Wat een kanjer ben je tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef Gert het volgende:
Laatste waarschuwing aan ruziezoekers: laat andere users met rust en vecht je sneue ruzietjes ergens anders uit.
En stop ook maar met schijnheilige topicreports als je zelf net zo hard olie op het vuur aan het gooien bent.
Gebezemd en genote. Wil je hier blijven posten, kap dan met gezeik op andere users en gezeur over andere fora/blogs whatever.
Nou maar hopen op rotweerquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is al helemaal klaar voor het EK..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, met een beetje geluk is dat niet eens nodig want, en dit is BREAKING NEWS, Oop en Oma gaan een tablet aanschaffen, met webcam, dus vanaf nu komen er ook uitzendingen vanuit Oop's tuin!!!quote:
Dat geeft de burger weer moed Emma.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, met een beetje geluk is dat niet eens nodig want, en dit is BREAKING NEWS, Oop en Oma gaan een tablet aanschaffen, met webcam, dus vanaf nu komen er ook uitzendingen vanuit Oop's tuin!!!
Nou, ik ben benieuwd....quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Dat geeft de burger weer moed Emma.
En wat die website betreft, die is bijna klaar.
Opatietjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Hup Holland Hup... Laat Oop de Leeuw niet in z'n hempie staan....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Hup Holland Hup... Laat Oop de Leeuw niet in z'n hempie staan....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh oh... opa's tietjes doen dit met mij
Ransaap!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh oh... opa's tietjes doen dit met mij
Kijk maar uit, straks staat ie nog in de Nieuwe Revuquote:
Met nietjes door z'n tietjes?quote:Op zondag 27 mei 2012 09:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks staat ie nog in de Nieuwe Revu
Ja hoor, maar dat blijft nog even in de kast tot de eerste wedstrijd begint.quote:
Geloof maar van mij dat Oop er helemaal gesteld voor staat!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
ik zie wel een heftig Oranje-gordijn bij Oop op de achtergrond. Zou ie al vlaggetjes aan de gevel hebben hangen? Vast wel! Nog één dag en dan gaat het los, Oop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |