Het is hier gebruik dat elke nieuwe vaste VBL user de rest op koele dronken en versnaperingen trakteert.quote:
Tyrionquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
En coole series? Ga straks m'n laatste GoT kijken helaas.
Person of Interest is een bazenseriequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is hier gebruik dat elke nieuwe vaste VBL user de rest op koele dronken en versnaperingen trakteert.
ja waar hou je van cappie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.quote:
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.quote:
band of brothers al gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
oh dan weet ik het niet, ik volg alleen die rare series.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.
The Wire al gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt, maar hardware matig is de S3 toch gewoon beter?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.
da fuq zijn trouwens die grote lelijke zwarte stippen daarquote:
Lie to mequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.
front camera, lichtsensor en vast nog wat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
da fuq zijn trouwens die grote lelijke zwarte stippen daar
http://www.engadget.com/2(...)htc-one-x-lumia-900/quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar hardware matig is de S3 toch gewoon beter?
Ik heb een One Xquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.
anticlimaxquote:
Als je trouwens wel zin hebt om Comedy te kijken, dan is Eastbound & Down wel geniaal. Al weet ik niet hoe ver je al zit in gekeken series.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Zie hier helaas alleen s1e1 staan om te downloaden.
Hoe is de touchscreen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een One X
Heerlijke telefoon
joa, als je niks beters te doen hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
The Boy in the Striped Pyjamas zo op NET5.
Tot nu toe werkt het scherm perfectquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe is de touchscreen?
Even goed als de Iphone?
Amper.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je trouwens wel zin hebt om Comedy te kijken, dan is Eastbound & Down wel geniaal. Al weet ik niet hoe ver je al zit in gekeken series.
Dark Knight Rises wordt zo geweldig man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dinsdag naar The Avengers in IMAX 3DDeze film moet je in IMAX zien anders verziek je je eigen filmervaring..
In juli ook nog The Dark Knight Rises IMAX
Past in de categorie 2 is beter dan 1.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
Sherlock Holmes net gedownload. Hoe vonden jullie hem?
Juist, al kijk ik meer uit naar The Avengers dan The Dark Knight Rises. The Hobbit komt ook in IMAXquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dark Knight Rises wordt zo geweldig man.Net als The Hobbit btw.
zekerquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dark Knight Rises wordt zo geweldig man.Net als The Hobbit btw.
Nokia Lumiaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zweer bij de iPhone 4(S). Vind het design van de Samsung's en HTC's lelijk, ziet er zo goedkoop en plastic uit.
Ik vind de iPhone 4 nou ook niet echt mooi hoor. Gewoon een vierkant bakje met een te klein scherm....quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zweer bij de iPhone 4(S). Vind het design van de Samsung's en HTC's lelijk, ziet er zo goedkoop en plastic uit.
Jij bent niet rullevant in je smaak. Jij vindt de titanic een van je favoriete filmsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Probeer de One X eens in jouw handen te krijgen, heerlijke telefoon, voelt ook niet goedkoop of simpel ofzo aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 weken gehad. Snel verkocht en een iPhone 4 gekocht. Kon er niet aan wennen en wat een vreselijk OS.quote:
Heb die film nooit gemogen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij bent niet rullevant in je smaak. Jij vindt de titanic een van je favoriete films
Iphone ziet er zo gelikt uit, 'ja maar je moet hem niet laten vallen' zeggen ze dan, maar dat is nooit goed voor apparatuurquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 was echt bagger. Hoor inderdaad goede verhalen over 2.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Past in de categorie 2 is beter dan 1.,
Heb nog steeds een HD2 hier liggen. Qua afwerking ook een geweldig ding hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer de One X eens in jouw handen te krijgen, heerlijke telefoon, voelt ook niet goedkoop of simpel ofzo aan.
Nou moet ik zeggen dat ik veel films kijk en altijd kritisch ben. Toen ik de Titanic nog eens keek wilde ik constant vervelende punten vinden, maar eigenlijk is het gewoon een hele goede film.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij bent niet rullevant in je smaak. Jij vindt de titanic een van je favoriete films
Ik wel, vind het design echt prachtigquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone 4 nou ook niet echt mooi hoor. Gewoon een vierkant bakje met een te klein scherm....
Haha goede film idd maar mijn alltime favorite is by far The Lord of the Rings Trilogiequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zal eens kijken in de winkelquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer de One X eens in jouw handen te krijgen, heerlijke telefoon, voelt ook niet goedkoop of simpel ofzo aan.
Ik zie zoveel mensen met kapotte iPhone schermen idd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iphone ziet er zo gelikt uit, 'ja maar je moet hem niet laten vallen' zeggen ze dan, maar dat is nooit goed voor apparatuur![]()
Maar gewoon usability/interface van iOS is gewoon zo chill, dat van Samsung vind ik helemaal niks.
OS is niet ideaal nee, maar qua uiterlijk toch zeker wel een van de mooiste, zo niet de mooiste smartphone te koop op dit moment. Ook het OS zelf ziet er wel mooi uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 weken gehad. Snel verkocht en een iPhone 4 gekocht. Kon er niet aan wennen en wat een vreselijk OS.
Inderdaad. iOS vind ik ook heel overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Terwijl ik Android maar een rommeltje vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iphone ziet er zo gelikt uit, 'ja maar je moet hem niet laten vallen' zeggen ze dan, maar dat is nooit goed voor apparatuur![]()
Maar gewoon usability/interface van iOS is gewoon zo chill, dat van Samsung vind ik helemaal niks.
Hoezo is Android een rommeltje? Ik vind het juist heel logischquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad. iOS vind ik ook heel overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Terwijl ik Android maar een rommeltje vindt.
Heb mijn HTC desire echt al op elke manier laten stuiteren...fietsend, van de trap, op graniete vloer allez. Wat deukjes e.d. maar werkt bijna 2 jaar later nog helemaal pwrimaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad. iOS vind ik ook heel overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Terwijl ik Android maar een rommeltje vindt.
Hoe dat kanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie zoveel mensen met kapotte iPhone schermen idd.
Ik vind het gewoon heel druk als ik er naar kijk. Vind het niet duidelijk en gebruiksvriendelijk. Moeilijk te omschrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo is Android een rommeltje? Ik vind het juist heel logisch
Heb pas 1x een mobiel uit mijn handen laten vallen, ik let wel op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb mijn HTC desire echt al op elke manier laten stuiteren...fietsend, van de trap, op graniete vloer allez. Wat deukjes e.d. maar werkt bijna 2 jaar later nog helemaal pwrima
Nou daarom en dat zoek in in een telefoon. Mag in december weer verlengen, wss de iPhone 5quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut.
En ja Apple heeft veel fanboys en het is overpriced..
Maar werkt echt heerlijktwijfelde lang omdat het prijzig was, maar mijn broer zijn 3gs toen half uurtje vast gehad en wist het, nooit spijt gehad.
HTC Sense ben ik ook geen fan van, al bevalt Sense4 me wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
andriod echt bah. Ik wil mijn lettertype aanpassen, mag niet van htc.
veel logischer en praktischer dan Apple die je een soort apple addict maakt. Matige compebiliteit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo is Android een rommeltje? Ik vind het juist heel logisch
op dit soort momenten mis ik mijn blackberry wel. Ik vond dat zelf wat lekkerder werkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HTC Sense ben ik ook geen fan van, al bevalt Sense4 me wel goed
Hardware. Goede microfoon en redelijke kast eromheen (zodat het geluid wordt opgenomen en geen wind) zijn toch wel een must. Alleen zijn dat er niet zo veel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee hoe de opnamekwaliteit van audio bij zo'n smartphone precies zit? Waar ligt een betere opnamekwaliteit aan? Software/hardware? Echt geen verstand hiervan.
Precies, hun OS is gewoon 'idiot proof' gemaaktquote:
Zal m'n One X 28 mei eens testen bij Metallicaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Hardware. Goede microfoon en redelijke kast eromheen (zodat het geluid wordt opgenomen en geen wind) zijn toch wel een must. Alleen zijn dat er niet zo veel.
Ga je rappen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee hoe de opnamekwaliteit van audio bij zo'n smartphone precies zit? Waar ligt een betere opnamekwaliteit aan? Software/hardware? Echt geen verstand hiervan.
Deze artist manager moet helaas wel toegeven dat de opname kwaliteit van de nieuwere iphones echt superieur is aan alle andere merken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Maar, dan koop je dus een telefoon, die je eerst moet kraken voor je er mee kunt wat je wilt? Dan is iOS toch gewoon niet goed?quote:
Waar ga je ze zien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal m'n One X 28 mei eens testen bij Metallica
Toch vreemd dat geen enkele expert zweert bij Apple. Er zijn zoveel gasten die zoveel meer peuteren uit zo'n gsm door aangepaste software en besturingssystemen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut.
En ja Apple heeft veel fanboys en het is overpriced..
Maar werkt echt heerlijktwijfelde lang omdat het prijzig was, maar mijn broer zijn 3gs toen half uurtje vast gehad en wist het, nooit spijt gehad.
De serie is beter dan de film.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
Sherlock Holmes net gedownload. Hoe vonden jullie hem?
definieer expert?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch vreemd dat geen enkele expert zweert bij Apple. Er zijn zoveel gasten die zoveel meer peuteren uit zo'n gsm door aangepaste software en besturingssystemen.
Jawel want het werkt allemaal perfect alleen als je zelf dingen in de root bijv. wil aanpassen moet je jailbreaken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar, dan koop je dus een telefoon, die je eerst moet kraken voor je er mee kunt wat je wilt? Dan is iOS toch gewoon niet goed?
Er is niks moeilijk of druks aan hoor. Ook gewoon net als bij de iPhone schermen met icoontjes? Alleen meer instel mogelijkheden voor mensen die normaal kunnen nadenken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel druk als ik er naar kijk. Vind het niet duidelijk en gebruiksvriendelijk. Moeilijk te omschrijven.
Werchter Boutique presents Metallica met ook Soundgarden, Mastodon, Channel Zero, Gojira en Ghost!quote:
Wat betaal je per maand?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou daarom en dat zoek in in een telefoon. Mag in december weer verlengen, wss de iPhone 5
Moet je de telefoon rooten. Kan je er mee doen wat je wilt. Die vrijheid krijg je niet van Apple.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
andriod echt bah. Ik wil mijn lettertype aanpassen, mag niet van htc.
Apple kun je jailbreaken, blijkbaar zelfde soort effectquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je de telefoon rooten. Kan je er mee doen wat je wilt. Die vrijheid krijg je niet van Apple.
Ja maar da wil ik dus niet. Ik ben niet zo handig met die dingen en voor ik het weet heb ik mijn telefoon naar de tering geholpenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je de telefoon rooten. Kan je er mee doen wat je wilt. Die vrijheid krijg je niet van Apple.
Het kan verwarrend zijn. Niet heb je een compleet menu in een keer, maar een startscherm waar je doorheen kan scrollen voor de meest gebruikte apps. Een home knop waar je op kan dukken om een overzicht te krijgen van je homescreens, een notificatiebalk voorwat meer informatie een menu waar je in kan gaan om dan alsnog al je programma's te zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks moeilijk of druks aan hoor. Ook gewoon net als bij de iPhone schermen met icoontjes? Alleen meer instel mogelijkheden voor mensen die normaal kunnen nadenken.
Hahaha Channel Zero...daar heb ik vorig jaar bij een Graspop afterparty rare dingen mee meegemaakt. Die drummer probeerde mn vriendin te versierenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werchter Boutique presents Metallica met ook Soundgarden, Mastodon, Channel Zero, Gojira en Ghost!
die zie ik vaak genoeg met iPhone's. Al is het ook vaak een imago en niet zozeer een daadwerkelijk uitgedachte keuze.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die verstand van telefoons en de bijbehorende software hebben.
Met als verschil dat het het bij Apple dan pas mogelijk is om apps te installeren die normaliter door Apple geweigerd worden. Dat is bij Android niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Apple kun je jailbreaken, blijkbaar zelfde soort effect
Nice! Zat daar ook nog aan te denken maar niet gegaan, vond Paul McCartney a ¤ 110,- wel ff genoeg. Metallica al wel 5x gezien, geniale live bandquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werchter Boutique presents Metallica met ook Soundgarden, Mastodon, Channel Zero, Gojira en Ghost!
Dat zal best, maar het gebruik en ontwerp is echt heel fijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die verstand van telefoons en de bijbehorende software hebben.
True, Android laat je gewoon doen wat je wiltquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Met als verschil dat het het bij Apple dan pas mogelijk is om apps te installeren die normaliter door Apple geweigerd worden. Dat is bij Android niet.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahaha Channel Zero...daar heb ik vorig jaar bij een Graspop afterparty rare dingen mee meegemaakt. Die drummer probeerde mn vriendin te versierendie Amerikaanse gitarist is wel een toffe duder, heeft ook in Soulfly gezeten.
Ik ga ze voor het eerst zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice! Zat daar ook nog aan te denken maar niet gegaan, vond Paul McCartney a ¤ 110,- wel ff genoeg. Metallica al wel 5x gezien, geniale live band
Jij zat toch ooit in I kissed charles?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, Android laat je gewoon doen wat je wilt
[..]
Nee. Dat was een anderquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij zat toch ooit in I kissed charles?
Nog nooit?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga ze voor het eerst zienMaiden wel meerdere keren gezien
De grootste metalbands aller tijden denk ik
Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar mensen die beweren dat hedendaagse gsm's slecht zijn en dat ze daarom voor een iPhone kiezen neem ik niet serieus. De technologie en mogelijkheden zijn al zo ver dat de normale gebruiker nergens last van zou moeten hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het gebruik en ontwerp is echt heel fijn.
En heel veel andere software makers hebben al veel gekopierd van Apple en blijven ze doen.
pot verwijt ketelquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het gebruik en ontwerp is echt heel fijn.
En heel veel andere software makers hebben al veel gekopierd van Apple en blijven ze doen.
Neequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog nooit?Nou heel veel plezier dan! Ennuh niet schrikken bij One
Dat is ook onzin, en dat zal ik ook niet zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar mensen die beweren dat hedendaagse gsm's slecht zijn en dat ze daarom voor een iPhone kiezen neem ik niet serieus. De technologie en mogelijkheden zijn al zo ver dat de normale gebruiker nergens last van zou moeten hebben.
Het is ook hip om fan te zijn van een buitenlandse club.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook onzin, en dat zal ik ook niet zeggen.
Net als dat het hip is om iPhone te haten
Ik zit er ook over na te denken want lokaal gaat het niet zo goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is ook hip om fan te zijn van een buitenlandse club.
Ik haat alleen domme mensen die niet nadenken en denken dat de iPhone de enige goede gsm is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook onzin, en dat zal ik ook niet zeggen.
Net als dat het hip is om iPhone te haten
Ik Oasis, maar dat zal er wrs wel nooit meer van komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Enige die ik nog ooit live wil zien is Prodigy, de rest boeit me niks.
True, dat zijn vaak ook de schreeuwers.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haat alleen domme mensen die niet nadenken en denken dat de iPhone de enige goede gsm is.
Niet zoveel. 250 belminuten en 250mb internet. Maar heb toch praktisch overal WiFi dus kom niet boven die 250mbquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...dat is nog wel schappelijk ja.Wat krijg je daarvoor?
Ik heb er een hard hoofd in wat betreft Dark Knight Risesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist, al kijk ik meer uit naar The Avengers dan The Dark Knight Rises. The Hobbit komt ook in IMAX
Ik Queen maar dat zal er ook nooit meer van komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik Oasis, maar dat zal er wrs wel nooit meer van komen.
Er zijn nog wel veel bands die ik live wil zien, daar ga ik er in de komende 2 maanden 3 van zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Enige die ik nog ooit live wil zien is Prodigy, de rest boeit me niks.
Ok. Ik zit dan nog regelmatig 2 uur in de trein dus dan schiet zo'n verbruik nog wel omhoog. Maar het eerste wat ik zou doen is hier draadloos aanleggen wanneer ik weer zo'n smartphone in m'n bezit hebt. Scheelt zoveel internetverbruik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zoveel. 250 belminuten en 250mb internet. Maar heb toch praktisch overal WiFi dus kom niet boven die 250mb
Want?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in wat betreft Dark Knight Rises
Zoveel geld en niets naar de kanker bestrijding.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
En niet haten op Apple want Steve Jobs heeft de hele wereld beïnvloed met zijn genialiteit.
Wat moest je betalen voor de telefoon dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zoveel. 250 belminuten en 250mb internet. Maar heb toch praktisch overal WiFi dus kom niet boven die 250mb
Joy Division. CCR.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik Queen maar dat zal er ook nooit meer van komen
Pink Floyd ook al niet
Ja idd. Ik heb op m'n werk en thuis WiFi en daar ben ik toch het grootste deel van de weekquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Ik zit dan nog regelmatig 2 uur in de trein dus dan schiet zo'n verbruik nog wel omhoog. Maar het eerste wat ik zou doen is hier draadloos aanleggen wanneer ik weer zo'n smartphone in m'n bezit hebt. Scheelt zoveel internetverbruik.
John Fogerty komy naar de Ziggo Dome in juliquote:
Sowieso kun je beter met een 'lager' abbo beginnen. Een duurder abbo nemen kan altijd, een goedkoper nooit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja idd. Ik heb op m'n werk en thuis WiFi en daar ben ik toch het grootste deel van de week
Catwoman ziet er niet uit., Baine als badguy.., Ik ben bang dat dit de mindere in de serie gaat worden.quote:
Oh ja...Dire Straits.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
John Fogerty komy naar de Ziggo Dome in juli
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel geld en niets naar de kanker bestrijding.,
Nou ik had m'n abo verlengt met 1 jaar en de Lumia 800 erbij gekozen. Maar die was ik na 2 weken zat. Toen heb ik die verkocht voor ¤ 350,- en een 2de hands (3 maanden oude) iPhone 4 gekocht voor dezelfde prijsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moest je betalen voor de telefoon dan?
Ik zit bij KPN, kun je maandelijks omhoog en omlaag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter met een 'lager' abbo beginnen. Een duurder abbo nemen kan altijd, een goedkoper nooit.
Daar heb je wel een punt. Catwoman zag er idd wat te lief uit en Baine inhoudsloos imo. Maar Nolan heeft de filmwereld wel vaker verrastquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Catwoman ziet er niet uit., Baine als badguy.., Ik ben bang dat dit de mindere in de serie gaat worden.
Dat is wel goede deal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik had m'n abo verlengt met 1 jaar en de Lumia 800 erbij gekozen. Maar die was ik na 2 weken zat. Toen heb ik die verkocht voor ¤ 350,- en een 2de hands (3 maanden oude) iPhone 4 gekocht voor dezelfde prijsDus heb nu maar een jaarabo, wel relaxt
Mark Knopfler heb ik meerdere malen live gezien, dat is eigenlijk gewoon Dire Straitsquote:
Klopt, Mark is een baas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mark Knopfler heb ik meerdere malen live gezien, dat is eigenlijk gewoon Dire Straits
Ga cupcakes bakken ofzo boeler.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, we zijn er weer. Ondertussen het kampioensoverzicht kijken
geen voetbal praat in topic pleasequote:
Veel kijk plezier kapitein iglo.quote:
Volgend jaar gaat Kolbeinn los.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Volgend jaar komt ie weer tevoorschijn hoor...
Dat je daar naar gaat kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hotter than my daughterAl is de dochter nu best leuk
goeie rack wel die moederquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je verplicht met je vriendin meekijken of zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
man man dat accent.quote:
Pics?quote:
Had mute, dus niet gehoord.quote:
Kijk dan Ecte Meisjes opzoek naar zichzelf.quote:
Valt mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)i-software-hands-on/
Wat een turn off dit.
Alles ziet er zo niet soepel uit.
Oasisquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik Oasis, maar dat zal er wrs wel nooit meer van komen.
Waarom niet?quote:
Welk team? Barcelona?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vecht tegen degradatie in mijn FM 2011 game.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef The_Groove het volgende:
Zojuist 3e keer op rij de CL gewonnen met Ajax in 2015
Nee, Niederkorn, een Luxemburgse club.quote:
Ik begin net aan seizoen 2 met Ajax.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vecht tegen degradatie in mijn FM 2011 game.
haha...Ach met de juiste aan en verkopen kan je ver komen...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Niederkorn, een Luxemburgse club.
Heb Nederland, Schotland, Ierland, Noord-ierland, Wales & Luxemburg bij elkaar gegooid. Ben vanuit de 6e divisie omhooggeklommen naar de hoogste divisie, maar daar ligt het niveau vrij hoog.
Ja man!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker Save Pirate Ryan kijken man
Ik vind het juist supervet. Je kan precies de competitie maken zoals jij dat wil.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klooien met zo'n game is best kut, lijkt me
Nee man, dat zijn juist de leukste!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klooien met zo'n game is best kut, lijkt me
Zou niet eens weten hoe het moet eigkquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het juist supervet. Je kan precies de competitie maken zoals jij dat wil.
Via de Database Editor. Maar kost heel veel tijd en moeite.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe het moet eigk
Films kijken op TVquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker Save Pirate Ryan kijken man
Wtfquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Met Ter Stegen in goal kan je de CL winnen![]()
Held
[ afbeelding ]
Yup, heb een aantal games over de jaren met vrienden gehadquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yup, heb een aantal games over de jaren met vrienden gehad![]()
tis gewoon single player natuurlijk behalve als je dus tegen elkaar speelt is het anders en extra leuk
oh dat is wel tof jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik speel ook Online, met m'n broertje, die zit in de 2e divisie, we begonnen allebei in de 6de.
Gefeliciteerd. HOERA HOERAquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Over notes gesproken, heb er vandaag weer 8 verzameld
Achja, mooi als behang
Hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik speel ook Online, met m'n broertje, die zit in de 2e divisie, we begonnen allebei in de 6de.
Ik ben opzoek naar 1 note, maar krijg hem maar niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, mooi als behang
ik 0quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, mooi als behang
Jojoortje, kan je eten voor me maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok sorry.
[..]
Ik kan dat toch niet man.
[..]
Ja, dus get out
Ik schaaf wel een note van mijn muur af.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar 1 note, maar krijg hem maar niet.
Kan ik wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jojoortje, kan je eten voor me maken?
Jij hebt er ook 0 hoor, zo'n voorbeeldige user als jijquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schaaf wel een note van mijn muur af.
Ik heb er 91quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij hebt er ook 0 hoor, zo'n voorbeeldige user als jij
Luekquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt zeventigeduzend posts ofzo. Ik 5000
Ok, sta je weer gelijk met het aantal kampioenschappen van Ajax. Moet je je wel gedragen volgend seizoen natuurlijk,anders klopt het niet meer.quote:
dan moet hij een positieve note krijgen want 32quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, sta je weer gelijk met het aantal kampioenschappen van Ajax. Moet je je wel gedragen volgend seizoen natuurlijk,anders klopt het niet meer.
Ibrahimovic maakte er op z'n 33e gewoon 38 in 45 wedstrijdenquote:
NIET DOEN GGMM. Hij ging vanmiddag dreigen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, sta je weer gelijk met het aantal kampioenschappen van Ajax. Moet je je wel gedragen volgend seizoen natuurlijk,anders klopt het niet meer.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NIET DOEN GGMM. Hij ging vanmiddag dreigen...
Dat hij foto's van mij ging postenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Vanmiddag gemist. Waarmee dreigde hij?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nog steeds heb je af en toe een behoorlijk grote mond tegen me.
Een zeer speciale tekst van mij aan jou geschreven.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zeer speciale tekst van mij aan jou geschreven.
Je kan ze hier opvragen: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Dat kost doekoe toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zeer speciale tekst van mij aan jou geschreven.
Je kan ze hier opvragen: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Zeker verdiend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164564
Talent van het jaar van Ajax.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164564
Eenmalig toch? Of moet je dat betalen als je het elke keer weer bekijken.quote:
Elke note 4,50..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eenmalig toch? Of moet je dat betalen als je het elke keer weer bekijken.
Als je ze opvraagt moet je betalen voor elke keer dat je ze opvraagt. Maar je kan natuurlijk een abbo nemen, dan kan je ze altijd inzien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eenmalig toch? Of moet je dat betalen als je het elke keer weer bekijken.
Heb jij die ingesproken ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www22.zippyshare.com/v/42037610/file.html
Speciaal ook voor jullie, een ideale ringtone!
Goeiemorgen poepie - Artietst: Johan Derksen
Hoe duur is een abbo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ze opvraagt moet je betalen voor elke keer dat je ze opvraagt. Maar je kan natuurlijk een abbo nemen, dan kan je ze altijd inzien.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elke note 4,50..
moet dus 30 x 4,50 betalen voordat ik note 31 kan zien..kutfok.
Administratiekosten? serieus.quote:We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50.
20 euro betalenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ze opvraagt moet je betalen voor elke keer dat je ze opvraagt. Maar je kan natuurlijk een abbo nemen, dan kan je ze altijd inzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |