Dat is nu al een paar jaar zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
Staat nu (of stond wellicht al weken) ook een uitlegje over hoe het terrein voor de Center Stage is opgedeeld;
[ afbeelding ]
Metfilmpje op de site
Ik zag ze al ja, ziet er chique uit. Maar alleen op bepaalde campings te krijgen begreep ik?quote:
Hoe het eerst ging was echt ruk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:20 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat is nu al een paar jaar zo.
Op zich een goed systeem, enig nadeel is dat als je in de rij staat om in de voorste vakken te komen, je niet de spelende acts kan zien.
Maar beter dan hoe het eerst ging.
Jawel, wc's aan de andere kant van de pitboxen, en ook linksvooraan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe het eerst ging was echt ruk.
Nu is het nog wel te doen als je er vroeg bij bent. Als je vlak voor een headliner naar binnen wilt kun je het vergeten meestal in die rij, maar als je er 2 acts van te voren bent kun je vaak zo doorlopen.
Moet je alleen wel zin hebben in een act die je misschien niet wilt zien. Voordeel is wel dat je gewoon drank kunt krijgen in de voorste vakken. Volgens mij alleen niet naar de wc(?)
Wij gaan donderdagochtend, maja niet kamperen hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag ze al ja, ziet er chique uit. Maar alleen op bepaalde campings te krijgen begreep ik?
Hoe doen jullie het met de reis naar RaR? Wij zitten er aan te denken om gewoon woensdag te gaan karren rond uurtje of 10, we staan op de Green Camping, en willen dus graag in de buurt parkeren.
Te vroeg of te laat?
Hmm die Green Camping heeft z'n eigen bandjesding volgens mij, maar even kijken dan of ik nog langs B2 loop een keer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:53 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Wij gaan donderdagochtend, maja niet kamperen he
En die blikken zijn te koop bij B2, daar lopen we toch langs, en is volgens mij vlakbij 'bandchenausgabe'
Je kunt gewoon gaan en staan waar je wiltquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm die Green Camping heeft z'n eigen bandjesding volgens mij, maar even kijken dan of ik nog langs B2 loop een keer.
Kan je wel alle campings gewoon op, of hebben de diverse campings ook aparte bandjes e.d.
Hmm ok.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:51 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Jawel, wc's aan de andere kant van de pitboxen, en ook linksvooraan.
Er is alleen niks te eten, op rondlopende ijsmannetjes na
Das wel chillquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je kunt gewoon gaan en staan waar je wilt
Je kunt ook overal door bosjes heen lopen als je een camping op zou willen dus het zou weinig zin hebben om daar ristricties aan te hebbenquote:
No shitquote:
Ja. Je wilt niet weten hoe smerig die was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
Want anders had je nieuw moeten kopen?
Er zijn van die classics, die mag je gewoon niet gemist hebbenquote:
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit jaar zijn.quote:
Ik moest ook erg wennen aan de nieuwe nummers en de laatste 2 albums. Maar toch vind ik het lekkere nummers. Het is geen (nu)metal meer, maar wel lekkere rock en ze hebben echt hun eigen sound.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit jaar zijn.
Dat laatste album vind ik helemaal ruk en ook het nieuwste nummer ben ik niet bepaald van onder de indruk.
Ik hoop dat de oude nummers nog wel een beetje te pruimen zijn of dat ze die ook zo verknald hebben dat er weinig van over blijft.
Balen man!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Vriendin heeft zondag dr voet zwaar gekneust. Geen RaR dus
Iemand interesse in 2 kaartjes?
Ik heb er niets meer mee. Van Minutes to Midnight vond ik nog wel een paar nummers lekker, maar het laatste album vond ik gewoon niks. Alleen The Catalyst heeft nog wel wat aardigs.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik moest ook erg wennen aan de nieuwe nummers en de laatste 2 albums. Maar toch vind ik het lekkere nummers. Het is geen (nu)metal meer, maar wel lekkere rock en ze hebben echt hun eigen sound.
Het nieuwe nummer vind ik ook prima.
Heb er iig erg veel zin in.
Kan toch met een rolstoel heen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Vriendin heeft zondag dr voet zwaar gekneust. Geen RaR dus
Iemand interesse in 2 kaartjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |