Tsja, en wat is dan weer 'normaal'?quote:
Geen dingen waardoor je andere mensen ongelukkig maaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, en wat is dan weer 'normaal'?Zo kun je in een heel lang gesprek verzanden.
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de panquote:
lekker hoor hoe laat mogen we aanschuiven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de pan
Zometeen een prutje van gisteren (gehakt, tomaat, ui, broccoli, kaassaus) en wat pasta zometeen bij koken, want ik ben vergeten krieltjes te halen, die wilde ik erbij eten.quote:
Wat zijn prei en ui overigens wonderlijke ingrediënten, 't kan ook gewoon praktisch overal bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tagliatelle met kip en spek, met champignons, prei en ui in de pan
18.15, stipt op tijd. We blijven autistenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker hoor hoe laat mogen we aanschuiven?
Ja, geniaal! Smaakt altijd goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zijn prei en ui overigens wonderlijke ingrediënten, 't kan ook gewoon praktisch overal bij
Ketchupquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik met tomaat smaakt over goed bij
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 19:03:03Adam Yauch (MCA) van de Beastie Boys is overleden., 47 jaar ... #RIP http://t.co/tysB7FPa reageer retweet
Ja, ook lekker!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik met tomaat smaakt over goed bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |