Oh, zijn ze nog druk bezig? Ik zit net aan de verkeerde kant van de flat om 't allemaal te kunnen zien en ik hoor eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Een paar kilometer verderop![]()
Kan de lampen van BFO zien vanaf hier
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, zijn ze nog druk bezig? Ik zit net aan de verkeerde kant van de flat om 't allemaal te kunnen zien en ik hoor eigenlijk niks.
Morgenavond hier in Zwolle te bewonderen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef Qunix het volgende:
Wouter Hamel
Stenders: "vind ik ook niks aan..."
SPOILER: vrijdag de 13 04-05-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
zeg...nu die rapper van Beastie Boys dood is vraag ik me af of er al iemand YMCA?? geroepen heeft...
is ie grappig genoeg om per tweet de wereld in te sturen?quote:
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ie grappig genoeg om per tweet de wereld in te sturen?
al gedaan...benieuwd of ik boze beastieboysfans op mijn dak krijg....nergens voor nodig. hebben prima platen gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |