Ah, dat verklaard de goede eindspurt van dit seizoen..quote:
www.defeijenoorder.nlquote:Voor in de agenda: Europees voetbal
‘Eindelijk, we mogen weer.’ Met deze woorden feliciteerden vele Feijenoorders elkaar gisteravond met het behalen van Europees voetbal. Eindelijk weer Europese tripjes, de krenten in de pap voor elke voetbalsupporter en keer op keer garant voor de meest fantastische verhalen. Of het nu die ene kroeg in Portugal is, dat aftandse stadion in Roemenië, het goedkope bier in Tsjechië, de exodus naar Engeland of de zon in Spanje… Europees voetbal is toch waar je het uiteindelijk allemaal voor doet.
Nu we zeker zijn van minimaal de vierde plaats en dus Europa Cup komend seizoen zijn wij op onderzoek uitgegaan, onderstaand de (voorlopige!) data voor in elke Feyenoord-agenda. Kun je alvast vrije dagen reserveren op je werk.
Scenario: Feyenoord eindigt als tweede
Derde voorronde Europa Cup I:
Heenwedstrijd: 31 juli / 1 augustus
Terugwedstrijd: 7 / 8 augustus
Bij winst: vierde voorronde Europa Cup I
Heenwedstrijd: 21/22 augustus
Terugwedstrijd: 28/29 augustus
Bij verlies: vierde voorronde UEFA Cup
Heenwedstrijd: 23 augustus
Terugwedstrijd: 30 augustus
Scenario: Feyenoord eindigt als derde
Vierde voorronde UEFA Cup
Scenario: Feyenoord eindigt als vierde
Derde voorronde UEFA Cup
Heenwedstrijd: 2 augustus
Terugwedstrijd: 9 augustus
Bij winst: vierde voorronde UEFA Cup
Goed kijken...quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Derde voorronde verliezen is einde europees.. Dus ook geen EL dan?
Gedaan en gesnaptquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Geweldig man dat calimero forum van PSV.Ze willen afstand van de beker doen, naar het sporttribunaal, juridische stappen ondernemen, zelf ook de wedstrijd tegen Excelsior laten lopen als protest. Je kan het zo gek niet verzinnen.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Geweldig man dat calimero forum van PSV.Ze willen afstand van de beker doen, naar het sporttribunaal, juridische stappen ondernemen, zelf ook de wedstrijd tegen Excelsior laten lopen als protest. Je kan het zo gek niet verzinnen.
Prachtigquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Deadre het volgende:
Karim El Ahmadi
Anas Achahbar
Otman Bakkal
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Deadre het volgende:
Karim El Ahmadi
Anas Achahbar
Otman Bakkal
[ afbeelding ]
![]()
Heb je linkje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Niet zo haten Iraanse rattenplaag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Of dacht je dat ze al die kennis en vaardigheden in dat berberland hebben opgedaan?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Of dacht je dat ze al die kennis en vaardigheden in dat berberland hebben opgedaan?
Anas heeft al aangegeven voor Marokko te willen uitkomen, van Bakkal weet ik niet. Waarschijnlijk nooit een uitnodiging ontvangen.quote:
Vandaar dat al die Turkse en Marokkaanse talenten enkel opbloeien in westerse landen. Of dacht je dat ze in die landen een fatsoenlijk voetbal infrastructuur/kennis hebben? Laat me niet lachen man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:40 schreef Deadre het volgende:
Niet zo haten Iraanse rattenplaag.
Feit is dat ze van Marokkaanse afkomst zijn.
Laat hem toch. Als Marokkaan heeft hij al niet zoveel om trots op te zijn..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Bakkal heeft al voor het Nederlands Elftal gespeeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:41 schreef Deadre het volgende:
[..]
Anas heeft al aangegeven voor Marokko te willen uitkomen, van Bakkal weet ik niet. Waarschijnlijk nooit een uitnodiging ontvangen.
Achterlijk berberland. Die voetballers hebben alles aan Nederland te danken. Ondankbare parasieten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef eight het volgende:
[..]
Laat hem toch. Als Marokkaan heeft hij al niet zoveel om trots op te zijn..
Pas maar op, voor dat je het weet word je ook nog een racist genoemd door hen. Maar dit is een beetje een onzinnige discussie voor dit topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Achterlijk berberland. Die voetballers hebben alles aan Nederland te danken. Ondankbare parasieten.
Je wordt vandaag nog wel geDM't door inZanity heb ik het vermoedenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Achterlijk berberland. Die voetballers hebben alles aan Nederland te danken. Ondankbare parasieten.
Ach, waar haalt die gozer het lef vandaan om hier popi te gaan doen met een Marokkaanse vlag en daarboven namen van spelers die hun gehele jeugd in Nederland hebben doorgebracht en enkel dankzij de voetbal-faciliteiten en kennis van Nederland groot konden worden? Van dat soort mensen walg ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:45 schreef Muto het volgende:
Pas maar op, voor dat je het weet word je ook nog een racist genoemd door hen. Maar dit is een beetje een onzinnige discussie voor dit topic.
Doe nou maar rustig joh, wat boeit het allemaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, waar haalt die gozer het lef vandaan om hier popi te gaan doen met een Marokkaanse vlag en daarboven namen van spelers die hun gehele jeugd in Nederland hebben doorgebracht en enkel dankzij de faciliteiten en kennis in Nederland groot konden worden? Van dat soort mensen walg ik.
Die staat al wel weer paraat ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je wordt vandaag nog wel geDM't door inZanity heb ik het vermoeden
Ze hebben talent knul, dan kun je niet zeggen van de Iraniërs.. nou alhoewel talent in het uitvoeren van vrouwen onderdrukking in die achterlijk woestijnland van je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vandaar dat al die Turkse en Marokkaanse talenten enkel opbloeien in westerse landen. Of dacht je dat ze in die landen een fatsoenlijk voetbal infrastructuur/kennis hebben? Laat me niet lachen man.
Haat zit blijkbaar in jullie genen... dat haat druipt van je gezicht af. Wat een jaloeziequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, waar haalt die gozer het lef vandaan om hier popi te gaan doen met een Marokkaanse vlag en daarboven namen van spelers die hun gehele jeugd in Nederland hebben doorgebracht en enkel dankzij de voetbal-faciliteiten en kennis van Nederland groot konden worden? Van dat soort mensen walg ik.
die achterlijk woestijnland snapjequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ze hebben talent knul, dan kun je niet zeggen van de Iraniërs.. nou alhoewel talent in het uitvoeren van vrouwen onderdrukking in die achterlijk woestijnland van je.
Ik zie anders meer vrouwen in het straatbeeld van Teheran dan ik vorig jaar in Marrakech heb gezien. Meer dan stel oplichters, enorme aantal hoeren en opdringerige berberknaapjes heb ik niet kunnen spotten. Woestijnland ownt jullie wel op elke vlak bijna.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef Deadre het volgende:
Ze hebben talent knul, dan kun je niet zeggen van de Iraniërs.. nou alhoewel talent in het uitvoeren van vrouwen onderdrukking in die achterlijk woestijnland van je.
Nee, die zit bij GAE.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet Bosvelt nu eigenlijk iets bij Feyenoord ?
Was assistent bij de Eagles, maar sinds hij daar weg is doet hij niks. Geen functie voor Feijenoord dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet Bosvelt nu eigenlijk iets bij Feyenoord ?
Mijn broertje werkt bij Eagels en had al verteld dat ie weg was maar ook dat ie bij Feyenoord ging doen.. Hoop dat JP ooit hoofdtrainer wordt met Gio en Paul als zijn assistenten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was assistent bij de Eagles, maar sinds hij daar weg is doet hij niks. Geen functie voor Feijenoord dus
Waren wel geruchten over laatst, maar niks officieel. Gio wil zelf ook hoofdtrainer worden he, die gaat echt niet onder een andere trainer assistent zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn broertje werkt bij Eagels en had al verteld dat ie weg was maar ook dat ie bij Feyenoord ging doen.. Hoop dat JP ooit hoofdtrainer wordt met Gio en Paul als zijn assistenten.
Zak van een vent die Konterman en totaal geen Feijenoorder. Sprak hem aantal maanden terug bij een wedstrijd van Zwolle in zo'n VIP-box. Zei dat hij het allemaal heel leuk vond wat er gebeurde bij Feijenoord maar voor de rest boeide het hem geen reet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef AryaMehr het volgende:
Konterman is ook gestopt bij Zwolle dus misschien wel wat voor Feyenoord.
Serieus? Wat een figuur dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zak van een vent die Konterman en totaal geen Feijenoorder. Sprak hem aantal maanden terug bij een wedstrijd van Zwolle in zo'n VIP-box. Zei dat hij het allemaal heel leuk vond wat er gebeurde bij Feijenoord maar voor de rest boeide het hem geen reet.
quote:Hopen dat ze ons willen helpen zondag!
quote:Heerenveen gaat echt wel voor de winst, maar als het niet lukt, dan zijn wij de spreekwoordelijk klos.
quote:Dit meen ik 100% serieus: PSV moet komend seizoen GEEN wedstrijden voor die nietszeggende beker en Europa League spelen. Dat kost ons dit seizoen het kampioenschap en zelfs de Champions League. EL kost ons punten door veel zwaardere belasting, en de bekerwinst heeft ons dit doemscenario opgeleverd. Kan PSV niet serieus overwegen om die nietszeggende beker- en EL wedstrijden gewoon te skippen? Als we daarmee veel meer kans op een kampioenschap en CL hebben moeten we dat gewoon serieus overwegen!
Wat een triest seizoen, de meest rampzalige eindstand van de Eredivisie die ik me vooraf had kunnen voorstellen in elk opzicht.
quote:Opzettelijk verliezen zonder dat de wereld schande spreekt is net zo moeilijk als voor eigen publiek vol gas geven en winnen. Heerenveen heeft alleen een probleem als AZ voorstaat en zij niet. Gunstige situatie.
quote:Een wedstrijd verliezen opzettelijk is NOT done. Dus waarom zou je dat doen als het niet nodig is.
Edit: en ik zou toch voor zekerheid een winstbonus uitkeren aan Heerenveen.
quote:Ron Jans zei bij de NOS dat hij het de verliezend bekerfinalist de pechprijs niet gunt. Die laten t dus lopen, lekker dan....
quote:Dat is dus competitie vervalsing! En dat kan zomaar?
quote:En Bas Dost heeft al aangegeven dat hij niet wil spelen, in verband met zijn masker. De soap is begonnen.
quote:Een veel onrealistischer scenario. Heerenveen kan bij een 6-0 overwinning ook nog meedoen om een Champions League ticket. Excelsior speelt om lijfsbehoud tegen ons. Als Jans echt geschiedens wil schrijven. Zo verkeerd deden zijn troepen het niet in Twente en Dost jaagt nog op het record van Alves.
quote:Is het niet de verantwoordelijkheid van de KNVB dat de competitie eerlijk verloopt? Kan PSV geen claim neerleggen bij de KNVB? Dit is toch je reinste competitievervalsing? En allemaal omdat de KNVB er zo'n "origineel" systeem op na wil houden, en de bekerfinale zo vroeg wilde laten spelen. Waarom dat eigenlijk?
quote:Wellicht moet PSV ook maar aan dit idiote spel meedoen door Excelsior in het begin van de wedstrijd op voorsprong te laten komen zodat ze in Heerenveen de derde plek gaan ruiken.
quote:PSV moet gewoon een klacht indienen bij de KNVB. Dit kan gewoon niet! Laat ze maar met een ad-hoc oplossing komen. Aan een gelijkspel hebben beide teams niets, dus laat ze maar pingels schieten als het na 90 minuten nog gelijk staat.
quote:De KNVB begaat hier toch een flater van jewelste!? Dit kan echt niet hoor. Elk ander land lacht ons uit. Wat hebben wij nou voor organisatie? Hoe kan het zo zijn dat een club belang heeft bij een nederlaag? Als KNVB faal je gigantisch, dat mag niet zonder slag of stoot passeren. Ze zoeken maar naar een oplossing, want ze hebben de competitie nu al beïnvloed!
quote:Volgens mij kun je technisch gezien afzien van Europese deelname... Wat als PSV afziet van directe plaatsing voor de EL als gevolg van de bekerwinst? Blijven ze dan wel beschikbaar voor plaatsing via andere wegen, d.w.z. de Eredivisie?
En in hoeverre is een voetbal-/sportbond verantwoordelijk voor een eerlijke organisatie van haar competities? Moreel gezien sowieso, natuurlijk, maar ook "juridisch?" Zal wel niet, omdat alle clubs akkoord zijn gegaan met deze competitieopzet, waarschijnlijk.
quote:Wat kan PSV doen? Als het reglementair optie is om plek uit beker af te staan, dan ben je klaar, maar dat zal wel niet. Ik neem aan dat PSV deze optie onderzoekt. De KNVB heeft een harde les geleerd, helaas over de rug van PSV. So be it.
Verder zou ik aanzienlijk deel van vCL startgeld (2 miljoen) aan Heerenveen beloven indien PSV de vCL haalt. Dit is geen omkoping, maar een stimulans, en dus legaal. Veel spelers zullen de extra euros aantrekkelijk vinden, en eventuele playoffs riskeren. Double or nothing.
Eventueel dat PSV ook wat royaler kan zijn in de onderhandelingen omtrent Narsingh. Als PSV vCL haalt, betalen wij die 6 miljoen voor Narsingh, en krijg je Zoet (huur) er zelfs bij. Zoiets.
quote:Ik zal dan wel als calimero neergezet worden maar toch moet ik het gezegd hebben. Als dit scenario Ajax overkomen was dan was Nederland te klein geweest. Dan had de media er vol verontwaardiging opgedoken over zoveel onrecht.
Nu hoor ik alleen maar types als Jan Joost van Gangelen smullend roepen: "mooi toch, zo hoort het Ajax en Feyenoord horen altijd nummer 1 en/of 2 te zijn, de rest doet er niet toe. Amsterdam en Rotterdam zijn de steden en daar draait het om".
Of Jans: "wij gaan er voor zorgen dat de verliezend bekerfinalist niet als troostprijs een europees ticket krijgt". Dit had ie nooit hardop gezegd als Ajax in deze situatie had gezeten. .
quote:Ik ga er van uit dat Brands en Sanders tot op de bodem laten uitzoeken wat PSV juridisch en feitelijk kan en mag doen om te voorkomen dat Heerenveen opzettelijk verliest van Feyenoord. Ook even informeren bij de KNVB wat die er aan gaat doen om te zorgen dat er geen opzet in het spel is. Zet desnoods dat derderangs zooitje van Banning erop om dit uit te vogelen. Ga tot op de bodem en niet met de pootjes omhoog en zielig liggen doen van "we kunnen er niets aan doen". Dreig met gang naar de rechter om schade te verhalen als er aanwijzigingen zijn dat Heerenveen het bewust laat lopen. DIe mannen moeten het niet in hun hoofd halen om zich gewillig naar de slachtbank te laten leiden. Ook de pers opzoeken, die wedstrijd moet onder het vergrootglas.
quote:Het is mogelijk om je terug te trekken uit een competitie, zowel de KNVB beker als de normale competitie. Of het ook mogelijk is om je terug te trekken nadat de bekercompetitie al gespeeld is weet ik niet. Dat wordt niet vermeld. Officieel worden de plaatsen voor internationale competities echter pas aangewezen op 1 augustus dus er lijkt wel wat ruimte voor te zijn. Mocht het kunnen dan is de sanctie waarschijnlijk dat je volgend jaar niet mee mag doen aan de KNVB beker. Nou zou ik daar persoonlijk niet wakker van liggen maar misschien hecht PSV er wel aan. .
quote:Op het Heerenveen forum hopen ze allemaal te verliezen, neem ze het eens kwalijk.
Tjongejonge wat een blunder weer uit Zeist.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan eerlijk gezegd nog wel begrijpen dat ze er de pee in hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:PSV moet er 34 wedstrijden voor vechten, en Feyenoord 33. Dat is gewoon oneerlijk. Dikke punt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daardoor ging Zwolle eruit toen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:30 schreef Cara het volgende:
ik hoor ze nog steeds niet over die salonremise tegen groningen
Toen moest Zwolle play-offs spelen en bleven d'r gewoon inquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Daardoor ging Zwolle eruit toen.
quote:Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
waar is die quote uit, VI?quote:
Degradeerden we toen niet? Kan me nog herinneren dat het de laatste wedstrijd tegen Graafschap was. Vlogen ook een paar stenen van de viaduct op PSV-bussen toen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Toen moest Zwolle play-offs spelen en bleven d'r gewoon in
quote:
quote:"Leroy wil gewoon graag een sportieve stap omhoog maken"
Jaar daarna degradeerden we direct, toen was laatste wedstrijd 7-1 bij Feijenoord. Toen speelde Lim Duan met een Feijenoord shit onder z'n FC Zwolle shirtquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Degradeerden we toen niet? Kan me nog herinneren dat het de laatste wedstrijd tegen Graafschap was. Vlogen ook een paar stenen van de viaduct op PSV-bussen toen.
Dat psv topic hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:30 schreef Cara het volgende:
ik hoor ze nog steeds niet over die salonremise tegen groningen
Klopt ja. Ik zat een jaar daarvoor in het uitvak en toen zag je Lim-Duan na afloop lang wachten op Kalou in de kuip. Hij wilde een handtekening.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jaar daarna degradeerden we direct, toen was laatste wedstrijd 7-1 bij Feijenoord. Toen speelde Lim Duan met een Feijenoord shit onder z'n FC Zwolle shirt
Hahaha ja klopt jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik zat een jaar daarvoor in het uitvak en toen zag je Lim-Duan na afloop lang wachten op Kalou in de kuip. Hij wilde een handtekening.
Door deze man heb ik weleens een Toto kunnen winnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Hahaha ja klopt jaLim Duan dikke baas
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt jaLim Duan dikke baas
Vooral omdat Heracles gisteren een geweldige motivatie had om Feyenoord punten afhandig te maken. Een gelijkspel gisteren had Almelo vrijwel zeker een EL-ticket opgeleverd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:35 schreef eight het volgende:
[..]
Dat psv topic hier![]()
Echt een schoolvoorbeeld van kortzichtigheid
quote:Janmaat wil het liefst verliezen van Feyenoord
SC Heerenveen staat komende zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord voor een apart scenario. De Friezen zijn bij een nederlaag tegen de Rotterdammers sowieso verzekerd van directe plaatsing voor Europees voetbal, maar zijn bij een gelijkspel waarschijnlijk veroordeeld tot de play-offs. Verdediger Daryl Janmaat vindt het ook een moeilijke situatie.
"Dit is heel bizar. We mogen dus alleen winnen of verliezen, waarvan verliezen mijn voorkeur heeft", vertelde Janmaat lachend, die volgend seizoen te bewonderen is in het shirt van Feyenoord. "Ik weet niet de precieze situatie, maar dit is wel heel raar."
Janmaat speelde woensdagavond in het duel met FC Twente (3-4 winst) eindelijk weer mee na een hardnekkige blessure: "Ik ben blij dat ik mijn rentree heb kunnen maken en dat ik lekker heb gespeeld", aldus de rechtback op het digitale thuis van Heerenveen.
Jans heeft al gezegd dat Heracles de pechprijs krijgt, Dost wil niet spelen, Jans gunt Sibon een mooi afscheid. Het maakt in Heerenveen niet meer uitquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze in Heerenveen blij zijn met Janmaat.
caland zei dat hij niet zou spelen, maar ik heb geen directe quote gezien?quote:
quote:Guidetti wil bij Kuip wachten op de rest: ‘En dan lekker met ze dansen’
John Guidetti was dit seizoen een van de belangrijkste spelers van Feyenoord, maar de allesbeslissende fase van het seizoen moet de Zweedse topscorer aan zich voorbij laten gaan. De twintigjarige aanvaller mist zondag ook de wedstrijd tegen sc Heerenveen: in dat duel gaan de Rotterdammers plaatsing voor de voorronde van de Champions League proberen veilig te stellen.
“Soms moet je slim zijn”, laat de spits weten aan NUsport. “Ik ben pas twintig jaar oud. Als ik 36 was geweest, had ik misschien het risico genomen om nog in actie te komen. Nu kan ik niet zo stom zijn. Ik moet aan mijn carrière denken, anders lig er straks misschien een jaar uit.” Of Guidetti meereist naar Friesland is ook nog niet zeker. “We moeten eerst zien hoe het de komende dagen met mijn gezondheid gaat. En anders wacht ik de jongens hier op bij De Kuip, als ze terugkomen met de bus. Dan ga ik lekker met ze dansen. Ze weten dat ik van ze hou.”
De aanvaller heeft goede hoop dat hij het EK in Polen en Oekraïne wel gaat halen. “De kans dat ik het haal is groot, want mijn gezondheid gaat hard vooruit. Ik loop alweer. Twee dagen geleden kon mijn been nog niet eens bewegen. Sindsdien ben ik hard vooruitgegaan”, besluit hij.
Zou wel master zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef Guidetti het volgende:
Samen in het centrum van Heerenveen een mooi feestje bouwen. Wij blij met de 2e plek en vCL en zij blij dat een Europaleague ticket binnen is.
Toch vreemd dan, als ze het niet eens gaan proberen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jans heeft al gezegd dat Heracles de pechprijs krijgt, Dost wil niet spelen, Jans gunt Sibon een mooi afscheid. Het maakt in Heerenveen niet meer uit
Is dat wel zo vraag ik me af? Is het niet gewoon zo dat er naar de coëfficiënten van Heerenveen gekeken wordt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch vreemd dan, als ze het niet eens gaan proberen.
Als ze 4e worden hoeven ze een hindernis minder te nemen op weg naar de groepsfase EL.
Da's niet niks.
Nee, hangt af van de plek waar je eindigt in welke voorronde je instroomt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Is dat wel zo vraag ik me af? Is het niet gewoon zo dat er naar de coëfficiënten van Heerenveen gekeken wordt?
Kwam uit de mond van Jans bij Eredivisie Livequote:Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef Grifte het volgende:
Heeft iemand hier toevallig linkje waar Dost heeft gezegd dat hij niet zou spelen? Kan het niet zo 1,2,3 vinde
3e en 4e plaats geven recht op play off ronde.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Is dat wel zo vraag ik me af? Is het niet gewoon zo dat er naar de coëfficiënten van Heerenveen gekeken wordt?
Als Heerenveen vierde wordt en PSV tweede, dan krijgt Heerenveen toch hetzelfde EL-ticket als wanneer Feyenoord tweede wordt en heerenveen vijfde?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch vreemd dan, als ze het niet eens gaan proberen.
Als ze 4e worden hoeven ze een hindernis minder te nemen op weg naar de groepsfase EL.
Da's niet niks.
Ik heb gisteren na 5 pagina's uitleg opgegeven om het te proberen te begrijpen. We moeten gewoon winnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Heerenveen vierde wordt en PSV tweede, dan krijgt Heerenveen toch hetzelfde EL-ticket als wanneer Feyenoord tweede wordt en heerenveen vijfde?
In Heerenveen zijn ze een beetje verdeeld. De een wil dat ze verliezen en de ander wil dat ze er vol op knallen voor de winst.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze in Heerenveen blij zijn met Janmaat.
Je bent een held als dat je lukt. Is nu al bijna onmogelijk. De vaste mannetjes met tickets zijn ook al tijden bezig om nog extra kaarten los te peuteren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben de hele ochtend al aan het proberen om via via kaarten te regelen
Ik heb ook even gekeken, maar gaat hem niet worden denk ik. Ga je nog wel gewoon de stad in daar?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben de hele ochtend al aan het proberen om via via kaarten te regelen
Even heel simpel:quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb gisteren na 5 pagina's uitleg opgegeven om het te proberen te begrijpen. We moeten gewoon winnen.
dat kloptquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even heel simpel:
Als PSV 3e wordt, dan gaan zij met het bekerticket Europa in. Tickets voor plek 3 en 4 schuiven dan op naar plek 4 en 5.
Wordt PSV tweede, dan gaat dat EL-ticket van de beker naar Heracles.
Per saldo maakt het voor Heerenveen dan weinig uit of ze winnen of verliezen (en 4e of 5e worden). Ze krijgen bij beide uitslagen hetzelfde EL-ticket.
Zo begrijp ik het tenminste.
Ik probeer wat scc's los te krijgen via een paar gasten uit Heerenveen, heb nu 8 verschillende gasten gebeld en flink geboden maar ze laten die kaarten niet los.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent een held als dat je lukt. Is nu al bijna onmogelijk. De vaste mannetjes met tickets zijn ook al tijden bezig om nog extra kaarten los te peuteren.
Denk het wel, er zal sowieso wel een vervanger komen. Maar het feit dat er de laatste tijd zonder hem ook gescoord wordt stelt mij enigszins gerust.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Even serieuze vraag he
Maakt feyenoord nou serieus kans op plaatsing voor de cl zonder Guidetti?
Bedoel het was toch wel de grote gangmaker van afgelopen seizoen
Plaatsing voor wat? CL of de voorrondes?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Even serieuze vraag he
Van Geel zal best wel een vervanger op het oog hebben. Daarnaast zijn we helemaal niet zo afhankelijk van Guidetti zoals veel mensen denken. Guidetti heeft aardig wat (top)wedstrijden gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Even serieuze vraag he
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 03-05-2012 om 13:57:17#Jans zei gisteren dat #Dost aangegeven had niet nog eens met masker (jukbeenbreuk) te willen spelen, omdat EL nu zeker was. #psv #feyenoord reageer retweet
Ja oke een vervanger, maar is die zo goed als die zweedquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het wel, er zal sowieso wel een vervanger komen. Maar het feit dat er de laatste tijd zonder hem ook gescoord wordt stelt mij enigszins gerust.
Voor de cl zelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Plaatsing voor wat? CL of de voorrondes?
Guidetti is de enige speler die cl waardig is in mijn ogen, misschien met Clasie dan, maar een hoop andere zullen te kort komen denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Van Geel zal best wel een vervanger op het oog hebben. Daarnaast zijn we helemaal niet zo afhankelijk van Guidetti zoals veel mensen denken. Guidetti heeft aardig wat (top)wedstrijden gemist.
Je had gisteren schaken in de spits moeten zien...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Even serieuze vraag he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Met of zonder Guidetti, het gaat sowieso heel zwaar worden natuurlijk. Feyenoord heeft maar weinig punten en gaat sowieso een toptegenstander treffen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Even serieuze vraag he
Dus 5e plaats geeft toch recht op EL als Feijenoord wint?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 03-05-2012 om 13:57:17#Jans zei gisteren dat #Dost aangegeven had niet nog eens met masker (jukbeenbreuk) te willen spelen, omdat EL nu zeker was. #psv #feyenoord reageer retweet
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus 5e plaats geeft toch recht op EL als Feijenoord wint?
Dus dat, ik ga ervan uit dat we max. 2 keer de championsleague hymne in de Kuip zullen horen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
Geen enkele club maakt imo veel kans op CL deelname wanneer ze tweede worden.
tuurlijk wordt het zwaar, maar die zweed brengt wel dat klein beetje extra's wat je nodig hebt denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met of zonder Guidetti, het gaat sowieso heel zwaar worden natuurlijk. Feyenoord heeft maar weinig punten en gaat sowieso een toptegenstander treffen.
Niet teveel van verwachten iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, ik ga ervan uit dat we max. 2 keer de championsleague hymne in de Kuip zullen horen.
Middenveld welzeker ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef Guidetti het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig om te lezen dat er veel mensen roepen dat het beter is dat PSV vCL gaat spelen omdat die meer kans hebben om punten voor Nederland binnen te halen. Wat een onzin zeg. Feyenoord is gewoon sterker gebleken dit seizoen en zal zich ook volgend seizoen stormachtig blijven ontwikkelen. Daarnaast is de verdediging van Feyenoord echt heel veel sterker dan die van PSV. En het middenveld misschien ook wel.
Poulefase EL is prima man, lekker proberen die poule door te komen, paar vette wedstrijdenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, ik ga ervan uit dat we max. 2 keer de championsleague hymne in de Kuip zullen horen.
het maakt geen reet uit aangezien zowel psv als feyenoord ongeveer dezelfde tegenstanders krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:17 schreef Guidetti het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig om te lezen dat er veel mensen roepen dat het beter is dat PSV vCL gaat spelen omdat die meer kans hebben om punten voor Nederland binnen te halen. Wat een onzin zeg. Feyenoord is gewoon sterker gebleken dit seizoen en zal zich ook volgend seizoen stormachtig blijven ontwikkelen. Daarnaast is de verdediging van Feyenoord echt heel veel sterker dan die van PSV. En het middenveld misschien ook wel.
Ja, als we de 1 voorronde CL overleven zijn we gegarandeerd van de EL. Vandaar dat ik ook teken voor 2x CL-tunequote:Op donderdag 3 mei 2012 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Poulefase EL is prima man, lekker proberen die poule door te komen, paar vette wedstrijden
jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
Dus als je verliest in de voorronde van de CL dan kom je wel in de laatste voorronde van de EL?
Ik ook. We komen van heel ver, dus EL is prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, als we de 1 voorronde CL overleven zijn we gegarandeerd van de EL. Vandaar dat ik ook teken voor 2x CL-tune
Hmm...zou wel interessant zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef Cara het volgende:
Er zijn verschillende gokwebsites die Heerenveen - Feyenoord uit het systeem hebben gehaald. Op anderen kun je nog gokken met een quotering van rond de 2.00
Sowieso toffere tripjes vaak in de ELquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Poulefase EL is prima man, lekker proberen die poule door te komen, paar vette wedstrijden
Oostblok landenquote:
El Ahamdi, Vlaar, de Vrij en misschien Martins Indi.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Guidetti is de enige speler die cl waardig is in mijn ogen, misschien met Clasie dan, maar een hoop andere zullen te kort komen denk ik
Scheen gisteren direct na de wedstrijd op veel sites nog rond de 3 te hebben gestaan.quote:
EL kost Feyenoord minder geld.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oostblok landen![]()
Goedkoop zuipen vrouwen
11 of 12 geloof ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Wat hadden mensen hier voorspeld aan het begin van het seizoen? Ik had Feyenoord in de ranglijst op plek 7 gezet.![]()
Wat weet jij er vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sowieso ook wel een tripje naar Duitsland, Spanje of Engeland
Ik had PSV kampioen en Feijenoord op 5quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Wat hadden mensen hier voorspeld aan het begin van het seizoen? Ik had Feyenoord in de ranglijst op plek 7 gezet.![]()
Ik had ze in elk geval op 6 geplaatst geloof ik. Ik heb dan ook nog een fles rum van Stokstaart te goedquote:
Heeft Stokstaart al een nieuw account eigenlijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had ze in elk geval op 6 geplaatst geloof ik. Ik heb dan ook nog een fles rum van Stokstaart te goed
Gratisquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef Grifte het volgende:
Europese uitwedstrijden moet je zeker ook een uitkaart voor hebben? En wat doen ze met thuiswedstrijden, eerste is gratis voor seizoenskaarthouders, daarna vrije verkoop of wat?
Nog geen Europese wedstrijden met Feijenoord meegemaakt
Eerste Europese thuiswedstrijd wel.quote:
In de eredivisie zijn we telkens het sterkste tegen onze concurrenten, dus als andere nederlandse clubs redelijk partij kunnen bieden in de CL waarom Feijenoord dan niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Guidetti is de enige speler die cl waardig is in mijn ogen, misschien met Clasie dan, maar een hoop andere zullen te kort komen denk ik
Eerste Europese kwalificatiewedstrijd is inbegrepen, alsmede de eerste bekerwedstrijd.quote:
Bij jullie is toch ieder jaar gezeik over de hoge prijzen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, dat hebben wij nou nooit, gierige kutjoden
Inderdaad, zo'n Braga, wat stelt dat nou voor. Omhoog gevallen provincieclubje. Of de Spurs, is niets meer bij wat het 30 jaar geleden was.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:28 schreef AryaMehr het volgende:
CL en zeker de vooronders zijn overschat man.
Kan je op een goede dag gewoon van winnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Slobeend het volgende:
Inderdaad, zo'n Braga, wat stelt dat nou voor. Omhoog gevallen provincieclubje. Of de Spurs, is niets meer bij wat het 30 jaar geleden was.
Ja, paar jaar terug betaalde je voor 3 wedstrijden 70euro, nu was dat al de prijs voor 1 wedstrijdquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:29 schreef eight het volgende:
[..]
Bij jullie is toch ieder jaar gezeik over de hoge prijzen?
Feyenoord kan wel wat missenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, dat hebben wij nou nooit, gierige kutjoden
SCC is niet duurder geworden. Nog duur zat trouwens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inbegrepen in prijs van je seizoenskaart is nog niet gratis
Als zij een hele slechte dag hebben en jij een hele goeie kan dat zomaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kan je op een goede dag gewoon van winnen.
Ajax liet het goede voorbeeld zien in Manchester. Chelsea wint van Barcelona door 90 minuten lang anti-voetbal te spelen. Alles is mogelijk in de CL. Loterij zoals Mourinho het zegt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als zij een hele slechte dag hebben en jij een hele goeie kan dat zomaar
Gaat nergens over. Zeker als je bedenkt dat Ajax bulkt van het geld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, paar jaar terug betaalde je voor 3 wedstrijden 70euro, nu was dat al de prijs voor 1 wedstrijd
Feyenoord en anti-voetbalquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ajax liet het goede voorbeeld zien in Manchester. Chelsea wint van Barcelona door 90 minuten lang anti-voetbal te spelen. Alles is mogelijk in de CL.
Ach, het voetbal wordt toch verziekt door alle commerciële shitquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef eight het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Zeker als je bedenkt dat Ajax bulkt van het geld.
Dan verdienen ze dus niet veel extra als het bij 1 ronde blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
SCC is niet duurder geworden. Nog duur zat trouwens.
Sowieso 2 Europese thuiswedstrijden (bij plaatsing VCL)quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan verdienen ze dus niet veel extra als het bij 1 ronde blijft.
Spurs is inderdaad een makkie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n Braga, wat stelt dat nou voor. Omhoog gevallen provincieclubje. Of de Spurs, is niets meer bij wat het 30 jaar geleden was.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
60 euro voor CL-ticket lijkt heel normaal te zijn vandaag de dag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Caland het volgende:
Weet niet wat ik, of eigenlijk m'n ouders, toen betaalden voor een passe partout CL. Guldentje of 60? Zat toen op goedkoopste vak, Z.
Nee toch, als je in de eerste voorronde eruit geknikkerd wordt kom je toch niet in de EL terecht?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso 2 Europese thuiswedstrijden (bij plaatsing VCL)
Met CC en SCC toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:43 schreef Muto het volgende:
Prijzen zullen richting de 150 euro gaan voor 3 wedstrijden.
Passe partout was toen gewoon de 3 thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:42 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
60 euro voor CL-ticket lijkt heel normaal te zijn vandaag de dag.
3e Voorronde VCL verlies > nog een rondje EL meedoen voor de groepsfase daar,quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee toch, als je in de eerste voorronde eruit geknikkerd wordt kom je toch niet in de EL terecht?
Ik dacht dat dat pas vanaf de 2e voorronde was.
Ik weet. Daarmee gaf ik de prijsstijging aan van voetbaltickets aan. Het is echt duur geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Passe partout was toen gewoon de 3 thuiswedstrijden.
Zal wel eerst SCC en daarna CC zijn, ja. Volgens mij waren dit jaar de topwedstrijden vanaf 47,50, dat zal volgend ook zoiets worden.quote:
Nou doe je net alsof Chelsea maar een lullig clubje isquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ajax liet het goede voorbeeld zien in Manchester. Chelsea wint van Barcelona door 90 minuten lang anti-voetbal te spelen. Alles is mogelijk in de CL. Loterij zoals Mourinho het zegt.
Topwedstrijden waren even duur als normale wedstrijden, qua vakprijzen. Je hebt wel die vakken O, N enzo die standaar 47.50 zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal wel eerst SCC en daarna CC zijn, ja. Volgens mij waren dit jaar de topwedstrijden vanaf 47,50, dat zal volgend ook zoiets worden.
Vak KK is ook reteduur.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Topwedstrijden waren even duur als normale wedstrijden, qua vakprijzen. Je hebt wel die vakken O, N enzo die standaar 47.50 zijn.
Of bedoelde je dat niet?
Volgens mij waren de goedkoopste 47.50. De duurste waren vorig seizoen 72,50 ofzo. Dit jaar was het iets goedkoper.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Topwedstrijden waren even duur als normale wedstrijden, qua vakprijzen. Je hebt wel die vakken O, N enzo die standaar 47.50 zijn.
Of bedoelde je dat niet?
Dit inderdaad, al is 1 overwinning ook wel lekker. Krijg je 1,2 miljoen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
Als Feyenoord in de CL zit mag van mij alles verloren worden hoor, zou er niet rouwig om zijn. Lekker wat geld en ervaring op gedaan, om daarna weer te focussen op de competitie.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:49 schreef Cara het volgende:
Mijn god, die psvers zijn echt te dom om te poepen gewoon.
Ok thanks, dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
3e Voorronde VCL verlies > nog een rondje EL meedoen voor de groepsfase daar,
4e Voorronde VCL (is dus dan al je 2e Europese thuiswedstrijd), winst of verlies levert poulefase op
Ik heb daar wel vertrouwen in. Gasten weten nu zelf ook wel wat dat ons oplevert.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Houd m'n hart wel echt vast voor de uitwedstrijden hoor. Het zou zo verschrikkelijk slecht zijn voor de club als er weer een hele stad wordt afgebroken of dat er een peloton ME'ers kapot geslagen wordt
Het zal nooit aan ons liggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Houd m'n hart wel echt vast voor de uitwedstrijden hoor. Het zou zo verschrikkelijk slecht zijn voor de club als er weer een hele stad wordt afgebroken of dat er een peloton ME'ers kapot geslagen wordt
Leerdam weet zelf ook wel dat hij speler nummer 12 is volgend seizoen en bij het halen van CL zullen we dus vaker een beroep op hem doen., opzicht wel te begrijpen.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
Hmm Leerdam wil wachten met tekenen tot na Heerenveen. Van de ene kant te begrijpen, van de andere kant is het de ultieme manier om je vertrouwen uit te spreken in dit team door al voor de wedstrijd te tekenen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leerdam weet zelf ook wel dat hij speler nummer 12 is volgend seizoen en bij het halen van CL zullen we dus vaker een beroep op hem doen., opzicht wel te begrijpen.,
Klopt, hij is de perfecte 12e man eigenlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Vind het wel heel erg jammer dat leerdam volgend jaar waarschijnlijk zijn basisplaats verliest aan Janmaat. Vind Leerdam echt een baas van een speler met veel potentie.
Ik moet dat nog maar eens zien. Ze zullen door strijd om een basisplaats er allebei beter op worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Vind het wel heel erg jammer dat leerdam volgend jaar waarschijnlijk zijn basisplaats verliest aan Janmaat. Vind Leerdam echt een baas van een speler met veel potentie.
Bakkal gaat weg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me sowieso af hoe we volgend jaar gaan spelen als El Ahmadi en Bakkal wel blijven.,
Die Vormer is een geweldige aanwinst maar waar zet je hem neer?
Bakkal en el ahmadi zouden wellicht beide bijtekenen wanneer we CL zouden spelen.quote:
Bakkal heeft niks bij te tekenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bakkal en el ahmadi zouden wellicht beide bijtekenen wanneer we CL zouden spelen.
Klopt, vind hem ook belangrijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bakkal wordt wel onderschat hier hoor., hij is dan wel niet de leider waarvan we dachten dat hij het ging worden.., maar met zijn doelpuntjes is hij erg belangrijk geweest.,
Ja dat klopt, alle 'echte' rechtsbacks werden door Leerdam nu ook uit het team gehouden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik moet dat nog maar eens zien. Ze zullen door strijd om een basisplaats er allebei beter op worden.
Was in het geval van Gill Swerts ook niet heel erg moeilijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat klopt, alle 'echte' rechtsbacks werden door Leerdam nu ook uit het team gehouden.
Bakkal gaat gewoon terug naar Eindhoven hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bakkal en el ahmadi zouden wellicht beide bijtekenen wanneer we CL zouden spelen.
Wat moet hij daar doen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Bakkal gaat gewoon terug naar Eindhoven hoor.
Hij had als middenvelder voor de backpositie nog voor zich:quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was in het geval van Gill Swerts ook niet heel erg moeilijk
Ja, dom beleid voeren ze daar he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Was dit zijn laatste seizoen bij PSV dan?
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Was dit zijn laatste seizoen bij PSV dan?
Nee, zijn contract loopt af maar als je Bakkal wilt hebben dan moet je alsnog 5 miljoen aan PSV betalen.quote:
Bakkal zou dat meenemen in contractbesprekingen. Zie hem nog wel blijven eigenlijk.quote:
5,2 om precies te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, zijn contract loopt af maar als je Bakkal wilt hebben dan moet je alsnog 5 miljoen aan PSV betalen.
In welke contractbesprekingen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bakkal zou dat meenemen in contractbesprekingen. Zie hem nog wel blijven eigenlijk.
Hoe de fuck werkt dat dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, zijn contract loopt af maar als je Bakkal wilt hebben dan moet je alsnog 5 miljoen aan PSV betalen.
Het is een zeer aparte constructie. Maar dit gebeurd via de zaakwaarnemer van Bakkal, die wil PSV helpen om de lening bij de gemeente sneller af te kunnen lossen. Is een man van de club namelijk.quote:
Huh waar haal je dat vandaan ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Feyenoord Bakkal wel houden en is er hier iedereen van overtuigd dat Bakkal naar het buitenland zou gaan.quote:
Heeft te maken met een speciale huurclausule, volgens de volgende formule:quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft te maken met een speciale huurclausule, volgens de volgende formule:
u(n-1) = u(n) + c ¬∑ u(n)¬∑ (G – u(n))
quote:Champions League wordt groter miljoenenbal
De Champions League wordt meer en meer een miljoenenbal. Deelname levert de gelukkige clubs volgend seizoen nog meer geld op, zo maakte de UEFA woensdag bekend.
De hogere prijzenpot is te danken aan verhoogde inkomsten uit televisierechten. "De Champions League is een must-have voor de grote omroepen", verklaart UEFA-directeur David Taylor, die rekent op een stijging van vijftien procent.
De UEFA heeft enkele lucratieve contracten afgesloten, onder andere in Azië en Zuid-Amerika. "Wat betreft de Europa League ligt het iets moeilijker, maar ook daar zien we een lichte stijging", aldus Taylor.
Mikey we zijn wat aan het dollen manquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat verhaal van die 5mil echt zo is dan kan die oppbokken inderdaad.,
Rare constructie hoor.., en naar een andere club kan hij wel gewoon transfervrij?
Welke snuggere idioot van PSV heeft die constructie bedacht?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat verhaal van die 5mil echt zo is dan kan die oppbokken inderdaad.,
Rare constructie hoor.., en naar een andere club kan hij wel gewoon transfervrij?
Ik dacht al klopt niets vanquote:
De afgelopen weken speelt hij weer goed maar een heleboel wedstrijden daarvoor gaf hij niet thuis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bakkal wordt wel onderschat hier hoor., hij is dan wel niet de leider waarvan we dachten dat hij het ging worden.., maar met zijn doelpuntjes is hij erg belangrijk geweest.,
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:23:41Even KNVB gepolst. 'Heerenveen heeft alle belang bij winst: Dan stromen ze in augustus pas Europees in. Bij verlies al drie weken eerder.' reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:36:35KNVB: 'We hebben niets gehoord van PSV. We sturen zelf ook geen extra waarnemers. Wij gaan ervan uit dat Heerenveen gewoon wil winnen.' reageer retweet
Ik zie PSV al een dik protest aantekenen, zelfs wanneer Feyenoord op eigen kracht wint. Dan zal de KNJB de wedstrijd wel over twee wedstrijden laten spelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:23:41Even KNVB gepolst. 'Heerenveen heeft alle belang bij winst: Dan stromen ze in augustus pas Europees in. Bij verlies al drie weken eerder.' reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:36:35KNVB: 'We hebben niets gehoord van PSV. We sturen zelf ook geen extra waarnemers. Wij gaan ervan uit dat Heerenveen gewoon wil winnen.' reageer retweet
PSV kan lekker protest gaan aanteken, maar heeft geen zin. Alles staat in de regelgeving van de KNVB dus PSV heeft geen poot om op te staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie PSV al een dik protest aantekenen, zelfs wanneer Feyenoord op eigen kracht wint. Dan zal de KNJB de wedstrijd wel over twee wedstrijden laten spelen
Dat mag en gaat ook nooit gebeuren.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie PSV al een dik protest aantekenen, zelfs wanneer Feyenoord op eigen kracht wint. Dan zal de KNJB de wedstrijd wel over twee wedstrijden laten spelen
Dat laatste lijkt me echt ondenkbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is ook ondenkbaar, maar ik sluit niets uit met de knvb. Laten we er maar van uitgaan dat er niets spannends gebeurd en wij straks de CL hymne horenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt ondenkbaar.
In de huidige voetballerij verbaasd niets mij meerquote:
*kuch* bekerfinale *kuch*quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt ondenkbaar.
quote:KNVB betreurt vreemde situatie voor sc Heerenveen - Feyenoord
De KNVB noemt de merkwaardige uitgangspositie van sc Heerenveen voor de laatste speelronde in de competitie niet ideaal. Zowel bij winst als verlies tegen Feyenoord is de Friese ploeg zeker van een ticket voor de Europa League in het nieuwe seizoen. Bij een gelijkspel kan AZ op doelsaldo het elftal van trainer Ron Jans nog van de vierde plaats duwen.
“Maar het is inherent aan het play-offsysteem dat we samen met de clubs hebben bedacht en afgesproken”, zegt een woordvoerster van de nationale bond donderdag aan het ANP. “Dankzij deze opzet blijft het de laatste jaren lang spannend in de Eredivisie. Maar de situatie van Heerenveen laat ons nu de keerzijde van de gekozen formule zien.”
“Het is even niet anders”, luidt de conclusie van de zegsvrouw. “Let wel, de sportieve belangen van Heerenveen zijn tegen Feyenoord groter dan iedereen misschien denkt. Met een zege van 6-0 kunnen ze zelfs nog tweede worden! Maar afgezien daarvan, met een kleinere overwinning plaatsen ze zich voor een betere voorronde van de Europa League. Dat scheelt drie weken eerder of later met de voorbereiding beginnen. Dus voor Heerenveen staat er nog wel degelijk iets op het spel.”
Lulkoek over die playoffs en de spanning natuurlijk. Ook zonder playoffs zou het huidige verloop spannend zijn geweest.quote:
moeten ze helemaal niet, ticket blijft hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja maar als Heerenveen vijfde wordt moeten ze een extra ronde spelen, dat maakt ze toch geen fuck uit. Dan moet je tegen een klein kut clubje maar je genereert als club wel weer extra omzet
Ze moeten dan toch een extra voorronde spelen? Of zit ik verkeerd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Cara het volgende:
[..]
moeten ze helemaal niet, ticket blijft hetzelfde
Dan kan de scheids beter affluiten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk nog steeds dat Feijenoord gewoon vroeg op 1-0 komt en dat balletje dan lekker wordt rondgespeeld
Je zit goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze moeten dan toch een extra voorronde spelen? Of zit ik verkeerd?
Gewoon 0-1 en dan een sit downquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk nog steeds dat Feijenoord gewoon vroeg op 1-0 komt en dat balletje dan lekker wordt rondgespeeld
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze moeten dan toch een extra voorronde spelen? Of zit ik verkeerd?
Heerenveen krijgt ongeacht hetzelfde ticket. PSV = vCL, Heerenveen 4e plek ticket, Feyenoord = vCL, Heerenveen 4e plek ticket (die schuift door)quote:
ja, ze zetten zelf zo dat schema in elkaar en nu gaan ze het betreuren. leer er van zou ik zeggen en geef de verliezend finalist geen kans op EL.quote:
Oh, je hebt 't nu over de KNVBquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef Cara het volgende:
[..]
ja, ze zetten zelf zo dat schema in elkaar en nu gaan ze het betreuren. leer er van zou ik zeggen en geef de verliezend finalist geen kans op EL.
KNVB en denken gaat sowieso niet samen. De KNVB is de NS van het voetbal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oh, je hebt 't nu over de KNVB
Ze zeiken toch ook niet...ze betreuren het. Niemand had hier bij nagedacht denk ik.
Inderdaad, beter knalt Janmaat in de eerste minuut 'm ''per ongeluk'' langs de keeperquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:36 schreef CasselerRIP het volgende:
Een 1-0 stand lijkt me voor Heerenveen ook niet ideaal, Feyenoord zal maar in de laatste minuten 1-1 maken.
ik vind dat niet zo relevant, dan staan ze 1-0 achter, kunnen ze nog altijd 2 goals maken in de laatste 5 minuten. ik zou als Heerenveen zijnde dat risico echt niet nemen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:42 schreef rubbereend het volgende:
zul je zien dat AZ gewoon achter staat, dan gaat het allemaal niet meer op
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:06:21#Feyenoord benadrukt dat het geen huldiging betreft. De seizoensafsluiting vindt alleen plaats bij het bereiken van de voorronde CL. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:07:20Vanaf 18.00 uur is het stadion geopend, rond 19.15 uur zullen spelers en staf het veld betreden en zijn er enkele toespraken. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:08:03Supporters kunnen De Kuip betreden via de Olympiazijde. In eerste instantie worden Vak Z en de eerste ring van de Olympiazijde geopend. reageer retweet
Alleen smokers begrijpen het jongenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom maken we ons hier zo druk gewoon zelf winnen en er is niets aan de hand.,
Opeens bang voor Heerenveen., kijk eens hoe goed we zelf spelen man., achterlijke theorieën.
Zit niet te kijken, maar zij hebben tenminste een huldiging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Guidetti het volgende:
Die huldiging van AjaxTriester kan haast niet.
Wij ook. Zondag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit niet te kijken, maar zij hebben tenminste een huldiging.
quote:
Jaloers he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Guidetti het volgende:
Maar wel gewoon kijken, nepperd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Guidetti het volgende:
Dit is het Feyenoord topic, niet het Ajax topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Guidetti het volgende:
Guidetti (de user, niet de speler) is dan ook zo'n eencellige die alles wat Ajax doet slecht en kut vind ongeacht wat. Beschamend en zielig gewoon.quote:
Vanaf vrijdag kun je in de fanshop het nieuwe uitshirt kopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef Isis20 het volgende:
Voel me echt totaal vreemd in dit topic, maar jullie kunnen me vast helpen...
Ik wil een vriend graag een Feijenoordshirt kado doen, maar is een beetje zonde om die van dit jaar te kopen.
Kan ik de nieuwe al ergens halen, zo niet, wanneer kan het wel ongeveer?
Maar het thuisshirt is niet bekend?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag kun je in de fanshop het nieuwe uitshirt kopen
Uit is echt lauw volgend jaar. Zondag ook wel benieuwd hoe et eruit ziet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
Jerson Cabral wil Feyenoord helpen: "Met Luciano Narsingh en Rajiv Van La Parra heb ik toch al contact. Ik zal wel even met ze bellen."
Ik wil het shirt ook nu al hebben, vind zowel uit als thuis nice.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
Jerson Cabral wil Feyenoord helpen: "Met Luciano Narsingh en Rajiv Van La Parra heb ik toch al contact. Ik zal wel even met ze bellen."
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |