Deze snarf snapt het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zodat je zelf geen werk hoeft te doen.....? =p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze snarf snapt het.
de hanteerder..... ghehehehehehe klinkt bijna alsof je hijskraan-machinist/chauffeur bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
nee uit mn eigen koelkast.... mn buurman heeft alleen pizza'squote:
Inferno?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee uit mn eigen koelkast.... mn buurman heeft alleen pizza's
Mits opgewonden genoeg kan mijn pener daar ook voor gebruik worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de hanteerder..... ghehehehehehe klinkt bijna alsof je hijskraan-machinist/chauffeur bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
geen idee niet gevraagd.... maar de inferno van de lidl is zoooooooo heet.... volgens mij sambal ipv tomatensaus op de bodemquote:
Owja, die vriend. Je hebt te veel minnaars snarf. Het is moeilijk voor me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee uit mn eigen koelkast.... mn buurman heeft alleen pizza's
nee fungi!! of tonijn lekkerrrrquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits opgewonden genoeg kan mijn pener daar ook voor gebruik worden.je hebt t zelfs laten zien.... diavoorstelling enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
ghehehe niettusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die vriend. Je hebt te veel minnaars snarf. Het is moeilijk voor me.
Precies, dat is genoeg voor je buurman om op voort te borduren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee niet gevraagd.... maar de inferno van de lidl is zoooooooo heet....
klinken eerder als aanbiddersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die vriend. Je hebt te veel minnaars snarf. Het is moeilijk voor me.
ieuw nou idd....! zit ik dara in een bezweet shirtje.... vuile buurman gheheh 9en goed bedacht)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, dat is genoeg voor je buurman om op voort te borduren.
Oha, nu weet ik het weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt t zelfs laten zien.... diavoorstelling enzo
Ik verdenk haar buurman van Snarf een big sausage pizza aan te hebben geboden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, dat is genoeg voor je buurman om op voort te borduren.
ook lekker idd .... al laat ik dat bij de pizzaria altijd door elkaar gooien, is lekerder hahaquote:
Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oha, nu weet ik het weer.
[..]
Ik verdenk haar buurman van Snarf een big sausage pizza aan te hebben geboden.
melk is vies....en "melk" ga ik niet met mn buurman nuttigenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.
I see what you did there.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.
Misschien heeft je buurman wel hele lekkere "melk" voor je klaarstaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
melk is vies....en "melk" ga ik niet met mn buurman nuttigen
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft je buurman wel hele lekkere "melk" voor je klaarstaan.
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!
om t weer terug te spuiten....?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!
Nee, maar drugs zijn gewoon lekkerder met glas en krulgrepen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!
Poesje mauw, kom eens gauwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.
serieus..... dacht dak iets zieks had bedacht... maa er zijn dus mensen die t echt bewaren in flessen> (tenzij de bank, dan mag t, maar dat zal niet in flessen zitten.. )quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.
ewwwwwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus..... dacht dak iets zieks had bedacht... maa er zijn dus mensen die t echt bewaren in flessen> (tenzij de bank, dan mag t, maar dat zal niet in flessen zitten.. )
Een dubbele dubble entendre. Keurig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poesje mauw, kom eens gauw
ik heb lekkere "melk" voor jou
iewwwww die ene beweegt en de rest niet..... suepr eng!quote:
Goedzo en kluifje voor de hondjes ik ga morgen weer eens kijken hoe het met die van ons (of mn moeder gaat)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga mn honden uitlaten en lekker in bed tv kijken en mn wijntje verder opdrinken
truste!!
cheers+trusten veel succes met je aanbiddersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga mn honden uitlaten en lekker in bed tv kijken en mn wijntje verder opdrinken
truste!!
Krijgen we nog een poot van Obi?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
truste!!
Vandaag was ik bij m'n moeder eten en morgen komen een paar vrienden langs!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag gedaan en wat ga je morgen doen?
FOK!ken FA infinite ben nu vlerkjes aan het bakkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaag was ik bij m'n moeder eten en morgen komen een paar vrienden langs!
En? Hoe was jouw dag?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
FOK!ken FA infinite ben nu vlerkjes aan het bakken
uhm kip dingetjes hoe heten ze ook alweer shit..ruik verbrand! brbok uhm chickenwingsquote:
hey koffie ! je bent er weer!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Twi is naar bed zonder ons trusten te wensen
dat dusquote:
Ja ho, dat was nadat we een uur ja een UUR al bezig waren stel ik je 1 vraag en je kapt me af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:48 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hou daar maar mee op dan vragen over mijn sexleven in DM.. als ik niet wil antwoorden zal dit wel door ërvaringen"komen.
terwijl je eerst normaal begint..
Geef zelf je antwoord maar hoor.quote:
Niet raar in de context nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:54 schreef strawberry_hill het volgende:
post die log maar dacht dat je chill was,begin je daar over...
snap je niet dat dat raar is? vragen daarover?
ik wilde er niet op antwoorden en j ging weer door..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
Geef zelf je antwoord maar hoor.
Ik ga hier weer de lul zijn nu het topic lang, maar ik ga niet posten wat jij via dm zei.
Of doe het anders zelf maar.
Of post de hele log anders maar, mijn zegen heb je. succes.
Dat doet hij wel eens jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:55 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wilde er niet op antwoorden en j ging weer door..
Nee, dat doet hij bij iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kom ik makkelijk over dat er zo word gedaan tegen mij?
Anders duw je je zelf in een hoekje, helemaal niet lees maar wat ik vertelde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh, zo word ook in RL tegen me gedaan,vandaar
Oke even voor de duidelijkheid; Hoe precies wordt er gedaan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh, zo word ook in RL tegen me gedaan,vandaar
edit fail is nu een quotequote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Anders duw je je zelf in een hoekje, helemaal niet lees maar wat ik vertelde je komt toch best leuk over.
Je trekt je bepaalde dingen aan die ik vroeg en daardoor doe je zo lomp.
Of je dat hier wil vertellen en ook vooral waarom, is aan jou hoor.
je vroeg of ik nare ervaringen had met sex omdat ik niet open ben over mijn sexleven..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Anders duw je je zelf in een hoekje, helemaal niet lees maar wat ik vertelde.
Je trekt je bepaalde dingen aan die ik vroeg en daardoor doe je zo lomp.
Of je dat hier wil vertellen en ook vooral waarom, is aan jou hoor.
ranzige opmerkingenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke even voor de duidelijkheid; Hoe precies wordt er gedaan?
Ik ging ervan uit dat je het over dat doordrammen van hem had...
Ja en, die had je niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je vroeg of ik nare ervaringen had met sex omdat ik niet open ben over mijn sexleven..
Nou ok en toen zeurde ik er niet over door maar dacht dat je nog met wat anders zat?quote:
dat ik geen relatie hebquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok en toen zeurde ik er niet over door maar dacht dat je nog met wat anders zat?
daarom begin ik het me af te vragen..anders kn ik straks geen serieuze relatie krijgequote:
je begreep me verkeerd dan en het was simpel, maar kijkquote:
Ik heb geen liefdesleven. Doe m'n best maar 't wilt niet echt lukken. Alle pogingen falen tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
daarom begin ik het me af te vragen..anders kn ik straks geen serieuze relatie krijge
anyway hoe staat het met jouw liefdelevn?
same herequote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen liefdesleven. Doe m'n best maar 't wilt niet echt lukken. Alle pogingen falen tot nu toe.
Zeg je nu dat ze meer d'r best moet doen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze pas gaan slapen na een orgasme.
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze meer d'r best moet doen?
Het gaat toch om dat geval erachter?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:46 schreef twi het volgende:
In plaats van elke dag een andere begroeting, elke dag een andere UI, xFriendx?
Ik dacht dat het een uit de kluiten gewassen penguin was, in plaats van de Stig
Leugens, je verzwijgt de twee hamburgers en het meisje in de hoek met de McNuggets waar je een wedstrijdje mee houdt zonder dat zij het weet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:01 schreef Watertornado het volgende:
Twaalf uur geweest; tijd voor een McKroket.
Hm, misschien is döner dan een beter idee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens, je verzwijgt de twee hamburgers en het meisje in de hoek met de McNuggets waar je een wedstrijdje mee houdt zonder dat zij het weet.
Hoe blijf je zo slank, WT?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:01 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:01 schreef Watertornado het volgende:
Ah, wat een uitstekende aanpassing aan wat de moderne tijd van je vraagt in de vorm van kwaliteiten en wat deze te bieden heeft in de vorm van lekker eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hij denkt de hele dag na in de hoogste versnelling. Vandaar dat 'ie zo slim is.
Hier is het nog droog, ga straks naar de vrijmarktquote:
Vandaag nietquote:
Wat is FA?quote:
Hoera!quote:
ach ja,het is maar FOK!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Iemand die constant roept FA is niet echt aantrekkelijk heh.
Zit jij hier om aantrekkelijk gevonden te worden dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Iemand die constant roept FA is niet echt aantrekkelijk heh.
Die is, net zoals ik, aan het werkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef strawberry_hill het volgende:
maar Barbusse jij hebt een gf die van feesten houd toch?
Heeft ze je niet proberen mee te slepen?
Barman!quote:
tuurlijk jwz in je glam outfit hopen op desperate FOK!kers..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zit jij hier om aantrekkelijk gevonden te worden dan?
mijn soulmate op FOK!? mooi verhaal,manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zou je soul mate zo eens mislopen.
Seksie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn telefoonverkopers outfit aan
Cynisme is meestal een sta in de weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mijn soulmate op FOK!? mooi verhaal,man![]()
hoe zit het metquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Cynisme is meestal een sta in de weg.
En waarom dat je geen FOKKERS!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe zit het met
jou dan?
dat je zo advies kan geven
ik date GEEN FOK!kers
Heb je meer van dergelijke uitsluitingen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe zit het met
jou dan?
dat je zo advies kan geven
ik date GEEN FOK!kers
wel kritiek leveren maar zelf je helemaal niet blootgeven DG zo werkt het niet heh!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je meer van dergelijke uitsluitingen?
ghehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wel kritiek leveren maar zelf je helemaal niet blootgeven DG zo werkt het niet heh!
vertel eerst maar wat over jezelf
ik vertel heel veel op dit forum dat ik geen seksgesprekken met je wil houden via DM (ja DM) is weer a whole other storyquote:
seksgesprekken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik vertel heel veel op dit forum dat ik geen seksgesprekken met je wil houden via DM (ja DM) is weer a whole other story
Dratquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik vertel heel veel op dit forum dat ik geen seksgesprekken met je wil houden via DM (ja DM) is weer a whole other story
you know what you did,gister al gezegd tegen je info over sexleven pas ik voor je probeert het al dagen uit te vogelenquote:
En via MSN/Facebook/Whatsapp?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Je laat het erger klinken dan dat het was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
you know what you did,gister al gezegd tegen je info over sexleven pas ik voor je probeert het al dagen uit te vogelen
als je me wat wilt laten weten kan dat ook in het topic
Omdat je een vreemde vent uit Katwijk bent die ze nog nooit heeft gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Je laat het erger klinken dan dat het was.
We zaten een uur te praten via dm (best gezellig ook)
Totdat ik 1 vraag stel waar je moeite mee hebt blijkbaar.
Maargoed, nu noem je het een seksgesprek.
Oh en het is geen obsessie van me om het uit te vogelen, laat dat duidelijk zijn.
Maar vroeg me wel een beetje af waarom je er zo moeite mee hebt om daar wat over te zeggen?
het begon goed ja en het leidde naar de vraag die ik dagen zo niet weken wilt beantwoordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Je laat het erger klinken dan dat het was.
We zaten een uur te praten via dm (best gezellig ook)
Totdat ik 1 vraag stel waar je moeite mee hebt blijkbaar.
Maargoed, nu noem je het een seksgesprek.
Ja en?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je een vreemde vent uit Katwijk bent die ze nog nooit heeft gezien.
Komop zeg, alsof ik dat hele gesprek zo plande om maar die vraag beantwoord te krijgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:50 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het begon goed ja en het leidde naar de vraag die ik dagen zo niet weken wilt beantwoorden
gewoon lief doen en dan hopen dat ik hap
NEE is NEE
ook MET manipulatieve trucjes
mijn SEKSleven kree?really?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en?
Hoe minder je over jezelf kwijt wil hoe raarder je bent waarschijnlijk.
Onzin, sommige mensen vertellen gewoon liever alleen de persoonlijkere dingen aan mensen die ze vertrouwen, niet aan random internetfiguren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en?
Zoiets als potverdikkie.quote:
Dat is misschien wel verstandig. Laat het gewoon rusten en ga verder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ugh ik reageer gewoon niet meer op kree
Nee dat had ze gewoon kunnen zeggen gister na een uur gezellig praten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, sommige mensen vertellen gewoon liever alleen de persoonlijkere dingen aan mensen die ze vertrouwen, niet aan random internetfiguren.
geen ideequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende meet bij jou, Roy?
Kap er godverdomme eens mee eikel!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en?
I'm inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer is de volgende meet bij jou, Roy?
Maar vraagje kree, is het nu niet al duidelijk dat ze het er niet over wil hebben? Ik geef toe, ik ben zelf de grootste eikel in sommige situaties als dingen me niet duidelijk zijn, maar dit is toch wel overduidelijk, of niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat had ze gewoon kunnen zeggen gister na een uur gezellig praten.
Maar ipv dat ging ze gelijk lelijk doen.
Ja ik hap hap hap natuurlijk.
En nu denkt ze dat ik het allemaal zo plande om maar die ene vraag beantwoord te krijgen.
Nouja dat was niet het idee van mij in ieder geval.
Dat verbaast me niks gezien sommige mensen op dit forumquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef DigitalGirl het volgende:
SH heeft wel een frisse achterdocht ten opzichte van mannen zeg.
Nee vind het ook niet gekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks gezien sommige mensen op dit forum
Het is en was duidelijk twi, maar het was geen reden om na een uur gezellig praten me voor alles en nog wat uit te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
I'm in
[..]
Maar vraagje kree, is het nu niet al duidelijk dat ze het er niet over wil hebben? Ik geef toe, ik ben zelf de grootste eikel in sommige situaties als dingen me niet duidelijk zijn, maar dit is toch wel overduidelijk, of niet?
Laat die klatsbek lullen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef strawberry_hill het volgende:
zucht mijn beeld van mannen word zo verneuqt en bedankt
We hebben je toch niet allemaal naar je sexleven gevraagdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef strawberry_hill het volgende:
ok van SOMMIGE mannen danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben je toch niet allemaal naar je sexleven gevraagd
Maar wij zijn heul lief en zulksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef strawberry_hill het volgende:
Eens. En nog vrij langzaam ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Tangledup het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vrouw-overleden.html
Dat soort jongeren van onder de 18 mogen ze van mij gewoon executeren.
Oh, en hoi
"klatsbek"quote:
Kijk wat me irriteert aan SH, ze wil zelf wel van alles weten.quote:
There, I fixed it.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef strawberry_hill het volgende:
zucht mijn beeld van mannen wanhopige fokkers word zo verneuqt en bedankt
Onvrijwillige menselijke schilden voor onze soldaten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef twi het volgende:
Misschien dat zulke mensen als onvrijwillige donoren ingezet kunnen worden. Schiet de wereld er nog wat mee op ook.
Ze gewoon voorop laten lopen om te kijken of het veilig isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onvrijwillige menselijke schilden voor onze soldaten.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef strawberry_hill het volgende:
HELL,sommige mensen hier hebben me zelfs in het echt gezien
schietvlees..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze gewoon voorop laten lopen om te kijken of het veilig is
Scouts.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze gewoon voorop laten lopen om te kijken of het veilig is
Dat doe je zelf heh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef strawberry_hill het volgende:
deze mensen weten bijzonder veel van me,aangezien ik vaak uitweid over mijn priveleven
cq welke studie ik doe hoe mijn sociale leven eruitziet,dat ik dateloos ben..
HELL,sommige mensen hier hebben me zelfs in het echt gezien
Gewoon gaan, drankje doen, beetje kletsen met de leuke barman en bezoekers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef strawberry_hill het volgende:
zal ik alleen naar het cafe gaan?sjansen en dansen?
iemand tips?
gewoon doen, zuip je helemaal lam en ga dan hosselenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef strawberry_hill het volgende:
iemand flirttips (die niet te goedkoop overkomen)?
Komt ze naar jou dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan, drankje doen, beetje kletsen met de leuke barman en bezoekers.
je trekt het uit context DG,dit was als antwoord dat ik niet open benquote:
Dansen en sjansenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:13 schreef strawberry_hill het volgende:
iemand flirttips (die niet te goedkoop overkomen)?
Van DG krijg ik sowieso helemaal geen hoogte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef strawberry_hill het volgende:
je trekt het uit context DG,dit was als antwoord dat ik niet open ben
toen ik wat over jou vroeg was het verbazend stil...
de beste stuurlui staan aan wal
Gewoon een leuk gesprek aangaan.quote:
Helemaal lam zuipen lijkt mij nou niet echt handig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gewoon doen, zuip je helemaal lam en ga dan hosselen
welke signalen moet ik afgeven om niet te makkelijk/moeilijk te lijken?quote:
Luister naar het advies van CA met je kont schudden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
welke signalen moet ik afgeven om niet te makkelijk/moeilijk te lijken?
hoe zorg ik dat een man op MIJ afkomt
Als vrouw toch wel makkelijk. Als een vrouw oogcontact met mij maakt en glimlacht, dan kan dat voor mij al genoeg zijn om erheen te gaan en haar aan te spreken.quote:
oogcontact maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
welke signalen moet ik afgeven om niet te makkelijk/moeilijk te lijken?
hoe zorg ik dat een man op MIJ afkomt
Bier en tieten. Zij brengen het bier, jij de tieten.quote:
DE WAT? DAMN DUDE u got issues..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zonder de tegenpartij gelijk total loss te meppen?
in de verkeerde kroeg zitten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef strawberry_hill het volgende:
kut dat doe ik altijd maar krijg dan engerd& oudjes op me af
shit ik doe het fout!
ok wat voor soort outfit?
Says whoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
DE WAT? DAMN DUDE u got issues..
Ik vind het altijd wel wat als een vrouw een jurkje aanheeft of een rok.quote:
hoe merk ik of de intresse wedezijds is?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bier en tieten. Zij brengen het bier, jij de tieten.
Maar serieus; gewoon een leuk gesprek aangaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe merk ik of de intresse wedezijds is?
als ik een man in de kroeg versier?
ben ik dan wel date materiaal?Boeiend? Kom je snel genoeg achter.. Je zal moeten proberen, proberen, proberen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik?... Nuff said.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
DE WAT? DAMN DUDE u got issues..
Ik ben altijd bang dat ze lachen omdat mijn haar niet goed zit of omdat mijn gulp open staat ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Says who
Gewoon aankijken, lachen en praten maar.
ok niet lachen dus..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ze lachen omdat mijn haar niet goed zit of omdat mijn gulp open staat ofzo.
[..]
als ik een man in de kroeg versier
ben ik dan wel date materiaal?Door te praten en vooral niet te ver door te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip van de week van kreeDo what you love, love what you do!
Dan begin je een gesprekje en kom je daar snel genoeg achterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ze lachen omdat mijn haar niet goed zit of omdat mijn gulp open staat ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Bij voorkeur niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef Sneezeechu het volgende:
Maar vechten jullie dan nooit in de kroeg?
[..]
ben ik dan wel date materiaal?Tuurlijk ben je dan date/relatie/moedervanmijnkinderen materiaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe je het merkt? Door te praten met ze, je merkt vanzelf of het klikt.
Wel lachen.. anders ben je saai.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok niet lachen dus..
heb je nog meer?
[..]
ben ik dan wel date materiaal?Waarom zou je geen datemateriaal zijn als je gaat sjansen met iemand in een kroeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wel lachen. Raak hem ook aan. Aan zijn arm ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok niet lachen dus..
heb je nog meer?
Alleen in de friettent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef Sneezeechu het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan begin je een gesprekje en kom je daar snel genoeg achterDat is lang geleden ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Maar niet constant hihihiihihi.quote:
Nooit vechten in de kroeg als je niet zeker weet of de barman een knuppel onder zijn bar heeft, een katana naast zijn bed en jarenlang martial arts gedaan heeftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef Sneezeechu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
Die moet ik nog tegen komen die barmanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit vechten in de kroeg als je niet zeker weet of de barman een knuppel onder zijn bar heeft, een katana naast zijn bed en jarenlang martial arts gedaan heeft
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit vechten in de kroeg als je niet zeker weet of de barman een knuppel onder zijn bar heeft, een katana naast zijn bed en jarenlang martial arts gedaan heeft
Dat is wel belangrijk inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Maar niet constant hihihiihihi.
En vertel zelf ook wat, haat het om zelf maar steeds een gesprek gaande te houden.
Volgens mij kwam ik gewoon op de foute plaatsen of zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]![]()
Maar sowieso.. je gaat erheen om een leuke tijd te hebben, niet om te knokken.
Oh hoiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Die moet ik nog tegen komen die barman
dat zal geen probleem zijn praat bizar veel,ook over mezelf jaquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef strawberry_hill het volgende:
ok kom ik dan niet te makkelijk over?
hoe zorg ik dat hij me serieus neemt
zien ze iemand in de kroeg die ALLEEEN komt wel als datemateriaal?Je moet er al heen gaan niet met het idee om te gaan scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga gewoon een leuke tijd hebben
Effe serieus, je denkt er teveel over na of te ver door gelijk al.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat zal geen probleem zijn praat bizar veel,ook over mezelf ja
Dat kan ook erg vervelend zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat zal geen probleem zijn praat bizar veel,ook over mezelf ja
De gemiddelde man let daar echt niet op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef strawberry_hill het volgende:
zien ze iemand in de kroeg die ALLEEEN komt wel als datemateriaal?
eerm ok i'm prepared i guess na allemaal infoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan ook erg vervelend zijnBeetje een middenweg.
Je moet niet teveel nadenken. Gewoon doen en plezier hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eerm ok i'm prepared i guess na allemaal info
succesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eerm ok i'm prepared i guess na allemaal info
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef Faxie het volgende:
S_H, even zonder dollen over jou: En dit bedoel ik niet als waardeoordeel; Ik weet niet hoe compleet en correct het beeld is dat ik kreeg van je op de meet, maar ik vond je erg druk, impulsief, wispelturig, excentriek en snel beledigd. Beetje een ongeleid projectiel.
Dit soort gedrag schrikt serieus veel mannen af.... 't is maar dat je het weet. Ze weten zich geen houding te geven tegenover jou.
Er zullen vast mannen zijn die het juist erg leuk vinden, maar dat zal een kleine vijver zijn om uit te vissen...
Wees wat rustiger, minder impulsief, en minder negatief. Dat zal al wel schelen. Kan lastig zijn, maar probeer gewoon continu bewust te zijn van jezelf.
Jij hebt haar ook irl gezien?quote:
Dat was hij al langer toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
En jij bent compleet je geloofwaardigheid kwijt
Koken is leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister gekookt, vond ik heel goed van mezelf. Ga het nu weer doen.
![]()
Rijst, gehakt en sla. Niet bijzonder, maar in ieder geval beter dan patat.
Koken is zo overratedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister gekookt, vond ik heel goed van mezelf. Ga het nu weer doen.
![]()
Rijst, gehakt en sla. Niet bijzonder, maar in ieder geval beter dan patat.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar als zelfs een net iemand als Faxie het zegt dan weet je dat het menens is.
Ik weet het. Ik ben alleen vaak te moe er voor en ga voor de makkelijke optie.quote:
Wat ben jij nou voor een homo?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |