In welke contractbesprekingen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bakkal zou dat meenemen in contractbesprekingen. Zie hem nog wel blijven eigenlijk.
Hoe de fuck werkt dat dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, zijn contract loopt af maar als je Bakkal wilt hebben dan moet je alsnog 5 miljoen aan PSV betalen.
Het is een zeer aparte constructie. Maar dit gebeurd via de zaakwaarnemer van Bakkal, die wil PSV helpen om de lening bij de gemeente sneller af te kunnen lossen. Is een man van de club namelijk.quote:
Huh waar haal je dat vandaan ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, zijn contract loopt af maar als je Bakkal wilt hebben dan moet je alsnog 5 miljoen aan PSV betalen.
Volgens mij wilde Feyenoord Bakkal wel houden en is er hier iedereen van overtuigd dat Bakkal naar het buitenland zou gaan.quote:
Heeft te maken met een speciale huurclausule, volgens de volgende formule:quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft te maken met een speciale huurclausule, volgens de volgende formule:
u(n-1) = u(n) + c ¬∑ u(n)¬∑ (G – u(n))
quote:Champions League wordt groter miljoenenbal
De Champions League wordt meer en meer een miljoenenbal. Deelname levert de gelukkige clubs volgend seizoen nog meer geld op, zo maakte de UEFA woensdag bekend.
De hogere prijzenpot is te danken aan verhoogde inkomsten uit televisierechten. "De Champions League is een must-have voor de grote omroepen", verklaart UEFA-directeur David Taylor, die rekent op een stijging van vijftien procent.
De UEFA heeft enkele lucratieve contracten afgesloten, onder andere in Azië en Zuid-Amerika. "Wat betreft de Europa League ligt het iets moeilijker, maar ook daar zien we een lichte stijging", aldus Taylor.
Mikey we zijn wat aan het dollen manquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat verhaal van die 5mil echt zo is dan kan die oppbokken inderdaad.,
Rare constructie hoor.., en naar een andere club kan hij wel gewoon transfervrij?
Welke snuggere idioot van PSV heeft die constructie bedacht?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat verhaal van die 5mil echt zo is dan kan die oppbokken inderdaad.,
Rare constructie hoor.., en naar een andere club kan hij wel gewoon transfervrij?
Ik dacht al klopt niets vanquote:
De afgelopen weken speelt hij weer goed maar een heleboel wedstrijden daarvoor gaf hij niet thuis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bakkal wordt wel onderschat hier hoor., hij is dan wel niet de leider waarvan we dachten dat hij het ging worden.., maar met zijn doelpuntjes is hij erg belangrijk geweest.,
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:23:41Even KNVB gepolst. 'Heerenveen heeft alle belang bij winst: Dan stromen ze in augustus pas Europees in. Bij verlies al drie weken eerder.' reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:36:35KNVB: 'We hebben niets gehoord van PSV. We sturen zelf ook geen extra waarnemers. Wij gaan ervan uit dat Heerenveen gewoon wil winnen.' reageer retweet
Ik zie PSV al een dik protest aantekenen, zelfs wanneer Feyenoord op eigen kracht wint. Dan zal de KNJB de wedstrijd wel over twee wedstrijden laten spelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:23:41Even KNVB gepolst. 'Heerenveen heeft alle belang bij winst: Dan stromen ze in augustus pas Europees in. Bij verlies al drie weken eerder.' reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:36:35KNVB: 'We hebben niets gehoord van PSV. We sturen zelf ook geen extra waarnemers. Wij gaan ervan uit dat Heerenveen gewoon wil winnen.' reageer retweet
PSV kan lekker protest gaan aanteken, maar heeft geen zin. Alles staat in de regelgeving van de KNVB dus PSV heeft geen poot om op te staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie PSV al een dik protest aantekenen, zelfs wanneer Feyenoord op eigen kracht wint. Dan zal de KNJB de wedstrijd wel over twee wedstrijden laten spelen
Dat mag en gaat ook nooit gebeuren.,quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zie PSV al een dik protest aantekenen, zelfs wanneer Feyenoord op eigen kracht wint. Dan zal de KNJB de wedstrijd wel over twee wedstrijden laten spelen
Dat laatste lijkt me echt ondenkbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is ook ondenkbaar, maar ik sluit niets uit met de knvb. Laten we er maar van uitgaan dat er niets spannends gebeurd en wij straks de CL hymne horenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt ondenkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |