Hij lijkt wel boosquote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij laat alleen zijn vriendjes spelen, zijn kindjes.. Affellay en van Persie..
[ afbeelding ]
Die indruk had ik ook ff...quote:
Daar kan geen inktvis tegenop inderdaad. Zijn tactische kennis laat nog wat te wensen over.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook ff...
En hij had het nog wel voorspeld van tevoren.. 2 -1, met twee goals voor Ronaldo
Oop is nu neutraal en hoopt nu te kunnen genieten van het voetballen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:33 schreef pullup het volgende:
Voor wie is Opa gedurende de rest van het toernooi nu we er uit liggen ?
Huntelaar verwijt hij ook niks, maar hij kreeg geen bal aangespeeldquote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Met Huntelaar erin zou alles goed komen volgens die ouwe. Maar nu heeft-ie weer wat nieuws dus: Narsing had erin gemoeten.
Ah, daarom zat hij zo totaal spontaan met zijn hoofd te schudden en een gezicht te trekken. Geen flauw benul dat hij in beeld was!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bij VI.
Oop is helemaal verdiept in het boek van René van der Gijp en merkt niets van wat er om hem heen gebeurt...
[ afbeelding ]
Ondertussen vermaakt Oma zich uitstekend met Eddy Zoey...
[ afbeelding ]
Het was meer oma die Eddy aanranddequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
Ja ik dacht al bij het lezen van het boek van gijpie dat Opa er tussen zat, en Oma gezoend werd door Eddy zoey.
Had ik het toch goed gezien Leuk!!!
Opa toch bij VI oranje
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bij VI.
Oop is helemaal verdiept in het boek van René van der Gijp en merkt niets van wat er om hem heen gebeurt...
[ afbeelding ]
Ondertussen vermaakt Oma zich uitstekend met Eddy Zoey...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |