Wel eens met dit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef Dos37 het volgende:
Die middelste was de beste. Arcade game aflevering was weinig aan.
Vond ik ook. Arcade viel weinig te lachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef Dos37 het volgende:
Die middelste was de beste. Arcade game aflevering was weinig aan.
Het stukje waarbij hij die potten kapotgooit vond ik beter, Zelda vroegerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond de eerste net de beste, nog maar eens een bewijs dat Community de uber-nerdserie is, niet Big Bang Theory.
[ afbeelding ]
Ik lag echt strak toen ze die Blacksmith uitkwamen met alle wapens en Shirleys "hellooooo"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:15 schreef Littlecreep het volgende:
Ik vond de Arcade aflevering juist erg leukVooral Annie en Shirley, de zachtste van de groep, die even de houthakker en zijn vrouw in de fik zetten en vermoorden
Vond Troy zowiezo grappig, de hele tijd dat rondspringen, op alle daken springen, potten kapot gooien. Geniaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het stukje waarbij hij die potten kapotgooit vond ik beter, Zelda vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |