Jepquote:
Ik ken het...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Jep![]()
![]()
Line-up is vet dit jaar, de eerste 2 dagen worden slopend. Dan maar zondag kijken wat ik zondag nog gaan doen.
lolquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef Komakie het volgende:
Hehe hoe mooi is dit.
Omdat we de de bus niet mee kunnen, heeft mijn schoonvader aangeboden de helft van een hotel te betalen
Eerlijk gezegd heb ik het al een paar weken geleden geregeld. Ik was het alleen vergeten te melden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef AgeEll het volgende:
[..]
lol
Maar ga je dat nu nog regelen dan?
Had je wel een auto als vervoer? Dan ga je toch ook op de greencamping staan.
Geinigquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:17 schreef AgeEll het volgende:
Als je op googlemaps kijkt zie je het RaR terrein opgebouwd, maar zonder toeschouwers. Alleen zijn de campings wel vol.
Rijdt geen busje die kant op zo te zien?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef -Sum- het volgende:
cool die google maps!
maarre B5 is een goede kuittraining lopen, maar niet echt veren al 5 jaar de leukste camping
Dit is het volledige bedrag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:13 schreef AgeEll het volgende:
Nou zoals ik al eerder heb gemeld, wij moeten elke dag een plekke zoeken, en over het algemeen gaat dat vrij vlot, en best in de buurt. Weten nu wel wat weggetjes. Alleen staat er het ene jaar en het andere jaar niet iemand voor een bepaalde weg. Maar als je van onderen naar het terrein komt dan vind je vanzelf wel een plekkie hoor. Dus via Welcherath (L94) Probeer eerst iig dichtbij en ga dan steeds verder, wij gebruiken nooit een pendelbus.
Als je schoonpapa de helft daarvan betaald is het heel goedkoop, en als dit de helft is, dan valt het wel mee toch, voor een lang weekend.
daarom zeg ik: kuittrainingquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rijdt geen busje die kant op zo te zien?
Ook snachts lekker om terug te lopen - berg afquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef -Sum- het volgende:
cool die google maps!
maarre B5 is een goede kuittraining lopen, maar niet echt veren al 5 jaar de leukste camping
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wie weet wordt het wel een gewoonte... je weet het niet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:33 schreef AgeEll het volgende:
Als je zit uit te kijken naar het festival zie je jezelf altijd lekker in het zonnetje staan met goede muziek. Maar met dat weer vandaag krijg ik flashbacks van de regenbuien die er ook elk jaar zijn
Op zich vond ik dat optreden misschien wel de minste die ik van ze gezien heb (zit aan ongeveer 10 keerquote:
Betaal je dan de eerste keer 3,80, en daarna 2,80 omdat je het glas kan hergebruiken? Of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:32 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij was het vorig jaar 3.80 en daar zit 1 euro pfand bij in. Dus uiteindelijk 2.80.
Krijg je trouwens wel een fatsoenlijk glas voor.
Eigenlijk wel krom. In Nederland loop ik altijd te zeiken dat het zo duur is, terwijl RaR nog duurder is. Aan de andere kant krijg je bij RaR wel een fatsoenlijk glas en niet zo'n veredeld borrelglaasje.
Zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:17 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Betaal je dan de eerste keer 3,80, en daarna 2,80 omdat je het glas kan hergebruiken? Of hoe werkt dat?
Tja, die prijzen kun je weinig aan veranderen natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wat een vervelend bedrag trouwens, die 20 cent heb je ook niks aan![]()
En hoe is het eten, is het een beetje gevarieerd? Ik ben altijd wel blij dat ik zo een wok gerecht of iets dergelijks kan halen
Klinkt goed! Ja 3 euro klinkt prijzig maar als het een grote glas isquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja, die prijzen kun je weinig aan veranderen natuurlijk
Misschien dat het nu inmiddels wel duurder is geworden ofzo. Misschien wel verhoogd naar 3 euro. Zou me niets verbazen met de huidige financiele situatie.
Eten is er genoeg. Wok gerechten zitten er ook wel tussen. Maar ook ham-/cheeseburgers, friet, kip, pasta, pizza, crepes, knoblauchbrot, kip, en nog een heleboel meer. En er zijn genoeg kraampjes waardoor je nooit echt lang hoeft te wachten.
Nou ja ligt er aan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ja 3 euro klinkt prijzig maar als het een grote glas isSowieso niet echt iets om druk over te maken op een festival vind ik
Wel goed opletten danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich vond ik dat optreden misschien wel de minste die ik van ze gezien heb (zit aan ongeveer 10 keer) maar als je iedereen daar ziet springen is dat toch best indrukwekkend.
Volgens mij heb ik tot nu toe nog geen filmpje gezien waarbij ik zo veel mensen heb zien springen. Echt helemaal van voor naar achteren
Het wordt GRUWELIJKquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Xille0nz het volgende:
heyyy!
ik ben nieuw hier, maar ik vinttoch echt dat ik hierop mijn eerste reactie ga plaatsen!:)
ik ga zowieso naar rock am ring toe! er gaan zo'n 5 vrienden mee, dus dat gaat wel gezellig worden denk ik:D
Op zich ook wel mad house natuurijk, maar wel anders dan Offspring. Ik vind het bij Self Esteem altijd zo vet dat iedereen te gelijk springt. En dat er altijd een kleine golfbeweging in zit omdat het geluid moet reizen dus iemand achterin later springt dan iemand voorin. Hoewel dat effect met al die speakers bij RaR ook weer een beetje te niet wordt gedaan.quote:
Nee man, het wordt echt 100% kut....quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Xille0nz het volgende:
heyyy!
ik ben nieuw hier, maar ik vinttoch echt dat ik hierop mijn eerste reactie ga plaatsen!:)
ik ga zowieso naar rock am ring toe! er gaan zo'n 5 vrienden mee, dus dat gaat wel gezellig worden denk ik:D
Och voor de oude rockers onder ons is erg ook nog genoeg te springen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich ook wel mad house natuurijk, maar wel anders dan Offspring. Ik vind het bij Self Esteem altijd zo vet dat iedereen te gelijk springt. En dat er altijd een kleine golfbeweging in zit omdat het geluid moet reizen dus iemand achterin later springt dan iemand voorin. Hoewel dat effect met al die speakers bij RaR ook weer een beetje te niet wordt gedaan.
Ik moet wel zeggen dat ik een schijthekel aan dance muziek heb dus Prodigy trek ik echt niet heel lang....
Me vriendin wil naar Skrillex.... Dat wordt nog wat met deze ouwe rocker
Ik spring over het algemeen niet veel trouwens. Buiten Self Esteem danquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Och voor de oude rockers onder ons is erg ook nog genoeg te springen hoor. Op 4:03 is het even kippenvel.
Tijdens Skrillex kan je naar Mastodonquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich ook wel mad house natuurijk, maar wel anders dan Offspring. Ik vind het bij Self Esteem altijd zo vet dat iedereen te gelijk springt. En dat er altijd een kleine golfbeweging in zit omdat het geluid moet reizen dus iemand achterin later springt dan iemand voorin. Hoewel dat effect met al die speakers bij RaR ook weer een beetje te niet wordt gedaan.
Ik moet wel zeggen dat ik een schijthekel aan dance muziek heb dus Prodigy trek ik echt niet heel lang....
Me vriendin wil naar Skrillex.... Dat wordt nog wat met deze ouwe rocker
Wow. Als ik dit zie baal ik weer heel even dat die tijd voorbij is (oud, kinderen, kort pittig kapsel (oh nee dat laatste nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Och voor de oude rockers onder ons is erg ook nog genoeg te springen hoor. Op 4:03 is het even kippenvel.
Is ook een optie, maar mijn vriendin wil Skrillex heel graag zien en ik ga haar niet alleen laten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:06 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Tijdens Skrillex kan je naar Mastodon
Ik zit ook nog in dubio. Mastodon eigenlijk beter, maar die heb ik al gezien en Skrillex niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |