quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit vechten in de kroeg als je niet zeker weet of de barman een knuppel onder zijn bar heeft, een katana naast zijn bed en jarenlang martial arts gedaan heeft
Dat is wel belangrijk inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Maar niet constant hihihiihihi.
En vertel zelf ook wat, haat het om zelf maar steeds een gesprek gaande te houden.
Volgens mij kwam ik gewoon op de foute plaatsen of zoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]![]()
Maar sowieso.. je gaat erheen om een leuke tijd te hebben, niet om te knokken.
Oh hoiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Die moet ik nog tegen komen die barman
dat zal geen probleem zijn praat bizar veel,ook over mezelf jaquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef strawberry_hill het volgende:
ok kom ik dan niet te makkelijk over?
hoe zorg ik dat hij me serieus neemt
zien ze iemand in de kroeg die ALLEEEN komt wel als datemateriaal?Je moet er al heen gaan niet met het idee om te gaan scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga gewoon een leuke tijd hebben
Effe serieus, je denkt er teveel over na of te ver door gelijk al.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat zal geen probleem zijn praat bizar veel,ook over mezelf ja
Dat kan ook erg vervelend zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat zal geen probleem zijn praat bizar veel,ook over mezelf ja
De gemiddelde man let daar echt niet op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef strawberry_hill het volgende:
zien ze iemand in de kroeg die ALLEEEN komt wel als datemateriaal?
eerm ok i'm prepared i guess na allemaal infoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan ook erg vervelend zijnBeetje een middenweg.
Je moet niet teveel nadenken. Gewoon doen en plezier hebben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eerm ok i'm prepared i guess na allemaal info
succesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eerm ok i'm prepared i guess na allemaal info
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef Faxie het volgende:
S_H, even zonder dollen over jou: En dit bedoel ik niet als waardeoordeel; Ik weet niet hoe compleet en correct het beeld is dat ik kreeg van je op de meet, maar ik vond je erg druk, impulsief, wispelturig, excentriek en snel beledigd. Beetje een ongeleid projectiel.
Dit soort gedrag schrikt serieus veel mannen af.... 't is maar dat je het weet. Ze weten zich geen houding te geven tegenover jou.
Er zullen vast mannen zijn die het juist erg leuk vinden, maar dat zal een kleine vijver zijn om uit te vissen...
Wees wat rustiger, minder impulsief, en minder negatief. Dat zal al wel schelen. Kan lastig zijn, maar probeer gewoon continu bewust te zijn van jezelf.
Jij hebt haar ook irl gezien?quote:
Dat was hij al langer toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
En jij bent compleet je geloofwaardigheid kwijt
Koken is leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister gekookt, vond ik heel goed van mezelf. Ga het nu weer doen.
![]()
Rijst, gehakt en sla. Niet bijzonder, maar in ieder geval beter dan patat.
Koken is zo overratedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister gekookt, vond ik heel goed van mezelf. Ga het nu weer doen.
![]()
Rijst, gehakt en sla. Niet bijzonder, maar in ieder geval beter dan patat.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar als zelfs een net iemand als Faxie het zegt dan weet je dat het menens is.
Ik weet het. Ik ben alleen vaak te moe er voor en ga voor de makkelijke optie.quote:
Wat ben jij nou voor een homo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |