nah, ze dacht waarschijnlijk dat ik een schaap was ofzo. Binnen de kortste keren lag er een hele bosquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, ze dacht waarschijnlijk dat ik een schaap was ofzo. Binnen de kortste keren lag er een hele bos
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En jij dacht onderwijl: ze zal wel weten wat ze doet?
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, ze dacht waarschijnlijk dat ik een schaap was ofzo. Binnen de kortste keren lag er een hele bos
morgen een paar keer in de soldatenhouding gaan staan en "at your service" roepen. Lekker toepasselijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu maar profiteren van het respect dat je krijgt als militair.
Oh dat is morgen al weer 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
morgen een paar keer in de soldatenhouding gaan staan en "at your service" roepen. Lekker toepasselijk
yup. Gaat snel he..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat is morgen al weer 10 jaar geleden
Misschien heeft ze wel een goeie reden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:51 schreef roos85 het volgende:
Grrr wat hebben sommige mensen toch, van de week met een vriendin afgesproken om eens bij te praten, zegt ze gewoon de afspraak af
We hebben vanavond een verjaardag, omdat we dan niet fatsoenlijk kunnen bijkletsen hadden we voor die verjaardag afgesproken.nu rijdt ze vnv met een andere vriendin mee (ze durft/mag in het donker, rond 20u dus, niet 5 min alleen naar die verjaardag te fietsen) dat is de reden..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een goeie reden?
zeg gewoon meisje.... Onbeskoofffft!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:51 schreef roos85 het volgende:
Grrr wat hebben sommige mensen toch, van de week met een vriendin afgesproken om eens bij te praten, zegt ze gewoon de afspraak af
Voor de Full House kenners van vroegah:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg gewoon meisje.... Onbeskoofffft!!
quote:Probeer het a.u.b. nog een keer met de goede gebruikersnaam.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg gewoon meisje.... Onbeskoofffft!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de Full House kenners van vroegah:
[ afbeelding ]
quote:
.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de Full House kenners van vroegah:
[ afbeelding ]
Burnnnnnnnnnn!!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
brand bij de McD bij mijn werk in de buurt. Alles kapot!
Alles weg!!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
flame grilled beef, niet alleen meer bij Burgerking?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
Hebben ze eindelijk goed doorbakken hamburgers!quote:
Welk maandagochtendexcuus knal je erin?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Al anderhalf uur bezig om met school bezig te gaan: Mislukt!
Gewoon.. geen zinquote:Op maandag 7 mei 2012 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk maandagochtendexcuus knal je erin?
Bie de Lidl!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhhhhhhhh Panini voetbalplaatjes zijn er weer, ik word er zo wild van![]()
Ik wil ook
Eckt? Speziale prijs nog?quote:
Ik ga straks wat lekkers halen bij de bakkerafdeling. Het Patrique-momentje van de Maandagquote:
Volgens mij 60 cent..quote:Op maandag 7 mei 2012 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eckt? Speziale prijs nog?
Plus heeft deze week 1+1 gratis, ik denk er nog even over na
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks wat lekkers halen bij de bakkerafdeling. Het Patrique-momentje van de Maandag
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik skip mijn hoorcolleges van vandaag even..Eens proberen of ik uit mijn huiswerk kom
Vroeger heb ik die erg fanatiek gespaard, maar nu niet meer. Maar misschien dat ik toch even bij de Lidl langswip alleen al om het sentiment..quote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook
Heb je nog oude albums liggen Bos?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger heb ik die erg fanatiek gespaard, maar nu niet meer. Maar misschien dat ik toch even bij de Lidl langswip alleen al om het sentiment..
Moggeh!quote:
Klopt!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef Renesite het volgende:
Ik ga de hele dag bij mijn telefoon zitten...
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef Renesite het volgende:
Ik ga de hele dag bij mijn telefoon zitten...
Wtf Vaduschkquote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik ga em niet volsparen. Toivonen is binnen, missie geslaagd.
Ik ook, maar ik ben al 32quote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook
Word ik ook deze maand, geeft niksquote:
Ja echt.quote:
TheVulture, fap je ook op de Azzuri's? Of zijn de Italianen niet jouw smaak?quote:
Oeffffffffff, daar ging ik even.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar die plaatjes zijn echt fantastisch mooi
Heb een plaatje met het Oranje 1988 elftal dubbel.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeffffffffff, daar ging ik even.Maar ik ben al terug uit de PLUS dus Mien kan niet kieken
Verdomme Vaduschk, nu wil ik terug naar de winkelquote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb een plaatje met het Oranje 1988 elftal dubbel.
En Kuyt, Pieters, Strootman en Vorm.
Zal vanmiddag nog wat fotootjes plaatsen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdomme Vaduschk, nu wil ik terug naar de winkel
Ik ook! Zullen we allemaal gaan?quote:
Subtiel, subtiel!quote:
Ik vind Spanjaarden vaak net iets cuter dan Italianen... maar ik ben heel divers...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
TheVulture, fap je ook op de Azzuri's? Of zijn de Italianen niet jouw smaak?
Je pakt gewoon beide landen?quote:
Dat zijn mijn favorietenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
En dat is een schone, donker haar en lichte ogen![]()
UPC?quote:
Dns instellen op 8.8.8.8 of zo las ik. Ga ik nu weer verder met op de bank liggen met miziekquote:
Goed idee, happy 15.40 uur!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
Ff de klok terugzetten naar een paar uur geleden hoor
Het is geen Gustavo, maar wel leuk jaquote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat denken jullie? Potentieel zomerhitje?
Ik word er vrolijk van
Kloptquote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dns instellen op 8.8.8.8 of zo las ik. Ga ik nu weer verder met op de bank liggen met miziek
Jaquote:
Yup. En daardoor was het blijkbaar ook langszaam bij KPN/Hi, want dat was opeens ook zo sloom als dikke stront.quote:
Net toen ik dat wilde gaan doen deed-ie het alweerquote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dns instellen op 8.8.8.8 of zo las ik. Ga ik nu weer verder met op de bank liggen met miziek
Mobiel internetquote:
DNS problemen bij UPC zelf. Leuke dingenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk aan de hand? Ik dacht dat het weer eens aan mijn laptop lag
Heequote:
Schud jij dit uit je losse mouw C_A?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt
1. Je klikt op start.
2. In de zoekbalk voer je "Netwerkcentrum" in en dat open je.
3. In de linkerbalk aan de zijkant klik je op : Adapterinstellingen wijzigen.
4. Daar krijg je je netwerk te zien, je klikt er met je rechtermuisknop op en klikt op eigenschappen.
5. Je gaat naar de tab "netwerken"
6. Je selecteert Internet protocol versie 4 (TCP/IPV4)
7. Je klikt dan op eigenschappen.
8. Je vinkt de volgende DNS-serveradressen gebruiken:
9. Je vult in 8.8.8.8
Wat is er eigenlijk aan de hand? Ik dacht dat het weer eens aan mijn laptop lag
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
LutjeZeroRoosjeCABennyPatjuhhhRennee! En het Haasje met albumOh en BOS ook met album
dat liedquote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
hide yo kids. hide yo wives hide yo sisters
Hello Country mamaquote:Op maandag 7 mei 2012 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
hide yo kids. hide yo wives hide yo sisters
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
LutjeZeroRoosjeCABennyPatjuhhhRennee! En het Haasje met albumOh en BOS ook met album
Ik ken het niet, even zoekenquote:
Es ff lezenquote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Lutte en andere geïnteresseerden:
http://frontpage.fok.nl/review/540176/1/1/50/boek-denise-mina-het-einde-van-de-wespentijd.html
Ik heb betere reviews gemaakt, maar ik voel me de laatste tijd vaker in een neerwaardse spiraal dan een opwaardsequote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, ik kom niet verder dan oordie met het wattenstaafje.
-edit gelukt!
die ruzie hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha jaaa... Moet je es op dr twitter kijken!!
YES HE CAN!quote:
Nee Tuurlijk nietquote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schud jij dit uit je losse mouw C_A?Nee toch hè?
Had gekund toch? Nieuwe functie als Helpdeskmedewerkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Tuurlijk niet
Ik dacht dat het aan mijn laptop lag
Ik was bezig dat ding aan het leeghalen, tot ik opeens verbinding had met favebook op mijn iPhone en ik de oplossing zag
Ik balen! Kan ik weer alles terugzetten
E3?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:37 schreef Pheno het volgende:
Vandaag cheerleaders, zombies en kettingzagen.
nee, dordrechtquote:
Werk of games?quote:
ik ken geen baan waar deze combi voorkomtquote:
Werken op de E3 beursquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ken geen baan waar deze combi voorkomt
Hahaha was dat maar zo! Lijkt me ook wel een leuke baanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had gekund toch? Nieuwe functie als Helpdeskmedewerker
En dat is idd balen als je denkt dat het probleem thuis ligt
Kettingzagen???quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:37 schreef Pheno het volgende:
Vandaag cheerleaders, zombies en kettingzagen.
correct gelezen.quote:
D. is that you?quote:
lollipop chainsawquote:
Schep orde tussen de bitches in de chaos, Patriekjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in een coachgroep met alleen meisjes... tzeh horrorrr
vooral datquote:
jij hebt het goed, de rest nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks. Ik heb dus echt geen flauw idee of ik het goed heb gedaan, iedereen heeft namelijk heel wat anders.
[ link | afbeelding ]
een japanner genaamd suda 51quote:
Ahhh, jammerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr... 4.1 op een toets die ik moest halen...
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Paninivoetbal plaatjes gekocht bij de Plus
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg je dat een of andere oude doos op een forum je heeft aangestoken met het ideequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:17 schreef TheVulture het volgende:
En behalve jullie ga ik dit verder aan niemand vertellen
Ahhhquote:
Ik vond je kikker en opkikker tofquote:
quote:
Knuf Patquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
En ook voor jouquote:
Ik heb ook nog wat anger management liggen na een hoerendag, ik stuur je wat extra snauwmomentjes meequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu eerst werker... heerlijk polen afsnauwen, heb er nu al zin in!
Duhquote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja.. het is ook zonde.. maar goed... life goes ooohooooon
Ja... alleen jammer dat dit al de 5de keer isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zekerEn iedereen heeft tijdens een school-werk-loopbaan wel een halte waar je weer even uitstapt.
Ja, niveau 3quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:04 schreef Zeroku het volgende:
Maar je had het mbo wel of niet afgemaakt? En kom je nu ook aan die langstudeerboete?
Ah, naja dat is in ieder geval iets afgemaakt, dat scheelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, niveau 3
en langstudeerboete.. geen idee.. geld dat ook op mbo?
Een grote man heeft grote getallen, it's all goodquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... alleen jammer dat dit al de 5de keer is
Wrom haal je de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Lutte het volgende:
Pat je hebt het ten minste geprobeerdEn je kunt jezelf later als je vijftig bent niet verwijten 'Och wat als ik toch die studie was gaan doen..' en je hebt ook een nieuw interessegebied ontdekt en zo. Zul je met de studie die je nu gaat doen zeker profijt van hebben, die extra kennis heb je al en de ervaring natuurlijk. Ik weet zeker dat die cijfers niet representatief zijn voor je inzet, je hebt het gewoon super gedaan
Dittesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef Lutte het volgende:
Pat je hebt het ten minste geprobeerdEn je kunt jezelf later als je vijftig bent niet verwijten 'Och wat als ik toch die studie was gaan doen..' en je hebt ook een nieuw interessegebied ontdekt en zo. Zul je met de studie die je nu gaat doen zeker profijt van hebben, die extra kennis heb je al en de ervaring natuurlijk. Ik weet zeker dat die cijfers niet representatief zijn voor je inzet, je hebt het gewoon super gedaan
Drink ik nog een sprite met citroenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat ik een glas rose verdiend heb..
Jaquote:
zéér wenselijk. Eigenlijk leg jij het af tegen mensen die wél een MVT hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef Zeroku het volgende:
Een tweede moderne vreemde taal is een pre.
Pre verplicht of wenselijk?
Dat jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
zéér wenselijk. Eigenlijk leg jij het af tegen mensen die wél een MVT hebben
ik weet van niksquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, heb jij wel eens op Fok! gehoord dat een dm naar een verkeerd persoon gaat? Terwijl je wel de goeie geschreven hebt? Ik heb iemand iets gestuurd, die ontvangt het, maar ook een ander iemand, die ik niet geschreven heb, staat ook niks van in de dm-histore. Flipt het systeem soms?
Jij bent voor Pisces de mod die alles weet, geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent voor Pisces de mod die alles weet, geloof ik.
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
Staat hij(de DM naar die gene) ook niet hier tussen: http://dm.fok.nl/ ?
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeVreemd he?
Je zou maar je diepste geheimen delen zo
Ik ben nu aan het kijken waar die b. ineens vandaan is gekomen, of die naast a. heeft gestaan in een topic? Snap je hem nog?quote:
Misschien moet ik een abo nemenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef Lutte het volgende:
Pff Pisc, daar kun je aardig genaaid mee worden
proostquote:
Ik dacht vanavond op tijd het mandje in te gaan, ben zo ziek als een kanarie nog, maar ja dit mysterie doet me denken, amai!quote:
Ja ik snap hemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken waar die b. ineens vandaan is gekomen, of die naast a. heeft gestaan in een topic? Snap je hem nog?net als jij en Lut/Patriek/Runee hier bv. Onder elkaar
Nah, daar zal het niet aan liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet ik een abo nemen, kan ik dan meer safe kletsen?
Dank jequote:
Dan worden wij gewoon een Ross en Monica! Broer en (zus/broer) relatiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon bloemschikker worden.. of kok!
Allebei leukquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon bloemschikker worden.. of kok!
Je wilt toch verder kijken dan wat je laatst zei (dezelfde studie maar dan op MBO-niveau)?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga mij nog wel even goed orienteren komende week
Ja.. twijfelkontquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilt toch verder kijken dan wat je laatst zei (dezelfde studie maar dan op MBO-niveau)?
Goed nadenken is alleen maar verstandigquote:
Okequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Juridisch Medewerker, Salarisadministrateur en Kunst Theater en Media.
Eerstequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Juridisch Medewerker, Salarisadministrateur en Kunst Theater en Media.
JM is het zelfde, maar dan op mbo.. salaris is met salarisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke![]()
Die eerste 2 zijn te vergelijken met wat je nu doet?
Aan de ene kant, JA.. aan de andere kant.. als ik KTM wil doen, en word aangenomen daarvoor... dan heb je elk jaar weer opnieuw onzekerheid over werk..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:56 schreef Laysa het volgende:
Je moet je hart volgen...altijd spijt gehad dat ik dat niet gedaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |