Het is hier gebruik dat elke nieuwe vaste VBL user de rest op koele dronken en versnaperingen trakteert.quote:
Tyrionquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
En coole series? Ga straks m'n laatste GoT kijken helaas.
Person of Interest is een bazenseriequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is hier gebruik dat elke nieuwe vaste VBL user de rest op koele dronken en versnaperingen trakteert.
ja waar hou je van cappie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.quote:
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.quote:
band of brothers al gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
oh dan weet ik het niet, ik volg alleen die rare series.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.
The Wire al gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Klopt, maar hardware matig is de S3 toch gewoon beter?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.
da fuq zijn trouwens die grote lelijke zwarte stippen daarquote:
Lie to mequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo gek veel uit, maar graag wel iets spannends. Ben niet zo in voor comedy vanavond.
front camera, lichtsensor en vast nog wat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
da fuq zijn trouwens die grote lelijke zwarte stippen daar
http://www.engadget.com/2(...)htc-one-x-lumia-900/quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar hardware matig is de S3 toch gewoon beter?
Ik heb een One Xquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HTC One X ziet er veeeel beter uit. Had van Samsung verwacht dat ze ook zo iets mooi gingen maken.
anticlimaxquote:
Als je trouwens wel zin hebt om Comedy te kijken, dan is Eastbound & Down wel geniaal. Al weet ik niet hoe ver je al zit in gekeken series.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Zie hier helaas alleen s1e1 staan om te downloaden.
Hoe is de touchscreen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een One X
Heerlijke telefoon
joa, als je niks beters te doen hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
The Boy in the Striped Pyjamas zo op NET5.
Tot nu toe werkt het scherm perfectquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe is de touchscreen?
Even goed als de Iphone?
Amper.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je trouwens wel zin hebt om Comedy te kijken, dan is Eastbound & Down wel geniaal. Al weet ik niet hoe ver je al zit in gekeken series.
Dark Knight Rises wordt zo geweldig man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dinsdag naar The Avengers in IMAX 3DDeze film moet je in IMAX zien anders verziek je je eigen filmervaring..
In juli ook nog The Dark Knight Rises IMAX
Past in de categorie 2 is beter dan 1.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
Sherlock Holmes net gedownload. Hoe vonden jullie hem?
Juist, al kijk ik meer uit naar The Avengers dan The Dark Knight Rises. The Hobbit komt ook in IMAXquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dark Knight Rises wordt zo geweldig man.Net als The Hobbit btw.
zekerquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dark Knight Rises wordt zo geweldig man.Net als The Hobbit btw.
Nokia Lumiaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zweer bij de iPhone 4(S). Vind het design van de Samsung's en HTC's lelijk, ziet er zo goedkoop en plastic uit.
Ik vind de iPhone 4 nou ook niet echt mooi hoor. Gewoon een vierkant bakje met een te klein scherm....quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zweer bij de iPhone 4(S). Vind het design van de Samsung's en HTC's lelijk, ziet er zo goedkoop en plastic uit.
Jij bent niet rullevant in je smaak. Jij vindt de titanic een van je favoriete filmsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Probeer de One X eens in jouw handen te krijgen, heerlijke telefoon, voelt ook niet goedkoop of simpel ofzo aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 weken gehad. Snel verkocht en een iPhone 4 gekocht. Kon er niet aan wennen en wat een vreselijk OS.quote:
Heb die film nooit gemogen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij bent niet rullevant in je smaak. Jij vindt de titanic een van je favoriete films
Iphone ziet er zo gelikt uit, 'ja maar je moet hem niet laten vallen' zeggen ze dan, maar dat is nooit goed voor apparatuurquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 was echt bagger. Hoor inderdaad goede verhalen over 2.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Past in de categorie 2 is beter dan 1.,
Heb nog steeds een HD2 hier liggen. Qua afwerking ook een geweldig ding hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer de One X eens in jouw handen te krijgen, heerlijke telefoon, voelt ook niet goedkoop of simpel ofzo aan.
Nou moet ik zeggen dat ik veel films kijk en altijd kritisch ben. Toen ik de Titanic nog eens keek wilde ik constant vervelende punten vinden, maar eigenlijk is het gewoon een hele goede film.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij bent niet rullevant in je smaak. Jij vindt de titanic een van je favoriete films
Ik wel, vind het design echt prachtigquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone 4 nou ook niet echt mooi hoor. Gewoon een vierkant bakje met een te klein scherm....
Haha goede film idd maar mijn alltime favorite is by far The Lord of the Rings Trilogiequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zal eens kijken in de winkelquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer de One X eens in jouw handen te krijgen, heerlijke telefoon, voelt ook niet goedkoop of simpel ofzo aan.
Ik zie zoveel mensen met kapotte iPhone schermen idd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iphone ziet er zo gelikt uit, 'ja maar je moet hem niet laten vallen' zeggen ze dan, maar dat is nooit goed voor apparatuur![]()
Maar gewoon usability/interface van iOS is gewoon zo chill, dat van Samsung vind ik helemaal niks.
OS is niet ideaal nee, maar qua uiterlijk toch zeker wel een van de mooiste, zo niet de mooiste smartphone te koop op dit moment. Ook het OS zelf ziet er wel mooi uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 weken gehad. Snel verkocht en een iPhone 4 gekocht. Kon er niet aan wennen en wat een vreselijk OS.
Inderdaad. iOS vind ik ook heel overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Terwijl ik Android maar een rommeltje vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iphone ziet er zo gelikt uit, 'ja maar je moet hem niet laten vallen' zeggen ze dan, maar dat is nooit goed voor apparatuur![]()
Maar gewoon usability/interface van iOS is gewoon zo chill, dat van Samsung vind ik helemaal niks.
Hoezo is Android een rommeltje? Ik vind het juist heel logischquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad. iOS vind ik ook heel overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Terwijl ik Android maar een rommeltje vindt.
Heb mijn HTC desire echt al op elke manier laten stuiteren...fietsend, van de trap, op graniete vloer allez. Wat deukjes e.d. maar werkt bijna 2 jaar later nog helemaal pwrimaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad. iOS vind ik ook heel overzichtelijk, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Terwijl ik Android maar een rommeltje vindt.
Hoe dat kanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie zoveel mensen met kapotte iPhone schermen idd.
Ik vind het gewoon heel druk als ik er naar kijk. Vind het niet duidelijk en gebruiksvriendelijk. Moeilijk te omschrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo is Android een rommeltje? Ik vind het juist heel logisch
Heb pas 1x een mobiel uit mijn handen laten vallen, ik let wel op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb mijn HTC desire echt al op elke manier laten stuiteren...fietsend, van de trap, op graniete vloer allez. Wat deukjes e.d. maar werkt bijna 2 jaar later nog helemaal pwrima
Nou daarom en dat zoek in in een telefoon. Mag in december weer verlengen, wss de iPhone 5quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut.
En ja Apple heeft veel fanboys en het is overpriced..
Maar werkt echt heerlijktwijfelde lang omdat het prijzig was, maar mijn broer zijn 3gs toen half uurtje vast gehad en wist het, nooit spijt gehad.
HTC Sense ben ik ook geen fan van, al bevalt Sense4 me wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
andriod echt bah. Ik wil mijn lettertype aanpassen, mag niet van htc.
veel logischer en praktischer dan Apple die je een soort apple addict maakt. Matige compebiliteit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo is Android een rommeltje? Ik vind het juist heel logisch
op dit soort momenten mis ik mijn blackberry wel. Ik vond dat zelf wat lekkerder werkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HTC Sense ben ik ook geen fan van, al bevalt Sense4 me wel goed
Hardware. Goede microfoon en redelijke kast eromheen (zodat het geluid wordt opgenomen en geen wind) zijn toch wel een must. Alleen zijn dat er niet zo veel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee hoe de opnamekwaliteit van audio bij zo'n smartphone precies zit? Waar ligt een betere opnamekwaliteit aan? Software/hardware? Echt geen verstand hiervan.
Precies, hun OS is gewoon 'idiot proof' gemaaktquote:
Zal m'n One X 28 mei eens testen bij Metallicaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Hardware. Goede microfoon en redelijke kast eromheen (zodat het geluid wordt opgenomen en geen wind) zijn toch wel een must. Alleen zijn dat er niet zo veel.
Ga je rappen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee hoe de opnamekwaliteit van audio bij zo'n smartphone precies zit? Waar ligt een betere opnamekwaliteit aan? Software/hardware? Echt geen verstand hiervan.
Deze artist manager moet helaas wel toegeven dat de opname kwaliteit van de nieuwere iphones echt superieur is aan alle andere merken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Maar, dan koop je dus een telefoon, die je eerst moet kraken voor je er mee kunt wat je wilt? Dan is iOS toch gewoon niet goed?quote:
Waar ga je ze zien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal m'n One X 28 mei eens testen bij Metallica
Toch vreemd dat geen enkele expert zweert bij Apple. Er zijn zoveel gasten die zoveel meer peuteren uit zo'n gsm door aangepaste software en besturingssystemen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut.
En ja Apple heeft veel fanboys en het is overpriced..
Maar werkt echt heerlijktwijfelde lang omdat het prijzig was, maar mijn broer zijn 3gs toen half uurtje vast gehad en wist het, nooit spijt gehad.
De serie is beter dan de film.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
Sherlock Holmes net gedownload. Hoe vonden jullie hem?
definieer expert?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch vreemd dat geen enkele expert zweert bij Apple. Er zijn zoveel gasten die zoveel meer peuteren uit zo'n gsm door aangepaste software en besturingssystemen.
Jawel want het werkt allemaal perfect alleen als je zelf dingen in de root bijv. wil aanpassen moet je jailbreaken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar, dan koop je dus een telefoon, die je eerst moet kraken voor je er mee kunt wat je wilt? Dan is iOS toch gewoon niet goed?
Er is niks moeilijk of druks aan hoor. Ook gewoon net als bij de iPhone schermen met icoontjes? Alleen meer instel mogelijkheden voor mensen die normaal kunnen nadenken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel druk als ik er naar kijk. Vind het niet duidelijk en gebruiksvriendelijk. Moeilijk te omschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |