Mjah, als ik 500+ euro uitgeef aan een telefoon heb ik er ook liever 1 die ik mooi vind in plaats van eentje die niet mooi is.quote:
Naja jij maakt de vergelijking tussen plastic smartphone (dus kan ook de S2 zijn) en een iphone 4s. Ik pak er gewoon een type uit die in mijn geval van toepassing is. De s2 dus. Jij dus je eigen stukken goed lezen..quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen?Waar noem ik de bouwkwaliteit van de S2 slecht? Of waar zeg ik dat die snel bekrast? Oh ja, dat is het: dat zeg ik nergens. Leer dus eens een beetje beter lezen, voor je fel tegen iets in gaat dat helemaal niet gezegd is.
Prima dat de Samsung beter bij jou past. En als je inderdaad alles behalve zuinig bent met je toestel, begrijp ik dat ook wel. Ik kan wel normaal met mijn toestel omgaan en ik vind de iPhone een betere keus.
stuur wat bedrijven een mailtje zou ik zeggenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer is hij te koop in Nederland en zijn er nog andere grote releases binnen 3 maanden?
Hoezo huiverig voor de features?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:16 schreef draadstalig het volgende:
En nu weer terug naar s3 (WAAR DIT TOPIC VOOR GEMAAKT IS!!!)
Notificatie led trekt mij wel. Toch ben ik nog huiverig voor het design en de features. Wat ik overigens wel weer vet vind is de manier waarop je "films" kan kijken en sms tegelijk..
Of er echt veel vernieuwde dingen bij zitten..quote:
Via studentmobiel kan het wel volgens mij. Iig, bij vodafone wel via die site.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:29 schreef draadstalig het volgende:
Eens.. Nu alleen nog maar s3.
Ik baal dat KPN niet aan de pre-order doet. Op deze manier ben ik niet verzekert van de telefoon op 29 Mei. Het kan ook wel voordelig zijn als ik de eerste ben natuurlijk, maar jammer genoeg laat mijn werk dit niet toe.. Kan je dit alsnog niet pre-orderen bij de winkel of doen ze dit soort dingen niet?
Ik heb altijd bij Hi gezeten, niks te klagen. Nieuwe lease-contracten vind ik niks, maar het netwerk van KPN wil ik wel behouden. Ben zojuist overgestapt naar MTV (KPN netwerk), 2jarig abonnement met 100 minuten/smsjes en 1 GB internet. Eerste 4 maanden gratis + 10,- per maand tegoed, daarna 32,50 per maand. 19,95 bijbetalen voor het toestel. Vind ik zelf wel een goede deal!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef draadstalig het volgende:
Wat is nu de beste provider (prijs/kwaliteit) om de s3 aan te schaffen. Ik zit momenteel bij KPN, dus HI ligt ook redelijk makkelijk om de hoek. Heb nooit echt problemen gehad met KPN, dus opzich wil ik hier bij blijven. Ik twijfel alleen aan de prijzen die zij hanteren. Zijn deze nog markt-comfort of zijn goede concurrenten een betere optie voor de aanschaf van een s3?
Bij deze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:09 schreef Luchtkoker het volgende:
Even een tvp'tje voor als de inhoud van dit topic weer over de S3 gaat ipv zinloze discussies
Nog wel, maar het verschil is marginaal, en de One X van HTC blinkt op enkele belangrijkere punten uit ten opzichte van de S3.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:36 schreef Catch22- het volgende:
hoezo fail?
hij is sneller dan alle andere android telefoons?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef 16meter het volgende:
Marginaal? Not sure if srs
http://www.gsmarena.com/samsung_unpacked_2012-review-756p4.php
Marginaal ja, zeker zolang Android-developers proberen om iedereen tevreden te houden en je maar bijzonder weinig applicaties hebt die geoptimaliseerd zijn voor de snelheid die de S3 biedt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef 16meter het volgende:
Marginaal? Not sure if srs
http://www.gsmarena.com/samsung_unpacked_2012-review-756p4.php
quote:
Ik zeg niet dat snelheid niet uitmaakt. Maar als je zo gaat beginnen, moet je niet verwachten dat ik serieus antwoord op je ga geven. Je mag best een normale discussie voeren, hoor.quote:en je gaat nu zeggen dat snelheid niet uitmaakt omdat developers er geen rekening mee houden?
O wacht, jij bent het, laatmaar.
Ik heb -10,25 en lees 's avonds in bed regelmatig zonder lenzen/bril tekst op mijn telefoon. Ik zou me doodergeren aan Pentile.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:48 schreef MrDrako het volgende:
Vind die mega ingezoomde screenshots zo nep, net als sommige benchmarks.
Wat ik doe op mijn telefoon, is internetten, soms een spelletje, bellen en berichten versturen.
Daar wil ik snelheid zien, en wat de scores van een benchmark zijn merk je soms IRL niet.
Daarnaast kan een processor wel snel zijn, maar als HTC sense enorm wat aan prestaties opslurpt, of samsungs touchwiz, of die meuk die sony mee levert, heb je nog niks aan je dikke quad core.
En dat geld ook voor het scherm. Als ik de HTC one X naast de S3 leg, wil ik bepalen welk beeld mooier is, niet als ik er 1 cm met mn oog vanaf zit, wat ik in het echt ook nooit doe.
Dit dus. Dat is dezelfde reden dat het voor iPhone 4-gebruikers niet nodig is om te switchen naar de 4S.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb lang uitgekeken naar dit toestel, maar ben ook niet geheel positief gestemd. Het is waar dat de grote revoluties waarschijnlijk voorlopig wel eens uit kunnen blijven en dat de vooruitgang meer zal zitten in evolutie. Maar toch, ik had op zijn minst een toestel verwacht dat qua uiterlijk even mooi zou zijn als de S2. En de verbeteringen die het toestel met zich meebrengt vind ik vrij minimaal als je ziet wat hij kost. Misschien waren onze verwachtingen gewoon te hoog gespannen. Maar ik sla een SGS'je over en blijf voorlopig lekker bij de S2. Blijft een toptoestel, zowel qua mogelijkheden als qua vormgeving.
Volgens de benchmarks was het verschil niet marginaal!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nog wel, maar het verschil is marginaal, en de One X van HTC blinkt op enkele belangrijkere punten uit ten opzichte van de S3.
Op die resolutie merk je dat niet meer. Sorry, heb het scherm van de Nexus vaak bekeken en die is haarscherp.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb -10,25 en lees 's avonds in bed regelmatig zonder lenzen/bril tekst op mijn telefoon. Ik zou me doodergeren aan Pentile.
Dat dus op de GS1 kan je het zeker zien als je van dichtbij kijkt, bij de Nexus echt niet meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Op die resolutie merk je dat niet meer. Sorry, heb het scherm van de Nexus vaak bekeken en die is haarscherp.
Oke dus de S3 is sneller, maar dat maakt niet uit omdat je op deze snelheden het verschil niet merkt, maar de one X is dus wel beter qua scherm, terwijl je dat verschil bij deze resoluties ook (amper tot) niet merkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zeg niet dat snelheid niet uitmaakt. Maar als je zo gaat beginnen, moet je niet verwachten dat ik serieus antwoord op je ga geven. Je mag best een normale discussie voeren, hoor.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef hiphip het volgende:
Waarom in de topic titel big fail ? [ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het niet uitmaakt; ik zeg dat het verschil marginaal merkbaar is. Waarom zijn Android fanboys er altijd zo op gedreven om woorden net zo te draaien dat ze er toch een weerwoord op kunnen geven?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oke dus de S3 is sneller, maar dat maakt niet uit omdat je op deze snelheden het verschil niet merkt, maar de one X is dus wel beter qua scherm, terwijl je dat verschil bij deze resoluties ook (amper tot) niet merkt.
Rare redenering dus.
Maar op welke punten blinkt de one X nog meer uit dan volgens jou?
Huh? Apps die geoptimaliseerd zijn voor de snelheid van de S3? Dus moeten ze maar niet snellere telefoons maken? Het lijkt me logisch dat met de nieuwe technologie, er ook updates uitkomen die de apps (als de telefoon dat zelf al niet doet) sneller maakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Marginaal ja, zeker zolang Android-developers proberen om iedereen tevreden te houden en je maar bijzonder weinig applicaties hebt die geoptimaliseerd zijn voor de snelheid die de S3 biedt.
Dat zou logisch zijn wanneer developers ook bereid zijn om applicaties exclusief voor de high end te maken. Maar zolang er nog zoveel budgettoestellen verkocht worden, zul je maar weinig geoptimaliseerde applicaties zien. En de besten, zoals een Shadowgun bijvoorbeeld, draait op de One X niet slechter dan op de S3. Dat is wat ik bedoel met marginale verschillen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:16 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Huh? Apps die geoptimaliseerd zijn voor de snelheid van de S3? Dus moeten ze maar niet snellere telefoons maken? Het lijkt me logisch dat met de nieuwe technologie, er ook updates uitkomen die de apps (als de telefoon dat zelf al niet doet) sneller maakt.
Dus, waarschijnlijk ligt het aan mij, maar wat bedoel je hiermee?
Het is ook een toptoestel, ongetwijfeld. Maar in plaats van een toptoestel had het makkelijk HET toptoestel kunnen zijn. En aangezien de S2 dat vorig jaar wel was, had men er gewoon net dat beetje meer van verwacht. Dat is het enige, en dat is mijns inziens best te begrijpen. Dat betekent niet dat het niet gewoon een heel sterk toestel is.quote:Volgensmij heeft de nieuwe S3 het voornamelijk van zijn functionaliteit, die nog gemakkelijker en efficiënter werkt. Dit in combinatie met de hardware, maakt het (naar mijn eerste indruk) een top-telefoon. Over het uiterlijk valt te discussiëren, maar ik heb nooit een samsung gekocht omdat hij er zo mooi uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |