Welk team? Barcelona?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vecht tegen degradatie in mijn FM 2011 game.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef The_Groove het volgende:
Zojuist 3e keer op rij de CL gewonnen met Ajax in 2015
Nee, Niederkorn, een Luxemburgse club.quote:
Ik begin net aan seizoen 2 met Ajax.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vecht tegen degradatie in mijn FM 2011 game.
haha...Ach met de juiste aan en verkopen kan je ver komen...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Niederkorn, een Luxemburgse club.
Heb Nederland, Schotland, Ierland, Noord-ierland, Wales & Luxemburg bij elkaar gegooid. Ben vanuit de 6e divisie omhooggeklommen naar de hoogste divisie, maar daar ligt het niveau vrij hoog.
Ja man!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker Save Pirate Ryan kijken man
Ik vind het juist supervet. Je kan precies de competitie maken zoals jij dat wil.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klooien met zo'n game is best kut, lijkt me
Nee man, dat zijn juist de leukste!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klooien met zo'n game is best kut, lijkt me
Zou niet eens weten hoe het moet eigkquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het juist supervet. Je kan precies de competitie maken zoals jij dat wil.
Via de Database Editor. Maar kost heel veel tijd en moeite.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe het moet eigk
Films kijken op TVquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker Save Pirate Ryan kijken man
Wtfquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Met Ter Stegen in goal kan je de CL winnen![]()
Held
[ afbeelding ]
Yup, heb een aantal games over de jaren met vrienden gehadquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yup, heb een aantal games over de jaren met vrienden gehad![]()
tis gewoon single player natuurlijk behalve als je dus tegen elkaar speelt is het anders en extra leuk
oh dat is wel tof jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik speel ook Online, met m'n broertje, die zit in de 2e divisie, we begonnen allebei in de 6de.
Gefeliciteerd. HOERA HOERAquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Over notes gesproken, heb er vandaag weer 8 verzameld
Achja, mooi als behang
Hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik speel ook Online, met m'n broertje, die zit in de 2e divisie, we begonnen allebei in de 6de.
Ik ben opzoek naar 1 note, maar krijg hem maar niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, mooi als behang
ik 0quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, mooi als behang
Jojoortje, kan je eten voor me maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok sorry.
[..]
Ik kan dat toch niet man.
[..]
Ja, dus get out
Ik schaaf wel een note van mijn muur af.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar 1 note, maar krijg hem maar niet.
Kan ik wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jojoortje, kan je eten voor me maken?
Jij hebt er ook 0 hoor, zo'n voorbeeldige user als jijquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schaaf wel een note van mijn muur af.
Ik heb er 91quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij hebt er ook 0 hoor, zo'n voorbeeldige user als jij
Luekquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt zeventigeduzend posts ofzo. Ik 5000
Ok, sta je weer gelijk met het aantal kampioenschappen van Ajax. Moet je je wel gedragen volgend seizoen natuurlijk,anders klopt het niet meer.quote:
dan moet hij een positieve note krijgen want 32quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, sta je weer gelijk met het aantal kampioenschappen van Ajax. Moet je je wel gedragen volgend seizoen natuurlijk,anders klopt het niet meer.
Ibrahimovic maakte er op z'n 33e gewoon 38 in 45 wedstrijdenquote:
NIET DOEN GGMM. Hij ging vanmiddag dreigen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, sta je weer gelijk met het aantal kampioenschappen van Ajax. Moet je je wel gedragen volgend seizoen natuurlijk,anders klopt het niet meer.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NIET DOEN GGMM. Hij ging vanmiddag dreigen...
Dat hij foto's van mij ging postenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat.
Vanmiddag gemist. Waarmee dreigde hij?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nog steeds heb je af en toe een behoorlijk grote mond tegen me.
Een zeer speciale tekst van mij aan jou geschreven.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zeer speciale tekst van mij aan jou geschreven.
Je kan ze hier opvragen: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Dat kost doekoe toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zeer speciale tekst van mij aan jou geschreven.
Je kan ze hier opvragen: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Zeker verdiend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164564
Talent van het jaar van Ajax.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164564
Eenmalig toch? Of moet je dat betalen als je het elke keer weer bekijken.quote:
Elke note 4,50..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eenmalig toch? Of moet je dat betalen als je het elke keer weer bekijken.
Als je ze opvraagt moet je betalen voor elke keer dat je ze opvraagt. Maar je kan natuurlijk een abbo nemen, dan kan je ze altijd inzien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eenmalig toch? Of moet je dat betalen als je het elke keer weer bekijken.
Heb jij die ingesproken ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www22.zippyshare.com/v/42037610/file.html
Speciaal ook voor jullie, een ideale ringtone!
Goeiemorgen poepie - Artietst: Johan Derksen
Hoe duur is een abbo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ze opvraagt moet je betalen voor elke keer dat je ze opvraagt. Maar je kan natuurlijk een abbo nemen, dan kan je ze altijd inzien.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elke note 4,50..
moet dus 30 x 4,50 betalen voordat ik note 31 kan zien..kutfok.
Administratiekosten? serieus.quote:We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50.
20 euro betalenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ze opvraagt moet je betalen voor elke keer dat je ze opvraagt. Maar je kan natuurlijk een abbo nemen, dan kan je ze altijd inzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |