abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2012 @ 16:32:57 #121
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_111209274
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef Parafernalia het volgende:
telefoon kopen vanwege uiterlijk :')
Mjah, als ik 500+ euro uitgeef aan een telefoon heb ik er ook liever 1 die ik mooi vind in plaats van eentje die niet mooi is.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_111226884
Ik ben teleurgesteld zeker na de sgs2, die de beste telefoon was van vorige jaar. Gelukkig ga ik mijn abbo in december verlengen. En kan ik nog voor de volgende nexus gaan.
pi_111239899
Ik mag al verlengen maar ik wil hem eerst even in het echt zien en even vasthouden.
Als hij te groot is of ik vind hem niet mooi dan hou ik mooi mijn S2 en dan neem ik wel een jaartje sim only.
pi_111242838
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Moeilijk he, lezen? ;) Waar noem ik de bouwkwaliteit van de S2 slecht? Of waar zeg ik dat die snel bekrast? Oh ja, dat is het: dat zeg ik nergens. Leer dus eens een beetje beter lezen, voor je fel tegen iets in gaat dat helemaal niet gezegd is.

Prima dat de Samsung beter bij jou past. En als je inderdaad alles behalve zuinig bent met je toestel, begrijp ik dat ook wel. Ik kan wel normaal met mijn toestel omgaan en ik vind de iPhone een betere keus.
Naja jij maakt de vergelijking tussen plastic smartphone (dus kan ook de S2 zijn) en een iphone 4s. Ik pak er gewoon een type uit die in mijn geval van toepassing is. De s2 dus. Jij dus je eigen stukken goed lezen..
Daarnaast zie je mij nergens iets zeggen over de bouwkwaliteit, gaat puur over krassen.. (Weer goed lezen)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_111243629
Wanneer is hij te koop in Nederland en zijn er nog andere grote releases binnen 3 maanden?
pi_111243944
quote:
12s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer is hij te koop in Nederland en zijn er nog andere grote releases binnen 3 maanden?
stuur wat bedrijven een mailtje zou ik zeggen
pi_111247002
Gaat het het hier nou al serieus 3 pagina's over de behuizing van Galaxy vs. iPhone?
Heerlijk altijd van die eindeloze discussie's, net als Android vs. iPhone.

Wanneer leren ze het nou eens dat je een telefoon niet moet laten vallen en van welk materiaal die ook gemaakt is dat het altijd een gok is of het een kras krijgt o.i.d. als de telefoon valt?
Zelfs van hetzelfde toestel is het altijd weer anders. De ene keer heeft het toestel niets, de andere keer is het scherm in pijn puin.

(En dat Android en iOS beide goed zijn)

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 07-05-2012 14:17:32 (Pijn <> puin ) ]
  maandag 7 mei 2012 @ 14:11:15 #128
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111247100
Helemaal mee eens!
pi_111247305
En nu weer terug naar s3 (WAAR DIT TOPIC VOOR GEMAAKT IS!!!)

Notificatie led trekt mij wel. Toch ben ik nog huiverig voor het design en de features. Wat ik overigens wel weer vet vind is de manier waarop je "films" kan kijken en sms tegelijk..
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  maandag 7 mei 2012 @ 14:23:27 #130
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_111247542
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:16 schreef draadstalig het volgende:
En nu weer terug naar s3 (WAAR DIT TOPIC VOOR GEMAAKT IS!!!)

Notificatie led trekt mij wel. Toch ben ik nog huiverig voor het design en de features. Wat ik overigens wel weer vet vind is de manier waarop je "films" kan kijken en sms tegelijk..
Hoezo huiverig voor de features?
pi_111247606
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:23 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Hoezo huiverig voor de features?
Of er echt veel vernieuwde dingen bij zitten..
pi_111254828
Eens.. Nu alleen nog maar s3.
Ik baal dat KPN niet aan de pre-order doet. Op deze manier ben ik niet verzekert van de telefoon op 29 Mei. Het kan ook wel voordelig zijn als ik de eerste ben natuurlijk, maar jammer genoeg laat mijn werk dit niet toe.. Kan je dit alsnog niet pre-orderen bij de winkel of doen ze dit soort dingen niet?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 11:45:04 #133
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_111283134
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:29 schreef draadstalig het volgende:
Eens.. Nu alleen nog maar s3.
Ik baal dat KPN niet aan de pre-order doet. Op deze manier ben ik niet verzekert van de telefoon op 29 Mei. Het kan ook wel voordelig zijn als ik de eerste ben natuurlijk, maar jammer genoeg laat mijn werk dit niet toe.. Kan je dit alsnog niet pre-orderen bij de winkel of doen ze dit soort dingen niet?
Via studentmobiel kan het wel volgens mij. Iig, bij vodafone wel via die site.
pi_111286040
Even een tvp'tje voor als de inhoud van dit topic weer over de S3 gaat ipv zinloze discussies :')
Of toch du vader?
pi_111286692
Wat is nu de beste provider (prijs/kwaliteit) om de s3 aan te schaffen. Ik zit momenteel bij KPN, dus HI ligt ook redelijk makkelijk om de hoek. Heb nooit echt problemen gehad met KPN, dus opzich wil ik hier bij blijven. Ik twijfel alleen aan de prijzen die zij hanteren. Zijn deze nog markt-comfort of zijn goede concurrenten een betere optie voor de aanschaf van een s3?
pi_111286901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:29 schreef draadstalig het volgende:
Wat is nu de beste provider (prijs/kwaliteit) om de s3 aan te schaffen. Ik zit momenteel bij KPN, dus HI ligt ook redelijk makkelijk om de hoek. Heb nooit echt problemen gehad met KPN, dus opzich wil ik hier bij blijven. Ik twijfel alleen aan de prijzen die zij hanteren. Zijn deze nog markt-comfort of zijn goede concurrenten een betere optie voor de aanschaf van een s3?
Ik heb altijd bij Hi gezeten, niks te klagen. Nieuwe lease-contracten vind ik niks, maar het netwerk van KPN wil ik wel behouden. Ben zojuist overgestapt naar MTV (KPN netwerk), 2jarig abonnement met 100 minuten/smsjes en 1 GB internet. Eerste 4 maanden gratis + 10,- per maand tegoed, daarna 32,50 per maand. 19,95 bijbetalen voor het toestel. Vind ik zelf wel een goede deal!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 13:36:00 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_111286931
hoezo fail?

hij is sneller dan alle andere android telefoons?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_111290883
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:09 schreef Luchtkoker het volgende:
Even een tvp'tje voor als de inhoud van dit topic weer over de S3 gaat ipv zinloze discussies :')
Bij deze.

Die S2/iPhone/baggerdiscussie mag ergens anders plaatsvinden.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:34:39 #139
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111291484
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 13:36 schreef Catch22- het volgende:
hoezo fail?

hij is sneller dan alle andere android telefoons?
Nog wel, maar het verschil is marginaal, en de One X van HTC blinkt op enkele belangrijkere punten uit ten opzichte van de S3.
pi_111291845
quote:
Inderdaad.

''The Samsung Galaxy S III performed quite spectacularly on the the BrowserMark HTML5 test. With a final result of 169811 points, it really blew competitors out of the water.''
Dat is toch niet misselijk.

Ik denk dat vooral het uiterlijk tegenvalt bij sommigen maar vaak komen toestellen in het echt heel anders over. Ik ben in ieder geval benieuwd hoe hij er straks in het echt op me over komt en hoe hij in de hand ligt.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:43:35 #142
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111291860
quote:
Marginaal ja, zeker zolang Android-developers proberen om iedereen tevreden te houden en je maar bijzonder weinig applicaties hebt die geoptimaliseerd zijn voor de snelheid die de S3 biedt.

En wat algemeen gebruik betreft: je wilt toch niet serieus beweren dat de One X, One S, of zelfs maar een Galaxy Nexus tekortschiet qua snelheid? Het snelheidsverschil is dus wel degelijk marginaal, omdat het niet of nauwelijks te merken zal zijn.

De fail is ook niet zozeer omdat het een slecht toestel zou zijn. Ik denk niet dat er iemand is die dit objectief een slecht toestel zou kunnen noemen, en ik wil ook best geloven dat het het snelste en een van de beste smartphones is. Maar die spectaculaire snelheid neemt niet weg dat er onnodige concessies gedaan zijn, waardoor een hoop verwachtingen niet ingelost zijn.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:46:01 #143
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_111291939
op welke punten is de one x beter?

en je gaat nu zeggen dat snelheid niet uitmaakt omdat developers er geen rekening mee houden?

O wacht, jij bent het, laatmaar.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:47:39 #144
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111292000
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
op welke punten is de one x beter?

quote:
en je gaat nu zeggen dat snelheid niet uitmaakt omdat developers er geen rekening mee houden?

O wacht, jij bent het, laatmaar.
Ik zeg niet dat snelheid niet uitmaakt. Maar als je zo gaat beginnen, moet je niet verwachten dat ik serieus antwoord op je ga geven. Je mag best een normale discussie voeren, hoor.
pi_111296974
Vind die mega ingezoomde screenshots zo nep, net als sommige benchmarks.
Wat ik doe op mijn telefoon, is internetten, soms een spelletje, bellen en berichten versturen.
Daar wil ik snelheid zien, en wat de scores van een benchmark zijn merk je soms IRL niet.
Daarnaast kan een processor wel snel zijn, maar als HTC sense enorm wat aan prestaties opslurpt, of samsungs touchwiz, of die meuk die sony mee levert, heb je nog niks aan je dikke quad core.

En dat geld ook voor het scherm. Als ik de HTC one X naast de S3 leg, wil ik bepalen welk beeld mooier is, niet als ik er 1 cm met mn oog vanaf zit, wat ik in het echt ook nooit doe.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:54:58 #146
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111297222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:48 schreef MrDrako het volgende:
Vind die mega ingezoomde screenshots zo nep, net als sommige benchmarks.
Wat ik doe op mijn telefoon, is internetten, soms een spelletje, bellen en berichten versturen.
Daar wil ik snelheid zien, en wat de scores van een benchmark zijn merk je soms IRL niet.
Daarnaast kan een processor wel snel zijn, maar als HTC sense enorm wat aan prestaties opslurpt, of samsungs touchwiz, of die meuk die sony mee levert, heb je nog niks aan je dikke quad core.

En dat geld ook voor het scherm. Als ik de HTC one X naast de S3 leg, wil ik bepalen welk beeld mooier is, niet als ik er 1 cm met mn oog vanaf zit, wat ik in het echt ook nooit doe.
Ik heb -10,25 en lees 's avonds in bed regelmatig zonder lenzen/bril tekst op mijn telefoon. Ik zou me doodergeren aan Pentile.
pi_111297650
Ik heb lang uitgekeken naar dit toestel, maar ben ook niet geheel positief gestemd. Het is waar dat de grote revoluties waarschijnlijk voorlopig wel eens uit kunnen blijven en dat de vooruitgang meer zal zitten in evolutie. Maar toch, ik had op zijn minst een toestel verwacht dat qua uiterlijk even mooi zou zijn als de S2. En de verbeteringen die het toestel met zich meebrengt vind ik vrij minimaal als je ziet wat hij kost. Misschien waren onze verwachtingen gewoon te hoog gespannen. Maar ik sla een SGS'je over en blijf voorlopig lekker bij de S2. Blijft een toptoestel, zowel qua mogelijkheden als qua vormgeving.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:10:50 #148
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111297849
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb lang uitgekeken naar dit toestel, maar ben ook niet geheel positief gestemd. Het is waar dat de grote revoluties waarschijnlijk voorlopig wel eens uit kunnen blijven en dat de vooruitgang meer zal zitten in evolutie. Maar toch, ik had op zijn minst een toestel verwacht dat qua uiterlijk even mooi zou zijn als de S2. En de verbeteringen die het toestel met zich meebrengt vind ik vrij minimaal als je ziet wat hij kost. Misschien waren onze verwachtingen gewoon te hoog gespannen. Maar ik sla een SGS'je over en blijf voorlopig lekker bij de S2. Blijft een toptoestel, zowel qua mogelijkheden als qua vormgeving.
Dit dus. Dat is dezelfde reden dat het voor iPhone 4-gebruikers niet nodig is om te switchen naar de 4S.
pi_111298137
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nog wel, maar het verschil is marginaal, en de One X van HTC blinkt op enkele belangrijkere punten uit ten opzichte van de S3.
Volgens de benchmarks was het verschil niet marginaal!

Ik ben echter niet van de benchmarks, het zegt me niets. Het is echter wel een richtlijn. De Tegra is traditiegetrouw één van de zwakste architecturen. De Exynos de snelste. Het is dus niet gek dat het verschil in CPU-kracht heel behoorlijk zal zijn. De GPU is, ondanks dat het dezelfde Mali 400 is, vermoedelijk 65% sneller.

De Samsung Galaxy S3 is dus waarschijnlijk nog heel wat maanden de snelste telefoon. Het is afwachten wat de nieuwe iPhone doet, maar het is meestal toch stuivertje wisselen tussen Apple en Samsung qua snelste telefoon.

Persoonlijk vind ik de S3 ook niet lelijk, snap niet waar iedereen ineens om zeurt. Ja hij is wat ronder en nee de behuizing is niet van keramiek. Als je er goed over nadenkt is plastic een perfect materiaal voor een telefoon: het is sterk, goedkoop en licht. In de ruimtevaart en vliegtuigindustrie wordt ook veel plastic gebruikt. Het is dus in het geheel niet een inferieur materiaal.

Ik denk persoonlijk dat de verwachtingen veel en veel te hoog waren. Full HD, keramiek, 758397548937 GHZ octacore, een triljard GB geheugen. Hou op man :')
Het is wat het is.
pi_111298200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb -10,25 en lees 's avonds in bed regelmatig zonder lenzen/bril tekst op mijn telefoon. Ik zou me doodergeren aan Pentile.
Op die resolutie merk je dat niet meer. Sorry, heb het scherm van de Nexus vaak bekeken en die is haarscherp.
Het is wat het is.
pi_111299828
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Op die resolutie merk je dat niet meer. Sorry, heb het scherm van de Nexus vaak bekeken en die is haarscherp.
Dat dus op de GS1 kan je het zeker zien als je van dichtbij kijkt, bij de Nexus echt niet meer.

En verder is het gewoon een prima telefoon, snelheid/schermen is niet iets waar telefoons zich mee gaan onderscheiden de komende jaren omdat dit bij de huidige modellen al prima is. Langere accu duur is iets wat veel verschil kan gaan maken en wellicht de camera al is daar nog niet zo heel veel over te zeggen bij de S3. De camera is in ieder geval snel wat erg fijn is.

Verder zitten er wel leuke features in kwa software, dat het scherm niet uit gaat als je kijkt vind ik zelf erg fijn gezien ik hier toch wel met enige regelmaat last van heb.
pi_111308125
Waarom in de topic titel big fail ?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:43:12 #153
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_111309215
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ik zeg niet dat snelheid niet uitmaakt. Maar als je zo gaat beginnen, moet je niet verwachten dat ik serieus antwoord op je ga geven. Je mag best een normale discussie voeren, hoor.
Oke dus de S3 is sneller, maar dat maakt niet uit omdat je op deze snelheden het verschil niet merkt, maar de one X is dus wel beter qua scherm, terwijl je dat verschil bij deze resoluties ook (amper tot) niet merkt.

Rare redenering dus.

Maar op welke punten blinkt de one X nog meer uit dan volgens jou?
pi_111310049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:23 schreef hiphip het volgende:
Waarom in de topic titel big fail ? [ afbeelding ]
Vraag ik me ook af.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:09:22 #155
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111310770
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:43 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Oke dus de S3 is sneller, maar dat maakt niet uit omdat je op deze snelheden het verschil niet merkt, maar de one X is dus wel beter qua scherm, terwijl je dat verschil bij deze resoluties ook (amper tot) niet merkt.

Rare redenering dus.

Maar op welke punten blinkt de one X nog meer uit dan volgens jou?
Ik zeg niet dat het niet uitmaakt; ik zeg dat het verschil marginaal merkbaar is. Waarom zijn Android fanboys er altijd zo op gedreven om woorden net zo te draaien dat ze er toch een weerwoord op kunnen geven?
pi_111310887
Kunnen de fijne steekjes even weggelaten worden? Het voegt niets toe aan het topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af.
Is al weg. ^O^
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:51:48 #157
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_111313440
Nee, zie post hierboven.

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 08:31:01 ]
pi_111323281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Marginaal ja, zeker zolang Android-developers proberen om iedereen tevreden te houden en je maar bijzonder weinig applicaties hebt die geoptimaliseerd zijn voor de snelheid die de S3 biedt.
Huh? Apps die geoptimaliseerd zijn voor de snelheid van de S3? Dus moeten ze maar niet snellere telefoons maken? Het lijkt me logisch dat met de nieuwe technologie, er ook updates uitkomen die de apps (als de telefoon dat zelf al niet doet) sneller maakt.
Dus, waarschijnlijk ligt het aan mij, maar wat bedoel je hiermee?

Volgensmij heeft de nieuwe S3 het voornamelijk van zijn functionaliteit, die nog gemakkelijker en efficiënter werkt. Dit in combinatie met de hardware, maakt het (naar mijn eerste indruk) een top-telefoon. Over het uiterlijk valt te discussiëren, maar ik heb nooit een samsung gekocht omdat hij er zo mooi uit ziet.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:09:00 #159
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_111324627
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:21:53 #160
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_111324981
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:16 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Huh? Apps die geoptimaliseerd zijn voor de snelheid van de S3? Dus moeten ze maar niet snellere telefoons maken? Het lijkt me logisch dat met de nieuwe technologie, er ook updates uitkomen die de apps (als de telefoon dat zelf al niet doet) sneller maakt.
Dus, waarschijnlijk ligt het aan mij, maar wat bedoel je hiermee?
Dat zou logisch zijn wanneer developers ook bereid zijn om applicaties exclusief voor de high end te maken. Maar zolang er nog zoveel budgettoestellen verkocht worden, zul je maar weinig geoptimaliseerde applicaties zien. En de besten, zoals een Shadowgun bijvoorbeeld, draait op de One X niet slechter dan op de S3. Dat is wat ik bedoel met marginale verschillen.

Als een iPhone twee keer zo snel wordt, merk je dat, omdat developers meteen als aasgieren op die nieuwe rekenkracht duiken. Bij Android is dat, voornamelijk door de fragmentatie, veel minder het geval. Daardoor is onderling uitvechten wie in de benchmarks nu het snelste toestel heeft een beetje worstelen in de marge.
quote:
Volgensmij heeft de nieuwe S3 het voornamelijk van zijn functionaliteit, die nog gemakkelijker en efficiënter werkt. Dit in combinatie met de hardware, maakt het (naar mijn eerste indruk) een top-telefoon. Over het uiterlijk valt te discussiëren, maar ik heb nooit een samsung gekocht omdat hij er zo mooi uit ziet.
Het is ook een toptoestel, ongetwijfeld. Maar in plaats van een toptoestel had het makkelijk HET toptoestel kunnen zijn. En aangezien de S2 dat vorig jaar wel was, had men er gewoon net dat beetje meer van verwacht. Dat is het enige, en dat is mijns inziens best te begrijpen. Dat betekent niet dat het niet gewoon een heel sterk toestel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')