Ik kreeg een beetje het gevoel dat die schorsing de opmaat is naar het mogelijke einde van de serie, om in ieder geval te verklaren waarom ze niet alle schooljaren laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, met de schorsing...
Dacht ik dus ook. Maar dat ze in de zomer naar school zouden moeten liet wel zien dat ze waarschijnlijk tot in de zomervakantie doorgaan met uitzendenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat die schorsing de opmaat is naar het mogelijke einde van de serie, om in ieder geval te verklaren waarom ze niet alle schooljaren laten zien.
Hm zou dat weer een paintball aflevering worden dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef Ooku het volgende:
Volgende aflevering gaan ze denk ik Chang van de campus werken met zn nazibewind :p
Niet dus. Over 2 weken is de season finale al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook. Maar dat ze in de zomer naar school zouden moeten liet wel zien dat ze waarschijnlijk tot in de zomervakantie doorgaan met uitzenden
En de season finale is 3 afleveringen achter elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:33 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Niet dus. Over 2 weken is de season finale al.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
En de season finale is 3 afleveringen achter elkaar
Volgens mij was het de bedoeling dat de laatste twee wel samen werden uitgezonden, maar die zijn samen een weekje naar voren gehaald, zodat ze nog in de May sweeps zouden vallen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel 3 afleveringen die weinig met elkaar te maken hebben, geen superaflevering in 3 delen.
Dat stukje past zo perfect bij die twee characters.quote:
Ik vind De Dean zowieso al een leuk karakter. Met name die subtiele manieren om Jeff aan te raken, geweldigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef Bol_Wan het volgende:
"Come on, I'm Dean,
And my hands are so clean
at this moment
I am stapeling!"
Dit is één van de weinige series waarvan ik nooit denk "Deze ep was minder/vond ik niets aan."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond er geen reet aan
Alleen de tribute van Star-Burns was leuk.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind De Dean zowieso al een leuk karakter. Met name die subtiele manieren om Jeff aan te raken, geweldig
Ik vind dit anders aardig subtiel hoorquote:
En Jeff die dan altijd subtiel gruwt en kijkt naar de hand.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind De Dean zowieso al een leuk karakter. Met name die subtiele manieren om Jeff aan te raken, geweldig
Jazekerquote:Op zondag 6 mei 2012 10:11 schreef Mirel het volgende:
Die Dean kloon, is dat die acteur die de geweldddadige Moby in How I Met Your Mother speelde?
Nog niet officieel hoor, dit is de verwachting van insidersquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:01 schreef Rick_Castle het volgende:
Geweldig nieuws30 Rock hoeft voor mij niet zo nodig meer al zijn sommige episodes nog wel leuk zoals laatst die liveshow. Community renewed geweldig en met Parks & Recreation ben ik ook eeeerg blij
Aapje die de paarse pen van Annie pakt dacht ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:53 schreef bierjoost het volgende:
Wat is dat rood omcirkelde bij de gif in de OP?
Six seasons and a movie!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef Rick_Castle het volgende:
Ik ga er vanuit dat er in ieder geval 13 episodes komen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
3,5 seasons and no movie...
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/68889098.html
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:21 schreef Steve het volgende:
Ben eerlijk gezegd al erg blij dat Community best een tijdje heeft kunnen lopen, een kijkcijferkanon is het nooit geweest...
Beter dan niets. Maar nu kunnen ze wel rustig opbouwen naar een mooi einde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:55 schreef criminal_mind het volgende:
Officieel vernieuwd voor een 4de seizoen
NBC’s ‘Community’ Renewed With 13-Episode Order
http://www.deadline.com/2(...)th-13-episode-order/
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Elke week weer een beetje meer verliefd....
[ afbeelding ]
Precies. Het is vooral afwachten wat alle andere nieuwe komedies van NBC gaan doen. Als die aanslaan dan zit Community wel erg in de gevarenzone na die 13 afleveringen. Maar als die falen dan is een nabestelling van meer aflevering heel goed mogelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef Seam het volgende:
Hoeft nog niet het einde zijn. Chuck zou eigenlijk na 2 seizoenen al afgelopen zijn. Kijk eens hoe ver ze nu zijn. Met een fanatieke fanbase kom je vaak toch nog een eind. Daarnaast lijken order van 13 eps steeds meer de toekomst te worden, dus ik zou niet al te pessimistisch worden.
Ditquote:
Bottle episode is een aflevering die zich afspeelt in 1 ruimte, dat was de aflevering met de pen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef outcast_within het volgende:
In de categorie feest van herkenning. Jeff en Troy op de trampoline.
En i want to take on of their pencils.
En Bottle episode?
was dan ook een quote.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Bottle episode is een aflevering die zich afspeelt in 1 ruimte, dat was de aflevering met de pen.
Oh dacht dat het een vraag was.quote:
Voor een keer nuchter gekeken en vond het ook niet zo leukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn alcoholistische lamheid ligt deze nacht, maar ik vond het een saaie afevering
Parks is al renewedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:15 schreef DUK het volgende:
Hmm grappig dat smaken zo verschillen.
Ik vond deze echt HILARISCH.
Moest het echt een paar keer stoppen omdat ik door het lachen de volgende grap miste.
Dean firedrill, Chang die mais opsnuift, Pierce die Spaans 'praat' en nog veel meer.
Nee, ik vond deze zelfs een van de betere dit seizoen.
Goed nieuws ook dat het verlengd is. Nu Parks and Rec nog..
Kickpuncherquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef JDx het volgende:
Hele week ziek thuis gezeten, mag nog steeds niet uit en niet drinken, kan vanavond niet mee stappen met de jongens, wat vinden community liefhebbers een leuk filmpje
Haha, zo'n antwoord zocht ik naarquote:
Zo slapen maar denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me niet echt de bedoeling van dit topic..check je eigen zaterdagavondfilmtopic zou ik zeggen
Toen die op tafel lag en zichzelf in de ballen aan het zappen was. "You're weak"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Chang die totaal geen benul heeft wat te doen.
Inderdaad, volgens mijn seriekalender. Nice!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Volgende week maar liefst 3 afleveringen die worden uitgezonden?
Ja ik zie hetquote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mijn seriekalender. Nice!
Ach, gecancelled was het toch al.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef Toad het volgende:
Community gaat volgend seizoen naar de vrijdag.
Klein pluspuntje, het staat niet meer tegenover The Big Bang Theory. Hopelijk helpt dat nog een beetje, al betwijfel ik het.quote:
Dat is goed nieuws denk ik. Althans, geen concurrentie van Big Bang op hetzelfde tijdstip meer dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef Toad het volgende:
Community gaat volgend seizoen naar de vrijdag.
Geen goed nieuws. De vrijdagavond is de laatste stap voor cancellation.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws denk ik. Althans, geen concurrentie van Big Bang op hetzelfde tijdstip meer dan.
Edit: wat BrainOverfloW zegt dus
Zijn Fringe, CSI:NY, Nikita en Supernatural niet met je eens..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:06 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Geen goed nieuws. De vrijdagavond is de laatste stap voor cancellation.
Analyse van Alan Sepinwallquote:FRIDAY: Even though Greenblatt says none of his comedies are entering the season with the assumption that it will be their last, it's hard to imagine either "Whitney" (at 8) or "Community" (at 8:30) surviving in a death slot. On the other hand, "Community" was barely renewed to begin with, given its ratings (and the fact that, unlike "30 Rock" or "Up All Night," NBC doesn't produce it). Four seasons at Greendale Community College at a minimum seems miraculous, frankly. Of more concern than the timeslot, in fact, is the possibility that creator Dan Harmon (whose contract is up at the moment) might not return next season. Greenblatt acknowledged that the show might have to move on without its chief creative voice.
"I expect Dan's voice to be a part of the show somehow," Greenblatt suggested. "I'm not sure exactly if that means him running it day to day or consulting on it. I haven't been part of those conversations because we've been in scheduling meetings for four or five days."
Greenblatt also said he's trying the two sitcoms out at 8 in hopes that a scripted lead-in might help "Grimm," which returns at 9, followed by "Dateline."
Er zijn al wat animatie webisodes geweest... kan de link zo snel niet vinden helaas.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik bedacht me laatst dat de karakters van Community ook erg goed zouden kunnen werken als animatieserie, zou mij geweldig lijken!
Ja was dat niet zo met Chuck? Een fan seizoen op vrijdag?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
De friday night death slot is ook meer een specialiteit van Fox, niet zozeer NBC.
quote:The network is betting big on comedy, putting one-hour comedy blocs on Tuesday, Wednesday, and Friday, and continuing with its low-rated, four-hour comedy bloc on Thursdays. (Seriously, the only thing they changed about it was moving Community. It makes little to no sense.)
...
Thursdays:
Another assumption: NBC picking up all of those comedies meant this night would be radically overhauled, perhaps with The Office moving to 8 p.m. to lead into a night of all new comedies, or to sandwich two new comedies between it and Parks at 9:30 p.m. Well, Parks is at 9:30, where it’s bizarrely struggled in what would seem to be the most natural timeslot for it. But the rest of the night consists of returning comedies, and low-rated ones at that.
30 Rock, which struggled in the 8 p.m. hour this spring, is returning there, where it will presumably face off with the surging Big Bang Theory, which does even better in the fall than it does in the spring. It’s followed by Up All Night, one of this season’s most curious ratings stories, in that it did fairly well Wednesdays at 8 p.m., with little to no promotion and absolutely no support, then completely fizzled when it was given the post-Office slot, the strongest place for a comedy on the network. Perhaps NBC is banking on female-driven comedies being a better fit for this hour than Community, which has substantial overlap with the BBT audience. Or maybe it’s just writing the hour off. (Interestingly, Greenblatt would not say that this is the final season for 30 Rock, as rumored, in the conference call, according to the Deadline report linked above.)
The 9 p.m. hour features what it does right now, with Office—renewed for 22 episodes with only a handful of regular cast members returning—leading into Parks & Recreation. They’re the only two shows on the network’s lineup to receive a full-season order, so it makes sense that they’d be paired, even if Parks has struggled more behind The Office than it has behind Community or 30 Rock.
...
Fridays:
Okay, are we still calmed down? I hope so.
Here’s the second of NBC’s multi-cam/single-cam hours, and it’s by far the most bizarre, if only because it all but forces Community fans to root for the ratings prospects of Whitney. Whitney leads out the night at 8 p.m., which makes sense, given that it’s cheap to produce, then leads into Community at 8:30 p.m., which already has the Internet singing songs of sorrow for how the series will be done after the next 13 episodes.
That’s absolutely a conclusion one could draw from this move, which makes no sense on its face. But Greenblatt refused to say this was the show’s final season, as he did when moving Chuck to Fridays, and he also maintained there was the possibility for more episodes to come. (He also didn’t seem all that concerned about Dan Harmon leaving the show.) Greenblatt’s primary reason for the move seems to be shoring up Grimm, which has turned into one of the network’s bright spots and is the highest rated scripted show on Fridays. And, indeed, this makes a certain amount of sense, since the two series court roughly similar audiences and could help each other in certain ways. Community’s audience is nothing if not loyal, and if even 75 percent of it follows the show to Fridays, it could, conceivably, run there for years to come at its current budgetary level.
Yes, Friday is often a death slot, but NBC has a rich history of using the night to prop up critically acclaimed shows it wants to renew but also wants to minimize its financial risk on. Obviously, those shows were under different regimes, and if Community comes in and draws an 0.5, it’ll be gone. But the move isn’t the immediate cancellation notice it might seem to be. After all, Fringe made it three seasons on the night, under surprisingly similar circumstances, and it never had anything like Grimm there to prop it up.
Then again, the show is also paired with Whitney, so who the hell knows what NBC is thinking.
The night closes out with Grimm, staying put perhaps so NBC can see if it can X-Files it, and Dateline: NBC.
Weet ik, maar een geheel 2e leven als cartoon zou mooi alternatief zijn!quote:Op maandag 14 mei 2012 01:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zijn al wat animatie webisodes geweest... kan de link zo snel niet vinden helaas.
Eensquote:Op vrijdag 18 mei 2012 05:28 schreef Rumille het volgende:
Wat een geweldige season finale
E20 was briljant, E21 was goed en E22 was geniaalHet einde was heerlijk feelgood. Als de serie geen nieuw seizoen had gekregen, was dit een perfecte afsluiter geweest.
Dit. Gusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 04:30 schreef Rumille het volgende:
Heb de 1e van de 3 gezien. Heb de eerste 10 minuten dubbel gelegen, geweldige aflevering
Dit is wat Community zo geweldig maakt
Wel eens met dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef Dos37 het volgende:
Die middelste was de beste. Arcade game aflevering was weinig aan.
Vond ik ook. Arcade viel weinig te lachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef Dos37 het volgende:
Die middelste was de beste. Arcade game aflevering was weinig aan.
Het stukje waarbij hij die potten kapotgooit vond ik beter, Zelda vroegerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond de eerste net de beste, nog maar eens een bewijs dat Community de uber-nerdserie is, niet Big Bang Theory.
[ afbeelding ]
Ik lag echt strak toen ze die Blacksmith uitkwamen met alle wapens en Shirleys "hellooooo"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:15 schreef Littlecreep het volgende:
Ik vond de Arcade aflevering juist erg leukVooral Annie en Shirley, de zachtste van de groep, die even de houthakker en zijn vrouw in de fik zetten en vermoorden
Vond Troy zowiezo grappig, de hele tijd dat rondspringen, op alle daken springen, potten kapot gooien. Geniaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het stukje waarbij hij die potten kapotgooit vond ik beter, Zelda vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
De schrijvers zitten er voor het grootste deel ook pas een jaar. Daarnaast zijn alle belangrijke producers opgestapt. Wat de serie in seizoen vier ook wordt, zoals de eerste drie zal het nooit meer zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:08 schreef Mirel het volgende:
En ze hebben wel links met de staff van Community zo te zien.
Misschien dat ze er met zo'n aanpak nog een extra seizoen uit kunnen slepenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
2 schrijvers van Happy Endings worden showrunners, want die zouden "excentriek" kunnen combineren met "toegankelijk".
Beetje het Arrested Development verhaal denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Toegankelijker maken = dommer/simpeler maken.
Jammer, Community was echt een van de meest doordachte series maar daardoor niet echt geschikt voor het 'even zappen'-volk.
Bron?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef Gamer_V het volgende:
"So, Community WAS canceled, after all. It just went out in the weirdest of ways. Very fitting."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annie is sowieso een hele mooie dame. ^^ En ja met deze post kan ik dit topic meteen volgen, heuj!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ziet Annie er altijd zo cute uit.
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef Woodpecker het volgende:
Mmm... Gaan alle acteurs nog wel mee naar het volgende seizoen?
twitter:DinosThirdTwitt twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 13:16:08Starburns wasn't officially dead until now. That'll get 'em. #danharmon reageer retweet
twitter:DinosThirdTwitt twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 18:14:37Fuck Sony. I know that they don't care about me, and I don't love acting, but I'd have done the part again ONLY if my friend wanted me to. reageer retweet
Omdat Alison Briequote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ziet Annie er altijd zo cute uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kan alleen maar denken:
DEZE SERIE SNAPT ME HELEMAAL!
Addendum:
OMG! Zo. Veel. Grappen! Kan. Het. Niet. Aan. Moet. Huilen. Van. Het. Lachen!
Troy and Abed shooting lava!
Iemand! Raap me op!
[ Bericht 8% gewijzigd door Gray op 20-05-2012 10:24:34 ]
Abed in Amsterdam. Cool, coolcoolcoolquote:I'm in Amsterdam trying to avoid news. Thank you @danharmon for your imagination. You gave us Community and you gave me a beautiful gift.
Te bizar en te hoog niveau voor de gemiddelde Amerikaanse HIMYM-kijkerquote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
De laatste 3 afleveringen.
Lage views zeg, ik snap dat echt niet.
Ik bedoel als je het vergelijkt met voorgaande afleveringen. Deze waren top en toch het laagste aantal views van allemaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te bizar en te hoog niveau voor de gemiddelde Amerikaanse HIMYM-kijker
quote:
twitter:DinosThirdTwitt twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 13:16:08Starburns wasn't officially dead until now. That'll get 'em. #danharmon reageer retweet
twitter:DinosThirdTwitt twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 18:14:37Fuck Sony. I know that they don't care about me, and I don't love acting, but I'd have done the part again ONLY if my friend wanted me to. reageer retweet
Als hij Jeff's arm wil gaan afzagenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef MAHL het volgende:
Evil Abed's acties ook. Heb een paar keer teruggekeken wat hij nou allemaal doet. "Cruel cruel cruel"
quote:
Echt hequote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Blijkbaar hebben 4x zoveel mensen een herhaling van The Big Shit Theory gekeken dan de Community-finale.....
Waarom zijn de meeste mensen zo dom en simpel?
Lol. Troy viel mij ook al de hele tijd op :p Vond ik idd ook grappig :'Dquote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldig, die game-afleveringTroy die de hele tijd rondsprong
Chang-aflevering was ook hilarisch. Ik hoop toch echt dat Community niet ten onder gaat door al die veranderingen nuZonde, leukste serie op het moment.
Echt he, en dan zijn er ook nog mensen die het raar vinden dat je niet weet wie de willekeurige 43e X-Factor blablabla-winnaar is. Alleen maar troep, en dan wordt gvd Community zo hard gefucktquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef JDx het volgende:
[..]
Echt he
TV is ook allemaal crap in NL, al die sbs zooi, de toppers en gordon ofzo, weet ik veel. En massaal kijken mensen ernaar.
Paulquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef JDx het volgende:
[..]
Echt he
TV is ook allemaal crap in NL, al die sbs zooi, de toppers en gordon ofzo, weet ik veel. En massaal kijken mensen ernaar.
Doodzonde ja, maar begrijpelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Blijkbaar hebben 4x zoveel mensen een herhaling van The Big Shit Theory gekeken dan de Community-finale.....
Waarom zijn de meeste mensen zo dom en simpel?
De helft van dat team komt volgend jaar ook niet terug.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:13 schreef Jivis het volgende:
Die game en Oceans-afleveringen waren geniaal. Vond de allerlaatste wat minder.
Ben benieuwd naar het verloop van de show nu Harmon weg is, maarja, hij heeft natuurlijk ook een heel team achter zich dat grapjes verzint.
Eerst zien dan pas oordelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
De helft van dat team komt volgend jaar ook niet terug.
Daarnaast is Dan Harmon de creatieve kracht achter de show en hij was degene die alle beslissingen er door kon drukken, omdat hij die macht had. Ook als hij betrokken blijft bij de show, zal hij dat niet meer hebben.
Er gaat dus veel creatieve input verloren helaas.
Ben ik het zeker mee eens, maar de feiten kun je moeilijk ontkennen natuurlijk.quote:
quote:However, if I actually chose to go to the office, I wouldn’t have any power there. Nobody would have to do anything I said, ever. I would be “offering” thoughts on other people’s scripts, not allowed to rewrite them, not allowed to ask anyone else to rewrite them, not allowed to say whether a single joke was funny or go near the edit bay, etc. It’s….not really the way the previous episodes got done. I was what you might call a….hands on producer. Are my….periods giving this enough….pointedness? I’m not saying you can’t make a good version of Community without me, but I am definitely saying that you can’t make my version of it unless I have the option of saying “it has to be like this or I quit” roughly 8 times a day.
Wederom, we zien wel. Dit is allemaal speculeren. Heb je he-le-maal niets aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:39 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens, maar de feiten kun je moeilijk ontkennen natuurlijk.
Showrunners Harmon weg, second in command Donovan & Goldman weg, hoofdschrijver McKenna weg, de Russo brothers weg, mogelijk Megan Ganz weg..
Ook Dan Harmon heeft al gezegd dat Community, zoals hij het voor ogen zag, voorbij is.
[..]
Over de nieuwe showrunners valt nog weinig te zeggen, aangezien dit de eerste keer is dat ze zo'n functie bekleden. Het is juist de studio die het wat toegankelijker lijkt te willen maken..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwah, het is wel zeker dat sommige typische Community-dingen nu gewoon niet meer gescript worden omdat Harmon het eerst steeds afdwong, terwijl je nu die showrunners hebt die het toegankelijker willen maken.
op deze manier was de kans op een renewal sowieso al niet groot aangezien er geen stijgende lijn in de matige kijkcijfers zit. Als ze dan toch al een hekel hebben aan de showrunner en zijn contract loopt af is de keuze snel gemaakt. Zie zoiets wel voor me als in Entourage vaker gebeurde met studiobazen die even hun macht lieten gelden om onnozele dingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Over de nieuwe showrunners valt nog weinig te zeggen, aangezien dit de eerste keer is dat ze zo'n functie bekleden. Het is juist de studio die het wat toegankelijker lijkt te willen maken..
Blijf het een rare beslissing vinden van Sony om Harmon's contract niet te verlengen. Blijkbaar geven ze Community een grotere kans op renewal wanneer ze het toegankelijker maken, maar ik zie een serie niet zo snel in publiek groeien op vrijdag om 8.30 na Whitney..
Klopt zeker. Ik heb me ook flink ingelezen en de meningen van andere showrunners erover gelezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
op deze manier was de kans op een renewal sowieso al niet groot aangezien er geen stijgende lijn in de matige kijkcijfers zit. Als ze dan toch al een hekel hebben aan de showrunner en zijn contract loopt af is de keuze snel gemaakt. Zie zoiets wel voor me als in Entourage vaker gebeurde met studiobazen die even hun macht lieten gelden om onnozele dingen
Dan kan je beter nu stoppen met kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik had eigenlijk liever een échte Dan Harmon-seizoen 4 en dat de serie dan ook echt afgelopen was, in plaats van een ander type Community die dan nog voor een 5e seizoen doorgaat (al gebeurt dat ook al niet).
denk dat de kijkcijfers door zoiets nauwelijks beïnvloed worden. Jericho kreeg geweldig veel aandacht toen het gecancelled was door de 'Nuts' actie maar toen het uiteindelijk weer begon waren de kijkcijfers niet verbeterd. Het is imo maar een fractie vd kijkers die zich er echt druk over maakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de kijkcijfers van volgend seizoen, aangezien de fans van Community hun stem altijd zeer luid hebben laten horen op twitter en al enkele keren hun onvrede hebben laten horen.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe de serie gaat veranderen, dalijk blijkt het er alleen maar beter op geworden te zijn[..]
Haha precies leek er heel erg opquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:05 schreef brtausi het volgende:
In de 8bit aflevering, zegt de baby op het laatst COOLCOOLCOOL
Kijk maar terug
Die baby in de study room, eind van de aflevering.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:33 schreef vault_tec het volgende:
Welke baby? al die kinderen van abed zeggen toch coolcoolcool?
Er waren laatst twee maten op bezoek, eentje waar ik alle afleveringen al mee gezien had en eentje die het nog nooit gezien had. Dus we gingen de laatste twee afleveringen kijken, dan valt pas op hoe ontzettend 'incrowd' die hele serie is. Ik lag in een scheur samen met de 'regular' kijker terwijl de 'noob' maar de helft meekreeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Cheiron het volgende:
Hoe geweldig ik zelf Community ook vind (Na Seinfeld misschien wel mijn Favo sitcom ooit), ik snap wel dat het heel moeilijk is om met de huidige verhaallijnen nieuwe kijkers aan te trekken.
Zo een "evil Abed" in de laatste aflevering is voor ons natuurlijk geweldig om te zien omdat het refereert naar de "6 different timelines". Maar hoe kijkt een incidentele kijker daar naar? Die zal dan een redelijk deel van de grappen al nooit meekrijgen.
Dat gecombineerd met een toch al redelijk specifieke doelgroep door de enorme focus op pop-culture (kleine tegenstrijdigheid, ik snap het) zorgt imo dat je in deze vorm nooit hele hoge kijkcijfers zal krijgen. Helaas.
twitter:meganganz twitterde op donderdag 24-05-2012 om 20:26:07I am Deanlighted to announce I am returning to COMMUNITY for season 4. Cool cool very cool. reageer retweet
Dat was wel een beetje een foutje in de continuïteit volgens mij, want wat deden ze in de study room terwijl ze geschorst waren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die baby in de study room, eind van de aflevering.
Konden ze weinig aan doen. Ze wilden een andere tag filmen, maar dat was de aflevering dat Chevy Chase van de set was gelopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een foutje in de continuïteit volgens mij, want wat deden ze in de study room terwijl ze geschorst waren?.
Schrijft leuke afleveringen inderdaad!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef Mirel het volgende:
Megan Ganz schreef die ep met Annie's pen, die docu ep dat Pierce's doet alsof die dood is, en ook de Apocalypse Now docu ep waarbij de Dean krankzinnig wordt en shit in de fik steekt. En tenslotte nog de Law & Order ep
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef Cpt.Awesome het volgende:
twitter:meganganz twitterde op donderdag 24-05-2012 om 20:26:07I am Deanlighted to announce I am returning to COMMUNITY for season 4. Cool cool very cool. reageer retweet
![]()
Goed nieuws! (goeie schrijfster)
Coolcoolcool!quote:
Waarom?quote:
Geniaal!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:22 schreef JimboSlice het volgende:
http://www.buzzfeed.com/s(...)-an-awesome-real-gam
Amen! Zoooooo irritant is die gast!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat karakter hadden ze van mij uit de serie mogen laten. Zooooo niet grappig in mijn ogen.
Dat is toch juist achterlijk, past totaal niet in de humor van deze seriequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef planethugo het volgende:
die pop-pop gast vind ik juist altijd hilarisch. Juist omdat hij maar zelden langskomt en dan alleen maar pop-pop zegt
Had ik het begin ook, he kinda grows on you.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat karakter hadden ze van mij uit de serie mogen laten. Zooooo niet grappig in mijn ogen.
Juist wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat is toch juist achterlijk, past totaal niet in de humor van deze serie
Ik denk wel dat het juist de bedoeling was om zo'n luchtig, onrealistisch, een-dimensionaal karakter in de serie te plaatsen. Maar aangezien het nauwelijks tot niets toevoegt had de serie best zonder gekund.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond Magnitude de eerste paar keer grappig met z'n pop pop. Maar daarna werd het wel een heel erge one trick pony.
hoevaak is ie in seizoen 3 langsgekomen? echt niet vaak...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond Magnitude de eerste paar keer grappig met z'n pop pop. Maar daarna werd het wel een heel erge one trick pony.
Tenzij je de eerste keer al meer dan genoeg vond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:38 schreef planethugo het volgende:
9x op 3 seizoenen van minstens 20 afleveringen. Niet echt een overkill
dat is waar. Ik vind t wel een geinige gimmick, dat soort onzinnige humor is wel aan mij besteed maar blijkbaar heeft lang niet iedereen dezelfde meningquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Tenzij je de eerste keer al meer dan genoeg vond.
Hoe zuur kan je zijn dan, als je die eerste keer al overkill vond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Tenzij je de eerste keer al meer dan genoeg vond.
quote:Community and NBC Lead Critics' Choice Television Award Nominations
Here's some good news, Community fans: The NBC comedy earned six Critics' Choice Television Awards nominations Tuesday, the most of any show.
Community is up for best comedy series, best actor in a comedy series (Joel McHale), best supporting actor in a comedy series (Jim Rash), best supporting actresses in a comedy series (Alison Brie and Gillian Jacobs) and best supporting actor in a comedy series (Danny Pudi).
The nominations come only weeks after the firing of Community creator and showrunner Dan Harmon.
Community will vie for best comedy series against The Big Bang Theory, Girls, Modern Family, New Girl and Parks and Recreation.
The 2nd Annual Critics' Choice Television Awards will be presented June 18, but no broadcast deal has been announced as of yet.
Meer informatie
twitter:TVMoJoe twitterde op donderdag 14-06-2012 om 20:40:11NBC premiere dates: COMMUNITY (and Whitney) will be last Peacock shows to roll out. Premiere date: Friday, Oct. 19 reageer retweet
Nee, niet leuk, sorry. Ik ken die films die ze laten zien afzonderlijk wel, en Black Sabbath ook, de rest kan me gestolen worden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Goeie mashups zijn echt pure kunst![]()
Het gaat meer om de muziek, die video-mashups boeien me ook niet zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nee, niet leuk, sorry. Ik ken die films die ze laten zien afzonderlijk wel, en Black Sabbath ook, de rest kan me gestolen worden.
quote:'Community' cast will return next season -- even Chevy Chase
When Greendale is back in session, the entire study group will be back around the table.
EW has confirmed that the entire cast — including Chevy Chase, who months ago engaged in a bitter word battle with former showrunner Dan Harmon — will be returning for the show’s fourth season.
Last month, Harmon was removed from his post at the NBC comedy and replaced by David Guarascio and Moses Portand (Aliens in America, Just Shoot Me).
The entire cast, who released a series of sweet tweets of support after Harmon’s departure, is set to appear at Comic-Con next month, and the show will air on Fridays this fall.
Bron
Kent iemand deze series: Aliens in America, Just Shoot Me? Ik ben namelijk zeer benieuwd welke kant Community op gaat, nu er een aantal mensen weg zijn gegaan.quote:
Just Shoot Me is een flauwe comedy zoals er duizend van bestaan, Aliens In America ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:17 schreef Lod het volgende:
[..]
Kent iemand deze series: Aliens in America, Just Shoot Me? Ik ben namelijk zeer benieuwd welke kant Community op gaat, nu er een aantal mensen weg zijn gegaan.
Nou, dat biedt dan een lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:19 schreef Mirel het volgende:
Aliens in America probeerde edgy te zijn maar was eigenlijk gewoon best slecht.
Wie, wat, waar? (Ik heb Camp echt he-le-maal scheel gedraaidquote:Op maandag 2 juli 2012 16:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Morgen kan men Troy (Childisch Gambino) in levende lijven bewonderen
In de melkwegquote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie, wat, waar? (Ik heb Camp echt he-le-maal scheel gedraaid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |