Ik vind het juist supervet. Je kan precies de competitie maken zoals jij dat wil.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klooien met zo'n game is best kut, lijkt me
Nee man, dat zijn juist de leukste!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klooien met zo'n game is best kut, lijkt me
Zou niet eens weten hoe het moet eigkquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het juist supervet. Je kan precies de competitie maken zoals jij dat wil.
Via de Database Editor. Maar kost heel veel tijd en moeite.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe het moet eigk
Films kijken op TVquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker Save Pirate Ryan kijken man
Wtfquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Met Ter Stegen in goal kan je de CL winnen![]()
Held
[ afbeelding ]
Yup, heb een aantal games over de jaren met vrienden gehadquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yup, heb een aantal games over de jaren met vrienden gehad![]()
tis gewoon single player natuurlijk behalve als je dus tegen elkaar speelt is het anders en extra leuk
oh dat is wel tof jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik speel ook Online, met m'n broertje, die zit in de 2e divisie, we begonnen allebei in de 6de.
Gefeliciteerd. HOERA HOERAquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Over notes gesproken, heb er vandaag weer 8 verzameld
Achja, mooi als behang
Hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik speel ook Online, met m'n broertje, die zit in de 2e divisie, we begonnen allebei in de 6de.
Ik ben opzoek naar 1 note, maar krijg hem maar niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, mooi als behang
ik 0quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, mooi als behang
Jojoortje, kan je eten voor me maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok sorry.
[..]
Ik kan dat toch niet man.
[..]
Ja, dus get out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |