Waarom?quote:
Geniaal!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:22 schreef JimboSlice het volgende:
http://www.buzzfeed.com/s(...)-an-awesome-real-gam
Amen! Zoooooo irritant is die gast!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat karakter hadden ze van mij uit de serie mogen laten. Zooooo niet grappig in mijn ogen.
Dat is toch juist achterlijk, past totaal niet in de humor van deze seriequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:58 schreef planethugo het volgende:
die pop-pop gast vind ik juist altijd hilarisch. Juist omdat hij maar zelden langskomt en dan alleen maar pop-pop zegt
Had ik het begin ook, he kinda grows on you.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:03 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat karakter hadden ze van mij uit de serie mogen laten. Zooooo niet grappig in mijn ogen.
Juist wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat is toch juist achterlijk, past totaal niet in de humor van deze serie
Ik denk wel dat het juist de bedoeling was om zo'n luchtig, onrealistisch, een-dimensionaal karakter in de serie te plaatsen. Maar aangezien het nauwelijks tot niets toevoegt had de serie best zonder gekund.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond Magnitude de eerste paar keer grappig met z'n pop pop. Maar daarna werd het wel een heel erge one trick pony.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |