Kun je niet verhuizen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Andere favo's waren Adèle - someone like you en Kings of Leon - 17. Je snapt dat mijn persoonlijke betekenis van 'kapotdraaien' behoorlijk verschoven is en dat een keertje of 5 op een dag dus peanuts is.
Nja, momenteel geen geld en genoeg wachttijd om te verhuizen, tenzij ik weer met huisgenoten opgescheept wil zitten. Ik zet 3FM wel wat harder aanquote:
Je kan m boekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie maar een keer onder een truck mag komen
Oh wat toevalligquote:
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie maar een keer onder een truck mag komen
Ben aan het werk, ik heb nu het halve oor van Civilianquote:
Ik vind hem wel geinig, lekker zeurderigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.
Kweenie, ik ben nogal een selectieve luisteraarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig, lekker zeurderig
Hoeft niet dood hoor, gewoon, uitgeschakeldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet dol op em te zijn, maar om em dat nou toe te wensen.
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft niet dood hoor, gewoon, uitgeschakeld
Zo iemand moeten ze geen podium geven
Ik ben iets minder lief dan, denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voor
Als je ook niemand geluk toewenst is ook niet erg lief hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iemand een ongeluk toe wensen vind ik ook niet netjes. Maar ja, ik wens niemand wat dan ook toe, ben ik veel te lief voor
Pfff, bijdehand. Ok, even terugspoelen en opnieuw: ik wens iedereen al het geluk, liefde, wijsheid, gezondheid en alle andere positieve dingen van de wereld toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als je ook niemand geluk toewenst is ook niet erg lief hoor
Ik niet. Mensen moeten dat verdienenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pfff, bijdehand. Ok, even terugspoelen en opnieuw: ik wens iedereen al het geluk, liefde, wijsheid, gezondheid en alle andere positieve dingen van de wereld toe.
Gewoon normaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat moeten ze doen om dat te verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |