nah, ze dacht waarschijnlijk dat ik een schaap was ofzo. Binnen de kortste keren lag er een hele bosquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, ze dacht waarschijnlijk dat ik een schaap was ofzo. Binnen de kortste keren lag er een hele bos
Jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En jij dacht onderwijl: ze zal wel weten wat ze doet?
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
nah, ze dacht waarschijnlijk dat ik een schaap was ofzo. Binnen de kortste keren lag er een hele bos
morgen een paar keer in de soldatenhouding gaan staan en "at your service" roepen. Lekker toepasselijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu maar profiteren van het respect dat je krijgt als militair.
Oh dat is morgen al weer 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
morgen een paar keer in de soldatenhouding gaan staan en "at your service" roepen. Lekker toepasselijk
yup. Gaat snel he..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat is morgen al weer 10 jaar geleden
Misschien heeft ze wel een goeie reden?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:51 schreef roos85 het volgende:
Grrr wat hebben sommige mensen toch, van de week met een vriendin afgesproken om eens bij te praten, zegt ze gewoon de afspraak af
We hebben vanavond een verjaardag, omdat we dan niet fatsoenlijk kunnen bijkletsen hadden we voor die verjaardag afgesproken.nu rijdt ze vnv met een andere vriendin mee (ze durft/mag in het donker, rond 20u dus, niet 5 min alleen naar die verjaardag te fietsen) dat is de reden..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een goeie reden?
zeg gewoon meisje.... Onbeskoofffft!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:51 schreef roos85 het volgende:
Grrr wat hebben sommige mensen toch, van de week met een vriendin afgesproken om eens bij te praten, zegt ze gewoon de afspraak af
Voor de Full House kenners van vroegah:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg gewoon meisje.... Onbeskoofffft!!
quote:Probeer het a.u.b. nog een keer met de goede gebruikersnaam.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg gewoon meisje.... Onbeskoofffft!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de Full House kenners van vroegah:
[ afbeelding ]
quote:
.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de Full House kenners van vroegah:
[ afbeelding ]
Burnnnnnnnnnn!!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
brand bij de McD bij mijn werk in de buurt. Alles kapot!
Alles weg!!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
flame grilled beef, niet alleen meer bij Burgerking?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
Hebben ze eindelijk goed doorbakken hamburgers!quote:
Welk maandagochtendexcuus knal je erin?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Al anderhalf uur bezig om met school bezig te gaan: Mislukt!
Gewoon.. geen zinquote:Op maandag 7 mei 2012 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk maandagochtendexcuus knal je erin?
Bie de Lidl!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhhhhhhhh Panini voetbalplaatjes zijn er weer, ik word er zo wild van![]()
Ik wil ook
Eckt? Speziale prijs nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |