postnatale abortus, bedoel je?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:10 schreef Jordony het volgende:
Gaat het daadwerkelijk over 5 marrokanen? Gruwelijk en beestachtig.
Jammer dat je ze niet kan straffen op de manier ze die vrouw hebben mishandeld.
Het is niet eens zozeer dat ik zo antiracistisch ben, ik voel vooral een hele diepe minachting voor racisten. De stuitende domheid ervan, het zijn onderkruipsels, ongelooflijke bange minkukels die echt helemaal niets anders in hun leven hebben om zich goed te voelen over zichzelf dan het feit dat allochtone blanken zijn. En die gaan er dan dingen bij verzinnen alsof dat de feiten zijn, 'Marokkanen', 'helemaal kapottrappen', weten dat ze zwanger was, geen ruzie die ontstond, dat het geweld de oorzaak is van de miskraam. Aangezien het een racist betreft zal die dan ook nog wel zo'n inteeltgeval zijn dat die denkt dat ik daarin trap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:08 schreef JaapJapers het volgende:
[..]
Weltschmerz zeikt liever over een krantje dan over de vijf Marokkanen die besloten een zwangere vrouw helemaal kapot te trappen. Dat vindt hij belangrijker.
Als je de grote stad eng vindt moet je er niet gaan wonen. Ik voel me altijd wel op mijn gemak in Den Haag. In de hele randstad wel behalve Rotterdam met al die hele en halve hooligans.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Man je red amper 1 week hier, met je laffe gedoe.
Jep, dat maakte het in hun ogen erger. Een bruine man met een Marokkaanse vrouw. Dat vonden ze totaal niet kunnen. Die man had er nooit op in moeten gaan. Maar dat is achteraf makkelijk praten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:23 schreef Gia het volgende:
Maakt het iets uit of die gasten wisten of ze zwanger was of niet?
Dankjewel voor je empathie. Ja, jij was het niet en nee, je hoeft je niet te verexcuseren namens de daders, maar ja, ik waardeer wel heel erg jouw afkeuring van de situatie. Wilde ik even gezegd hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:19 schreef Jellereppe het volgende:
Die man was natuurlijk kansloos met die 5 hyena's om hem heen. Wat een armoe die gozers.*Ik schaam mij ervoor dat ik Marokkaan ben. En het ergste is dat ik begrijp waarom ze die vrouw hebben toegetakeld.
*
Wat is daar zo erg aan? En waarom had die man er nooit op in moeten gaan, vanwege het risico bedoel je of iets anders?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jep, dat maakte het in hun ogen erger. Een bruine man met een Marokkaanse vrouw. Dat vonden ze totaal niet kunnen. Die man had er nooit op in moeten gaan. Maar dat is achteraf makkelijk praten.
In onze kringen wordt er niet goed over gesproken als bijv. je dochter of zus met een man trouwt die geen Marokkaan is. En je kunt schuine blikken verwachten als je wordt gezien door een aantal mocro's. Er wordt over dit nieuws ook veel gesproken in Marokkaanse eetcafés (koffiehuizen) en fora's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Dankjewel voor je empathie. Ja, jij was het niet en nee, je hoeft je niet te verexcuseren namens de daders, maar ja, ik waardeer wel heel erg jouw afkeuring van de situatie. Wilde ik even gezegd hebben.
Daarnaast vraag ik me af of je kunt toelichten waarom je begrijpt waarom ze die vrouw hebben toegetakeld, want ik snap het namelijk niet.
Goed om te zien dat je ogen nu geopend zijn, dat ze die Marokkaanse racisten maar eens goed straffen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is niet eens zozeer dat ik zo antiracistisch ben, ik voel vooral een hele diepe minachting voor racisten. De stuitende domheid ervan, het zijn onderkruipsels, ongelooflijke bange minkukels die echt helemaal niets anders in hun leven hebben om zich goed te voelen over zichzelf dan het feit dat allochtone blanken zijn. En die gaan er dan dingen bij verzinnen alsof dat de feiten zijn, 'Marokkanen', 'helemaal kapottrappen', weten dat ze zwanger was, geen ruzie die ontstond, dat het geweld de oorzaak is van de miskraam. Aangezien het een racist betreft zal die dan ook nog wel zo'n inteeltgeval zijn dat die denkt dat ik daarin trap.
Dat bedoel ik niet. Maakt dat het misdrijf erger, of ze dat wisten of niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jep, dat maakte het in hun ogen erger. Een bruine man met een Marokkaanse vrouw. Dat vonden ze totaal niet kunnen. Die man had er nooit op in moeten gaan. Maar dat is achteraf makkelijk praten.
Jankerd ik woon nu 6 maanden in Rotterdam en van hooligans heb je niks geen last. Wel van mocro's die geen stap aan de kant voor je gaan als je ze tegen komt op straat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je de grote stad eng vindt moet je er niet gaan wonen. Ik voel me altijd wel op mijn gemak in Den Haag. In de hele randstad wel behalve Rotterdam met al die hele en halve hooligans.
Je moet begrijpen waar je mee te maken hebt. Dan kan je de jongens daarop aanpakken en aanspreken. Maar dat maakt voor het Nederlandse recht totaal niet uit. Eigenlijk kun je zelfs zeggen dat het dood door schuld is. Maar het zal niet verder komen dan veroordeling voor mishandeling omdat ze moeilijk kunnen oordelen of het kind daardoor is gestorven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maakt dat het misdrijf erger, of ze dat wisten of niet.
Ze vallen op straat een marokkaans meisje aan, omdat ze een niet-marokkaanse vriend heeft. Is gewoon mishandeling, varkensgedrag.
Dat zij hierdoor haar kind verliest, maakt het voor haar erger, is het ook, maar strafrechtelijk maakt het geen verschil.
Ik denk echter wel dat het verschil kan maken als je kunt bewijzen dat ze dat wisten.
Ja, maar wel voor wat ze gedaan hebben, niet voor wat net zo verachtelijke autochtone racisten erbij verzinnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ogen nu geopend zijn, dat ze die Marokkaanse racisten maar eens goed straffen!
Snappen ze dan niet dat dat wel heel erg hypocriet is, gezien hun vele klachten over discrimminatie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In onze kringen wordt er niet goed over gesproken als bijv. je dochter of zus met een man trouwt die geen Marokkaan is. En je kunt schuine blikken verwachten als je wordt gezien door een aantal mocro's. Er wordt over dit nieuws ook veel gesproken in Marokkaanse eetcafés (koffiehuizen) en fora's.
Zelf heb ik er totaal geen problemen mee. I don't care. Verliefdheid is niet gebonden aan grenzen. Maar durf wel te wedden dat veel Marokkanen daar heel anders over denken.
Dan hadden die besnedenlanders wel al eerder ingegrepen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef Flow3r het volgende:
Zou het misschien tot verandering kunnen leiden als nu blijkt dat vooral Marokkanen zelf last krijgen van dat uitschot?
Ha, het is discriminatie wanneer het hun uitkomt. Niet meer en niet minder. Deze jongens behoor je hard aan te pakken. Alleen de ouders moet je buiten beschouwing laten. Vooral moeders hebben vaak verdriet als de politie weer op de stoep staat. Daarom stel ik voor om de ouders wat te sparen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Snappen ze dan niet dat dat wel heel erg hypocriet is, gezien hun vele klachten over discrimminatie?
En waarom denken deze jongens/mannen dat zij het recht hebben zich met het liefdesleven van die vrouw (ga er even van uit dat het geen familie is) te bemoeien?
Respect voor jou en je eerlijke reacties .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ha, het is discriminatie wanneer het hun uitkomt. Niet meer en niet minder. Deze jongens behoor je hard aan te pakken. Alleen de ouders moet je buiten beschouwing laten. Vooral moeders hebben vaak verdriet als de politie weer op de stoep staat. Daarom stel ik voor om de ouders wat te sparen.
Maar als ik het voor het zeggen had. Afijn, ze zien een vrouw liever niet met een man van andere komaf lopen. Waarom? Omdat hun hersenkronkels niets ander zien dan een Marokkaanse vrouw en een bruine man. Het hele plaatje zien ze niet. En daarop vallen ze de vrouw lastig. Met fatale gevolgen voor het ongeboren kindje.
Wanneer hebben deze jongens over discriminatie geklaagd dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Snappen ze dan niet dat dat wel heel erg hypocriet is, gezien hun vele klachten over discrimminatie?
Geen idee, het slaat in ieder geval nergens op. Ik ben ook wel eens uitgescholden voor homo, dat schijnt iets te maken te hebben met de onzekerheid van jongens rond die leeftijd.quote:En waarom denken deze jongens/mannen dat zij het recht hebben zich met het liefdesleven van die vrouw (ga er even van uit dat het geen familie is) te bemoeien?
Ja, de waarheid is iets moois maar kan soms ook heel confronterend zijn als ik het zo teruglees.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Respect voor jou en je eerlijke reacties .
Iets terugdoen en door een rechter met een PvdA-roos op de toga als dader worden bestempeld zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:
Nederlanders laten dat soort racistisch gescheld gewoon over zich heenkomen. Suri's niet, die zijn niet zo slap.
Helaas met fatale gevolgen.
Mijn god, het niveau is in het weekend nog lager dan door de week.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef Boemsjakalak het volgende:
[..]
Iets terugdoen en door een rechter met een PvdA-roos op de toga als dader worden bestempeld zeker.
Dat toont slechts de slapheid en oneerlijkheid van ons rechtssysteem aan, niet de fout van de Suri.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef Boemsjakalak het volgende:
[..]
Iets terugdoen en door een rechter met een PvdA-roos op de toga als dader worden bestempeld zeker.
DE BABY BEGON.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mijn god, het niveau is in het weekend nog lager dan door de week.
Vergeet niet, opzich wel geil als mijn vriendin door een groep vandalen in elkaar wordt geslagen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat toont slechts de slapheid en oneerlijkheid van ons rechtssysteem aan, niet de fout van de Suri.
En de nog steeds geldende Wetten van Croughs.
Voor je vriendin opkomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |