Vertel me meer!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
Zo zit je te kijken naar een indolent opaatje om ineens in een complexe whodunnit te belanden compleet met afrekeningen en geheimzinnige stiekeme bellers.
Hij stuurt z'n herdershond erop af?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef pullup het volgende:
En nu als volleerde maffia baas gaan dreigen om de bellers een kopje kleiner te laten maken door zijn maatjes
Ajax ruimt ook alles opquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij stuurt z'n herdershond erop af?
PB schijnt er meer van te wetenquote:
Livequote:
Jammer gemist.quote:
Een aantal oud-SIO-ers / geëxcommuniceerde Ustreamers is een telefoonterreurcampagne gestart. Oop begint het een beetje beu te worden.quote:
Oo... wie heeft hij aangegeven?quote:
Weten we zeker dat Omaatje ook niet degene is die de spooktelefoontjes pleegt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:03 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heeft er ook nog iemand met de wijzers van zijn klok lopen kloten.
Omaatje ontkent direct ( een beetje verdacht) maar ik denk dat het dezelfde gast is die verantwoordelijk is voor die spooktelefoontjes.
Dan is het haast jammer dat Kees Knalpiemel daar niet achter zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo... wie heeft hij aangegeven?
Lijkt me op zich wel grappig, de politie bellen en dan iemand moeten aangeven met een chatnaam.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is het haast jammer dat Kees Knalpiemel daar niet achter zit.
Hahaha.. Oop heeft melding gemaakt van het gebeuren. Er zijn nu maatregelen genomen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo... wie heeft hij aangegeven?
Lijkt me op zich wel grappig, de politie bellen en dan iemand moeten aangeven met een chatnaam.
"Uncle Junior"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef pullup het volgende:
En nu als volleerde maffia baas gaan dreigen om de bellers een kopje kleiner te laten maken door zijn maatjes
Ik ben er zeker van dat ze die beller maar een klein beetje pijn gaan doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
Omg, straks zitten we nog allemaal bij Opsporing Verzocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |