True. Ik ga daar vanavond streng op zijn, moet de avondkoffiegroep draaien. Of je komt om 19.45 binnen en houdt je 2 minuten stil, of je bent vanaf 20.15 welkom. Bij geklier schop ik er mensen uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
Ik verwachtte iets met 4 mei. En als ik zo alle opstootjes rondom herdenkingen hoor op 4 mei, dan denk ik dat we niets geleerd hebben en dat we 4 mei maar moeten afschaffen.
Ik word echt botergeil als je zo streng bentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
True. Ik ga daar vanavond streng op zijn, moet de avondkoffiegroep draaien. Of je komt om 19.45 binnen en houdt je 2 minuten stil, of je bent vanaf 20.15 welkom. Bij geklier schop ik er mensen uit
Ik moest lachen, dank jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik word echt botergeil als je zo streng bent
Dat is dus niet zozeer waar ik op doel, maar je hebt absoluut een punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
True. Ik ga daar vanavond streng op zijn, moet de avondkoffiegroep draaien. Of je komt om 19.45 binnen en houdt je 2 minuten stil, of je bent vanaf 20.15 welkom. Bij geklier schop ik er mensen uit
De jongens die bij ons wonen zijn van die potentiele Damschreeuwers/rustverstoorders "ik ken niemand die omgekomen is in de oorlog, schijt aan alles". Er lopen er al aan aantal dagen tegen de herdenking aan te schoppen, heerlijk respectloosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is dus niet zozeer waar ik op doel, maar je hebt absoluut een punt.
Nee hoor, ik kan daar ook om lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:17 schreef alors het volgende:
Breijstate![]()
volgens mij ben ik de enige die dat altijd weer briljant vindt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef themauster het volgende:
Ik ben altijd stil tijdens de 2 minuten,iets wat mij is aangeleerd door mijn ouders en door de verhalen van mijn grootouders heb ik diep respect voor de mensen die gevochten hebben voor onze vrijheid. Ik kan mij dan ook vreselijk kwaad maken eigenlijk als er een idioot tijdens die 2 minuten lawaai aan het maken is buiten.
Ik vind het ontzettend jammer dat ik dan niet even naar buiten kan om een oorveeg uit te delenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef themauster het volgende:
Ik ben altijd stil tijdens de 2 minuten,iets wat mij is aangeleerd door mijn ouders en door de verhalen van mijn grootouders heb ik diep respect voor de mensen die gevochten hebben voor onze vrijheid. Ik kan mij dan ook vreselijk kwaad maken eigenlijk als er een idioot tijdens die 2 minuten lawaai aan het maken is buiten.
Oh, zo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef CindieY het volgende:
De opstootjes waar ik op doelde zijn dus onder andere dat gedicht en de situatie in Vorden, over wie we wel en niet geacht worden te herdenken. Voor alle duidelijkheid
Die was van de week in DWDD, vond het nogal een rare trienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
En ik kwam er net achter dat de zanger van Alabama Shakes eigenlijk een zangeres is
Wat die lui over en weer schreeuwen geeft me sterk de beangstigende gedachte dat we niks geleerd hebben van welke oorlog dan ook (want let's face it, we herdenken niet alleen WO2 vanavond).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo...![]()
Tja, ik vind dat een boel gezever om niets
Niet gezien, ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Die was van de week in DWDD, vond het nogal een rare trien
En toch is dat nog steeds de overheersende gedachte, dat we stilzijn voor WO2... Hoeveel anti-Duitse opmerkingen ik al gehoord heb in de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat die lui over en weer schreeuwen geeft me sterk de beangstigende gedachte dat we niks geleerd hebben van welke oorlog dan ook (want let's face it, we herdenken niet alleen WO2 vanavond).
Heb ik ook weleens gehad, jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil nog even bekennen dat mijn meisje en ik een jaar of 4 geleden op 4 mei gezellig lagen te praten en het ineens 20:17 uur was.
Het was niet expres!!!
Ligt eraan of het bewust schreeuwen/lawaai maken is om tegendraads te zijn of iemand die gewoon zijn normale ding blijft doen en die het misschien niet weet of er niet aan mee wil doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:20 schreef themauster het volgende:
Nou ja, dat bedoel ik, we hebben niks geleerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch is dat nog steeds de overheersende gedachte, dat we stilzijn voor WO2... Hoeveel anti-Duitse opmerkingen ik al gehoord heb in de afgelopen dagen![]()
Doe mij zo'n steen om onder te liggen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ligt eraan of het bewust schreeuwen/lawaai maken is om tegendraads te zijn of iemand die gewoon zijn normale ding blijft doen en die het misschien niet weet of er niet aan mee wil doen.
Nou dit dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij zo'n steen om onder te liggen...
Waar ging het om dan?quote:
Veenstra die 2 uur lang Queen draaide tijdens Effe Ekdom.quote:
Niet weten, in de zin van ergens mee bezig zijn en de tijd vergeten bijv.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij zo'n steen om onder te liggen...
Zei dat hij klachten had gehad, omdat Michiel 2u lang Queen draaidequote:
Dat was grappig! Woensdag bij holy moly hadden ze het er nog even over en ja, het was, zoals overduidelijk te horen was, een grapje van de baas.quote:
Nou als je daar al om gaat klagenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veenstra die 2 uur lang Queen draaide tijdens Effe Ekdom.
Ook dat heb ik weleens gehad ja. Druk aan het typen voor school, of naar een Engelse zender kijken, dan mis je het moment al snelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet weten, in de zin van ergens mee bezig zijn en de tijd vergeten bijv.
Klonk geinig, ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was grappig! Woensdag bij holy moly hadden ze het er nog even over en ja, het was, zoals overduidelijk te horen was, een grapje van de baas.
Gewoon helemaal niet klagen en het afzetten als het je niet bevalt. Nederlanders en hun eeuwige geklaag. Maar goed, zo serieus was 't allemaal nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou als je daar al om gaat klagenIk zou eerder gaan klagen als ik 2 uur lang Toppertje moest horen.
Oh, dat. Ik had 't gemist bij Coen&Sander, las er hier wel wat over, krijg ik even later het verhaal uitgebreid van iemand anders te horenquote:
De een likt aan een perenijsje, de ander...quote:
Ik heb er echt over nagedacht, maar je hebt toch ook nog zoiets als vingers/handschoenen? Waarom in vredesnaam met je tong?!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De een likt aan een perenijsje, de ander...
En de mens zal dat ook nooit leren, anders was WOII er niet eens geweest. Uiteindelijk zal er ook wel weer een WOIII gaan komenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik, we hebben niks geleerd.
Ben ik ook wel bang voor. Wij mensen zijn maar een verschrikkelijk schepselquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
En de mens zal dat ook nooit leren, anders was WOII er niet eens geweest. Uiteindelijk zal er ook wel weer een WOIII gaan komen
Lag in een deuk onderwegquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
Epische Skrillex-Frans Bauer remix van Jelmpie daarnet!!
Dat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:23 schreef Paul-89 het volgende:
Kunnen ze dit niet gewoon lekker in Zuid-Amerika houden ?
Geen idee, hij zei een 8 met de kruising open en moest het wel een doppinda zijn, of mexicanenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar wat is dan de 2 halve ringen gedeelte?
twitter:djafrojack twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 15:11:04Vanavond JACKED op 538! Luister je ook? reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 15:12:50@djafrojack Nee sorry. @Domien en ik draaien in @deVorstin in Hilversum. Je bent welkom.
reageer retweet
twitter:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:djafrojack twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 15:11:04Vanavond JACKED op 538! Luister je ook? reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 15:12:50@djafrojack Nee sorry. @Domien en ik draaien in @deVorstin in Hilversum. Je bent welkom.
reageer retweet
twitter:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
reageer retweet
![]()
![]()
baasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:04 schreef minthy het volgende:
Wat bezielt je als je zo'n oud een vrouwtje gaat verkrachten?!
dat. bahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:04 schreef minthy het volgende:
Wat bezielt je als je zo'n oud vrouwtje een wezen, levend of dood, gaat verkrachten?!
Ik gok dat de meeste zuurtjes onderweg naar huis zijnquote:
quote:
Babysitters Circus had van mij ook gemogen, misschien komende week?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat The Babysitters Circus wel MH zou worden.
Maar dat dacht ik vorige week ook al, en toen werd het Racoon
Van mij mag alles wel, mensen die miepen over kapotdraaien weten niet wat kapotdraaien isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Babysitters Circus had van mij ook gemogen, misschien komende week?
Das balen, rare vent...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van mij mag alles wel, mensen die miepen over kapotdraaien weten niet wat kapotdraaien is![]()
* CindieY refereert naar haar eigen situatie, waarbij ze bij het betreden van de keuken iedere keer weer hetzelfde nummer moet aanhoren, de hele fucking dag lang.
Momenteel is de nieuwe van Usher favoriet
Ik snap 't ook niet. Hoe kun je wekenlang hetzelfde nummer de hele dag (en ik overdrijf niet hoorquote:
Het is ook nog niet eens een leuk nummerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet. Hoe kun je wekenlang hetzelfde nummer de hele dag (en ik overdrijf niet hoor) aanhoren? Daar is een keertje of 5 per dag op 3FM natuurlijk niks bij
Ter illustratie als ik de keuken betreed, dit nummer:
Andere favo's waren Adèle - someone like you en Kings of Leon - 17. Je snapt dat mijn persoonlijke betekenis van 'kapotdraaien' behoorlijk verschoven is en dat een keertje of 5 op een dag dus peanuts is.quote:
Oh, Adele ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Andere favo's waren Adèle - someone like you en Kings of Leon - 17. Je snapt dat mijn persoonlijke betekenis van 'kapotdraaien' behoorlijk verschoven is en dat een keertje of 5 op een dag dus peanuts is.
Kun je niet verhuizen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Andere favo's waren Adèle - someone like you en Kings of Leon - 17. Je snapt dat mijn persoonlijke betekenis van 'kapotdraaien' behoorlijk verschoven is en dat een keertje of 5 op een dag dus peanuts is.
Nja, momenteel geen geld en genoeg wachttijd om te verhuizen, tenzij ik weer met huisgenoten opgescheept wil zitten. Ik zet 3FM wel wat harder aanquote:
Je kan m boekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie maar een keer onder een truck mag komen
Oh wat toevalligquote:
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie maar een keer onder een truck mag komen
Ben aan het werk, ik heb nu het halve oor van Civilianquote:
Ik vind hem wel geinig, lekker zeurderigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.
Kweenie, ik ben nogal een selectieve luisteraarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig, lekker zeurderig
Hoeft niet dood hoor, gewoon, uitgeschakeldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft niet dood hoor, gewoon, uitgeschakeld
Zo iemand moeten ze geen podium geven
Ik ben iets minder lief dan, denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voor
Als je ook niemand geluk toewenst is ook niet erg lief hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voor
Pfff, bijdehand. Ok, even terugspoelen en opnieuw: ik wens iedereen al het geluk, liefde, wijsheid, gezondheid en alle andere positieve dingen van de wereld toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ook niemand geluk toewenst is ook niet erg lief hoor
Ik niet. Mensen moeten dat verdienenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pfff, bijdehand. Ok, even terugspoelen en opnieuw: ik wens iedereen al het geluk, liefde, wijsheid, gezondheid en alle andere positieve dingen van de wereld toe.
Gewoon normaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat moeten ze doen om dat te verdienen?
Tsja, en wat is dan weer 'normaal'?quote:
Geen dingen waardoor je andere mensen ongelukkig maaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, en wat is dan weer 'normaal'?Zo kun je in een heel lang gesprek verzanden.
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de panquote:
lekker hoor hoe laat mogen we aanschuiven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de pan
Zometeen een prutje van gisteren (gehakt, tomaat, ui, broccoli, kaassaus) en wat pasta zometeen bij koken, want ik ben vergeten krieltjes te halen, die wilde ik erbij eten.quote:
Wat zijn prei en ui overigens wonderlijke ingrediënten, 't kan ook gewoon praktisch overal bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de pan
18.15, stipt op tijd. We blijven autistenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker hoor hoe laat mogen we aanschuiven?
Ja, geniaal! Smaakt altijd goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zijn prei en ui overigens wonderlijke ingrediënten, 't kan ook gewoon praktisch overal bij
Ketchupquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik met tomaat smaakt over goed bij
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 19:03:03Adam Yauch (MCA) van de Beastie Boys is overleden., 47 jaar ... #RIP http://t.co/tysB7FPa reageer retweet
Ja, ook lekker!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik met tomaat smaakt over goed bij
wtfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 19:03:03Adam Yauch (MCA) van de Beastie Boys is overleden., 47 jaar ... #RIP http://t.co/tysB7FPa reageer retweet
Ja, de rest gaat gewoon zoals normaal.. want dan is de herdenking natuurlijk allang weer afgelopen.quote:
Dat zijn geen teksten die je wilt horen vlak voor je verjaardag... Poeh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef minthy het volgende:
Aan tafel net: "wie is dit?" Uitgelegd dat het Guns 'n Roses met November Rain was, imo een van de mooiste platen ever. Kreeg als antwoord dat dat ver voor zijn tijd was.
Auw.
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zijn geen teksten die je wilt horen vlak voor je verjaardag... Poeh.
Misschien kun je em dan ook uitleggen dat 'ver voor je tijd' niet hoeft te betekenen dat je het niet kunt waarderen.quote:
Heb ik geprobeerd, kwam niet binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien kun je em dan ook uitleggen dat 'ver voor je tijd' niet hoeft te betekenen dat je het niet kunt waarderen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:54 schreef Pino112 het volgende:
Schakelen ze de noodband wel uit? Anders heb je zo Coldplay.
Clocks zal sowieso wel te horen zijn hoor... maar dan wel de kerkclocks vanuit Amsterdam die 8 keer slaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 19:53:16K*tzooi! Goede Tijden Slechte Tijden 2 minuten later op tv.. Heel mijn vrijdagavond planning in de war.. reageer retweet
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:22:41Vanavond een auto vol cd's weggeven aan luisteraar Mart! Wel komen he!
reageer retweet
Thefack, daar zitten vast nog wel leuke cd's tussenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:22:41Vanavond een auto vol cd's weggeven aan luisteraar Mart! Wel komen he! [ link | afbeelding ] reageer retweet
mmm, nee, ik heb het alleen met hele tomaten. saus en soep lust ik wel, ketchup vind ik niet lekker maar ook niet vies. heb ik ook nooit in huis. ik ben meer een curry en mayo eterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
KetchupTomatensoep
Tomatensaus
Nope, not a fan
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat het nou alleen maar over dodenherdenking?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:22:41Vanavond een auto vol cd's weggeven aan luisteraar Mart! Wel komen he! [ link | afbeelding ] reageer retweet
Na 22 uur ook?quote:
Stenders kennende niet. die gaat waarsch gewoon doen wat ie altijd doetquote:
Wat ben ik blij dat ik QotSA op heb gezetquote:
twitter:Kathytjuh twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:55:42Goed... Daar ging mijn tv kabel.. Whoesh.. Geen tv meer!! Kuuuttt
reageer retweet
twitter:Kathytjuh twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 21:05:26Godver.. Kutding! Ik ken da toch nie make :-/
![]()
reageer retweet
Ik lees straks op telegraaf.nl wel dat een jonge vrouw zichzelf heeft geëlektrocuteerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef hole1988 het volgende:
allemaal http://www.twitter.com/Kathytjuh volgen over hoe sluit ik een coax kabel aantwitter:Kathytjuh twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:55:42Goed... Daar ging mijn tv kabel.. Whoesh.. Geen tv meer!! Kuuuttt [ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:Kathytjuh twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 21:05:26Godver.. Kutding! Ik ken da toch nie make :-/ [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] reageer retweet
zo'n hoge voltage staat er nu ook niet op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik lees straks op telegraaf.nl wel dat een jonge vrouw zichzelf heeft geëlektrocuteerd.
Misschien gaat ze de coax doorverbinden met een wcd, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo'n hoge voltage staat er nu ook niet op.
Ik ben hier om 11u weg, ik kan het niet doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, michiel gaat zo bellen met Alain Clark. Kan een Zwollenaar zijn stembanden slopen voor hij naar leeuwarden komt?
blijf dan ff...doe het voor mij! dan zal ik nooit meer oneerbare voorstellen doen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben hier om 11u weg, ik kan het niet doen
Hahaha, toch maar niet. Heb nu al geen zin meer, saaie/zielige film aan het kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijf dan ff...doe het voor mij! dan zal ik nooit meer oneerbare voorstellen doen!
Beastie Boysrip MCA
welke? if i may ask...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hahaha, toch maar niet. Heb nu al geen zin meer, saaie/zielige film aan het kijken
ken ik niet. ziet er wel ok uit als je in de stemming bentquote:
En dat ben ik dus nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken ik niet. ziet er wel ok uit als je in de stemming bent
nope, het was Stra-weekendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de vis kan er weer... oh wacht, het was geen Ekstra Weekend hè?
Neuh, je gaat maar gewoon niet kijken als 't je niet bevaltquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, michiel gaat zo bellen met Alain Clark. Kan een Zwollenaar zijn stembanden slopen voor hij naar leeuwarden komt?
ga ik ook niet hoor. maar als het rond 22u droog is en ik nog zin heb ga ik wel ff naar De Staatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, je gaat maar gewoon niet kijken als 't je niet bevalt
zoiets?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
't Mag van mij morgen wel wat warmer. Wat moet ik nou in godsnaam aan doen?
Ik ga mezelf niet voor gek zettenquote:
maar niemand ziet toch dat jij het bent?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet voor gek zetten
Wat een gekke avond trouwens, zo zonder EkstraWeekend.
Gezien ik van plan ben wat heen en weer te sjokken tussen m'n huis en het festival, ga ik genoeg bekenden tegenkomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar niemand ziet toch dat jij het bent?
en idd...maar wel logisch vandaag. een ingetogen EW zou nog gekker zijn.
misschien dat Stenders dat vrijdaggevoel nog een beetje gaat aanwakkerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien ik van plan ben wat heen en weer te sjokken tussen m'n huis en het festival, ga ik genoeg bekenden tegenkomen.
En ik heb helemaal geen vrijdagavondgevoel. Maf.
Ik ben er.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef CindieY het volgende:
En waar zijn overigens alle andere Stenders-luisteraars?
Laten we 't hopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien dat Stenders dat vrijdaggevoel nog een beetje gaat aanwakkerenbij mij komt het ook nog doordat ik maar 4 dagen gewerkt heb.
Topquote:
PRIORITEITEN STELLEN OME SERSJ!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik luister, maar zit notulen uit te werken van een paar vergaderingen, dus hier zal ik niet veel zijn.
Die van vanmiddag? Al op Youtube gekeken? Sommigen zijn erg snel met het uploaden van materiaal.quote:
Dat ben ik aan het doen. Mijn club gaat voor, simpel.quote:
owquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat ben ik aan het doen. Mijn club gaat voor, simpel.
die van madeon staat hier Madeon - Icarus by Madeonquote:
Hebbet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die van madeon staat hier Madeon - Icarus by Madeon
Een paar kilometer verderopquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef CindieY het volgende:
En waar zijn overigens alle andere Stenders-luisteraars?
de andere dusquote:
Oh, zijn ze nog druk bezig? Ik zit net aan de verkeerde kant van de flat om 't allemaal te kunnen zien en ik hoor eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Een paar kilometer verderop![]()
Kan de lampen van BFO zien vanaf hier
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, zijn ze nog druk bezig? Ik zit net aan de verkeerde kant van de flat om 't allemaal te kunnen zien en ik hoor eigenlijk niks.
Morgenavond hier in Zwolle te bewonderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef Qunix het volgende:
Wouter Hamel
Stenders: "vind ik ook niks aan..."
SPOILER: vrijdag de 13 04-05-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
zeg...nu die rapper van Beastie Boys dood is vraag ik me af of er al iemand YMCA?? geroepen heeft...
is ie grappig genoeg om per tweet de wereld in te sturen?quote:
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ie grappig genoeg om per tweet de wereld in te sturen?
al gedaan...benieuwd of ik boze beastieboysfans op mijn dak krijg....nergens voor nodig. hebben prima platen gemaakt.quote:
hier ook...quote:
hoitjes!quote:
Niks gehoord. Wel even met de note dat ik bezig ben met wat back ups maken enzo.quote:
van masturberen wordt je doofquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
Godsamme, ik word doof... Zit veel bommenwerk in de film en zit met m'n kop voor een box
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks gehoord. Wel even met de note dat ik bezig ben met wat back ups maken enzo.
lekker geslapen?quote:
ik moest lachenquote:
En als je verkeerd d/t-gebruik toepast, blijkt dat je teveel masturbeert...quote:
als 3x per dag al veel is...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En als je verkeerd d/t-gebruik toepast, blijkt dat je teveel masturbeert...
Nee, remix.quote:
ik hoor er wel een hit in....maar dat zal wel niet lukken door licenties enzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
Het klinkt ook gewoon helemaal nergens naar hè
gemixt met skrillex. oftewel Frans Verbauer.quote:
Een hit?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoor er wel een hit in....maar dat zal wel niet lukken door licenties enzo...
Had hem vanmiddag al gehoord, juweeltje!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gemixt met skrillex. oftewel Frans Verbauer.
die jeugd van tegenwoordig koopt toch alles via iTunes. ff hypen en het is een hit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een hit?Misschien word je van vaak masturberen inderdaad doof.
twitter:xFiona3FM twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:29:20Stiekem ben ik een beetje verliefd op Freek :3 #3fm reageer retweet
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:32:12@xFiona3FM mail je telefoonnummer even naar robradio@powned.tv! reageer retweet
twitter:xFiona3FM twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:57:35Omg... zo dus even in de uitzending... Red me o.o reageer retweet
twitter:xFiona3FM twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:59:04@Mike3FM Jelmer belde mij net ;c of ik nog even wakker was. Hij gaat me zo bellen ;c red mij ;c reageer retweet
Ohjeetje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef FZN05 het volgende:
twitter:xFiona3FM twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:29:20Stiekem ben ik een beetje verliefd op Freek :3 #3fm reageer retweet
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:32:12@xFiona3FM mail je telefoonnummer even naar robradio@powned.tv! reageer retweet
twitter:xFiona3FM twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:57:35Omg... zo dus even in de uitzending... Red me o.o reageer retweet
twitter:xFiona3FM twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 22:59:04@Mike3FM Jelmer belde mij net ;c of ik nog even wakker was. Hij gaat me zo bellen ;c red mij ;c reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef FZN05 het volgende:
Dan krijgen ze de aandacht die ze willen en dan moeten ze weer gered wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef FZN05 het volgende:
is op de pownedsite te vindenquote:
quote:
en daar komt dan Ridder Freek op de Witte Leeuw!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan krijgen ze de aandacht die ze willen en dan moeten ze weer gered worden
jamaar op de pownedsite staat een mp3tjequote:
Kijk Jelmer bij 5.50quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar op de pownedsite staat een mp3tje
Da's hoogst onwaarschijnlijk tot onmogelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken dus echt niets van de beestachtige jongens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |