In de huidige voetballerij verbaasd niets mij meerquote:
*kuch* bekerfinale *kuch*quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt ondenkbaar.
quote:KNVB betreurt vreemde situatie voor sc Heerenveen - Feyenoord
De KNVB noemt de merkwaardige uitgangspositie van sc Heerenveen voor de laatste speelronde in de competitie niet ideaal. Zowel bij winst als verlies tegen Feyenoord is de Friese ploeg zeker van een ticket voor de Europa League in het nieuwe seizoen. Bij een gelijkspel kan AZ op doelsaldo het elftal van trainer Ron Jans nog van de vierde plaats duwen.
“Maar het is inherent aan het play-offsysteem dat we samen met de clubs hebben bedacht en afgesproken”, zegt een woordvoerster van de nationale bond donderdag aan het ANP. “Dankzij deze opzet blijft het de laatste jaren lang spannend in de Eredivisie. Maar de situatie van Heerenveen laat ons nu de keerzijde van de gekozen formule zien.”
“Het is even niet anders”, luidt de conclusie van de zegsvrouw. “Let wel, de sportieve belangen van Heerenveen zijn tegen Feyenoord groter dan iedereen misschien denkt. Met een zege van 6-0 kunnen ze zelfs nog tweede worden! Maar afgezien daarvan, met een kleinere overwinning plaatsen ze zich voor een betere voorronde van de Europa League. Dat scheelt drie weken eerder of later met de voorbereiding beginnen. Dus voor Heerenveen staat er nog wel degelijk iets op het spel.”
Lulkoek over die playoffs en de spanning natuurlijk. Ook zonder playoffs zou het huidige verloop spannend zijn geweest.quote:
moeten ze helemaal niet, ticket blijft hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Ja maar als Heerenveen vijfde wordt moeten ze een extra ronde spelen, dat maakt ze toch geen fuck uit. Dan moet je tegen een klein kut clubje maar je genereert als club wel weer extra omzet
Ze moeten dan toch een extra voorronde spelen? Of zit ik verkeerd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Cara het volgende:
[..]
moeten ze helemaal niet, ticket blijft hetzelfde
Dan kan de scheids beter affluiten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk nog steeds dat Feijenoord gewoon vroeg op 1-0 komt en dat balletje dan lekker wordt rondgespeeld
Je zit goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze moeten dan toch een extra voorronde spelen? Of zit ik verkeerd?
Gewoon 0-1 en dan een sit downquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk nog steeds dat Feijenoord gewoon vroeg op 1-0 komt en dat balletje dan lekker wordt rondgespeeld
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze moeten dan toch een extra voorronde spelen? Of zit ik verkeerd?
Heerenveen krijgt ongeacht hetzelfde ticket. PSV = vCL, Heerenveen 4e plek ticket, Feyenoord = vCL, Heerenveen 4e plek ticket (die schuift door)quote:
ja, ze zetten zelf zo dat schema in elkaar en nu gaan ze het betreuren. leer er van zou ik zeggen en geef de verliezend finalist geen kans op EL.quote:
Oh, je hebt 't nu over de KNVBquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef Cara het volgende:
[..]
ja, ze zetten zelf zo dat schema in elkaar en nu gaan ze het betreuren. leer er van zou ik zeggen en geef de verliezend finalist geen kans op EL.
KNVB en denken gaat sowieso niet samen. De KNVB is de NS van het voetbal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oh, je hebt 't nu over de KNVB
Ze zeiken toch ook niet...ze betreuren het. Niemand had hier bij nagedacht denk ik.
Inderdaad, beter knalt Janmaat in de eerste minuut 'm ''per ongeluk'' langs de keeperquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:36 schreef CasselerRIP het volgende:
Een 1-0 stand lijkt me voor Heerenveen ook niet ideaal, Feyenoord zal maar in de laatste minuten 1-1 maken.
ik vind dat niet zo relevant, dan staan ze 1-0 achter, kunnen ze nog altijd 2 goals maken in de laatste 5 minuten. ik zou als Heerenveen zijnde dat risico echt niet nemen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:42 schreef rubbereend het volgende:
zul je zien dat AZ gewoon achter staat, dan gaat het allemaal niet meer op
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:06:21#Feyenoord benadrukt dat het geen huldiging betreft. De seizoensafsluiting vindt alleen plaats bij het bereiken van de voorronde CL. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:07:20Vanaf 18.00 uur is het stadion geopend, rond 19.15 uur zullen spelers en staf het veld betreden en zijn er enkele toespraken. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:08:03Supporters kunnen De Kuip betreden via de Olympiazijde. In eerste instantie worden Vak Z en de eerste ring van de Olympiazijde geopend. reageer retweet
Alleen smokers begrijpen het jongenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom maken we ons hier zo druk gewoon zelf winnen en er is niets aan de hand.,
Opeens bang voor Heerenveen., kijk eens hoe goed we zelf spelen man., achterlijke theorieën.
Zit niet te kijken, maar zij hebben tenminste een huldiging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Guidetti het volgende:
Die huldiging van AjaxTriester kan haast niet.
Wij ook. Zondag.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit niet te kijken, maar zij hebben tenminste een huldiging.
quote:
Jaloers he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Guidetti het volgende:
Maar wel gewoon kijken, nepperd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Guidetti het volgende:
Dit is het Feyenoord topic, niet het Ajax topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef Guidetti het volgende:
Guidetti (de user, niet de speler) is dan ook zo'n eencellige die alles wat Ajax doet slecht en kut vind ongeacht wat. Beschamend en zielig gewoon.quote:
Vanaf vrijdag kun je in de fanshop het nieuwe uitshirt kopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef Isis20 het volgende:
Voel me echt totaal vreemd in dit topic, maar jullie kunnen me vast helpen...
Ik wil een vriend graag een Feijenoordshirt kado doen, maar is een beetje zonde om die van dit jaar te kopen.
Kan ik de nieuwe al ergens halen, zo niet, wanneer kan het wel ongeveer?
Maar het thuisshirt is niet bekend?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag kun je in de fanshop het nieuwe uitshirt kopen
Uit is echt lauw volgend jaar. Zondag ook wel benieuwd hoe et eruit ziet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
FR1908Nieuws @FR1908Nieuws
Jerson Cabral wil Feyenoord helpen: "Met Luciano Narsingh en Rajiv Van La Parra heb ik toch al contact. Ik zal wel even met ze bellen."
Ik wil het shirt ook nu al hebben, vind zowel uit als thuis nice.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
Jerson Cabral wil Feyenoord helpen: "Met Luciano Narsingh en Rajiv Van La Parra heb ik toch al contact. Ik zal wel even met ze bellen."
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |