SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annie is sowieso een hele mooie dame. ^^ En ja met deze post kan ik dit topic meteen volgen, heuj!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ziet Annie er altijd zo cute uit.
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef Woodpecker het volgende:
Mmm... Gaan alle acteurs nog wel mee naar het volgende seizoen?
twitter:DinosThirdTwitt twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 13:16:08Starburns wasn't officially dead until now. That'll get 'em. #danharmon reageer retweet
twitter:DinosThirdTwitt twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 18:14:37Fuck Sony. I know that they don't care about me, and I don't love acting, but I'd have done the part again ONLY if my friend wanted me to. reageer retweet
Omdat Alison Briequote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ziet Annie er altijd zo cute uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kan alleen maar denken:
DEZE SERIE SNAPT ME HELEMAAL!
Addendum:
OMG! Zo. Veel. Grappen! Kan. Het. Niet. Aan. Moet. Huilen. Van. Het. Lachen!
Troy and Abed shooting lava!
Iemand! Raap me op!
[ Bericht 8% gewijzigd door Gray op 20-05-2012 10:24:34 ]
Abed in Amsterdam. Cool, coolcoolcoolquote:I'm in Amsterdam trying to avoid news. Thank you @danharmon for your imagination. You gave us Community and you gave me a beautiful gift.
Te bizar en te hoog niveau voor de gemiddelde Amerikaanse HIMYM-kijkerquote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
De laatste 3 afleveringen.
Lage views zeg, ik snap dat echt niet.
Ik bedoel als je het vergelijkt met voorgaande afleveringen. Deze waren top en toch het laagste aantal views van allemaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Te bizar en te hoog niveau voor de gemiddelde Amerikaanse HIMYM-kijker
quote:
twitter:DinosThirdTwitt twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 13:16:08Starburns wasn't officially dead until now. That'll get 'em. #danharmon reageer retweet
twitter:DinosThirdTwitt twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 18:14:37Fuck Sony. I know that they don't care about me, and I don't love acting, but I'd have done the part again ONLY if my friend wanted me to. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |