Zit jij hier om aantrekkelijk gevonden te worden dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Iemand die constant roept FA is niet echt aantrekkelijk heh.
Die is, net zoals ik, aan het werkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef strawberry_hill het volgende:
maar Barbusse jij hebt een gf die van feesten houd toch?
Heeft ze je niet proberen mee te slepen?
Barman!quote:
tuurlijk jwz in je glam outfit hopen op desperate FOK!kers..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zit jij hier om aantrekkelijk gevonden te worden dan?
mijn soulmate op FOK!? mooi verhaal,manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zou je soul mate zo eens mislopen.
Seksie!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn telefoonverkopers outfit aan
Cynisme is meestal een sta in de weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mijn soulmate op FOK!? mooi verhaal,man![]()
hoe zit het metquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Cynisme is meestal een sta in de weg.
En waarom dat je geen FOKKERS!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe zit het met
jou dan?
dat je zo advies kan geven
ik date GEEN FOK!kers
Heb je meer van dergelijke uitsluitingen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe zit het met
jou dan?
dat je zo advies kan geven
ik date GEEN FOK!kers
wel kritiek leveren maar zelf je helemaal niet blootgeven DG zo werkt het niet heh!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je meer van dergelijke uitsluitingen?
ghehequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wel kritiek leveren maar zelf je helemaal niet blootgeven DG zo werkt het niet heh!
vertel eerst maar wat over jezelf
ik vertel heel veel op dit forum dat ik geen seksgesprekken met je wil houden via DM (ja DM) is weer a whole other storyquote:
seksgesprekken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik vertel heel veel op dit forum dat ik geen seksgesprekken met je wil houden via DM (ja DM) is weer a whole other story
Dratquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik vertel heel veel op dit forum dat ik geen seksgesprekken met je wil houden via DM (ja DM) is weer a whole other story
you know what you did,gister al gezegd tegen je info over sexleven pas ik voor je probeert het al dagen uit te vogelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |