Deze snarf snapt het.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zodat je zelf geen werk hoeft te doen.....? =p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze snarf snapt het.
de hanteerder..... ghehehehehehe klinkt bijna alsof je hijskraan-machinist/chauffeur bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
nee uit mn eigen koelkast.... mn buurman heeft alleen pizza'squote:
Inferno?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee uit mn eigen koelkast.... mn buurman heeft alleen pizza's
Mits opgewonden genoeg kan mijn pener daar ook voor gebruik worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
de hanteerder..... ghehehehehehe klinkt bijna alsof je hijskraan-machinist/chauffeur bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
geen idee niet gevraagd.... maar de inferno van de lidl is zoooooooo heet.... volgens mij sambal ipv tomatensaus op de bodemquote:
Owja, die vriend. Je hebt te veel minnaars snarf. Het is moeilijk voor me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee uit mn eigen koelkast.... mn buurman heeft alleen pizza's
nee fungi!! of tonijn lekkerrrrquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits opgewonden genoeg kan mijn pener daar ook voor gebruik worden.je hebt t zelfs laten zien.... diavoorstelling enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
ghehehe niettusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die vriend. Je hebt te veel minnaars snarf. Het is moeilijk voor me.
Precies, dat is genoeg voor je buurman om op voort te borduren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee niet gevraagd.... maar de inferno van de lidl is zoooooooo heet....
klinken eerder als aanbiddersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die vriend. Je hebt te veel minnaars snarf. Het is moeilijk voor me.
ieuw nou idd....! zit ik dara in een bezweet shirtje.... vuile buurman gheheh 9en goed bedacht)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, dat is genoeg voor je buurman om op voort te borduren.
Oha, nu weet ik het weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt t zelfs laten zien.... diavoorstelling enzo
Ik verdenk haar buurman van Snarf een big sausage pizza aan te hebben geboden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, dat is genoeg voor je buurman om op voort te borduren.
ook lekker idd .... al laat ik dat bij de pizzaria altijd door elkaar gooien, is lekerder hahaquote:
Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oha, nu weet ik het weer.
[..]
Ik verdenk haar buurman van Snarf een big sausage pizza aan te hebben geboden.
melk is vies....en "melk" ga ik niet met mn buurman nuttigenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.
I see what you did there.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.
Misschien heeft je buurman wel hele lekkere "melk" voor je klaarstaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
melk is vies....en "melk" ga ik niet met mn buurman nuttigen
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft je buurman wel hele lekkere "melk" voor je klaarstaan.
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!
om t weer terug te spuiten....?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!
Nee, maar drugs zijn gewoon lekkerder met glas en krulgrepen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!
Poesje mauw, kom eens gauwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.
serieus..... dacht dak iets zieks had bedacht... maa er zijn dus mensen die t echt bewaren in flessen> (tenzij de bank, dan mag t, maar dat zal niet in flessen zitten.. )quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.
ewwwwwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus..... dacht dak iets zieks had bedacht... maa er zijn dus mensen die t echt bewaren in flessen> (tenzij de bank, dan mag t, maar dat zal niet in flessen zitten.. )
Een dubbele dubble entendre. Keurig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poesje mauw, kom eens gauw
ik heb lekkere "melk" voor jou
iewwwww die ene beweegt en de rest niet..... suepr eng!quote:
Goedzo en kluifje voor de hondjes ik ga morgen weer eens kijken hoe het met die van ons (of mn moeder gaat)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga mn honden uitlaten en lekker in bed tv kijken en mn wijntje verder opdrinken
truste!!
cheers+trusten veel succes met je aanbiddersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga mn honden uitlaten en lekker in bed tv kijken en mn wijntje verder opdrinken
truste!!
Krijgen we nog een poot van Obi?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
truste!!
Vandaag was ik bij m'n moeder eten en morgen komen een paar vrienden langs!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag gedaan en wat ga je morgen doen?
FOK!ken FA infinite ben nu vlerkjes aan het bakkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaag was ik bij m'n moeder eten en morgen komen een paar vrienden langs!
En? Hoe was jouw dag?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
FOK!ken FA infinite ben nu vlerkjes aan het bakken
uhm kip dingetjes hoe heten ze ook alweer shit..ruik verbrand! brbok uhm chickenwingsquote:
hey koffie ! je bent er weer!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Twi is naar bed zonder ons trusten te wensen
dat dusquote:
Ja ho, dat was nadat we een uur ja een UUR al bezig waren stel ik je 1 vraag en je kapt me af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:48 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hou daar maar mee op dan vragen over mijn sexleven in DM.. als ik niet wil antwoorden zal dit wel door λrvaringen"komen.
terwijl je eerst normaal begint..
Geef zelf je antwoord maar hoor.quote:
Niet raar in de context nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:54 schreef strawberry_hill het volgende:
post die log maar dacht dat je chill was,begin je daar over...
snap je niet dat dat raar is? vragen daarover?
ik wilde er niet op antwoorden en j ging weer door..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
Geef zelf je antwoord maar hoor.
Ik ga hier weer de lul zijn nu het topic lang, maar ik ga niet posten wat jij via dm zei.
Of doe het anders zelf maar.
Of post de hele log anders maar, mijn zegen heb je. succes.
Dat doet hij wel eens jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:55 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wilde er niet op antwoorden en j ging weer door..
Nee, dat doet hij bij iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:56 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kom ik makkelijk over dat er zo word gedaan tegen mij?
Anders duw je je zelf in een hoekje, helemaal niet lees maar wat ik vertelde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh, zo word ook in RL tegen me gedaan,vandaar
Oke even voor de duidelijkheid; Hoe precies wordt er gedaan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
oh, zo word ook in RL tegen me gedaan,vandaar
edit fail is nu een quotequote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Anders duw je je zelf in een hoekje, helemaal niet lees maar wat ik vertelde je komt toch best leuk over.
Je trekt je bepaalde dingen aan die ik vroeg en daardoor doe je zo lomp.
Of je dat hier wil vertellen en ook vooral waarom, is aan jou hoor.
je vroeg of ik nare ervaringen had met sex omdat ik niet open ben over mijn sexleven..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Anders duw je je zelf in een hoekje, helemaal niet lees maar wat ik vertelde.
Je trekt je bepaalde dingen aan die ik vroeg en daardoor doe je zo lomp.
Of je dat hier wil vertellen en ook vooral waarom, is aan jou hoor.
ranzige opmerkingenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke even voor de duidelijkheid; Hoe precies wordt er gedaan?
Ik ging ervan uit dat je het over dat doordrammen van hem had...
Ja en, die had je niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je vroeg of ik nare ervaringen had met sex omdat ik niet open ben over mijn sexleven..
Nou ok en toen zeurde ik er niet over door maar dacht dat je nog met wat anders zat?quote:
dat ik geen relatie hebquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok en toen zeurde ik er niet over door maar dacht dat je nog met wat anders zat?
daarom begin ik het me af te vragen..anders kn ik straks geen serieuze relatie krijgequote:
je begreep me verkeerd dan en het was simpel, maar kijkquote:
Ik heb geen liefdesleven. Doe m'n best maar 't wilt niet echt lukken. Alle pogingen falen tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
daarom begin ik het me af te vragen..anders kn ik straks geen serieuze relatie krijge
anyway hoe staat het met jouw liefdelevn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |