Dan kan je beter nu stoppen met kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik had eigenlijk liever een échte Dan Harmon-seizoen 4 en dat de serie dan ook echt afgelopen was, in plaats van een ander type Community die dan nog voor een 5e seizoen doorgaat (al gebeurt dat ook al niet).
denk dat de kijkcijfers door zoiets nauwelijks beïnvloed worden. Jericho kreeg geweldig veel aandacht toen het gecancelled was door de 'Nuts' actie maar toen het uiteindelijk weer begon waren de kijkcijfers niet verbeterd. Het is imo maar een fractie vd kijkers die zich er echt druk over maakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de kijkcijfers van volgend seizoen, aangezien de fans van Community hun stem altijd zeer luid hebben laten horen op twitter en al enkele keren hun onvrede hebben laten horen.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe de serie gaat veranderen, dalijk blijkt het er alleen maar beter op geworden te zijn[..]
Haha precies leek er heel erg opquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:05 schreef brtausi het volgende:
In de 8bit aflevering, zegt de baby op het laatst COOLCOOLCOOL
Kijk maar terug
Die baby in de study room, eind van de aflevering.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:33 schreef vault_tec het volgende:
Welke baby? al die kinderen van abed zeggen toch coolcoolcool?
Er waren laatst twee maten op bezoek, eentje waar ik alle afleveringen al mee gezien had en eentje die het nog nooit gezien had. Dus we gingen de laatste twee afleveringen kijken, dan valt pas op hoe ontzettend 'incrowd' die hele serie is. Ik lag in een scheur samen met de 'regular' kijker terwijl de 'noob' maar de helft meekreeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Cheiron het volgende:
Hoe geweldig ik zelf Community ook vind (Na Seinfeld misschien wel mijn Favo sitcom ooit), ik snap wel dat het heel moeilijk is om met de huidige verhaallijnen nieuwe kijkers aan te trekken.
Zo een "evil Abed" in de laatste aflevering is voor ons natuurlijk geweldig om te zien omdat het refereert naar de "6 different timelines". Maar hoe kijkt een incidentele kijker daar naar? Die zal dan een redelijk deel van de grappen al nooit meekrijgen.
Dat gecombineerd met een toch al redelijk specifieke doelgroep door de enorme focus op pop-culture (kleine tegenstrijdigheid, ik snap het) zorgt imo dat je in deze vorm nooit hele hoge kijkcijfers zal krijgen. Helaas.
twitter:meganganz twitterde op donderdag 24-05-2012 om 20:26:07I am Deanlighted to announce I am returning to COMMUNITY for season 4. Cool cool very cool. reageer retweet
Dat was wel een beetje een foutje in de continuïteit volgens mij, want wat deden ze in de study room terwijl ze geschorst waren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die baby in de study room, eind van de aflevering.
Konden ze weinig aan doen. Ze wilden een andere tag filmen, maar dat was de aflevering dat Chevy Chase van de set was gelopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje een foutje in de continuïteit volgens mij, want wat deden ze in de study room terwijl ze geschorst waren?.
Schrijft leuke afleveringen inderdaad!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef Mirel het volgende:
Megan Ganz schreef die ep met Annie's pen, die docu ep dat Pierce's doet alsof die dood is, en ook de Apocalypse Now docu ep waarbij de Dean krankzinnig wordt en shit in de fik steekt. En tenslotte nog de Law & Order ep
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef Cpt.Awesome het volgende:
twitter:meganganz twitterde op donderdag 24-05-2012 om 20:26:07I am Deanlighted to announce I am returning to COMMUNITY for season 4. Cool cool very cool. reageer retweet
![]()
Goed nieuws! (goeie schrijfster)
Coolcoolcool!quote:
Waarom?quote:
Geniaal!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:22 schreef JimboSlice het volgende:
http://www.buzzfeed.com/s(...)-an-awesome-real-gam
Amen! Zoooooo irritant is die gast!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat karakter hadden ze van mij uit de serie mogen laten. Zooooo niet grappig in mijn ogen.
Dat is toch juist achterlijk, past totaal niet in de humor van deze seriequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef planethugo het volgende:
die pop-pop gast vind ik juist altijd hilarisch. Juist omdat hij maar zelden langskomt en dan alleen maar pop-pop zegt
Had ik het begin ook, he kinda grows on you.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat karakter hadden ze van mij uit de serie mogen laten. Zooooo niet grappig in mijn ogen.
Juist wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat is toch juist achterlijk, past totaal niet in de humor van deze serie
Ik denk wel dat het juist de bedoeling was om zo'n luchtig, onrealistisch, een-dimensionaal karakter in de serie te plaatsen. Maar aangezien het nauwelijks tot niets toevoegt had de serie best zonder gekund.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond Magnitude de eerste paar keer grappig met z'n pop pop. Maar daarna werd het wel een heel erge one trick pony.
hoevaak is ie in seizoen 3 langsgekomen? echt niet vaak...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond Magnitude de eerste paar keer grappig met z'n pop pop. Maar daarna werd het wel een heel erge one trick pony.
Tenzij je de eerste keer al meer dan genoeg vond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:38 schreef planethugo het volgende:
9x op 3 seizoenen van minstens 20 afleveringen. Niet echt een overkill
dat is waar. Ik vind t wel een geinige gimmick, dat soort onzinnige humor is wel aan mij besteed maar blijkbaar heeft lang niet iedereen dezelfde meningquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Tenzij je de eerste keer al meer dan genoeg vond.
Hoe zuur kan je zijn dan, als je die eerste keer al overkill vond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Tenzij je de eerste keer al meer dan genoeg vond.
quote:Community and NBC Lead Critics' Choice Television Award Nominations
Here's some good news, Community fans: The NBC comedy earned six Critics' Choice Television Awards nominations Tuesday, the most of any show.
Community is up for best comedy series, best actor in a comedy series (Joel McHale), best supporting actor in a comedy series (Jim Rash), best supporting actresses in a comedy series (Alison Brie and Gillian Jacobs) and best supporting actor in a comedy series (Danny Pudi).
The nominations come only weeks after the firing of Community creator and showrunner Dan Harmon.
Community will vie for best comedy series against The Big Bang Theory, Girls, Modern Family, New Girl and Parks and Recreation.
The 2nd Annual Critics' Choice Television Awards will be presented June 18, but no broadcast deal has been announced as of yet.
Meer informatie
twitter:TVMoJoe twitterde op donderdag 14-06-2012 om 20:40:11NBC premiere dates: COMMUNITY (and Whitney) will be last Peacock shows to roll out. Premiere date: Friday, Oct. 19 reageer retweet
Nee, niet leuk, sorry. Ik ken die films die ze laten zien afzonderlijk wel, en Black Sabbath ook, de rest kan me gestolen worden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Goeie mashups zijn echt pure kunst![]()
Het gaat meer om de muziek, die video-mashups boeien me ook niet zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nee, niet leuk, sorry. Ik ken die films die ze laten zien afzonderlijk wel, en Black Sabbath ook, de rest kan me gestolen worden.
quote:'Community' cast will return next season -- even Chevy Chase
When Greendale is back in session, the entire study group will be back around the table.
EW has confirmed that the entire cast — including Chevy Chase, who months ago engaged in a bitter word battle with former showrunner Dan Harmon — will be returning for the show’s fourth season.
Last month, Harmon was removed from his post at the NBC comedy and replaced by David Guarascio and Moses Portand (Aliens in America, Just Shoot Me).
The entire cast, who released a series of sweet tweets of support after Harmon’s departure, is set to appear at Comic-Con next month, and the show will air on Fridays this fall.
Bron
Kent iemand deze series: Aliens in America, Just Shoot Me? Ik ben namelijk zeer benieuwd welke kant Community op gaat, nu er een aantal mensen weg zijn gegaan.quote:
Just Shoot Me is een flauwe comedy zoals er duizend van bestaan, Aliens In America ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:17 schreef Lod het volgende:
[..]
Kent iemand deze series: Aliens in America, Just Shoot Me? Ik ben namelijk zeer benieuwd welke kant Community op gaat, nu er een aantal mensen weg zijn gegaan.
Nou, dat biedt dan een lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:19 schreef Mirel het volgende:
Aliens in America probeerde edgy te zijn maar was eigenlijk gewoon best slecht.
Wie, wat, waar? (Ik heb Camp echt he-le-maal scheel gedraaidquote:Op maandag 2 juli 2012 16:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Morgen kan men Troy (Childisch Gambino) in levende lijven bewonderen
In de melkwegquote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie, wat, waar? (Ik heb Camp echt he-le-maal scheel gedraaid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |