Ik kreeg een beetje het gevoel dat die schorsing de opmaat is naar het mogelijke einde van de serie, om in ieder geval te verklaren waarom ze niet alle schooljaren laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, met de schorsing...
Dacht ik dus ook. Maar dat ze in de zomer naar school zouden moeten liet wel zien dat ze waarschijnlijk tot in de zomervakantie doorgaan met uitzendenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje het gevoel dat die schorsing de opmaat is naar het mogelijke einde van de serie, om in ieder geval te verklaren waarom ze niet alle schooljaren laten zien.
Hm zou dat weer een paintball aflevering worden dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:56 schreef Ooku het volgende:
Volgende aflevering gaan ze denk ik Chang van de campus werken met zn nazibewind :p
Niet dus. Over 2 weken is de season finale al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook. Maar dat ze in de zomer naar school zouden moeten liet wel zien dat ze waarschijnlijk tot in de zomervakantie doorgaan met uitzenden
En de season finale is 3 afleveringen achter elkaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:33 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Niet dus. Over 2 weken is de season finale al.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
En de season finale is 3 afleveringen achter elkaar
Volgens mij was het de bedoeling dat de laatste twee wel samen werden uitgezonden, maar die zijn samen een weekje naar voren gehaald, zodat ze nog in de May sweeps zouden vallen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel 3 afleveringen die weinig met elkaar te maken hebben, geen superaflevering in 3 delen.
Dat stukje past zo perfect bij die twee characters.quote:
Ik vind De Dean zowieso al een leuk karakter. Met name die subtiele manieren om Jeff aan te raken, geweldigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef Bol_Wan het volgende:
"Come on, I'm Dean,
And my hands are so clean
at this moment
I am stapeling!"
Dit is één van de weinige series waarvan ik nooit denk "Deze ep was minder/vond ik niets aan."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond er geen reet aan
Alleen de tribute van Star-Burns was leuk.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind De Dean zowieso al een leuk karakter. Met name die subtiele manieren om Jeff aan te raken, geweldig
Ik vind dit anders aardig subtiel hoorquote:
En Jeff die dan altijd subtiel gruwt en kijkt naar de hand.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind De Dean zowieso al een leuk karakter. Met name die subtiele manieren om Jeff aan te raken, geweldig
Jazekerquote:Op zondag 6 mei 2012 10:11 schreef Mirel het volgende:
Die Dean kloon, is dat die acteur die de geweldddadige Moby in How I Met Your Mother speelde?
Nog niet officieel hoor, dit is de verwachting van insidersquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:01 schreef Rick_Castle het volgende:
Geweldig nieuws30 Rock hoeft voor mij niet zo nodig meer al zijn sommige episodes nog wel leuk zoals laatst die liveshow. Community renewed geweldig en met Parks & Recreation ben ik ook eeeerg blij
Aapje die de paarse pen van Annie pakt dacht ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:53 schreef bierjoost het volgende:
Wat is dat rood omcirkelde bij de gif in de OP?
Six seasons and a movie!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef Rick_Castle het volgende:
Ik ga er vanuit dat er in ieder geval 13 episodes komen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
3,5 seasons and no movie...
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/68889098.html
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:21 schreef Steve het volgende:
Ben eerlijk gezegd al erg blij dat Community best een tijdje heeft kunnen lopen, een kijkcijferkanon is het nooit geweest...
Beter dan niets. Maar nu kunnen ze wel rustig opbouwen naar een mooi einde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:55 schreef criminal_mind het volgende:
Officieel vernieuwd voor een 4de seizoen
NBC’s ‘Community’ Renewed With 13-Episode Order
http://www.deadline.com/2(...)th-13-episode-order/
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Elke week weer een beetje meer verliefd....
[ afbeelding ]
Precies. Het is vooral afwachten wat alle andere nieuwe komedies van NBC gaan doen. Als die aanslaan dan zit Community wel erg in de gevarenzone na die 13 afleveringen. Maar als die falen dan is een nabestelling van meer aflevering heel goed mogelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef Seam het volgende:
Hoeft nog niet het einde zijn. Chuck zou eigenlijk na 2 seizoenen al afgelopen zijn. Kijk eens hoe ver ze nu zijn. Met een fanatieke fanbase kom je vaak toch nog een eind. Daarnaast lijken order van 13 eps steeds meer de toekomst te worden, dus ik zou niet al te pessimistisch worden.
Ditquote:
Bottle episode is een aflevering die zich afspeelt in 1 ruimte, dat was de aflevering met de pen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef outcast_within het volgende:
In de categorie feest van herkenning. Jeff en Troy op de trampoline.
En i want to take on of their pencils.
En Bottle episode?
was dan ook een quote.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Bottle episode is een aflevering die zich afspeelt in 1 ruimte, dat was de aflevering met de pen.
Oh dacht dat het een vraag was.quote:
Voor een keer nuchter gekeken en vond het ook niet zo leukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet niet of het aan mijn alcoholistische lamheid ligt deze nacht, maar ik vond het een saaie afevering
Parks is al renewedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:15 schreef DUK het volgende:
Hmm grappig dat smaken zo verschillen.
Ik vond deze echt HILARISCH.
Moest het echt een paar keer stoppen omdat ik door het lachen de volgende grap miste.
Dean firedrill, Chang die mais opsnuift, Pierce die Spaans 'praat' en nog veel meer.
Nee, ik vond deze zelfs een van de betere dit seizoen.
Goed nieuws ook dat het verlengd is. Nu Parks and Rec nog..
Kickpuncherquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef JDx het volgende:
Hele week ziek thuis gezeten, mag nog steeds niet uit en niet drinken, kan vanavond niet mee stappen met de jongens, wat vinden community liefhebbers een leuk filmpje
Haha, zo'n antwoord zocht ik naarquote:
Zo slapen maar denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me niet echt de bedoeling van dit topic..check je eigen zaterdagavondfilmtopic zou ik zeggen
Toen die op tafel lag en zichzelf in de ballen aan het zappen was. "You're weak"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Chang die totaal geen benul heeft wat te doen.
Inderdaad, volgens mijn seriekalender. Nice!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Volgende week maar liefst 3 afleveringen die worden uitgezonden?
Ja ik zie hetquote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mijn seriekalender. Nice!
Ach, gecancelled was het toch al.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef Toad het volgende:
Community gaat volgend seizoen naar de vrijdag.
Klein pluspuntje, het staat niet meer tegenover The Big Bang Theory. Hopelijk helpt dat nog een beetje, al betwijfel ik het.quote:
Dat is goed nieuws denk ik. Althans, geen concurrentie van Big Bang op hetzelfde tijdstip meer dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef Toad het volgende:
Community gaat volgend seizoen naar de vrijdag.
Geen goed nieuws. De vrijdagavond is de laatste stap voor cancellation.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws denk ik. Althans, geen concurrentie van Big Bang op hetzelfde tijdstip meer dan.
Edit: wat BrainOverfloW zegt dus
Zijn Fringe, CSI:NY, Nikita en Supernatural niet met je eens..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:06 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Geen goed nieuws. De vrijdagavond is de laatste stap voor cancellation.
Analyse van Alan Sepinwallquote:FRIDAY: Even though Greenblatt says none of his comedies are entering the season with the assumption that it will be their last, it's hard to imagine either "Whitney" (at 8) or "Community" (at 8:30) surviving in a death slot. On the other hand, "Community" was barely renewed to begin with, given its ratings (and the fact that, unlike "30 Rock" or "Up All Night," NBC doesn't produce it). Four seasons at Greendale Community College at a minimum seems miraculous, frankly. Of more concern than the timeslot, in fact, is the possibility that creator Dan Harmon (whose contract is up at the moment) might not return next season. Greenblatt acknowledged that the show might have to move on without its chief creative voice.
"I expect Dan's voice to be a part of the show somehow," Greenblatt suggested. "I'm not sure exactly if that means him running it day to day or consulting on it. I haven't been part of those conversations because we've been in scheduling meetings for four or five days."
Greenblatt also said he's trying the two sitcoms out at 8 in hopes that a scripted lead-in might help "Grimm," which returns at 9, followed by "Dateline."
Er zijn al wat animatie webisodes geweest... kan de link zo snel niet vinden helaas.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik bedacht me laatst dat de karakters van Community ook erg goed zouden kunnen werken als animatieserie, zou mij geweldig lijken!
Ja was dat niet zo met Chuck? Een fan seizoen op vrijdag?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
De friday night death slot is ook meer een specialiteit van Fox, niet zozeer NBC.
quote:The network is betting big on comedy, putting one-hour comedy blocs on Tuesday, Wednesday, and Friday, and continuing with its low-rated, four-hour comedy bloc on Thursdays. (Seriously, the only thing they changed about it was moving Community. It makes little to no sense.)
...
Thursdays:
Another assumption: NBC picking up all of those comedies meant this night would be radically overhauled, perhaps with The Office moving to 8 p.m. to lead into a night of all new comedies, or to sandwich two new comedies between it and Parks at 9:30 p.m. Well, Parks is at 9:30, where it’s bizarrely struggled in what would seem to be the most natural timeslot for it. But the rest of the night consists of returning comedies, and low-rated ones at that.
30 Rock, which struggled in the 8 p.m. hour this spring, is returning there, where it will presumably face off with the surging Big Bang Theory, which does even better in the fall than it does in the spring. It’s followed by Up All Night, one of this season’s most curious ratings stories, in that it did fairly well Wednesdays at 8 p.m., with little to no promotion and absolutely no support, then completely fizzled when it was given the post-Office slot, the strongest place for a comedy on the network. Perhaps NBC is banking on female-driven comedies being a better fit for this hour than Community, which has substantial overlap with the BBT audience. Or maybe it’s just writing the hour off. (Interestingly, Greenblatt would not say that this is the final season for 30 Rock, as rumored, in the conference call, according to the Deadline report linked above.)
The 9 p.m. hour features what it does right now, with Office—renewed for 22 episodes with only a handful of regular cast members returning—leading into Parks & Recreation. They’re the only two shows on the network’s lineup to receive a full-season order, so it makes sense that they’d be paired, even if Parks has struggled more behind The Office than it has behind Community or 30 Rock.
...
Fridays:
Okay, are we still calmed down? I hope so.
Here’s the second of NBC’s multi-cam/single-cam hours, and it’s by far the most bizarre, if only because it all but forces Community fans to root for the ratings prospects of Whitney. Whitney leads out the night at 8 p.m., which makes sense, given that it’s cheap to produce, then leads into Community at 8:30 p.m., which already has the Internet singing songs of sorrow for how the series will be done after the next 13 episodes.
That’s absolutely a conclusion one could draw from this move, which makes no sense on its face. But Greenblatt refused to say this was the show’s final season, as he did when moving Chuck to Fridays, and he also maintained there was the possibility for more episodes to come. (He also didn’t seem all that concerned about Dan Harmon leaving the show.) Greenblatt’s primary reason for the move seems to be shoring up Grimm, which has turned into one of the network’s bright spots and is the highest rated scripted show on Fridays. And, indeed, this makes a certain amount of sense, since the two series court roughly similar audiences and could help each other in certain ways. Community’s audience is nothing if not loyal, and if even 75 percent of it follows the show to Fridays, it could, conceivably, run there for years to come at its current budgetary level.
Yes, Friday is often a death slot, but NBC has a rich history of using the night to prop up critically acclaimed shows it wants to renew but also wants to minimize its financial risk on. Obviously, those shows were under different regimes, and if Community comes in and draws an 0.5, it’ll be gone. But the move isn’t the immediate cancellation notice it might seem to be. After all, Fringe made it three seasons on the night, under surprisingly similar circumstances, and it never had anything like Grimm there to prop it up.
Then again, the show is also paired with Whitney, so who the hell knows what NBC is thinking.
The night closes out with Grimm, staying put perhaps so NBC can see if it can X-Files it, and Dateline: NBC.
Weet ik, maar een geheel 2e leven als cartoon zou mooi alternatief zijn!quote:Op maandag 14 mei 2012 01:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zijn al wat animatie webisodes geweest... kan de link zo snel niet vinden helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |