quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En voor de die-hard Opa fans hier de hele wedstrijd nog eens maar dan uit Oops point of view...
Even de hoogtepunten bekeken was wel weer smakelijk. Wel jammer dat het filmpje meteen na de wedstrijd afgelopen was, want ik had het nacommentaar van Oop nog we even willen horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tss, het is ook nooit goed hé?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Even de hoogtepunten bekeken was wel weer smakelijk. Wel jammer dat het filmpje meteen na de wedstrijd afgelopen was, want ik had het nacommentaar van Oop nog we even willen horen.
GE-WEL-DIG !!!quote:Op zondag 10 juni 2012 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss, het is ook nooit goed hé?Oop is notabene landelijk beroemd hierdoor...
![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)aal_voorspeld__.html
Zeggen ze toch in het filmpje: Oop had met zijn hart 2-1 voorspelt, maar hij wist dat het mis zou gaanquote:Op zondag 10 juni 2012 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus hij voorspelt 2-1 voor Nederland, Denemarken wint met 1-0 en hij had het dus allemaal al voorspeld? En De Telegraaf gelooft dat
En mocht het onverhoopt toch 2-0 voor Nederland worden dan heeft hij het naar eigen zeggen vast ook al voorspeld.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Na het debacle van gisteren gaan we gewoon verder. Woensdag moet Oranje tegen Duitsland.
Oop heeft zijn mening al gevormd.
[ afbeelding ]
Uiteraard hoopt Oop dat hij het mis heeft, maar dat spreekt vanzelf
Heb je daar wel opnameNs van? Anders is het niet gezegd hèquote:Vanmorgen heeft oop een plaatsje gereserveerd op cam4 ,omaatje keek haar ogen uit ..en zij kijk john dat zijn nog eens grote jongens ,daar kan die kleine jongen van jou niet tegenop
[ afbeelding ]
Laat die irritatie er maar af, als Oop zo blijft ga ik die 5 kwartier " gelaten berusting" hier niet neerzetten hoor...quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ned 0-2 Dui
De stemming van Oop is een mengeling van irritatie en berusting..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |