abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111180961
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je de grote stad eng vindt moet je er niet gaan wonen. Ik voel me altijd wel op mijn gemak in Den Haag. In de hele randstad wel behalve Rotterdam met al die hele en halve hooligans.
Vreemd vooroordeel, Ik woon al jaren in het centrum en het is een complete mix van allerhande culturen en mensen uit alle windstreken. Het is juist een internationale moderne stad. Stap eens over je angst heen zou ik zeggen.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:20:16 #102
93664 waht
Mushir
pi_111180997
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Vreemd vooroordeel, Ik woon al jaren in het centrum en het is een complete mix van allerhande culturen en mensen uit alle windstreken. Het is juist een internationale moderne stad. Stap eens over je angst heen zou ik zeggen.
Jij bent drie meter lang, je ziet niet wat wij zien.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_111181230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:20 schreef waht het volgende:

[..]

Jij bent drie meter lang, je ziet niet wat wij zien.
Oh, er zijn zat problemen die ik ook zie. Maar dat zijn problemen die je in iedere grote stad ziet, daar is Rotterdam niet uitzonderlijk in.

Maar dit is wat off-topic allemaal. :{
pi_111181397
Is racisme nu synoniem aan een grote stad?

En dat is normaal?
pi_111181457
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Droomert het volgende:

En dat is normaal?
Hoe kom je tot deze conclusie?
pi_111181519
Moeten we eigenlijk niet gewoon blij zijn dat ze elkaar afmaken.
pi_111181564
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Hoe kom je tot deze conclusie?
Door verkeerd te lezen sorry. ;(
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:39:07 #108
93664 waht
Mushir
pi_111181759
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:25 schreef Tem het volgende:

[..]

Oh, er zijn zat problemen die ik ook zie. Maar dat zijn problemen die je in iedere grote stad ziet, daar is Rotterdam niet uitzonderlijk in.

Maar dit is wat off-topic allemaal. :{
Ach, elke stad heeft zo z'n probleemjeugd.
pi_111181838
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef waht het volgende:

[..]

Ach, elke stad heeft zo z'n probleemjeugd.
Ligt er aan wat je een probleem vindt. Voor de ene stad is dat moord, de andere fietsen omgooien.

In de randstad krijgen ze tegenwoordig al subsidie als ze zich normaal gedragen.
pi_111182066
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Droomert het volgende:

En dat is normaal?
Racisme is toch iets waaraan alleen blanken zich schuldig kunnen maken?
pi_111182164
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Racisme is toch iets waaraan alleen blanken zich schuldig kunnen maken?
Het is een soort super racisme waarbij de gedachte is dat alles wat niet blank is niet zelf goed genoeg is om voor zichzelf op te komen.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:58:23 #112
93664 waht
Mushir
pi_111182558
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Droomert het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je een probleem vindt. Voor de ene stad is dat moord, de andere fietsen omgooien.

In de randstad krijgen ze tegenwoordig al subsidie als ze zich normaal gedragen.
De grote steden zijn wat dat betreft vergelijkbaar.
pi_111182567
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef Droomert het volgende:

[..]

Het is een soort super racisme waarbij de gedachte is dat alles wat niet blank is niet zelf goed genoeg is om voor zichzelf op te komen.
Idd de gedachte dat je bevolkingsgroepen altijd maar moet pamperen of zelf hele landen geld moet sturen geeft aan dat je hun niet in staat acht om voor zichzelf te zorgen. Zonder dat ze het doorhebben zijn het de grootste racisten gewoon.
pi_111184975
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik ben meestal niet zo van het al bij voorbaat conclusies trekken. Maar hier durf ik met 99% in mee te gaan. Dat waren ze waarschijnlijk.

Het is al erg om een onschuldig iemand aan te vallen. Maar een zwangere vrouw slaan. De mensheid is wat gedaald in mijn aanzien. Er leven beesten op deze aardkloot.
Precies en niet alleen de daders, maar ook de justitieambtenaren die dit tuig de gelegenheid geven om een volgend slachtoffer te zoeken.
pi_111185253
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik ben meestal niet zo van het al bij voorbaat conclusies trekken. Maar hier durf ik met 99% in mee te gaan. Dat waren ze waarschijnlijk.

Het is al erg om een onschuldig iemand aan te vallen. Maar een zwangere vrouw slaan. De mensheid is wat gedaald in mijn aanzien. Er leven beesten op deze aardkloot.
Het grootste beest/roofdier op deze aardkloot is....de mens.. ^O^
  zondag 6 mei 2012 @ 00:36:14 #116
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111189514
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef Bombshell het volgende:
Moeten we eigenlijk niet gewoon blij zijn dat ze elkaar afmaken.
Blij zijn dat ze elkaar afmaken? Dus wat je eigenlijk zegt is: deze mevrouw is niet blank, dus het is niet erg dat ze deze vrouw mishandelen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 6 mei 2012 @ 00:43:52 #117
pi_111189812
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Jep, dat maakte het in hun ogen erger. Een bruine man met een Marokkaanse vrouw. Dat vonden ze totaal niet kunnen. Die man had er nooit op in moeten gaan. Maar dat is achteraf makkelijk praten.
Wat bedoel je met 'er niet op in moeten gaan'? Is er bekend wie er begon met slaan, hoe alles precies verlopen is? Ik dacht van niet. Als een groepje jongens je zwangere vriendin mishandelt, vind ik het niet meer dan logisch dat je -met geweld- voor je vriendin opkomt. Wellicht begonnen de Marokkanen wel eerst met schelden, waarop die man ze aanviel, en die Marokkanen als het ware in de verdediging traden. Dat kan, dan nog moet je met je poten van een zwangere vrouw afblijven (ik neem toch aan dat deze niet uit zichzelf is gaan slaan). Wat een laffe daad.

[ Bericht 14% gewijzigd door YouCanLeaveYourHeadOn op 06-05-2012 00:49:54 ]
  zondag 6 mei 2012 @ 00:47:17 #118
pi_111189937
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Zolang Marokkanen en negers elkaar bevechten hoeven wij ons tenminste geen zorgen te maken.
Trieste gedachte die helaas vele FOK!ers hebben. Had er gestaan 'blanke vrouw mishandeld door 5 marrokanen', dan was de hel losgebarsten. Dan hadden mensen het veeeel erger gevonden. Maakt 't uit dat Marokkanen negers ombrengen, ongeboren kinderen doodden, ze zijn toch niet blank, dus dan maakt het niet zoveel uit. Al die gekleurde mensen, die mogen wel sterven, die zijn toch minder waard. White power!
  zondag 6 mei 2012 @ 00:56:04 #119
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_111190270
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'er niet op in moeten gaan'? Is er bekend wie er begon met slaan, hoe alles precies verlopen is? Ik dacht van niet. Als een groepje jongens je zwangere vriendin mishandelt, vind ik het niet meer dan logisch dat je -met geweld- voor je vriendin opkomt. Wellicht begonnen de Marokkanen wel eerst met schelden, waarop die man ze aanviel, en die Marokkanen als het ware in de verdediging traden. Dat kan, dan nog moet je met je poten van een zwangere vrouw afblijven (ik neem toch aan dat deze niet uit zichzelf is gaan slaan). Wat een laffe daad.
Ik kan met een grote zekerheid zeggen dat de Marokkanen begonnen met schelden en dat de man er op een gegeven moment wat van zei. Dat pikten die hyena's niet en van het een kwam het ander. Op een gegeven moment waren ze met elkaar in de clinch. Aangezien hyena's met meerderen zijn, en in dit geval ook, vielen ze de jonge vrouw aan. Om het verhaal compleet te maken was ze ook zwanger. Het resultaat weten we.

Zo is het misschien, zelf denk ik 'heel waarschijnlijk', gegaan. :{
pi_111190674
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Trieste gedachte die helaas vele FOK!ers hebben. Had er gestaan 'blanke vrouw mishandeld door 5 marrokanen', dan was de hel losgebarsten. Dan hadden mensen het veeeel erger gevonden. Maakt 't uit dat Marokkanen negers ombrengen, ongeboren kinderen doodden, ze zijn toch niet blank, dus dan maakt het niet zoveel uit. Al die gekleurde mensen, die mogen wel sterven, die zijn toch minder waard. White power!
He of wanneer vijf blanken een marrokaan had mishandeld. Dan hadden er rellen gekomen, vieze racistische nederlanders!
pi_111195060
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je de grote stad eng vindt moet je er niet gaan wonen. Ik voel me altijd wel op mijn gemak in Den Haag. In de hele randstad wel behalve Rotterdam met al die hele en halve hooligans.
Man je komt nooit in Den Haag! Zeker niet buiten centrum/scheveningen!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_111195430
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Keuze is het sleutelwoord. Als je dat niet snapt denk ik dat deze discussie per definitie te hoog gegrepen is voor je.

En nee, een foetus zonder zelfbewustzijn heeft inderdaad geen keuze. Daar kun je dramatisch over doen, maar we laten onze kinderen ook weinig keuzes in hun leven. Dus ga niet doen alsof die foetus volledig recht op zelfbeschikking heeft.

Het is allemaal al erg genoeg, dit soort dingen, zonder dat mensen als jij het aangrijpen om eens lekker strijd te gaan voeren.

Je schoffeert het slachtoffer. Gelukkig is het maar een internetforum en goed dat je zegt wat je vindt. Maar ik distantieer me daar voor de volle 100% van.
Een kind wordt daarentegen wel als een rechtspersoon beschouwd. Als jij een kind doodt (en verkracht), staan daar wel consequenties tegenover. Als het aan mij lag zou je zelfs de electrische stoel krijgen, dat ter zijde.

Foetus had geen keuze nee. Dus iedereen die hier zo verontwaardigd loopt te doen en loopt te gillen over babymoord is niks anders dan een hypocriet, aangezien de Nederlandse wet een foetus niet als een individu met rechten beschouwd. Bovendien zitten diezelfde mensen vaak abortussen op te hemelen als zijnde westerse verworvenheden en vrijheden, dat maakt de zaak alleen maar erger.

Je kunt dus hooguit spreken van een ongeautoriseerde abortus in dit geval, als het te bewijzen is.

Neemt natuurlijk niet weg dat verdachten bestraft worden voor de gepleegde feiten. Gezien de lichte verwondingen is openlijke geweldpleging het hoogst haalbare.
pi_111195432
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja hoor, laten we dit even vergelijken met een abortus. :')

En het spreekt helemaal niet in het voordeel van die mannen dat de bevalling een week na de mishandeling begon, hoe kom je er bij? Als er sprake is van schade of bloedingen is het niet zo dat meteen spontaan een bevalling op gang komt. Dat kan best even duren. Misschien was het kind al eerder overleden in de baarmoeder.
Ja, kan allemaal kloppen, alleen is het niet te bewijzen.
pi_111195435
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, baldadig is idd het eerste woord wat in je opkomt als je dit leest :')
Waarom niet?
pi_111195517
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 06:14 schreef Marlan het volgende:

[..]

Waarom niet?
Bij baldadig denk ik aan het laten leeglopen van fietsbanden, niet aan het in elkaar beuken van zwangere vrouwen met zn 5-en...
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_111195805
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:31 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

In onze kringen wordt er niet goed over gesproken als bijv. je dochter of zus met een man trouwt die geen Marokkaan is. En je kunt schuine blikken verwachten als je wordt gezien door een aantal mocro's. Er wordt over dit nieuws ook veel gesproken in Marokkaanse eetcafés (koffiehuizen) en fora's.

Zelf heb ik er totaal geen problemen mee. I don't care. Verliefdheid is niet gebonden aan grenzen. Maar durf wel te wedden dat veel Marokkanen daar heel anders over denken.
Mijn zus is al jaren getrouwd met een Antilliaanse man. Ze lopen zonder problemen over straat en gaan minimaal 1 keer per jaar naar Marokko. Nooit enig probleem gehad. En zo ken ik meerdere gemengde huwelijken (met bijv. een NL man). Het probleem in deze zaak zit gewoon bij de straatratten zelf. Die kennen geen enkele vorm van empathie, opvoeding of ratio. En dat zijn dezelfde lieden die zich op dergelijke fora als Marokko.nl begeven of rondom coffeeshops hangen. De gemiddelde Marokkaan zal het een worst wezen met wie jij al of niet zal trouwen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2012 09:10:19 ]
pi_111195852
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ha, het is discriminatie wanneer het hun uitkomt. Niet meer en niet minder. Deze jongens behoor je hard aan te pakken. Alleen de ouders moet je buiten beschouwing laten. Vooral moeders hebben vaak verdriet als de politie weer op de stoep staat. Daarom stel ik voor om de ouders wat te sparen.
Maar als ik het voor het zeggen had. Afijn, ze zien een vrouw liever niet met een man van andere komaf lopen. Waarom? Omdat hun hersenkronkels niets ander zien dan een Marokkaanse vrouw en een bruine man. Het hele plaatje zien ze niet. En daarop vallen ze de vrouw lastig. Met fatale gevolgen voor het ongeboren kindje. :{
Wat een drollerig excuus. Volstrekt niet mee eens. Ik ben het zat om te horen dat hun ouders buiten beschouwing gelaten moeten worden. Deze ouders moeten er met hun haren bijgesleept worden bedoel je. Het zijn namelijk doorgaans tokkie-ouders die voor dit soort tokkie-kinderen zorgen. Vaak is pa buiten beeld en trekt een uitkering, ma zit de hele dag thuis niets te doen. Als je hun vraagt naar wat hun kinderen voor opleiding of werk doen, krijg je 0 op het request. Ze interesseren zich totaal niet wat er zich buiten hun huis afspeelt. De jongeren maken daar gretig gebruik van door thuis alleen maar ja en amen te zeggen, maar ondertussen dienen die ouders wel beter te weten. En dat doe je dus niet door hen buiten beschouwing te laten. Indien het minderjarige betreft dienen ze sowieso voor alle geleden schade op te draaien. Wonen ze nog thuis, dan moeten de ouders actief betrokken worden bij het reclasseringsproces. Dat ze verdriet hebben als hun kind wat misdaan heeft, tja - dan had je het maar beter moeten opvoeden. Als jouw ouders en mijn ouders het kunnen, wat maakt dan dat deze ouders dat niet kunnen? Nogmaals slap excuus dus.
  zondag 6 mei 2012 @ 09:52:02 #128
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_111196138
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Jellereppe het volgende:
Die man was natuurlijk kansloos met die 5 hyena's om hem heen. Wat een armoe die gozers. :{ *Ik schaam mij ervoor dat ik Marokkaan ben. En het ergste is dat ik begrijp waarom ze die vrouw hebben toegetakeld. :{ *
Waarom zou je ervoor moeten schamen dat je Marokkaan bent, jij gaat toch niet zwangere vrouwen schoppen. Dat je begrijpt waarom het gebeurd geeft meer aan dat je weet dat er veel fout zit bij "bepaalde" Marokkanen.

Ik loop me ook niet constant te schamen als er weer een buitenlander (ja ik ben nu buitenlander hier waar ik woon) wat geks gedaan heeft bij een Thai. Veroordeel gewoon elke actie ongeacht wie het zijn.
mai pen rai
pi_111197495
quote:
De rechtbank heeft de verdachten anderhalve week na het incident vrijgelaten.
:|W als de rechtbank dit leest, fock jou. serieus. :|W
wat een softcore shitland is nederland toch altijd

[ Bericht 67% gewijzigd door .Masturbatron. op 06-05-2012 11:47:50 ]
pi_111198309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ha, het is discriminatie wanneer het hun uitkomt. Niet meer en niet minder. Deze jongens behoor je hard aan te pakken. Alleen de ouders moet je buiten beschouwing laten. Vooral moeders hebben vaak verdriet als de politie weer op de stoep staat. Daarom stel ik voor om de ouders wat te sparen.
Dit kun je eenvoudig weg niet menen.

Ik ben ervan overtuigd dat geen enkele moeder, welk ras ook, ooit zulk nieuws van haar zonen wil horen, daar zijn de Marokkaanse moeders echt geen uitzondering in.

Natuurlijk behoren de ouders betrokken te worden bij het misdragen van hun kinderen.
Ooit vernam ik dat wanneer een Marokkaanse jongen 12 jaar is, deze boven zijn moeder staat en zij niet veel meer te zeggen heeft over het gedrag van haar zoon....is dit zo? Of anders, hoe is de rolverdeling in een Marokkaans gezin?
Om moeder geen tranen te bezorgen is het roer om bij het opvoeden of meer begeleiden van hun pubers allereerst dat wat nodig is, moeders zijn er niet alleen voor de liefheid, moeders hebben de plicht hun kinderen goed op te voeden tenminste tot hun 18e naar de normen en waarden van de samenleving waarin haar gezin leeft. Maar daar moet moeder wel de ruimte/mogelijkheid voor krijgen natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 09:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een drollerig excuus. Volstrekt niet mee eens. Ik ben het zat om te horen dat hun ouders buiten beschouwing gelaten moeten worden. Deze ouders moeten er met hun haren bijgesleept worden bedoel je. Het zijn namelijk doorgaans tokkie-ouders die voor dit soort tokkie-kinderen zorgen. Vaak is pa buiten beeld en trekt een uitkering, ma zit de hele dag thuis niets te doen. Als je hun vraagt naar wat hun kinderen voor opleiding of werk doen, krijg je 0 op het request. Ze interesseren zich totaal niet wat er zich buiten hun huis afspeelt. De jongeren maken daar gretig gebruik van door thuis alleen maar ja en amen te zeggen, maar ondertussen dienen die ouders wel beter te weten. En dat doe je dus niet door hen buiten beschouwing te laten. Indien het minderjarige betreft dienen ze sowieso voor alle geleden schade op te draaien. Wonen ze nog thuis, dan moeten de ouders actief betrokken worden bij het reclasseringsproces. Dat ze verdriet hebben als hun kind wat misdaan heeft, tja - dan had je het maar beter moeten opvoeden. Als jouw ouders en mijn ouders het kunnen, wat maakt dan dat deze ouders dat niet kunnen? Nogmaals slap excuus dus.
En dit.

-----------------

De rol van de Marokkaanse vrouw is ondergeschikt aan haar mannelijke soortgenoten terwijl de samenleving waarin deze vrouw leeft deze verschillen niet erkent en rekening mee zal houden . waardoor moeder met de nek wordt aangekeken en gezien als een mislukte opvoedster,......maar mochten deze moeders van hun partner eigenlijk wel naar buiten?
(nee echt, ik heb te doen met deze Marokkaanse moeders, ze kunnen ook vaak geen kant op)

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:21 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

:|W als de rechtbank dit leest, fock jou. serieus :|W
Toen was de geboorte nog niet opgang gekomen, w.s. zijn ze naar huis gestuurd in afwachting van hun rechtzaak.
Ik had ook liever gezien dat ze rechtstreeks naar het Pieterbaan doorgestuurd waren voor geestelijke beoordeling en inschatting hoe hoog de kans op recidive is. Maar helaas.
Zal w.s. wel iets met hun rechten te maken hebben. "de rechten van het criminele mens" O-)
  zondag 6 mei 2012 @ 12:09:45 #131
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_111198634
Wat een heerlijk volkje is het toch he. Negerhoer....ja mensen, moet je eens een Marokkaan uitschelden, dan ben je aan het discrimineren. Maar de Marokkaan zelf heeft geen respect voor een ander volk, sterker nog, niet eens voor het eigen volk zolang het een minderwaardig iemand als bijvoorbeeld 'een vrouw' is. Kun je nagaan hoe ze over de Nederlandse vrouw denken....vrouwen zijn gewoon niets waard voor die gasten en weet je wat......wij hebben dat maar te respecteren. Tenminste, ik lees altijd dat je begrip moet opbrengen voor cultuur, nu wel, dit is de cultuur van de puberende bontkraag. Wees gerust, zodra ze gaan trouwen met een Marokkaanse vrouw (nadat ze hun kwakje zo vaak mogelijk bij een Nederlandse slet hebben gedumpt) heb je geen last meer van ze. Alleen dan is er weer een nieuwe generatie.

Mooi he?
pi_111198644
die kleremakende klootzakken als het aan mij lag had ik verdomme hun nek omgedraaid stelletje laffe sukkeltjes die met hun vijven een zwange vrouw aanvallen :( racistische intolerante kleine idioten
niks naar huis sturen niks geestelijke beoordeling niks inschatten kans op recidive gwn meteen opsluiten die sukkels. wat een idiote hard falende rechtbank weer, wie weet wat die laffe sukkeltjes nu aan het doen zijn :|W
ik heb -1 respect voor die sukkels en die ouders die hun kinderen sukkels laten zijn :(
wat een schandalige kutcultuur hoe die vrouwen behandeld worden, -1 respect voor hun cultuur, sorry.
volgens mij kan mijn kleine nichtje dit land beter regeren :N
walgelijk gwn ik moet hier van kotsen :r sterkte aan de vrouw en haar vriend :'( :'(

[ Bericht 3% gewijzigd door .Masturbatron. op 06-05-2012 12:19:37 ]
  zondag 6 mei 2012 @ 12:14:19 #133
373754 mossad_agent
pi_111198731
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is niet eens zozeer dat ik zo antiracistisch ben, ik voel vooral een hele diepe minachting voor racisten.
Wanneer ben je een racist? Als je de dingen durft te benoemen? Als je ziet dat een bepaalde groep mensen altijd voor problemen zorgt?? Als je een teringhekel hebt aan Marokkaans straattuig (en dat zijn er nogal veel) maar ondertussen zelf een buitenlandse vriendin hebt, ben je dan racist??

Waarom krijg ik het idee dat jij ergens in de polder woont?
  zondag 6 mei 2012 @ 12:21:39 #134
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_111198934
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:14 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Wanneer ben je een racist? Als je de dingen durft te benoemen? Als je ziet dat een bepaalde groep mensen altijd voor problemen zorgt?? Als je een teringhekel hebt aan Marokkaans straattuig (en dat zijn er nogal veel) maar ondertussen zelf een buitenlandse vriendin hebt, ben je dan racist??

Je hebt het hierboven over een 'lekker volkje' en nu dit lulverhaal ophangen. Man man man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 mei 2012 @ 12:30:46 #135
373754 mossad_agent
pi_111199174
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt het hierboven over een 'lekker volkje' en nu dit lulverhaal ophangen. Man man man.
Wat klopt er niet? Het is toch een bepaald volkje? Jij weet direct welk volk ik bedoel dus moet er wel een kern van waarheid inzitten niet? Het is al jaren dezelfde doelgroep die voor problemen zorgt en nog steeds krijgen mensen jeuk in de nek als je het benoemt....dat vinden ze blijkbaar 'eng'.

Maar blijf maar gewoon ontkennen hoor, er is niets aan de hand. Mensen worden niet in elkaar geslagen, vrouwen worden niet in elkaar geslagen, ze breken niet bij je in, beroven je niet, zorgen niet voor dreigementen en/of vechtpartijen en staan altijd voor je klaar.
pi_111199226
Een ieder die regelmatig met Marokkanen te maken heeft kan nou niet echt verbaast zijn over hun racisme jegens alles wat niet-Marokkaan/moslim is.
  zondag 6 mei 2012 @ 12:34:02 #137
373754 mossad_agent
pi_111199254
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Een ieder die regelmatig met Marokkanen te maken heeft kan nou niet echt verbaast zijn over hun racisme jegens alles wat niet-Marokkaan/moslim is.
Maar toch zijn er hier mensen die het maar niet durven zeggen. Waar zou dat aan liggen denk jij? Angst ? In de polder wonen? Bewust trollen? Wat zal het zijn?
pi_111199264
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En ook niet verbaasd over racisme jegens alles wat Marokkaan is toch?
pi_111199443
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En ook niet verbaasd over racisme jegens alles wat Marokkaan is toch?
Van mij uit? Oh dat ontken ik niet hoor. Mag dat volk gewoon niet, we zijn niet compatible.
  zondag 6 mei 2012 @ 12:40:59 #140
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_111199446
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:30 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Wat klopt er niet? Het is toch een bepaald volkje? Jij weet direct welk volk ik bedoel dus moet er wel een kern van waarheid inzitten niet? Het is al jaren dezelfde doelgroep die voor problemen zorgt en nog steeds krijgen mensen jeuk in de nek als je het benoemt....dat vinden ze blijkbaar 'eng'.

Maar blijf maar gewoon ontkennen hoor, er is niets aan de hand. Mensen worden niet in elkaar geslagen, vrouwen worden niet in elkaar geslagen, ze breken niet bij je in, beroven je niet, zorgen niet voor dreigementen en/of vechtpartijen en
staan altijd voor je klaar.
Wie ontkent er wat precies dan? Waar ik op doel is dat jij rept over dat 'volkje' wat natuurlijk generaliserend is. Geeft verder ook niet, maar ga vervolgens niet de vermoorde onschuld zitten spelen.
  zondag 6 mei 2012 @ 12:46:45 #141
371117 gupje86
gupje86
pi_111199608
Het merendeel van de buitenlanders gedraagd zich keurig, maar degene die zich niet gedragen vallen meer op natuurlijk
Geniet nooit met mate!
  zondag 6 mei 2012 @ 12:49:38 #142
373754 mossad_agent
pi_111199692
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:46 schreef gupje86 het volgende:
Het merendeel van de buitenlanders gedraagd zich keurig, maar degene die zich niet gedragen vallen meer op natuurlijk
Er is idd een heel groot gedeelte buitenlanders dat zich goed gedraagt en daar hoor je inderdaad niets tot weinig over. Een andere groep buitenlanders,..herstel het zijn natuurlijk Nederlanders (daar gaat dan ook de racisme kaart ;) ) is gewoon onhandelbaar tussen de 12e en 30e jaar. Maar je mag het alleen niet benoemen want dan ben je een racist.

Hoe kan je in godsnaam een racist zijn als je een bepaalde groep Nederlanders op hun wangedrag wijst? Kan iemand mij dat trouwens uitleggen??
  zondag 6 mei 2012 @ 12:56:11 #143
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_111199877
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Er is idd een heel groot gedeelte buitenlanders dat zich goed gedraagt en daar hoor je inderdaad niets tot weinig over. Een andere groep buitenlanders,..herstel het zijn natuurlijk Nederlanders (daar gaat dan ook de racisme kaart ;) ) is gewoon onhandelbaar tussen de 12e en 30e jaar. Maar je mag het alleen niet benoemen want dan ben je een racist.

Hoe kan je in godsnaam een racist zijn als je een bepaalde groep Nederlanders op hun wangedrag wijst? Kan iemand mij dat trouwens uitleggen??
Wat mag je niet benoemen? In de politiek wordt de groep in kwestie openlijk aangevallen en op FOK! ben je de vreemde eend in de bijt als je die lui niet afzeikt.
  zondag 6 mei 2012 @ 12:57:46 #144
371117 gupje86
gupje86
pi_111199923
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

zodra je het over die "bepaalde groep" hebt vinden mensen het racistisch, omdat mensen er zelf al vanuit gaan dat je het over buitenlandse nederlanders hebt, en niet over jongeren in het algemeen
Geniet nooit met mate!
  zondag 6 mei 2012 @ 13:03:03 #145
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111200088
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 09:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zo simpel is de wereld niet vriend. Genoeg ontspoorde gasten die wel degelijk een fatsoenlijke opvoeding hebben genoten.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 6 mei 2012 @ 13:05:12 #146
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111200147
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:14 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Waarom krijg ik het idee dat je niet geheel onpartijdig bent? :)

En als je de acties van een groep mensen van komaf X gaat betrekken op alle mensen van komaf X, dan is dat inderdaad racisme ja.
pi_111200177
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Maar toch zijn er hier mensen die het maar niet durven zeggen. Waar zou dat aan liggen denk jij? Angst ? In de polder wonen? Bewust trollen? Wat zal het zijn?
Die wat niet durven zeggen?
pi_111200670
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef zusterclivia het volgende:
Natuurlijk behoren de ouders betrokken te worden bij het misdragen van hun kinderen.
Ooit vernam ik dat wanneer een Marokkaanse jongen 12 jaar is, deze boven zijn moeder staat en zij niet veel meer te zeggen heeft over het gedrag van haar zoon....is dit zo?
is dit serieus zo?? :|W kolere als je geen respect hebt voor je moeder dan ben je wel een fucking hond zeg, cultuur of niet. dan ga je toch sowieso de slechte kant op?
pi_111201326
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Tja ik ben er ook niet altijd blij mee maar we hebben niet voor niets een rechtssysteem.
we hebben geen rechtssysteem. we hebben een faalsysteem.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:44:15 #150
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111201356
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

we hebben geen rechtssysteem. we hebben een faalsysteem.
Je zult er ongetwijfeld veel verstand van hebben :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')