quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook liever geen foto's meer van een ouwe chagrijnige man in een stoel posten. Die heb ik zo langzamerhand ook wel gezien.
Oke Gert begrepen ..maar geld dat dan ook voor elke keer herhaaldelijk hetzelfde Ajax lied te posten zoals in het begin van deze topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:57 schreef Gert het volgende:
Aub geen posts met screenshots plaatsen met teksten van andere fora, chatrooms e.d.
Ook graag stoppen met steeds dezelfde filmpjes te plaatsen van een scheldende opa e.d. om je punt te maken.
En nee dat is geen censuur. Die filmpjes blijven namelijk gewoon staan tot nu toe, alleen na een paar keer dezelfde filmpjes is het wel een keer mooi geweest.
Fijne bevrijdingsdag iedereen!
Gelukkig zit je hier dan in het juiste topic, want hier worden geen chagrijnige oude mannen gepost, maar lieve opaatjes die van voetbal houden en een model-voorbeeld zijn van hoe een vredelievende maatschappij er zou moeten uitzienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook liever geen foto's meer van een ouwe chagrijnige man in een stoel posten. Die heb ik zo langzamerhand ook wel gezien.
Is dat een stukje uit je nieuwe show??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig zit je hier dan in het juiste topic, want hier worden geen chagrijnige oude mannen gepost, maar lieve opaatjes die van voetbal houden en een model-voorbeeld zijn van hoe een vredelievende maatschappij er zou moeten uitzien
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Oke Gert begrepen ..maar geld dat dan ook voor elke keer herhaaldelijk hetzelfde Ajax lied te posten zoals in het begin van deze topic.
Read up slimme... "Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots" ofwel een verdwaalde Amsterdammerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:46 schreef DrDentz het volgende:
Een Hagenees die fan is van Ajax, wat is dit voor laffe kankah Hagenees
Iemand die Oop naar eigen zeggen met elke vezel van haar lichaam haat, maar gek genoeg zijn stream zo intensief volgt dat ze precies weet hoeveel bureaustoelen hij in drie jaar tijd heeft versleten, dat hij msn heeft gehad, hoeveel bier hij drinkt, etc. etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:28 schreef Jian het volgende:
Wie is die bozige vrouw hierboven en wat doet zij in het Oop-topic?![]()
Er komen er binnenkort nog meer. Stay tuned!quote:De Oop met Lays plaatjes zijn geweldig, die had ik nog niet
Waarschijnlijk één van die vele verzuurde vrouwspersonen die ook naar de gouden kooi gingen kijken om zich opzettelijk een potje te ergeren. Dit soort vrouwen zal waarschijnlijk iedere nacht natte dromen hebben van Opaatje en verbitterd raken omdat ze hem waarschijnlijk nooit zullen krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:28 schreef Jian het volgende:
Wie is die bozige vrouw hierboven en wat doet zij in het Oop-topic?![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk één van die vele verzuurde vrouwspersonen die ook naar de gouden kooi gingen kijken om zich opzettelijk een potje te ergeren. Dit soort vrouwen zal waarschijnlijk iedere nacht natte dromen hebben van Opaatje en verbitterd raken omdat ze hem waarschijnlijk nooit zullen krijgen.
Menopause sucks.
Aha, so, enne, "dit soort vrouwen", je denkt dat het er meer zijn ....?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:54 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk één van die vele verzuurde vrouwspersonen die ook naar de gouden kooi gingen kijken om zich opzettelijk een potje te ergeren. Dit soort vrouwen zal waarschijnlijk iedere nacht natte dromen hebben van Opaatje en verbitterd raken omdat ze hem waarschijnlijk nooit zullen krijgen.
Menopause sucks.
Weten we ook gelijk waarom jij naar Opa kijktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Houtvester het volgende:
Oop snackt niet alleen lays ..zie hoe hij hierop jacht is naar een snack uit zijn neus ..het is ff boren maar maar hij heeft sucses ,en dan helaasnet buitenbeeld gaat ie erin als zoetekoek.
Dit bericht slaat ook in als een bomquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk waarom jij naar Opa kijkt
Kindergarten ook weer het hek open laten staan ,of is je tuigje losgegaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk waarom jij naar Opa kijkt
Oei wat een Come Back weer... Nu sta ik toch met m'n mond vol tanden... Zonder taalfouten deze keer, een 6 voor de moeitequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:14 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Kindergarten ook weer het hek open laten staan ,of is je tuigje losgegaan
Helemaal zelf verzonnen?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Oei wat een Come Back weer... Nu sta ik toch met m'n mond vol tanden... Zonder taalfouten deze keer, een 6 voor de moeite
Het is me wat de onschuld zelfquote:Op zondag 13 mei 2012 13:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Leuk he, 1 of 2 zinnetjes en ze gaan weer los hehehe
Meen je niet!quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zat me net te bedenken hoe grappig het is dat iedereen klaagt over de slechte Hollandse zomers en dat nu half Nederland hoopt dat dit een slechte zomer gaat worden.
Bij mooi weer gaat Oop het EK Voetbal buiten in de tuin volgen en bij slecht weer gaat hij binnen kijken. Dus als we weer van zijn heerlijke wedstrijdcommentaren willen genieten, moeten we maar hopen op matige temperaturen en flink veel regen
Ach, met een beetje mazzel wordt het gewoon weer een ouderwets Nederlandse kwakkelzomer..quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Meen je niet!Wann domper. Maar er kan toch wel een camera in de tuin geplaatst worden, mocht het mooi weer zijn!? Ik moet er toch niet aan denken dat ik Oop met het EK moet inruilen voor Jack van Gelder
Ik vond het mooi hoe oma reageerde op de eerste opmerking van Opie zelf dat hij een grote jongen heeft. Het 'nee' knikje is miniem en wellicht onbewust doch onmiskenbaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef Houtvester het volgende:
Een compilatie van oops 40 jarige trouwdag.
Waarin hij een verassende onthulling doet over zijn grote jongen ,en zijn aspiraties om op Cam4 te gaan ..
Hop de nep miljonaire gaat de chinees betalen ..waarvan is een raadsel ???
En oop regeld in een dronke bui een meeting met al zijn gezellige chatters.
Als hij begint te zingen herhaalt hij de bewering nog eens en dan ontstaat er een grote glimlach op het gezicht van Oma, die ik interpreteer als "welnee gek, maar ik hou toch van je hoor" mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het mooi hoe oma reageerde op de eerste opmerking van Opie zelf dat hij een grote jongen heeft. Het 'nee' knikje is miniem en wellicht onbewust doch onmiskenbaar.
Toen hij ging zingen heb ik hem maar afgezet vervolgens![]()
Wat een kanjer ben je tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef Gert het volgende:
Laatste waarschuwing aan ruziezoekers: laat andere users met rust en vecht je sneue ruzietjes ergens anders uit.
En stop ook maar met schijnheilige topicreports als je zelf net zo hard olie op het vuur aan het gooien bent.
Gebezemd en genote. Wil je hier blijven posten, kap dan met gezeik op andere users en gezeur over andere fora/blogs whatever.
Nou maar hopen op rotweerquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is al helemaal klaar voor het EK..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, met een beetje geluk is dat niet eens nodig want, en dit is BREAKING NEWS, Oop en Oma gaan een tablet aanschaffen, met webcam, dus vanaf nu komen er ook uitzendingen vanuit Oop's tuin!!!quote:
Dat geeft de burger weer moed Emma.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, met een beetje geluk is dat niet eens nodig want, en dit is BREAKING NEWS, Oop en Oma gaan een tablet aanschaffen, met webcam, dus vanaf nu komen er ook uitzendingen vanuit Oop's tuin!!!
Nou, ik ben benieuwd....quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Dat geeft de burger weer moed Emma.
En wat die website betreft, die is bijna klaar.
Opatietjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Hup Holland Hup... Laat Oop de Leeuw niet in z'n hempie staan....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Hup Holland Hup... Laat Oop de Leeuw niet in z'n hempie staan....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh oh... opa's tietjes doen dit met mij
Ransaap!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh oh... opa's tietjes doen dit met mij
Kijk maar uit, straks staat ie nog in de Nieuwe Revuquote:
Met nietjes door z'n tietjes?quote:Op zondag 27 mei 2012 09:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks staat ie nog in de Nieuwe Revu
Ja hoor, maar dat blijft nog even in de kast tot de eerste wedstrijd begint.quote:
Geloof maar van mij dat Oop er helemaal gesteld voor staat!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
ik zie wel een heftig Oranje-gordijn bij Oop op de achtergrond. Zou ie al vlaggetjes aan de gevel hebben hangen? Vast wel! Nog één dag en dan gaat het los, Oop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En voor de die-hard Opa fans hier de hele wedstrijd nog eens maar dan uit Oops point of view...
Even de hoogtepunten bekeken was wel weer smakelijk. Wel jammer dat het filmpje meteen na de wedstrijd afgelopen was, want ik had het nacommentaar van Oop nog we even willen horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tss, het is ook nooit goed hé?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Even de hoogtepunten bekeken was wel weer smakelijk. Wel jammer dat het filmpje meteen na de wedstrijd afgelopen was, want ik had het nacommentaar van Oop nog we even willen horen.
GE-WEL-DIG !!!quote:Op zondag 10 juni 2012 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss, het is ook nooit goed hé?Oop is notabene landelijk beroemd hierdoor...
![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)aal_voorspeld__.html
Zeggen ze toch in het filmpje: Oop had met zijn hart 2-1 voorspelt, maar hij wist dat het mis zou gaanquote:Op zondag 10 juni 2012 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus hij voorspelt 2-1 voor Nederland, Denemarken wint met 1-0 en hij had het dus allemaal al voorspeld? En De Telegraaf gelooft dat
En mocht het onverhoopt toch 2-0 voor Nederland worden dan heeft hij het naar eigen zeggen vast ook al voorspeld.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Na het debacle van gisteren gaan we gewoon verder. Woensdag moet Oranje tegen Duitsland.
Oop heeft zijn mening al gevormd.
[ afbeelding ]
Uiteraard hoopt Oop dat hij het mis heeft, maar dat spreekt vanzelf
Heb je daar wel opnameNs van? Anders is het niet gezegd hèquote:Vanmorgen heeft oop een plaatsje gereserveerd op cam4 ,omaatje keek haar ogen uit ..en zij kijk john dat zijn nog eens grote jongens ,daar kan die kleine jongen van jou niet tegenop
[ afbeelding ]
Laat die irritatie er maar af, als Oop zo blijft ga ik die 5 kwartier " gelaten berusting" hier niet neerzetten hoor...quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ned 0-2 Dui
De stemming van Oop is een mengeling van irritatie en berusting..
[ afbeelding ]
Nope, de Duitsers moeten het voorlopig nog maar met een octopus doen, want Oop's voorspellingen zijn nog niet echt waterdichtquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:17 schreef pullup het volgende:
Nog een tegendoelpunt en Operd kan echt beroemd worden als orakel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
En ook nu kunnen de trouwe fans van Oop nogmaals de gehele wedstrijd Oranje-Duitsland meegenieten vanuit Opa's standpunt..![]()
Doe wel een kussentje onder je reet want het is een hele zit!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Website is bijna klaar. Elk woord een mokerslag.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop maakt er vanavond een vroegertje van. Hij wil morgen fit zijn voor de wedstrijd
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel boosquote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij laat alleen zijn vriendjes spelen, zijn kindjes.. Affellay en van Persie..
[ afbeelding ]
Die indruk had ik ook ff...quote:
Daar kan geen inktvis tegenop inderdaad. Zijn tactische kennis laat nog wat te wensen over.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook ff...
En hij had het nog wel voorspeld van tevoren.. 2 -1, met twee goals voor Ronaldo
Oop is nu neutraal en hoopt nu te kunnen genieten van het voetballen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:33 schreef pullup het volgende:
Voor wie is Opa gedurende de rest van het toernooi nu we er uit liggen ?
Huntelaar verwijt hij ook niks, maar hij kreeg geen bal aangespeeldquote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Met Huntelaar erin zou alles goed komen volgens die ouwe. Maar nu heeft-ie weer wat nieuws dus: Narsing had erin gemoeten.
Ah, daarom zat hij zo totaal spontaan met zijn hoofd te schudden en een gezicht te trekken. Geen flauw benul dat hij in beeld was!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bij VI.
Oop is helemaal verdiept in het boek van René van der Gijp en merkt niets van wat er om hem heen gebeurt...
[ afbeelding ]
Ondertussen vermaakt Oma zich uitstekend met Eddy Zoey...
[ afbeelding ]
Het was meer oma die Eddy aanranddequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
Ja ik dacht al bij het lezen van het boek van gijpie dat Opa er tussen zat, en Oma gezoend werd door Eddy zoey.
Had ik het toch goed gezien Leuk!!!
Opa toch bij VI oranje
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bij VI.
Oop is helemaal verdiept in het boek van René van der Gijp en merkt niets van wat er om hem heen gebeurt...
[ afbeelding ]
Ondertussen vermaakt Oma zich uitstekend met Eddy Zoey...
[ afbeelding ]
Ow dan zijn angela-k en ik en zuig belangrijk voor jou op kk zeker achter gesloten deur roddelen.;) pot verwijt ketel verhaal stuitertje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef Poezewoes het volgende:
Opa is wel belangrijk voor je ,anders neem je de moeite niet om op te nemen!
![]()
hahaahh dat is wat jij ervan maak net als de verzinsels op KK die je uitkraam.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef Poezewoes het volgende:
Opa is wel belangrijk voor je ,anders neem je de moeite niet om op te nemen!
![]()
guttegut gaan we weerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:28 schreef Houtvester het volgende:
[..]
hahaahh dat is wat jij ervan maak net als de verzinsels op KK die je uitkraam.
Ik nam ook BB op En SS .en nu die ouwe om hem te confronteren met zichzelf en de leugens die hij uitkraamt.
hahaahaah wat zit jij mis zeg hahahahaahahahh
nee dat deed jij al hoor stuiterquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:30 schreef Poezewoes het volgende:
Kom je nu weer je fustraties uiten op Fok??koekje erbij?
Doei knulquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef Houtvester het volgende:
[..]
nee dat deed jij al hoor stuiter![]()
Doe jij dagelijks achter gesloten deuren toch heldinquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:30 schreef Poezewoes het volgende:
Kom je nu weer je fustraties uiten op Fok??koekje erbij?
Nee, heel stom van RTL, want als de public at large op de hoogte was geweest dat Oop in VI zou komen, had dat de kijkcijfers zeker nog een boost gegeven!!quote:
Straks een andere brombeer bij VI.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zat geheel onschuldig VI oranje te kijken en ik herkende 'm.
Van Rossemquote:
Ik wilde eerst schrijven: brompot.quote:
quote:
Ja, leuk hèquote:Op zondag 24 juni 2012 09:39 schreef Poezewoes het volgende:
Hoorde geruchten dat opa alsnog het boek opgestuurd krijgt van Gijpie, hartstikke leuk toch?
altijd sucses verzekerd voor de hogebloeddrukquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Naast zoute haring, zoals wij trouwe Opa-kijkertjes allemaal weten, is Oop ook niet vies van een zout dropje... wat was die sallemiejak nou ook alweer?![]()
[ afbeelding ]
Kijk hem met z'n FOK!full accountquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Naast zoute haring, zoals wij trouwe Opa-kijkertjes allemaal weten, is Oop ook niet vies van een zout dropje... wat was die sallemiejak nou ook alweer?![]()
[ afbeelding ]
Hmm, ik ruik stinkende jalouzie dan wel een allesverterende afgunst omtrent mijn hernieuwde status alhier..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk hem met z'n FOK!full account, krijg je daar nou ook korting bij aankoop van een rollator bij ?
![]()
Hij schijt in ieder geval zeven kleuren zo te zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook in de tuin heeft Ajax een eigen troon.
[ afbeelding ]
Is het een lijster?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij schijt in ieder geval zeven kleuren zo te zien.
Met een naam als Ajax zou dat best eens kunnen maar dan is hij wel goed vermomd.quote:
Oop was aan het genieten van een broodje kroket. en voor dat iedereen gelijk weer begint over gezond eten: het tweede broodje was een broodje gezond.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Beter ingelichte bronnen zullen later wel de ingrediëntenlijst van Oops genuttigde genoegen vermelden...
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:28 schreef Jian het volgende:
De Oop met Lays plaatjes zijn geweldig, die had ik nog niet
Beloofd is beloofdquote:[b]Op donderdag 10 mei 2012 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:[/b
Er komen er binnenkort nog meer. Stay tuned!
Dat jij nu net moet kijken op de enige avond dat er niet de vonken vanaf vliegenquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:41 schreef Dottey het volgende:
streamverslag:
Omaatje is haar net op de markt gekochte sexy nachtpon aan het aantrekken. Opaatje heeft alvast het licht uitgedaan. Dat beloofd wat![]()
Oma ligt ondertussen al in bed terwijl Oop nog even doortypt.
dat is cam4streamen als vanouds tochquote:Op donderdag 28 juni 2012 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat jij nu net moet kijken op de enige avond dat er niet de vonken vanaf vliegen
Normaal eet Oop altijd Lays die door Leo thuis worden bezorgd, samen met de kratjes bier, dus ik weet ook niet waarom hij nu aan de c1000-meuk zitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:50 schreef Dottey het volgende:
hij eet alleen maar ranzige merken chips...
Hahaha.. en dan te bedenken dat Oop's haters nu allemaal gezellig op reünie zijn. Zal een gezellig feestje zijn als de gespreksstof om etenstijd al op is en ze hun toevlucht moeten zoeken tot flauwe basisschoolpraktijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
En Oop hééft nou eenmaal een hoop Fans!![]()
Shit, gemist ... en nogwel van een ander merk ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Speciaal voor Jian
Oop nast vandaag voor de verandering geen paprikachips maar naturel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar een teveel aan verandering ziet Oop niet zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, gemist ... en nogwel van een ander merk ook
Er gebeurt ook altijd wat hè bij Oop![]()
Jazeker!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:27 schreef pullup het volgende:
Kijkt hij eigenlijk ook de tour of is dat niet zijn sport ?
Vakkundig om zeep geholpen door een stelletje "lolbroeken" die steeds vals alarm gaven door het 911-noodsignaal op de chat te slingeren. Omdat Peter N categorisch weigerde zijn chat te beschermen had Ustream het kanaal afgesloten. Ze hebben het inmiddels weer vrijgegeven, maar het is nu volledig uitgestorven. Zelfs het uitschot heeft SIO na het volledig kapot getrold te hebben, de rug toegekeerd. Later probeerden ze ook de kanalen van Opa en Wiem65 te saboteren, maar Ustream heeft ingegrepen en zelfs een paar lui permanent geband. Die zijn nu dus weg van Ustream en hebben via een andere irc-server een eigen chat opgericht.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:18 schreef pullup het volgende:
Waar is die oude SIO chat tegenwoordig eigenlijk gebleven ?
je klinkt een ietsje deprie PB komt dat omdat je daar op de nieuwe sio111 niet welkom ben om de chat te loggen..quote:Op zondag 1 juli 2012 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vakkundig om zeep geholpen door een stelletje "lolbroeken" die steeds vals alarm gaven door het 911-noodsignaal op de chat te slingeren. Omdat Peter N categorisch weigerde zijn chat te beschermen had Ustream het kanaal afgesloten. Ze hebben het inmiddels weer vrijgegeven, maar het is nu volledig uitgestorven. Zelfs het uitschot heeft SIO na het volledig kapot getrold te hebben, de rug toegekeerd. Later probeerden ze ook de kanalen van Opa en Wiem65 te saboteren, maar Ustream heeft ingegrepen en zelfs een paar lui permanent geband. Die zijn nu dus weg van Ustream en hebben via een andere irc-server een eigen chat opgericht.
Als je de puinhopen van SIO nog wilt bekijken: http://www.ustream.tv/channel/stream-it-out
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Nog ff een kantekening bij dit verhaal het omzeep helpen van stream it out en sio111 op ustream .kwam uit de hoek van Gezelligheid hoor ..
quote:
Haha ja.. Dat gaf ook het extra sausje aan SVquote:Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef pullup het volgende:
De totale opa-experience is niet compleet zonder een aantal van die gezellige chats erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef Dottey het volgende:
zoek de verschillen in het aquarium in de vorige 3 foto's.Die vissen bewegen over het algemeen meer dan het 'baasje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vissen bewegen over het algemeen meer dan het 'baasje'
Hij is er weer gelukkig hoorquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter hangt-ie het doek gelijk weer terug over de camera
Ik heb het toetje maar niet afgewacht.quote:
Tietjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is er weer gelukkig hoor
Om de een of andere reden had hij tijdelijk een doek over de camera geplaatst blijkbaar .
[ afbeelding ]
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]ik huiver bij de gedachte wat er op dat moment te zien zal zijn geweest dan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vissen bewegen over het algemeen meer dan het 'baasje'
Hij doet niet open alleen omaatje doet open ,dus misschien zijn ze wel langs geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa is zwaar over de zeik dat de uittredende tweede Kamerleden begeleiding krijgen bij het vinden van een nieuwe baan terwijl ze bij hem, met al zijn kwalificaties, nog niet zijn langs geweest.
De verdenking gaat eerder uit naar een zekere ZZO'er in de bouw. Oop en Oma gaan vanavond aangifte doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zal je net zienNet als hij wil eten is er zo'n rare colporteur die hem zit lastig te vallen.
Aangiftequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De verdenking gaat eerder uit naar een zekere ZZO'er in de bouw. Oop en Oma gaan vanavond aangifte doen.
Vertel me meer!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
Zo zit je te kijken naar een indolent opaatje om ineens in een complexe whodunnit te belanden compleet met afrekeningen en geheimzinnige stiekeme bellers.
Hij stuurt z'n herdershond erop af?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef pullup het volgende:
En nu als volleerde maffia baas gaan dreigen om de bellers een kopje kleiner te laten maken door zijn maatjes
Ajax ruimt ook alles opquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij stuurt z'n herdershond erop af?
PB schijnt er meer van te wetenquote:
Livequote:
Jammer gemist.quote:
Een aantal oud-SIO-ers / geëxcommuniceerde Ustreamers is een telefoonterreurcampagne gestart. Oop begint het een beetje beu te worden.quote:
Oo... wie heeft hij aangegeven?quote:
Weten we zeker dat Omaatje ook niet degene is die de spooktelefoontjes pleegt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heeft er ook nog iemand met de wijzers van zijn klok lopen kloten.
Omaatje ontkent direct ( een beetje verdacht) maar ik denk dat het dezelfde gast is die verantwoordelijk is voor die spooktelefoontjes.
Dan is het haast jammer dat Kees Knalpiemel daar niet achter zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo... wie heeft hij aangegeven?
Lijkt me op zich wel grappig, de politie bellen en dan iemand moeten aangeven met een chatnaam.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is het haast jammer dat Kees Knalpiemel daar niet achter zit.
Hahaha.. Oop heeft melding gemaakt van het gebeuren. Er zijn nu maatregelen genomen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo... wie heeft hij aangegeven?
Lijkt me op zich wel grappig, de politie bellen en dan iemand moeten aangeven met een chatnaam.
"Uncle Junior"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef pullup het volgende:
En nu als volleerde maffia baas gaan dreigen om de bellers een kopje kleiner te laten maken door zijn maatjes
Ik ben er zeker van dat ze die beller maar een klein beetje pijn gaan doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
Omg, straks zitten we nog allemaal bij Opsporing Verzocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |