Kun je niet verhuizen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Andere favo's waren Adèle - someone like you en Kings of Leon - 17. Je snapt dat mijn persoonlijke betekenis van 'kapotdraaien' behoorlijk verschoven is en dat een keertje of 5 op een dag dus peanuts is.
Nja, momenteel geen geld en genoeg wachttijd om te verhuizen, tenzij ik weer met huisgenoten opgescheept wil zitten. Ik zet 3FM wel wat harder aanquote:
Je kan m boekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie maar een keer onder een truck mag komen
Oh wat toevalligquote:
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie maar een keer onder een truck mag komen
Ben aan het werk, ik heb nu het halve oor van Civilianquote:
Ik vind hem wel geinig, lekker zeurderigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.
Kweenie, ik ben nogal een selectieve luisteraarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig, lekker zeurderig
Hoeft niet dood hoor, gewoon, uitgeschakeldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft niet dood hoor, gewoon, uitgeschakeld
Zo iemand moeten ze geen podium geven
Ik ben iets minder lief dan, denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voor
Als je ook niemand geluk toewenst is ook niet erg lief hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voor
Pfff, bijdehand. Ok, even terugspoelen en opnieuw: ik wens iedereen al het geluk, liefde, wijsheid, gezondheid en alle andere positieve dingen van de wereld toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ook niemand geluk toewenst is ook niet erg lief hoor
Ik niet. Mensen moeten dat verdienenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pfff, bijdehand. Ok, even terugspoelen en opnieuw: ik wens iedereen al het geluk, liefde, wijsheid, gezondheid en alle andere positieve dingen van de wereld toe.
Gewoon normaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat moeten ze doen om dat te verdienen?
Tsja, en wat is dan weer 'normaal'?quote:
Geen dingen waardoor je andere mensen ongelukkig maaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, en wat is dan weer 'normaal'?Zo kun je in een heel lang gesprek verzanden.
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de panquote:
lekker hoor hoe laat mogen we aanschuiven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de pan
Zometeen een prutje van gisteren (gehakt, tomaat, ui, broccoli, kaassaus) en wat pasta zometeen bij koken, want ik ben vergeten krieltjes te halen, die wilde ik erbij eten.quote:
Wat zijn prei en ui overigens wonderlijke ingrediënten, 't kan ook gewoon praktisch overal bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de pan
18.15, stipt op tijd. We blijven autistenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker hoor hoe laat mogen we aanschuiven?
Ja, geniaal! Smaakt altijd goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zijn prei en ui overigens wonderlijke ingrediënten, 't kan ook gewoon praktisch overal bij
Ketchupquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik met tomaat smaakt over goed bij
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 19:03:03Adam Yauch (MCA) van de Beastie Boys is overleden., 47 jaar ... #RIP http://t.co/tysB7FPa reageer retweet
Ja, ook lekker!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik met tomaat smaakt over goed bij
wtfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 19:03:03Adam Yauch (MCA) van de Beastie Boys is overleden., 47 jaar ... #RIP http://t.co/tysB7FPa reageer retweet
Ja, de rest gaat gewoon zoals normaal.. want dan is de herdenking natuurlijk allang weer afgelopen.quote:
Dat zijn geen teksten die je wilt horen vlak voor je verjaardag... Poeh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef minthy het volgende:
Aan tafel net: "wie is dit?" Uitgelegd dat het Guns 'n Roses met November Rain was, imo een van de mooiste platen ever. Kreeg als antwoord dat dat ver voor zijn tijd was.
Auw.
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zijn geen teksten die je wilt horen vlak voor je verjaardag... Poeh.
Misschien kun je em dan ook uitleggen dat 'ver voor je tijd' niet hoeft te betekenen dat je het niet kunt waarderen.quote:
Heb ik geprobeerd, kwam niet binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien kun je em dan ook uitleggen dat 'ver voor je tijd' niet hoeft te betekenen dat je het niet kunt waarderen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:54 schreef Pino112 het volgende:
Schakelen ze de noodband wel uit? Anders heb je zo Coldplay.
Clocks zal sowieso wel te horen zijn hoor... maar dan wel de kerkclocks vanuit Amsterdam die 8 keer slaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 19:53:16K*tzooi! Goede Tijden Slechte Tijden 2 minuten later op tv.. Heel mijn vrijdagavond planning in de war.. reageer retweet
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:22:41Vanavond een auto vol cd's weggeven aan luisteraar Mart! Wel komen he!
reageer retweet
Thefack, daar zitten vast nog wel leuke cd's tussenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:22:41Vanavond een auto vol cd's weggeven aan luisteraar Mart! Wel komen he! [ link | afbeelding ] reageer retweet
mmm, nee, ik heb het alleen met hele tomaten. saus en soep lust ik wel, ketchup vind ik niet lekker maar ook niet vies. heb ik ook nooit in huis. ik ben meer een curry en mayo eterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
KetchupTomatensoep
Tomatensaus
Nope, not a fan
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat het nou alleen maar over dodenherdenking?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:22:41Vanavond een auto vol cd's weggeven aan luisteraar Mart! Wel komen he! [ link | afbeelding ] reageer retweet
Na 22 uur ook?quote:
Stenders kennende niet. die gaat waarsch gewoon doen wat ie altijd doetquote:
Wat ben ik blij dat ik QotSA op heb gezetquote:
twitter:Kathytjuh twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:55:42Goed... Daar ging mijn tv kabel.. Whoesh.. Geen tv meer!! Kuuuttt
reageer retweet
twitter:Kathytjuh twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 21:05:26Godver.. Kutding! Ik ken da toch nie make :-/
![]()
reageer retweet
Ik lees straks op telegraaf.nl wel dat een jonge vrouw zichzelf heeft geëlektrocuteerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef hole1988 het volgende:
allemaal http://www.twitter.com/Kathytjuh volgen over hoe sluit ik een coax kabel aantwitter:Kathytjuh twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 20:55:42Goed... Daar ging mijn tv kabel.. Whoesh.. Geen tv meer!! Kuuuttt [ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:Kathytjuh twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 21:05:26Godver.. Kutding! Ik ken da toch nie make :-/ [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] reageer retweet
zo'n hoge voltage staat er nu ook niet op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik lees straks op telegraaf.nl wel dat een jonge vrouw zichzelf heeft geëlektrocuteerd.
Misschien gaat ze de coax doorverbinden met een wcd, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo'n hoge voltage staat er nu ook niet op.
Ik ben hier om 11u weg, ik kan het niet doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, michiel gaat zo bellen met Alain Clark. Kan een Zwollenaar zijn stembanden slopen voor hij naar leeuwarden komt?
blijf dan ff...doe het voor mij! dan zal ik nooit meer oneerbare voorstellen doen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben hier om 11u weg, ik kan het niet doen
Hahaha, toch maar niet. Heb nu al geen zin meer, saaie/zielige film aan het kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijf dan ff...doe het voor mij! dan zal ik nooit meer oneerbare voorstellen doen!
Beastie Boysrip MCA
welke? if i may ask...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Hahaha, toch maar niet. Heb nu al geen zin meer, saaie/zielige film aan het kijken
ken ik niet. ziet er wel ok uit als je in de stemming bentquote:
En dat ben ik dus nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken ik niet. ziet er wel ok uit als je in de stemming bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |