Nee vind het ook niet gekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks gezien sommige mensen op dit forum
Het is en was duidelijk twi, maar het was geen reden om na een uur gezellig praten me voor alles en nog wat uit te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
I'm in
[..]
Maar vraagje kree, is het nu niet al duidelijk dat ze het er niet over wil hebben? Ik geef toe, ik ben zelf de grootste eikel in sommige situaties als dingen me niet duidelijk zijn, maar dit is toch wel overduidelijk, of niet?
Laat die klatsbek lullen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef strawberry_hill het volgende:
zucht mijn beeld van mannen word zo verneuqt en bedankt
We hebben je toch niet allemaal naar je sexleven gevraagdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef strawberry_hill het volgende:
ok van SOMMIGE mannen danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben je toch niet allemaal naar je sexleven gevraagd
Maar wij zijn heul lief en zulksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef strawberry_hill het volgende:
Eens. En nog vrij langzaam ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef Tangledup het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vrouw-overleden.html
Dat soort jongeren van onder de 18 mogen ze van mij gewoon executeren.
Oh, en hoi
"klatsbek"quote:
Kijk wat me irriteert aan SH, ze wil zelf wel van alles weten.quote:
There, I fixed it.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef strawberry_hill het volgende:
zucht mijn beeld van mannen wanhopige fokkers word zo verneuqt en bedankt
Onvrijwillige menselijke schilden voor onze soldaten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef twi het volgende:
Misschien dat zulke mensen als onvrijwillige donoren ingezet kunnen worden. Schiet de wereld er nog wat mee op ook.
Ze gewoon voorop laten lopen om te kijken of het veilig isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onvrijwillige menselijke schilden voor onze soldaten.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef strawberry_hill het volgende:
HELL,sommige mensen hier hebben me zelfs in het echt gezien
schietvlees..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze gewoon voorop laten lopen om te kijken of het veilig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |