Ah, dat verklaard de goede eindspurt van dit seizoen..quote:
www.defeijenoorder.nlquote:Voor in de agenda: Europees voetbal
‘Eindelijk, we mogen weer.’ Met deze woorden feliciteerden vele Feijenoorders elkaar gisteravond met het behalen van Europees voetbal. Eindelijk weer Europese tripjes, de krenten in de pap voor elke voetbalsupporter en keer op keer garant voor de meest fantastische verhalen. Of het nu die ene kroeg in Portugal is, dat aftandse stadion in Roemenië, het goedkope bier in Tsjechië, de exodus naar Engeland of de zon in Spanje… Europees voetbal is toch waar je het uiteindelijk allemaal voor doet.
Nu we zeker zijn van minimaal de vierde plaats en dus Europa Cup komend seizoen zijn wij op onderzoek uitgegaan, onderstaand de (voorlopige!) data voor in elke Feyenoord-agenda. Kun je alvast vrije dagen reserveren op je werk.
Scenario: Feyenoord eindigt als tweede
Derde voorronde Europa Cup I:
Heenwedstrijd: 31 juli / 1 augustus
Terugwedstrijd: 7 / 8 augustus
Bij winst: vierde voorronde Europa Cup I
Heenwedstrijd: 21/22 augustus
Terugwedstrijd: 28/29 augustus
Bij verlies: vierde voorronde UEFA Cup
Heenwedstrijd: 23 augustus
Terugwedstrijd: 30 augustus
Scenario: Feyenoord eindigt als derde
Vierde voorronde UEFA Cup
Scenario: Feyenoord eindigt als vierde
Derde voorronde UEFA Cup
Heenwedstrijd: 2 augustus
Terugwedstrijd: 9 augustus
Bij winst: vierde voorronde UEFA Cup
Goed kijken...quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Derde voorronde verliezen is einde europees.. Dus ook geen EL dan?
Gedaan en gesnaptquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Geweldig man dat calimero forum van PSV.Ze willen afstand van de beker doen, naar het sporttribunaal, juridische stappen ondernemen, zelf ook de wedstrijd tegen Excelsior laten lopen als protest. Je kan het zo gek niet verzinnen.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Geweldig man dat calimero forum van PSV.Ze willen afstand van de beker doen, naar het sporttribunaal, juridische stappen ondernemen, zelf ook de wedstrijd tegen Excelsior laten lopen als protest. Je kan het zo gek niet verzinnen.
Prachtigquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Deadre het volgende:
Karim El Ahmadi
Anas Achahbar
Otman Bakkal
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef Deadre het volgende:
Karim El Ahmadi
Anas Achahbar
Otman Bakkal
[ afbeelding ]
![]()
Heb je linkje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Niet zo haten Iraanse rattenplaag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Of dacht je dat ze al die kennis en vaardigheden in dat berberland hebben opgedaan?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Of dacht je dat ze al die kennis en vaardigheden in dat berberland hebben opgedaan?
Anas heeft al aangegeven voor Marokko te willen uitkomen, van Bakkal weet ik niet. Waarschijnlijk nooit een uitnodiging ontvangen.quote:
Vandaar dat al die Turkse en Marokkaanse talenten enkel opbloeien in westerse landen. Of dacht je dat ze in die landen een fatsoenlijk voetbal infrastructuur/kennis hebben? Laat me niet lachen man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:40 schreef Deadre het volgende:
Niet zo haten Iraanse rattenplaag.
Feit is dat ze van Marokkaanse afkomst zijn.
Laat hem toch. Als Marokkaan heeft hij al niet zoveel om trots op te zijn..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
Bakkal heeft al voor het Nederlands Elftal gespeeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:41 schreef Deadre het volgende:
[..]
Anas heeft al aangegeven voor Marokko te willen uitkomen, van Bakkal weet ik niet. Waarschijnlijk nooit een uitnodiging ontvangen.
Achterlijk berberland. Die voetballers hebben alles aan Nederland te danken. Ondankbare parasieten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef eight het volgende:
[..]
Laat hem toch. Als Marokkaan heeft hij al niet zoveel om trots op te zijn..
Pas maar op, voor dat je het weet word je ook nog een racist genoemd door hen. Maar dit is een beetje een onzinnige discussie voor dit topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Achterlijk berberland. Die voetballers hebben alles aan Nederland te danken. Ondankbare parasieten.
Je wordt vandaag nog wel geDM't door inZanity heb ik het vermoedenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Achterlijk berberland. Die voetballers hebben alles aan Nederland te danken. Ondankbare parasieten.
Ach, waar haalt die gozer het lef vandaan om hier popi te gaan doen met een Marokkaanse vlag en daarboven namen van spelers die hun gehele jeugd in Nederland hebben doorgebracht en enkel dankzij de voetbal-faciliteiten en kennis van Nederland groot konden worden? Van dat soort mensen walg ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:45 schreef Muto het volgende:
Pas maar op, voor dat je het weet word je ook nog een racist genoemd door hen. Maar dit is een beetje een onzinnige discussie voor dit topic.
Doe nou maar rustig joh, wat boeit het allemaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, waar haalt die gozer het lef vandaan om hier popi te gaan doen met een Marokkaanse vlag en daarboven namen van spelers die hun gehele jeugd in Nederland hebben doorgebracht en enkel dankzij de faciliteiten en kennis in Nederland groot konden worden? Van dat soort mensen walg ik.
Die staat al wel weer paraat ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je wordt vandaag nog wel geDM't door inZanity heb ik het vermoeden
Ze hebben talent knul, dan kun je niet zeggen van de Iraniërs.. nou alhoewel talent in het uitvoeren van vrouwen onderdrukking in die achterlijk woestijnland van je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vandaar dat al die Turkse en Marokkaanse talenten enkel opbloeien in westerse landen. Of dacht je dat ze in die landen een fatsoenlijk voetbal infrastructuur/kennis hebben? Laat me niet lachen man.
Haat zit blijkbaar in jullie genen... dat haat druipt van je gezicht af. Wat een jaloeziequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, waar haalt die gozer het lef vandaan om hier popi te gaan doen met een Marokkaanse vlag en daarboven namen van spelers die hun gehele jeugd in Nederland hebben doorgebracht en enkel dankzij de voetbal-faciliteiten en kennis van Nederland groot konden worden? Van dat soort mensen walg ik.
die achterlijk woestijnland snapjequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ze hebben talent knul, dan kun je niet zeggen van de Iraniërs.. nou alhoewel talent in het uitvoeren van vrouwen onderdrukking in die achterlijk woestijnland van je.
Ik zie anders meer vrouwen in het straatbeeld van Teheran dan ik vorig jaar in Marrakech heb gezien. Meer dan stel oplichters, enorme aantal hoeren en opdringerige berberknaapjes heb ik niet kunnen spotten. Woestijnland ownt jullie wel op elke vlak bijna.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef Deadre het volgende:
Ze hebben talent knul, dan kun je niet zeggen van de Iraniërs.. nou alhoewel talent in het uitvoeren van vrouwen onderdrukking in die achterlijk woestijnland van je.
Nee, die zit bij GAE.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet Bosvelt nu eigenlijk iets bij Feyenoord ?
Was assistent bij de Eagles, maar sinds hij daar weg is doet hij niks. Geen functie voor Feijenoord dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet Bosvelt nu eigenlijk iets bij Feyenoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |