schreef AgeEll het volgende:
Glazen zijn van hard plastic, en het systeem werkt wel aardig, maar blijft een zooi met etenspapieren en wat nog meer na een festivaldag.
Al maanden.....quote:
Goed lezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Een vriendin van een vriendin??
Daar ben je blij denk ik??
Coolquote:
En je hebt een of andere Metallica snakepit in het voorste vak (doen ze volgens mij vaker deze tour):quote:Metallica streamen EinsPlus-Konzert vom Ring live
Am Samstag, 2. Juni bei „Rock am Ring“ – auch auf SWR3.de und DASDING.de
Sie sind eine der erfolgreichsten Rockbands der Welt und einer der Headliner bei „Rock am Ring 2012“ – Metallica. Wenn die Gruppe um Sänger James Hetfield am Samstag, 2. Juni um 23 Uhr auf die große Centerstage tritt, sind EinsPlus, SWR3.de und DASDING.de live mit drauf. Via TV und Internet können die Fans den großen Auftritt der Metal-Band miterleben – und zwar weltweit, denn die Band übernimmt den EinsPlus-Livestream in voller Länge auf ihrer Homepage. Unter www.orionmusicandmore.com können so Metallica-Fans weltweit, insbesondere in Metallicas Heimat USA, die Show von „Rock am Ring 2012“ live miterleben.
Rock am Schirm: EinsPlus macht das Wohnzimmer zur Konzert-Arena – in diesem Jahr sogar erstmals in Dolby 5.1 Surround-Sound: Vom 1. bis 3. Juni 2012 bietet der vom SWR verantwortete Digitalkanal täglich ab 18.00 Uhr Festival-TV pur: mehr als 25 Stunden prall gefüllt mit Konzerten, Interviews, Backstage-Reportagen, Talks und vielem mehr direkt von Rock am Ring. Nicole Köster, Fred Peters und Kotta Dürr moderieren das interaktive und multimediale Live-Programm. Video-Reporter fangen auf dem Festivalgelände und den Campingplätzen die spannendsten Geschichten ein.
Festival-Berichterstattung läuft auch im Radio bei SWR3 und DASDING sowie im SWR Fernsehen – aktuell sowie mit zahlreichen Sondersendungen und Konzertausstrahlungen nach dem Großereignis.
Nadeel is dus dat je blijkbaar via de MetClub een bepaalde wristband moet regelen (kopen).quote:Zur Info: Der Zugang zum Snake Pit ist den Tag über nach dem First Come First Serve Prinzip geregelt. Snake Pit wird vor dem Metallica Set geleert, ab da ist der Zutritt nur mit Metallica Wristband möglich. Das Snake Pit Wristband vergibt der Met Club. Snake Pit ist nur am Samstag aufgebaut, nicht alle 3 Tage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gehele set overigens op Youtube:
Metallica:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkin Park:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Linkin Park van gisteren op Pinkpop;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2012 12:36:09 ]![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Sets op Rock in Rio Lisboa:
The Offspring:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gehele set overigens op Youtube:
Metallica:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkin Park:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Linkin Park van gisteren op Pinkpop;Dank voor het plaatsen in spoilertags!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil nog niks weten, ontloop dus al een aantal fora![]()
![]()
Dit is nou precies 1 van de redenen dat ik Metallica zo'n kutband vind. Op de 1 of andere manier moet er altijd wat speciaal zijn waardoor de rest onder gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 28 mei 2012 08:22 schreef Loveless85 het volgende:
Niet echt nuttig voor onsmaar Metallica streamt het hele concert live op hun eigen site en op de Duitse TV:
[..]
En je hebt een of andere Metallica snakepit in het voorste vak (doen ze volgens mij vaker deze tour):
[..]
Nadeel is dus dat je blijkbaar via de MetClub een bepaalde wristband moet regelen (kopen).
Ik ben benieuwd naar het optreden, maar ik vind dit soort dingen altijd zo jammer
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
De weersvooruitzichten worden steeds dramatischer (en vertrouwder)
10 graden smiddags!!!
Snachts 8 ofzo!![]()
![]()
Ik zei toch dat je de boel niet moet jinxen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:39 schreef AgeEll het volgende:
De weersvooruitzichten worden steeds dramatischer (en vertrouwder)
10 graden smiddags!!!
Snachts 8 ofzo!
Je wordt bij deze bedankt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik begon me trouwens al zorgen te maken. Een rar zonder kou, regen en wind zou geen rar zijn
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Komakie het volgende:
Ik begon me trouwens al zorgen te maken. Een rar zonder kou, regen en wind zou geen rar zijn
Maar t wordt nu wel erg koud!
Ik heb me toch weer gek laten maken, maar idd, gewoon regen en kou tijdens RaR. Alleen normaal ook een warme dag, dat is nu niet zo.
Ik neem een pak kleding mee en zie het daar wel.![]()
Waarom gek?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik vind het best wel gek dat we morgen al weggaanIk heb gisteren al wel de camping spullen van zolder gehaald, vanavond / morgenochtend inpakken en de ontbrekende dingen (oplader van pomp bijvoorbeeld) bij elkaar zoeken.
![]()
Wat weer betreft vind ik het nog meevallen. De regen valt in ieder geval tot nu toe wel mee. Alleen de kou is echt niet normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:50 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Maar t wordt nu wel erg koud!
Ik heb me toch weer gek laten maken, maar idd, gewoon regen en kou tijdens RaR. Alleen normaal ook een warme dag, dat is nu niet zo.
Ik neem een pak kleding mee en zie het daar wel.
Zo koud heb ik het volgens mij nog niet eerder gehad.
Linkje voor de liefhebbers: http://www.wetter.de/wett(...)wetter-nuerburg.html
Gelukkig zo af en toe nog een beetje zon dus misschien dat het dan iets opwarmt. Maar ik neem in ieder geval wel wat dikke kleren mee.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik kan me er iets bij voorstellen. ik heb het gevoel ook nog helemaal niet dat het over 3 dagen al begint. Komt waarschijnlijk door de pinksteren ofzo. Het is al dinsdag en pas mijn eerste werkdag van de weekquote:
Het is trouwens pas dinsdag. Het weer kan in de bergen nog wel 3 keer veranderen. Hopelijk met een iets hogere temperatuur.
Op zich is de lage temperatuur nog niet het meest verschrikkelijke. Als het er maar niet bij gaat regenen, want dan wordt het wel serieus koud.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Sowieso omdat het een woensdag isquote:En omdat ik nog niet echt een zomer/festival gevoel heb, zeker nu het weer koud is buiten
Pff, het weer ziet er niet best uit. Maar ik hoorde net van mijn moeder dat ik haar goede waterproof wandelschoenen mag lenen. Dan is het hopelijk wat beter te overleven dan op mijn Allstars![]()
![]()
Hehe ik heb alleen maar mijn DC'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Sowieso omdat het een woensdag isEn omdat ik nog niet echt een zomer/festival gevoel heb, zeker nu het weer koud is buiten
Pff, het weer ziet er niet best uit. Maar ik hoorde net van mijn moeder dat ik haar goede waterproof wandelschoenen mag lenen. Dan is het hopelijk wat beter te overleven dan op mijn Allstars
Gelukkig wel oudjes dus het maakt niet uit hoe vies ze worden
Precies, de wat lagere temperatuur vind ik alleen maar fijn eigenlijk. Als je daar met veel asfalt zit enzo dan wil je niet zoals op Pinkpop iedere dag 27 graden en volle zon.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:49 schreef Komakie het volgende:
Het is trouwens pas dinsdag. Het weer kan in de bergen nog wel 3 keer veranderen. Hopelijk met een iets hogere temperatuur.
Op zich is de lage temperatuur nog niet het meest verschrikkelijke. Als het er maar niet bij gaat regenen, want dan wordt het wel serieus koud.
Slaap stukken beter als het 's nachts lekker beetje afkoelt, en overdag kan je je redelijk makkelijk kleden op kouder weer.
Regen is wel ellendig, zeker het hele weekend lang![]()
![]()
"Wat lagere temperaturen" is inderdaad niet zo erg, maar als je in een tentje ligt is 2 a 3 graden s'nachts alles behalve lekker. Wij hebben wel eens 6 graden meegemaakt en dat was al serieus koud. Dan is 2 graden nog ff iets kouder.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, de wat lagere temperatuur vind ik alleen maar fijn eigenlijk. Als je daar met veel asfalt zit enzo dan wil je niet zoals op Pinkpop iedere dag 27 graden en volle zon.
Slaap stukken beter als het 's nachts lekker beetje afkoelt, en overdag kan je je redelijk makkelijk kleden op kouder weer.
Regen is wel ellendig, zeker het hele weekend lang
Als het dan afkoelt tot 10 graden ofzo is niet zo erg, maar dit is wel heel erg koud om in een tentje te liggen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben blij dat ik in een hotelletje zit...
Ik neem in ieder geval mijn muts mee
Wat altijd helpt is als je van de grond af slaapt. Dus op een veldbed ofzo.
En in een slaapzak is altijd warmer dan onder een deken.
Rare temperatuurwisselingen de hele tijd.![]()
Waar zijn de seizoenen gebleven. Maar dat is een andere discussie![]()
![]()
We hebben een 2 persoons luchtbed dus dat werkt ook wel goed denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:44 schreef AgeEll het volgende:
Wat altijd helpt is als je van de grond af slaapt. Dus op een veldbed ofzo.
En in een slaapzak is altijd warmer dan onder een deken.
Rare temperatuurwisselingen de hele tijd.![]()
Waar zijn de seizoenen gebleven. Maar dat is een andere discussie![]()
![]()
Zag via zo'n twitterding op Ringrocker wat automatisch dingen met hashtag rock am ring ofzo laat zien wel wat lollige foto's, zijn dus mensen nu al opgebouwd;
"The first 50 Liter Barrel, still about 1150 Liter Beer in stock!”
“Building our front Gate”
Denk dat die Green / Bejaarden camping niet zo'n slecht idee was![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat dit helemaal niets vreemds is daar
Mooie lui, die duitsersquote:
De huidige weersvoorspelling;
Niet héél veel regen, wel de laatste nachten gevoelstemperatuur van 2 graden![]()
![]()
Het hele weekend 20% kans op regen. Behalve op donderdag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
De huidige weersvoorspelling;
[ afbeelding ]
Niet héél veel regen, wel de laatste nachten gevoelstemperatuur van 2 graden
Maar dan zijn wij er toch nog niet(wel jammer voor de gangers die morgen of overmorgen al gaan)
Hopelijk is het voor de donderdaggangers niet te erg. In de regen je tent opzetten is zo ruk.
Ah, zo ken ik ze weer. Krijg er al flink zin in. Nu maar hopen dat de regen meevalt. Tegen kou kun je kleden en als je een beetje tussen de mensen staat is het altijd prima te doen. Regen gaat op den duur vervelen. Was het niet 2 jaar terug dat we een dag de hele tijd regen hadden? Dat was niet relax.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zag via zo'n twitterding op Ringrocker wat automatisch dingen met hashtag rock am ring ofzo laat zien wel wat lollige foto's, zijn dus mensen nu al opgebouwd;
[ afbeelding ]
"The first 50 Liter Barrel, still about 1150 Liter Beer in stock!”
[ afbeelding ]
“Building our front Gate”
Denk dat die Green / Bejaarden camping niet zo'n slecht idee was
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past![]()
Al neem je er 1 mee van 10 bij 10quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef RoW_0 het volgende:
Mag je een partytent meenemen? Ik weet zeker van wel, maar toch eventjes navragen
Daarnaast is echt een keer hevige regenval helemaal niet relaxt. Zeker als het midden op de dag is en je er nog een paar uur wil rond lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ah, zo ken ik ze weer. Krijg er al flink zin in. Nu maar hopen dat de regen meevalt. Tegen kou kun je kleden en als je een beetje tussen de mensen staat is het altijd prima te doen. Regen gaat op den duur vervelen. Was het niet 2 jaar terug dat we een dag de hele tijd regen hadden? Dat was niet relax.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: