Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oha, nu weet ik het weer.
[..]
Ik verdenk haar buurman van Snarf een big sausage pizza aan te hebben geboden.
melk is vies....en "melk" ga ik niet met mn buurman nuttigenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.
I see what you did there.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, om af te koelen kun je altijd "melk" drinken ja toch.
Misschien heeft je buurman wel hele lekkere "melk" voor je klaarstaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
melk is vies....en "melk" ga ik niet met mn buurman nuttigen
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft je buurman wel hele lekkere "melk" voor je klaarstaan.
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!
om t weer terug te spuiten....?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
2 flessen vol.... je weet nooit wanneer je t in overvloed nodig hebt...!
Nee, maar drugs zijn gewoon lekkerder met glas en krulgrepen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me herinneren dat ik nog glazen injectienaalden moet kopen!
Poesje mauw, kom eens gauwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.
serieus..... dacht dak iets zieks had bedacht... maa er zijn dus mensen die t echt bewaren in flessen> (tenzij de bank, dan mag t, maar dat zal niet in flessen zitten.. )quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens foto's gezien van een verzameling flessen vol "melk". Zag er ranzig uit.
ewwwwwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
serieus..... dacht dak iets zieks had bedacht... maa er zijn dus mensen die t echt bewaren in flessen> (tenzij de bank, dan mag t, maar dat zal niet in flessen zitten.. )
Een dubbele dubble entendre. Keurig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poesje mauw, kom eens gauw
ik heb lekkere "melk" voor jou
iewwwww die ene beweegt en de rest niet..... suepr eng!quote:
Goedzo en kluifje voor de hondjes ik ga morgen weer eens kijken hoe het met die van ons (of mn moeder gaat)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga mn honden uitlaten en lekker in bed tv kijken en mn wijntje verder opdrinken
truste!!
cheers+trusten veel succes met je aanbiddersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga mn honden uitlaten en lekker in bed tv kijken en mn wijntje verder opdrinken
truste!!
Krijgen we nog een poot van Obi?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
truste!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |