quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef Dottey het volgende:
zoek de verschillen in het aquarium in de vorige 3 foto's.Die vissen bewegen over het algemeen meer dan het 'baasje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vissen bewegen over het algemeen meer dan het 'baasje'
Hij is er weer gelukkig hoorquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter hangt-ie het doek gelijk weer terug over de camera
Ik heb het toetje maar niet afgewacht.quote:
Tietjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is er weer gelukkig hoor
Om de een of andere reden had hij tijdelijk een doek over de camera geplaatst blijkbaar .
[ afbeelding ]
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]ik huiver bij de gedachte wat er op dat moment te zien zal zijn geweest dan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vissen bewegen over het algemeen meer dan het 'baasje'
Hij doet niet open alleen omaatje doet open ,dus misschien zijn ze wel langs geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa is zwaar over de zeik dat de uittredende tweede Kamerleden begeleiding krijgen bij het vinden van een nieuwe baan terwijl ze bij hem, met al zijn kwalificaties, nog niet zijn langs geweest.
De verdenking gaat eerder uit naar een zekere ZZO'er in de bouw. Oop en Oma gaan vanavond aangifte doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zal je net zienNet als hij wil eten is er zo'n rare colporteur die hem zit lastig te vallen.
Aangiftequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De verdenking gaat eerder uit naar een zekere ZZO'er in de bouw. Oop en Oma gaan vanavond aangifte doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |