Snappen ze dan niet dat dat wel heel erg hypocriet is, gezien hun vele klachten over discrimminatie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In onze kringen wordt er niet goed over gesproken als bijv. je dochter of zus met een man trouwt die geen Marokkaan is. En je kunt schuine blikken verwachten als je wordt gezien door een aantal mocro's. Er wordt over dit nieuws ook veel gesproken in Marokkaanse eetcafés (koffiehuizen) en fora's.
Zelf heb ik er totaal geen problemen mee. I don't care. Verliefdheid is niet gebonden aan grenzen. Maar durf wel te wedden dat veel Marokkanen daar heel anders over denken.
Dan hadden die besnedenlanders wel al eerder ingegrepen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef Flow3r het volgende:
Zou het misschien tot verandering kunnen leiden als nu blijkt dat vooral Marokkanen zelf last krijgen van dat uitschot?
Ha, het is discriminatie wanneer het hun uitkomt. Niet meer en niet minder. Deze jongens behoor je hard aan te pakken. Alleen de ouders moet je buiten beschouwing laten. Vooral moeders hebben vaak verdriet als de politie weer op de stoep staat. Daarom stel ik voor om de ouders wat te sparen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Snappen ze dan niet dat dat wel heel erg hypocriet is, gezien hun vele klachten over discrimminatie?
En waarom denken deze jongens/mannen dat zij het recht hebben zich met het liefdesleven van die vrouw (ga er even van uit dat het geen familie is) te bemoeien?
Respect voor jou en je eerlijke reacties .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ha, het is discriminatie wanneer het hun uitkomt. Niet meer en niet minder. Deze jongens behoor je hard aan te pakken. Alleen de ouders moet je buiten beschouwing laten. Vooral moeders hebben vaak verdriet als de politie weer op de stoep staat. Daarom stel ik voor om de ouders wat te sparen.
Maar als ik het voor het zeggen had. Afijn, ze zien een vrouw liever niet met een man van andere komaf lopen. Waarom? Omdat hun hersenkronkels niets ander zien dan een Marokkaanse vrouw en een bruine man. Het hele plaatje zien ze niet. En daarop vallen ze de vrouw lastig. Met fatale gevolgen voor het ongeboren kindje.
Wanneer hebben deze jongens over discriminatie geklaagd dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Snappen ze dan niet dat dat wel heel erg hypocriet is, gezien hun vele klachten over discrimminatie?
Geen idee, het slaat in ieder geval nergens op. Ik ben ook wel eens uitgescholden voor homo, dat schijnt iets te maken te hebben met de onzekerheid van jongens rond die leeftijd.quote:En waarom denken deze jongens/mannen dat zij het recht hebben zich met het liefdesleven van die vrouw (ga er even van uit dat het geen familie is) te bemoeien?
Ja, de waarheid is iets moois maar kan soms ook heel confronterend zijn als ik het zo teruglees.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Respect voor jou en je eerlijke reacties .
Iets terugdoen en door een rechter met een PvdA-roos op de toga als dader worden bestempeld zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:
Nederlanders laten dat soort racistisch gescheld gewoon over zich heenkomen. Suri's niet, die zijn niet zo slap.
Helaas met fatale gevolgen.
Mijn god, het niveau is in het weekend nog lager dan door de week.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef Boemsjakalak het volgende:
[..]
Iets terugdoen en door een rechter met een PvdA-roos op de toga als dader worden bestempeld zeker.
Dat toont slechts de slapheid en oneerlijkheid van ons rechtssysteem aan, niet de fout van de Suri.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef Boemsjakalak het volgende:
[..]
Iets terugdoen en door een rechter met een PvdA-roos op de toga als dader worden bestempeld zeker.
DE BABY BEGON.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mijn god, het niveau is in het weekend nog lager dan door de week.
Vergeet niet, opzich wel geil als mijn vriendin door een groep vandalen in elkaar wordt geslagen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat toont slechts de slapheid en oneerlijkheid van ons rechtssysteem aan, niet de fout van de Suri.
En de nog steeds geldende Wetten van Croughs.
Voor je vriendin opkomen.![]()
Heeft het over linkse gutmenschen die alles over een kam scheren. De ironie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:17 schreef JaapJapers het volgende:
Nederlanders mogen niet etnocentrisch zijn. Want dan komt er een holocaust op alles wat niet blank is, dit is althans de denkwijze van de linkse gutmensch. Linkse gutmenschen zien door WO2 alle blanke mensen als nazi's. Ze scheren over een kam.
Jah, karatelessen deze keer misschien niet zo handigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik stel voor om een buurthuis te bouwen voor deze arme jongens
Inderdaad, er kan ook zonder miskraam nog een boel fout gaan met de ontwikkeling van een kind.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mijn god, het niveau is in het weekend nog lager dan door de week.
Inderdaad, zo kan een aanleiding bijvoorbeeld zijn dat je geschopt en geslagen wordt op straat door een groepje jongeren waardoor er zoveel stress ontstaat dat er een vroeggeboorte plaatsvindt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, er kan ook zonder miskraam nog een boel fout gaan met de ontwikkeling van een kind.
Jouw postgedrag is het significante bewijs.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, er kan ook zonder miskraam nog een boel fout gaan met de ontwikkeling van een kind.
Suri's niet slap?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:
Nederlanders laten dat soort racistisch gescheld gewoon over zich heenkomen. Suri's niet, die zijn niet zo slap.
Helaas met fatale gevolgen.
Dat zijn antillianen... [hokjesdenken rules!]quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Suri's niet slap?Bij een conflict zijn het juist hun die graag een pistool of een mes trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |