Het is hier gebruik dat elke nieuwe vaste VBL user de rest op koele dronken en versnaperingen trakteert.quote:
Tyrionquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
En coole series? Ga straks m'n laatste GoT kijken helaas.
Person of Interest is een bazenseriequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is hier gebruik dat elke nieuwe vaste VBL user de rest op koele dronken en versnaperingen trakteert.
ja waar hou je van cappie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.quote:
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.quote:
band of brothers al gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
oh dan weet ik het niet, ik volg alleen die rare series.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.
The Wire al gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt, maar hardware matig is de S3 toch gewoon beter?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.
da fuq zijn trouwens die grote lelijke zwarte stippen daarquote:
Lie to mequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.
front camera, lichtsensor en vast nog wat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
da fuq zijn trouwens die grote lelijke zwarte stippen daar
http://www.engadget.com/2(...)htc-one-x-lumia-900/quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar hardware matig is de S3 toch gewoon beter?
Ik heb een One Xquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.
anticlimaxquote:
Als je trouwens wel zin hebt om Comedy te kijken, dan is Eastbound & Down wel geniaal. Al weet ik niet hoe ver je al zit in gekeken series.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Zie hier helaas alleen s1e1 staan om te downloaden.
Hoe is de touchscreen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een One X
Heerlijke telefoon
joa, als je niks beters te doen hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
The Boy in the Striped Pyjamas zo op NET5.
Tot nu toe werkt het scherm perfectquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe is de touchscreen?
Even goed als de Iphone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |