Hmmzzz... En ik maar denken dat je dat altijd al deedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hee, je zegt eens iets wat ik begrijp en mee eens ben![]()
Nee, dan had de Telegraaf het wel weggemoffeld, zo zijn ze daar namelijk ook wel weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat staat niet in het bericht, dus dat is een onterechte aanname.
Wel schreeuwen niet alle kranten het op dit moment uit van woede en verontwaardiging, dat een Marokkaanse vrouw en haar negervriend zijn mishandeld. Dus denk ik niet dat dit door een groepje blanken gebeurd is.
Ik vind de meningen hier ook wel apart.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:35 schreef LXIV het volgende:
Op maroc.nl (subsidiesite) hebben ze toch ook weer hele aparte meningen over wie nu de schuldige is (de neger of de 5 Marokkanen) http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4260792
Ja sorry, je praat vaak in raadselsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Hmmzzz... En ik maar denken dat je dat altijd al deed![]()
Ja, baldadig is idd het eerste woord wat in je opkomt als je dit leestquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef Marlan het volgende:
Een miskraam is niet ongewoon en en het feit dat de bevalling een week later na het voorval gebeurde, spreekt in het voordeel van de baldadige mannen. Bovendien wordt een foetus sowieso niet als een rechtspersoon beschouwd door de Nederlandse wet, dus het al helemaal raar dat de nobele, ridderlijke Nederlandse man of vrouw zit te gillen over een babymoord.
Neemt natuurlijk niet weg dat de hate crime van deze Marocs zwaar gestraft dient te worden. Maar laat de hypocrisie en de krokodillentranen over deze baby achterwege, zeker als je zelf 40 duizend abortussen per jaar pleegt.
Wat heeft de Telegraaf met Het Parool te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dan had de Telegraaf het wel weggemoffeld, zo zijn ze daar namelijk ook wel weer.
Man je red amper 1 week hier, met je laffe gedoe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien moet jij in Oost-Groningen gaan wonen, ik ken die buurt niet zo maar misschien kom je daar wel over je straatvrees heen, weinig vrouwen met hoofddoekjes dus dan hoef je niet zo vaak je ondergoed te verschonen. Wel zul je iets aan je kleingeestigheid moeten doen om die enigzins te laten harmoniëren met de autochtone bevolking daar.
Gaat over Marokkanen. Dat kan ik bevestigen. Want zelfs in onze kringen wordt erover gesproken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:10 schreef Jordony het volgende:
Gaat het daadwerkelijk over 5 marrokanen? Gruwelijk en beestachtig.
Jammer dat je ze niet kan straffen op de manier ze die vrouw hebben mishandeld.
Frappant, hij roept dus instinctief iets over de Telegraaf als het over Marokkanen gaat, ook al komt het artikel in de OP uit het Parool?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:08 schreef JaapJapers het volgende:
[..]
Weltschmerz zeikt liever over een krantje dan over de vijf Marokkanen die besloten een zwangere vrouw helemaal kapot te trappen. Dat vindt hij belangrijker.
postnatale abortus, bedoel je?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:10 schreef Jordony het volgende:
Gaat het daadwerkelijk over 5 marrokanen? Gruwelijk en beestachtig.
Jammer dat je ze niet kan straffen op de manier ze die vrouw hebben mishandeld.
Het is niet eens zozeer dat ik zo antiracistisch ben, ik voel vooral een hele diepe minachting voor racisten. De stuitende domheid ervan, het zijn onderkruipsels, ongelooflijke bange minkukels die echt helemaal niets anders in hun leven hebben om zich goed te voelen over zichzelf dan het feit dat allochtone blanken zijn. En die gaan er dan dingen bij verzinnen alsof dat de feiten zijn, 'Marokkanen', 'helemaal kapottrappen', weten dat ze zwanger was, geen ruzie die ontstond, dat het geweld de oorzaak is van de miskraam. Aangezien het een racist betreft zal die dan ook nog wel zo'n inteeltgeval zijn dat die denkt dat ik daarin trap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:08 schreef JaapJapers het volgende:
[..]
Weltschmerz zeikt liever over een krantje dan over de vijf Marokkanen die besloten een zwangere vrouw helemaal kapot te trappen. Dat vindt hij belangrijker.
Als je de grote stad eng vindt moet je er niet gaan wonen. Ik voel me altijd wel op mijn gemak in Den Haag. In de hele randstad wel behalve Rotterdam met al die hele en halve hooligans.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Man je red amper 1 week hier, met je laffe gedoe.
Jep, dat maakte het in hun ogen erger. Een bruine man met een Marokkaanse vrouw. Dat vonden ze totaal niet kunnen. Die man had er nooit op in moeten gaan. Maar dat is achteraf makkelijk praten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:23 schreef Gia het volgende:
Maakt het iets uit of die gasten wisten of ze zwanger was of niet?
Dankjewel voor je empathie. Ja, jij was het niet en nee, je hoeft je niet te verexcuseren namens de daders, maar ja, ik waardeer wel heel erg jouw afkeuring van de situatie. Wilde ik even gezegd hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Jellereppe het volgende:
Die man was natuurlijk kansloos met die 5 hyena's om hem heen. Wat een armoe die gozers.*Ik schaam mij ervoor dat ik Marokkaan ben. En het ergste is dat ik begrijp waarom ze die vrouw hebben toegetakeld.
*
Wat is daar zo erg aan? En waarom had die man er nooit op in moeten gaan, vanwege het risico bedoel je of iets anders?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jep, dat maakte het in hun ogen erger. Een bruine man met een Marokkaanse vrouw. Dat vonden ze totaal niet kunnen. Die man had er nooit op in moeten gaan. Maar dat is achteraf makkelijk praten.
In onze kringen wordt er niet goed over gesproken als bijv. je dochter of zus met een man trouwt die geen Marokkaan is. En je kunt schuine blikken verwachten als je wordt gezien door een aantal mocro's. Er wordt over dit nieuws ook veel gesproken in Marokkaanse eetcafés (koffiehuizen) en fora's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dankjewel voor je empathie. Ja, jij was het niet en nee, je hoeft je niet te verexcuseren namens de daders, maar ja, ik waardeer wel heel erg jouw afkeuring van de situatie. Wilde ik even gezegd hebben.
Daarnaast vraag ik me af of je kunt toelichten waarom je begrijpt waarom ze die vrouw hebben toegetakeld, want ik snap het namelijk niet.
Goed om te zien dat je ogen nu geopend zijn, dat ze die Marokkaanse racisten maar eens goed straffen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is niet eens zozeer dat ik zo antiracistisch ben, ik voel vooral een hele diepe minachting voor racisten. De stuitende domheid ervan, het zijn onderkruipsels, ongelooflijke bange minkukels die echt helemaal niets anders in hun leven hebben om zich goed te voelen over zichzelf dan het feit dat allochtone blanken zijn. En die gaan er dan dingen bij verzinnen alsof dat de feiten zijn, 'Marokkanen', 'helemaal kapottrappen', weten dat ze zwanger was, geen ruzie die ontstond, dat het geweld de oorzaak is van de miskraam. Aangezien het een racist betreft zal die dan ook nog wel zo'n inteeltgeval zijn dat die denkt dat ik daarin trap.
Dat bedoel ik niet. Maakt dat het misdrijf erger, of ze dat wisten of niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jep, dat maakte het in hun ogen erger. Een bruine man met een Marokkaanse vrouw. Dat vonden ze totaal niet kunnen. Die man had er nooit op in moeten gaan. Maar dat is achteraf makkelijk praten.
Jankerd ik woon nu 6 maanden in Rotterdam en van hooligans heb je niks geen last. Wel van mocro's die geen stap aan de kant voor je gaan als je ze tegen komt op straat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je de grote stad eng vindt moet je er niet gaan wonen. Ik voel me altijd wel op mijn gemak in Den Haag. In de hele randstad wel behalve Rotterdam met al die hele en halve hooligans.
Je moet begrijpen waar je mee te maken hebt. Dan kan je de jongens daarop aanpakken en aanspreken. Maar dat maakt voor het Nederlandse recht totaal niet uit. Eigenlijk kun je zelfs zeggen dat het dood door schuld is. Maar het zal niet verder komen dan veroordeling voor mishandeling omdat ze moeilijk kunnen oordelen of het kind daardoor is gestorven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maakt dat het misdrijf erger, of ze dat wisten of niet.
Ze vallen op straat een marokkaans meisje aan, omdat ze een niet-marokkaanse vriend heeft. Is gewoon mishandeling, varkensgedrag.
Dat zij hierdoor haar kind verliest, maakt het voor haar erger, is het ook, maar strafrechtelijk maakt het geen verschil.
Ik denk echter wel dat het verschil kan maken als je kunt bewijzen dat ze dat wisten.
Ja, maar wel voor wat ze gedaan hebben, niet voor wat net zo verachtelijke autochtone racisten erbij verzinnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ogen nu geopend zijn, dat ze die Marokkaanse racisten maar eens goed straffen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |