Werchter Boutique presents Metallica met ook Soundgarden, Mastodon, Channel Zero, Gojira en Ghost!quote:
Wat betaal je per maand?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou daarom en dat zoek in in een telefoon. Mag in december weer verlengen, wss de iPhone 5
Moet je de telefoon rooten. Kan je er mee doen wat je wilt. Die vrijheid krijg je niet van Apple.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
andriod echt bah. Ik wil mijn lettertype aanpassen, mag niet van htc.
Apple kun je jailbreaken, blijkbaar zelfde soort effectquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je de telefoon rooten. Kan je er mee doen wat je wilt. Die vrijheid krijg je niet van Apple.
Ja maar da wil ik dus niet. Ik ben niet zo handig met die dingen en voor ik het weet heb ik mijn telefoon naar de tering geholpenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je de telefoon rooten. Kan je er mee doen wat je wilt. Die vrijheid krijg je niet van Apple.
Het kan verwarrend zijn. Niet heb je een compleet menu in een keer, maar een startscherm waar je doorheen kan scrollen voor de meest gebruikte apps. Een home knop waar je op kan dukken om een overzicht te krijgen van je homescreens, een notificatiebalk voorwat meer informatie een menu waar je in kan gaan om dan alsnog al je programma's te zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks moeilijk of druks aan hoor. Ook gewoon net als bij de iPhone schermen met icoontjes? Alleen meer instel mogelijkheden voor mensen die normaal kunnen nadenken.
Hahaha Channel Zero...daar heb ik vorig jaar bij een Graspop afterparty rare dingen mee meegemaakt. Die drummer probeerde mn vriendin te versierenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werchter Boutique presents Metallica met ook Soundgarden, Mastodon, Channel Zero, Gojira en Ghost!
die zie ik vaak genoeg met iPhone's. Al is het ook vaak een imago en niet zozeer een daadwerkelijk uitgedachte keuze.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die verstand van telefoons en de bijbehorende software hebben.
Met als verschil dat het het bij Apple dan pas mogelijk is om apps te installeren die normaliter door Apple geweigerd worden. Dat is bij Android niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Apple kun je jailbreaken, blijkbaar zelfde soort effect
Nice! Zat daar ook nog aan te denken maar niet gegaan, vond Paul McCartney a ¤ 110,- wel ff genoeg. Metallica al wel 5x gezien, geniale live bandquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werchter Boutique presents Metallica met ook Soundgarden, Mastodon, Channel Zero, Gojira en Ghost!
Dat zal best, maar het gebruik en ontwerp is echt heel fijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die verstand van telefoons en de bijbehorende software hebben.
True, Android laat je gewoon doen wat je wiltquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Met als verschil dat het het bij Apple dan pas mogelijk is om apps te installeren die normaliter door Apple geweigerd worden. Dat is bij Android niet.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahaha Channel Zero...daar heb ik vorig jaar bij een Graspop afterparty rare dingen mee meegemaakt. Die drummer probeerde mn vriendin te versierendie Amerikaanse gitarist is wel een toffe duder, heeft ook in Soulfly gezeten.
Ik ga ze voor het eerst zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice! Zat daar ook nog aan te denken maar niet gegaan, vond Paul McCartney a ¤ 110,- wel ff genoeg. Metallica al wel 5x gezien, geniale live band
Jij zat toch ooit in I kissed charles?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, Android laat je gewoon doen wat je wilt
[..]
Nee. Dat was een anderquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij zat toch ooit in I kissed charles?
Nog nooit?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga ze voor het eerst zienMaiden wel meerdere keren gezien
De grootste metalbands aller tijden denk ik
Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar mensen die beweren dat hedendaagse gsm's slecht zijn en dat ze daarom voor een iPhone kiezen neem ik niet serieus. De technologie en mogelijkheden zijn al zo ver dat de normale gebruiker nergens last van zou moeten hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het gebruik en ontwerp is echt heel fijn.
En heel veel andere software makers hebben al veel gekopierd van Apple en blijven ze doen.
pot verwijt ketelquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het gebruik en ontwerp is echt heel fijn.
En heel veel andere software makers hebben al veel gekopierd van Apple en blijven ze doen.
Neequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog nooit?Nou heel veel plezier dan! Ennuh niet schrikken bij One
Dat is ook onzin, en dat zal ik ook niet zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar mensen die beweren dat hedendaagse gsm's slecht zijn en dat ze daarom voor een iPhone kiezen neem ik niet serieus. De technologie en mogelijkheden zijn al zo ver dat de normale gebruiker nergens last van zou moeten hebben.
Het is ook hip om fan te zijn van een buitenlandse club.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook onzin, en dat zal ik ook niet zeggen.
Net als dat het hip is om iPhone te haten
Ik zit er ook over na te denken want lokaal gaat het niet zo goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is ook hip om fan te zijn van een buitenlandse club.
Ik haat alleen domme mensen die niet nadenken en denken dat de iPhone de enige goede gsm is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook onzin, en dat zal ik ook niet zeggen.
Net als dat het hip is om iPhone te haten
Ik Oasis, maar dat zal er wrs wel nooit meer van komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Enige die ik nog ooit live wil zien is Prodigy, de rest boeit me niks.
True, dat zijn vaak ook de schreeuwers.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik haat alleen domme mensen die niet nadenken en denken dat de iPhone de enige goede gsm is.
Niet zoveel. 250 belminuten en 250mb internet. Maar heb toch praktisch overal WiFi dus kom niet boven die 250mbquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...dat is nog wel schappelijk ja.Wat krijg je daarvoor?
Ik heb er een hard hoofd in wat betreft Dark Knight Risesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist, al kijk ik meer uit naar The Avengers dan The Dark Knight Rises. The Hobbit komt ook in IMAX
Ik Queen maar dat zal er ook nooit meer van komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik Oasis, maar dat zal er wrs wel nooit meer van komen.
Er zijn nog wel veel bands die ik live wil zien, daar ga ik er in de komende 2 maanden 3 van zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Enige die ik nog ooit live wil zien is Prodigy, de rest boeit me niks.
Ok. Ik zit dan nog regelmatig 2 uur in de trein dus dan schiet zo'n verbruik nog wel omhoog. Maar het eerste wat ik zou doen is hier draadloos aanleggen wanneer ik weer zo'n smartphone in m'n bezit hebt. Scheelt zoveel internetverbruik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zoveel. 250 belminuten en 250mb internet. Maar heb toch praktisch overal WiFi dus kom niet boven die 250mb
Want?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in wat betreft Dark Knight Rises
Zoveel geld en niets naar de kanker bestrijding.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
En niet haten op Apple want Steve Jobs heeft de hele wereld beïnvloed met zijn genialiteit.
Wat moest je betalen voor de telefoon dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zoveel. 250 belminuten en 250mb internet. Maar heb toch praktisch overal WiFi dus kom niet boven die 250mb
Joy Division. CCR.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik Queen maar dat zal er ook nooit meer van komen
Pink Floyd ook al niet
Ja idd. Ik heb op m'n werk en thuis WiFi en daar ben ik toch het grootste deel van de weekquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Ik zit dan nog regelmatig 2 uur in de trein dus dan schiet zo'n verbruik nog wel omhoog. Maar het eerste wat ik zou doen is hier draadloos aanleggen wanneer ik weer zo'n smartphone in m'n bezit hebt. Scheelt zoveel internetverbruik.
John Fogerty komy naar de Ziggo Dome in juliquote:
Sowieso kun je beter met een 'lager' abbo beginnen. Een duurder abbo nemen kan altijd, een goedkoper nooit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja idd. Ik heb op m'n werk en thuis WiFi en daar ben ik toch het grootste deel van de week
Catwoman ziet er niet uit., Baine als badguy.., Ik ben bang dat dit de mindere in de serie gaat worden.quote:
Oh ja...Dire Straits.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
John Fogerty komy naar de Ziggo Dome in juli
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoveel geld en niets naar de kanker bestrijding.,
Nou ik had m'n abo verlengt met 1 jaar en de Lumia 800 erbij gekozen. Maar die was ik na 2 weken zat. Toen heb ik die verkocht voor ¤ 350,- en een 2de hands (3 maanden oude) iPhone 4 gekocht voor dezelfde prijsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moest je betalen voor de telefoon dan?
Ik zit bij KPN, kun je maandelijks omhoog en omlaag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter met een 'lager' abbo beginnen. Een duurder abbo nemen kan altijd, een goedkoper nooit.
Daar heb je wel een punt. Catwoman zag er idd wat te lief uit en Baine inhoudsloos imo. Maar Nolan heeft de filmwereld wel vaker verrastquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Catwoman ziet er niet uit., Baine als badguy.., Ik ben bang dat dit de mindere in de serie gaat worden.
Dat is wel goede deal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik had m'n abo verlengt met 1 jaar en de Lumia 800 erbij gekozen. Maar die was ik na 2 weken zat. Toen heb ik die verkocht voor ¤ 350,- en een 2de hands (3 maanden oude) iPhone 4 gekocht voor dezelfde prijsDus heb nu maar een jaarabo, wel relaxt
Mark Knopfler heb ik meerdere malen live gezien, dat is eigenlijk gewoon Dire Straitsquote:
Klopt, Mark is een baas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mark Knopfler heb ik meerdere malen live gezien, dat is eigenlijk gewoon Dire Straits
Ga cupcakes bakken ofzo boeler.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, we zijn er weer. Ondertussen het kampioensoverzicht kijken
geen voetbal praat in topic pleasequote:
Veel kijk plezier kapitein iglo.quote:
Volgend jaar gaat Kolbeinn los.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Volgend jaar komt ie weer tevoorschijn hoor...
Dat je daar naar gaat kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hotter than my daughterAl is de dochter nu best leuk
goeie rack wel die moederquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je verplicht met je vriendin meekijken of zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
man man dat accent.quote:
Pics?quote:
Had mute, dus niet gehoord.quote:
Kijk dan Ecte Meisjes opzoek naar zichzelf.quote:
Valt mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)i-software-hands-on/
Wat een turn off dit.
Alles ziet er zo niet soepel uit.
Oasisquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik Oasis, maar dat zal er wrs wel nooit meer van komen.
Waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |