quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hey, ik dacht ook dat de Starks uiteindelijk zouden winnenTot ik halverwege boek 3 zat. Toen had ik echt zoiets van
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het kan nog! Zodra Jon weer tot leven is verwekt is zijn eed jegens The Nightwatch niet meer geldig en kan hij eindelijk zijn claim op Het Noorden en de ijzeren troon laten gelden want R + L = J
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Als Sansa met Harry the Heir trouwt kan ze claim op het Noorden leggen, dat is Littlefinger's plan tenminste.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ze leeft nog wel ja maar Martin kennende sterft ze een pijnlijke dood voordat ze ook maar in de buurt van Westeros komt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef Wihakayda het volgende:
Ja, er kan idd vanalles gebeuren bij GrrM....
Sorry, snap niet hoe dat werktquote:
Nee, open nieuw deel, met dat slotje ernaast enzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef Kirov het volgende:
Ik denk dat je op nieuw topic hebt gedrukt en niet op nieuw deel
Klopt! Sorry, heb em gewijzigdquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef Kirov het volgende:
En er worden citaten in mijn mond gedrukt in de OP
Ik durf het nog niet aan :pquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef Humberto-T het volgende:
Heeft iedereen het hoofdstuk uit het volgende boek al op de website van.george rr martin gelezen?
De website ziet er overigens uit alsog 10 jaar geleden in frontpage gemaakt.
Ik denk dat het daarom nog wel een leuk personage kan worden. Hij is lekker flamboyant en over the top. Zolang als Dany haar gezwijmel beperkt tot zwoele blikken ipv lange monologen, ben ik er wel okee mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Ja Daario is verschrikkelijk, nou ja vooral Dany's gezwijmel over hem.
Heb het gelezen, was weer suprisingquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef Humberto-T het volgende:
Heeft iedereen het hoofdstuk uit het volgende boek al op de website van.george rr martin gelezen?
Wow, vet! Tnx! Hij staat erinquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef .aeon het volgende:
Had vanmiddag niks te doen, voor in de OP?
[ afbeelding ]
Nee, maar ik had de indruk dat mijn ebook dwd die extra hoofdstukken al bevatte. Waar gaat het over?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef Humberto-T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb em nog niet gelezen, maar eigenlijk wil ik het wel nuWaar staat ie online?
Tormund Giantsbane schijnt ook gecast te worden.
Welke rollen zijn er allemaal nodig voor seizoen 3?
- Shireen
- Daario Naharis
- Tormund Giantsbane
- Mance Rayder
- Bowen Marsh (miss naar seizoen 4, of zelfs naar 5?)
- De Magnar of Thenn
- Coldhands (miss naar seizoen 4, of gewoon Joseph Mawle)
- De verraders van de Night's Watch, weet niet meer wie het zijn
- Oberyn Martell, de Red Viper (miss naar seizoen 4)
- Ellaria Sand (miss naar seizoen 4, of geschrapt, zo heel veel voegt ze niet toe behalve wat eyecandy)
- Beric Dondarrion (ik geloof dat ze hem wilden recasten)
- Edmure Tully
- The Blackfish
- Jojen Reed
- Meera Reed
- Selyse Baratheon (kan geschrapt worden, of gewoon als extra)
- Axell Florent (kan geschrapt worden)
- Queen of Thorns
- De Kettleblacks (kunnen evt naar seizoen 4 of 5)
- ...nog meer?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 12:27:41 ]
SPOILER: nieuwe hoofdstukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef Angelof9 het volgende:
SPOILER: nieuwe hoofdstukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:22 schreef MAHL het volgende:
http://georgerrmartin.com/if-sample.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb em nog niet gelezen, maar eigenlijk wil ik het wel nuWaar staat ie online?
Die kerel heeft echt een afschuwelijk lelijke website![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:27 schreef MAHL het volgende:
[..]Thanks! Dan ga ik dat hoofdstuk maar eens opsnorren. En Theon, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
De website is serieus spuuglelijk inderdaad. George Martin heeft er toch een dankwoord voor over in zijn boeken hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het Theon hoofdstuk nu gelezen. Was er nog een ander hoofdstuk? Kan niets vinden op die waardeloze website.
Een paar hoofdstukken die hij her en der heeft voorgelezen, maar volgens mij staan die nergens online.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het Theon hoofdstuk nu gelezen. Was er nog een ander hoofdstuk? Kan niets vinden op die waardeloze website.
Als de Battle of Blackwater in seizoen 2 blijft, moeten de Kettleblacks al gecast zijn eigenlijk toch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb em nog niet gelezen, maar eigenlijk wil ik het wel nuWaar staat ie online?
Tormund Giantsbane schijnt ook gecast te worden.
Welke rollen zijn er allemaal nodig voor seizoen 3?
- Shireen
- Daario Naharis
- Tormund Giantsbane
- Mance Rayder
- Bowen Marsh (miss naar seizoen 4, of zelfs naar 5?)
- De Magnar of Thenn
- Coldhands (miss naar seizoen 4, of gewoon Joseph Mawle)
- De verraders van de Night's Watch, weet niet meer wie het zijn
- Oberyn Martell, de Red Viper (miss naar seizoen 4)
- Ellaria Sand (miss naar seizoen 4, of geschrapt, zo heel veel voegt ze niet toe behalve wat eyecandy)
- Beric Dondarrion (ik geloof dat ze hem wilden recasten)
- Edmure Tully
- The Blackfish
- Jojen Reed
- Meera Reed
- Selyse Baratheon (kan geschrapt worden, of gewoon als extra)
- Axell Florent (kan geschrapt worden)
- Queen of Thorns
- De Kettleblacks (kunnen evt naar seizoen 4 of 5)
- ...nog meer?
Ik heb hem gelezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef Kirov het volgende:
Shit shit ik wil zo graag die nieuwe hoofdstukken lezen, ik kan mezelf nauwelijks in bedwang houden
Ook een volledige van Arianne als het goed is. Maar deze twee heeft hij voorgelezen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef Nagil het volgende:
Er is ook nog een deel van een Victarion-hoofdstuk online beschikbaar:
Ik wou wachten tot dat het boek uitkwamquote:
Ach joh, dan is het toch weer herschrevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik wou wachten tot dat het boek uitkwam
Hier staat hij ook uitgeschreven: http://www.iswintercoming.com/thewow-victarion-chapter-t1020.htmlquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ook een volledige van Arianne als het goed is. Maar deze twee heeft hij voorgelezen.
[..]
Ik wou wachten tot dat het boek uitkwam
Zou men bij die casting ook uit de broek moeten? Tormund moet immers wel een enorme lul hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb em nog niet gelezen, maar eigenlijk wil ik het wel nuWaar staat ie online?
Tormund Giantsbane schijnt ook gecast te worden.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Beetje verliefd op Alfie Allen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Angelof9 het volgende:
Ze zitten in dat andere topic zo op Theon te haten
Het is wel HBO hè. Dus we krijgen het vast wel te zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:33 schreef MAHL het volgende: tja, om nou expliciet te laten zien hoe hij helemaal gemarteld en gebroken wordt in de Dreadfort...
Heel vet! gaan erin!quote:
Ik heb zo'n vermoedenquote:
Wou ik ook net zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:47 schreef Saavedra het volgende:
Die heeft de plek van Jeyne Westerling ingenomen denk ik.
Jewel, alleen besprak hij dat geloof ik in de Council en had Tywin er niks mee te maken. Kan het mis hebben though.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef Angelof9 het volgende:
Oja, en Littlefinger die opeens in Harrenhal is? Dat kan ik me ook niet herinneren. En het was toch ook niet zijn idee om naar Highgarden te gaan?
Ik meen me te herinneren dat het Tyrion was die zo in 1 klap van Littlefinger af was (die hij niet vertrouwde) en Sansa kon helpen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jewel, alleen besprak hij dat geloof ik in de Council en had Tywin er niks mee te maken. Kan het mis hebben though.
Sansa?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:00 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het Tyrion was die zo in 1 klap van Littlefinger af was (die hij niet vertrouwde) en Sansa kon helpen.
Mwah, GRRM heft vaak genoeg duidelijk gemaakt dat de verhalen in de boeken door elkaar heen lopen, en dat tijdsaanduiding niet het allerbelangrijkste is, kan dus goed zijn dat hij weken onderweg is geweest.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef Saavedra het volgende:
Toch knap hoe Littlefinger in mum van tijd van King's Landing naar de Stormlands reist en de volgende aflevering alweer in Harrenhal zit..
Scherp! Rodrick gaat in het boek nog Winterfell belegeren... Zouden ze dat nu schrappen, inclusief de Reek/Ramsay verhaallijn en de Bastard gewoon Winterfell laten veroveren om hem vervolgens een wolf in schaapskleren te laten blijken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef Reuzelbek het volgende:
In het boek wordt Mikken gedood door de soldaten van Theon en niet ser Rodrick, die sterft door het verraad van Ramsay Bolton.
Ik klaag niet hoor, zeer leuk meisjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
GillyYgritte.. ik had een totáááááááál andere verwachting bij de Wildlings. Craster zag er ook al zo burgerlijk en ontwikkeld uit.
En GillyYgritte.. ja ik snap dat ze een knappe love interest willen casten. Maar als ik haar zie, dan zie ik geen doorgewinterde wildling, ze ziet eruit alsof ze in een dikke villa is opgegroeid aan de andere kant van de berg, inclusief netjes geëpileerde wenkbrauwen...
Dat ondermijnt voor mijn gevoel toch het mysterie en ontzag/angst voor de wildlings.
Knap vrouwtje, dat wel.![]()
Maar ze ontsnappen toch helemaal nog niet? Ze zitten in de grafkelder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:34 schreef Zhenar het volgende:
Van mij hadden ze de ontsnapping van Bran en Rickon nog wel een aflevering mogen uitstellen. Ik vind (om één of andere reden) de frase "There must always be a Stark in Winterfell" erg krachtig, en die had ik nog graag willen horen alvorens Bran besloot er tussenuit te knijpen. Nu geeft hij in één keer op (al is dat wel begrijpelijk gemaakt na de onthoofding door Theon).
Ze zijn er nu toch net uit? Of zag ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar ze ontsnappen toch helemaal nog niet? Ze zitten in de grafkelder.
Ja, dat vond ik ook al raar.... Maarjah, het wordt nu meer een verhaal gebaseerd op de boeken, dan een verfilming van... Is ook goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar ze ontsnappen toch helemaal nog niet? Ze zitten in de grafkelder.
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Inderdaad, de Starks lijken wel een beschermengel te hebben, zometteen Robb natuurlijk trouwen met die vrouw waar zn moeder het over had en dan leven ze nog lang en gelukkig.
Ja, het wordt heel anders. Op zich ook wel leuk want dan wordt het voor ons net zo verassend als voor de niet-boek lezersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:35 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al raar.... Maarjah, het wordt nu meer een verhaal gebaseerd op de boeken, dan een verfilming van... Is ook goedMaar; anders
* Wihakayda denkt Door Pyat Pree, aangezien het laatste shot van Ep6 waarschijnelijk het House of the Undying isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik zat me te bedenken, ik kan me uit de boeken helemaal niet meer herinneren dat Dany haar draakjes (even) verliest. Door wie zijn ze nou weggehaald?
Dit is het spoiler draadjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef Jester65 het volgende:
Er zitten de nodige spoilers achter deze link, opgepast dus.
Ik moet ook altijd 3 keer kijken voordat ik postquote:
SPOILER: ADWD SpoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps, i did it againquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:39 schreef Angelof9 het volgende:
Haha, voordat je weer zo'n spoiler-oorlog ontketent in dat andere draadje
Deel 1 heb ik ook gepost, in dat topic geloof ik, of het deel ervoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:55 schreef Littlecreep het volgende:
Ik word het daar wel een beetje zat hoor in dat topic. Als er al gezeurd wordt over dat plaatje van Wihakayda dan ga je gewoon te ver. Er staat niks in wat we niet al wisten en nog gezeik...
Dit plaatje dus:
[ afbeelding ]
Daaraan toevoegend: Waar is deel 1 van bovenstaand plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef Angelof9 het volgende:
Er staat in dat Osha nog leeft. Eigenlijk.
Ah dank jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik ook gepost, in dat topic geloof ik, of het deel ervoor
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4104370_700b_v1.jpg
Ik volg het vooral voor de eventuele leuke plaatjes, maar ondertussen post ik alle leuke dingen zelfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ah dank jeIk volg dat topic nauwelijks na de tweede spoileroorlog. En nu al helemaal niet meer, stelletje zeikerds.
"The last door on the right... is the first door on the left!"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef Maisnon het volgende:
Nja dat denk ik dus ook, hoop wel dat ze iets moois maken van die scene dat ze telkens de rechterdeur (?) moet nemen en al die visioen dingen ziet
Post ze maar gewoon lekker hier. Hier worden ze tenminste gewaardeerdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ik volg het vooral voor de eventuele leuke plaatjes, maar ondertussen post ik alle leuke dingen zelf
Ik denk dat ze het zo gaan doen ja (als de scene met Rhaegar erin zit), volgens mij dacht Dany in de boeken eerst ook dat ze Viserys zag. Hoop dat ze nog meer mindfuck visioenen in de HoU doen dan in de boeken, als tv-maker is dit toch één van de leukste dingen die je kunt doen imo, mindfucken met je personages en de kijkersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze dat House of the Undying gaan doen, want als ik het me goed herinner zien we o.a. Rhaegar en ik kan me niet herinneren dat daar iemand voor is gecast. Of zouden ze Viserys/Harry Lloyd nog een keertje optrommelen maar dan ietsje anders gekleed en gekapt?
Die laatste scène in dat huis, met dat kloppende hart en die enge lui die rond die tafel zitten en Drogon die helemaal door het lint gaat, ik hoop toch zo dat die letterlijk in de serie wordt overgenomen.
Ik ga ervan uit dat als ze Rhaegar gecast hebben, ze dat niet naar buiten gaan brengen. Sommige rollen moeten gewoon een verrassing blijven denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze dat House of the Undying gaan doen, want als ik het me goed herinner zien we o.a. Rhaegar en ik kan me niet herinneren dat daar iemand voor is gecast.
Zonder zijn blinkend harnas en met een flinke baard hoeft er denk ik niet heel veel gedaan te worden. Hij was in S1 inderdaad maar sporadisch te zien (tov. de boeken waar hij toch een grotere rol heeft), wat denk ik met opzet is gedaan voor deze onthulling.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef Angelof9 het volgende:
Wat ik me ook afvraag: of ze Barristan Selmy herkenbaar gaan maken. Want hij heeft pas 1 scène gedaan dus mensen zullen wellicht niet herkennen?
Ramsay Snow Bolton never say Snow, never.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:27 schreef Jester65 het volgende:
Help me even, er zijn inmiddels zoveel personages voorbij gekomen in de boeken.
Ik denk dat dat inderdaad geschrapt wordt. Reek/Ramsay zat opgesloten in Winterfell en in de tv-serie zei Roose dat hij momenteel legert in the Dreadfort met een divisie en vervolgens accepteert Robb het voorstel van Roose dat Ramsay Winterfell gaat 'bevrijden'. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scherp! Rodrick gaat in het boek nog Winterfell belegeren... Zouden ze dat nu schrappen, inclusief de Reek/Ramsay verhaallijn en de Bastard gewoon Winterfell laten veroveren om hem vervolgens een wolf in schaapskleren te laten blijken?
Grappig daar moest ik ook aan denken. Maar dan iemand met die constant een sadistische en zelfvoldane grijns op zijn tronie heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ramsay zie ik altijd het uiterlijk voor me van Wormtongue uit LOTR The Two Towers.
Ik moet zeggen dat ik alle karakters wel goed vindt gecast, nog geen teleurstellingen tot nu toe, dus ik heb goede hoop dat ook the viper een prima cast wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:46 schreef Littlecreep het volgende:
Ramsay was één van mijn favorieten in het boek. Puur omdat ie het begrip 'gestoord' naar een nieuw level brengt. Daarbij hoop ik ook op een goeie 'Red Viper'
quote:19. After Ned's beheading Joffrey takes Sansa to admire Ser Ilyn Payne's handiwork - but someone you don't expect is sat on a spike at the Red Keep. The head to the left of Septa Mordane is actually George W. Bush wearing a wig. "It's not a political statement", says David Benioff, "we just had to use what heads we had lying around!"
Ooh damn ja!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:43 schreef Bellatrix het volgende:
Howland Reed, vader van Meera en Jojen was er ook bij en leeft nog.
Nee die zit nog in zijn moeras ergens in het Noorden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:16 schreef .aeon het volgende:
[..]
Ooh damn ja!Die is ook nog nooit ten tonele gekomen of wel?
Ooh daar wil ik zo graag meer van weten, vooral vanwege the Sword of the Morningquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die zit nog in zijn moeras ergens in het Noorden.
Whahaha, ja hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit ook het topic waar we kunnen roddelen over het andere topic?
Die zijn er al.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:57 schreef Tweek het volgende:
Aan de ene kant begrijp ik ze best, bij het vorige seizoen zij iemand bijvoorbeeld dat Ned Stark zijn favoriet was waarop een paar andere reageerde met wacht maar enz. Khal Drogo's dood werd ook gespoild, the battle of blackwater werd genoemd in verband met het nog niet onooglijk zijn van Tyrion, die miste toch een neus, de red wedding werd genoemd enz. Dat zijn dus allemaal dingen die voor mij in de serie of in de boeken een beetje verpest waren.
Alleen de wijze waarop ze nu krampachtig reageren op alles wat met het boek te maken heeft is een beetje triest, zelfs toen ik zei dat boek 4 en 5 wat minder waren ging men al uit zijn dak. Terwijl dat gewoon een mening is en niets met het verhaal te maken heeft. Ook het gezeik over dat iets een setup is, als iemand het zou speculeren dan is het geen probleem, maar zodra er boek bij staat is het een spoiler, want oh mijn god het heeft consequenties/een betekenis/er wordt op terug gekomen. Terwijl dat voor iedere scene eigenlijk geldt, alles heeft een betekenis en doet er toe voor het verhaal.
De serie is een succes doordat mensen de boeken lazen, de serie is groot geworden doordat veel boeklezers de serie kijken, het andere topic had eerst meer boeklezers dan normale kijkers, dus eigenlijk moeten zelf een topic starten. Zou ook best interessant zijn een topic vol posts met alleen maar: "leuke aflevering" "ik vond het minder".
Eigenlijk heb je meerdere topics nodig, één per boek, één per boek inc serie en één voor alleen de serie. Dan kan iedereen tevreden zijn.
Nee, ik bedoel a game of thrones deel 1, A clash of kings deel 1 enz. en a game of thrones (serie) tot boek 1 deel 1, a game of thrones (serie) tot boek 2 enz. Het is leuk als je als boeklezer naar het topic voor de boeklezers wordt verwezen maar als je nog niet alles gelezen hebt is dat ook niet te doen. Dus iedereen ze eigen topic en lekker tegen jezelf lullen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:11 schreef Saavedra het volgende:
Sommige mensen in dat topic verdienen in een privébericht gewoon een dikke spoiler
Dat idee is bij mij ook al eens opgekomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:11 schreef Saavedra het volgende:
Sommige mensen in dat topic verdienen in een privébericht gewoon een dikke spoiler
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:23 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wil naakt door dat topic rennen en "BOEK BOEK BOEK" gillen.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:23 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wil naakt door dat topic rennen en "BOEK BOEK BOEK" gillen.
Wordt denk ik het seizoenseinde? Daar heb ik dan weer minder zin inquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus, ik heb zin in de Battle of Blackwater. Is veel geld in gaan zitten dus ik verwachte er een hoop van
.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef MAHL het volgende:
Blackwater wordt ep 9, met als ep 10 de 'aftermath'Seizoen 3 zal denk ik ook weer april/mei worden, van 2013 helaas...
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij was Jaime een Noorse film aan het doen, vandaar dat ie even niet in de serie voorkwam.
Zou wel een goede cliffhanger zijn, is toch een van de meest geliefde personages in de seriequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef Angelof9 het volgende:
Denk je dat ze in het midden zullen laten of Tyrion de Battle heeft overleefd?
En dan flink gaan spoileren in het andere topicquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wel een goede cliffhanger zijn, is toch een van de meest geliefde personages in de serie.
Ook even erbij zeggen dat Dany ergens sterft, worden ze helemaal gekquote:
Men probeert hier alles van boek 5 in spoilers te zetten. Overigens is ADWD inmiddels voor 11 euro te kopen bij Bol.com, dus doen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Felagund het volgende:
Hier wordt niet gespoild voor boek 5 toch? Dan kan ik veilig blijven komen hier.
Ik snap ze ook wel, op een gegeven moment werd er wel erg veel over de boeken gesproken. Maar aan de andere kant is het wel raar dat in een topic geopend door de boekenfans, die fans juist verjaagd worden.
Hij zat ook niet in het 2e boek, lijkt mequote:
Dat klopt, maar dat is omdat GRRM toen alwist dat die acteur die voor de serie gecast zou worden, die tijd nodig had voor een film.quote:Op donderdag 10 mei 2012 03:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij zat ook niet in het 2e boek, lijkt me![]()
Die Ian Whyte is tótáál geen Mountainquote:Op donderdag 10 mei 2012 03:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij zat ook niet in het 2e boek, lijkt me![]()
Wel apart dat Conan Stevens, de oorspronkelijke Gregor Clegane (en veel overtuigender dan die soepstengel die hem nu speelt), de serie heeft laten schieten voor "The Hobbit", zo te zien. Ik denk niet dat hij een Hobbit speelt, overigens
Ik had hem vorig jaar al gekocht (voor de volle prijsquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Men probeert hier alles van boek 5 in spoilers te zetten. Overigens is ADWD inmiddels voor 11 euro te kopen bij Bol.com, dus doen!
Overigens bekijk ik het andere topic vooral omdat de spoiler discussie, hoe onzinnig ook, best vermakelijk is. En Wihakayda post er soms nog best aardige plaatjes van Reddit op
In 1999?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is omdat GRRM toen alwist dat die acteur die voor de serie gecast zou worden, die tijd nodig had voor een film.
Toen ik hem voor het eerst zag, moest ik aan John Cleese in The Holy Grail denken. Dat lijkt me toch niet de bedoelingquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:27 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Die Ian Whyte is tótáál geen MountainHij is alleen heel lang, maar totaal niet zo breed en "woest" als Conan S.
Jammer
Wat is dan het logische antwoord? Dat het in het boek niet gebeurt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wil je het logische antwoord wel geven, maar dan krijgen we weer dat boek gezeik :p
Hij is mooi hequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:17 schreef Angelof9 het volgende:
Dank, ik heb nu het wolfje op mijn desktop
En een echte wolf ook nog, geen sleehond oid.quote:
Denk je? Lady en Nymeria waren saarloos wolfshondenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:29 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
En een echte wolf ook nog, geen sleehond oid.
En ik maar denken dat ik alle kennis over deze serie paraat hadquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:25 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
heb hem moeten googlen![]()
http://awoiaf.westeros.org/index.php/House_Karstark
Mwa, zoals hierboven te lezen, ben je niet de enige die geen idee hadquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik alle kennis over deze serie paraat had
Voor de opnames gebruiken ze geen echte wolven denk ik. Maar deze in het plaatje lijkt wel een echte wolf. Hoe dan ook is ie prachtigquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:31 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Denk je? Lady en Nymeria waren saarloos wolfshonden
GRRM heeft wel eens gezegd dat hij de ASOIAF wiki gebruikt om dingen na te zoeken. Ook een aantal mensen die achter westeros.org zitten hadden ADWD al eerder gelezen om mogelijke foutjes eruit te kunnen halen. Dus zelfs GRRM onthoudt niet allesquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:32 schreef Angelof9 het volgende:
Het is gewoon teveel informatie om in 1 hoofd te passen. Tenzij je hoofd zo groot is als dat van GRRM
Ik zie niet helemaal in die promo hoe ze nog meer afwijken, afgezien van wat ze al hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef Angelof9 het volgende:
Ze gaan blijkbaar nog even verder van het boek afwijken:
Ze zitten in ieder geval graag aan elkaar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:41 schreef Wihakayda het volgende:
Nog niet geluisterd, maar de beelden zien er leuk uit
Wat doet die Lannister-neef in de kooi met Jaimie? En begint Dany nu al over dat "betrayed by love/trust" ding met Jorah, of zei ze dat ze alleen hem vertrouwt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal in die promo hoe ze nog meer afwijken, afgezien van wat ze al hebben gedaan.
Tyrion stuurde wat mensen om Jaime te bevrijden, misschien dat Alton Lannister die lui vervangt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat doet die Lannister-neef in de kooi met Jaimie? En begint Dany nu al over dat "betrayed by love/trust" ding met Jorah, of zei ze dat ze alleen hem vertrouwt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is irri echt dood dan? Want het kon ook zijn dat ze bewusteloos was? *heb de nieuwe ep nog niet gezienquote:Op maandag 14 mei 2012 10:18 schreef Angelof9 het volgende:
Maar Roose Bolton was al gecast, dus had Arya net zo goed voor hem kunnen "cupbearen".
Maar die gestolen draken vind ik een groter "probleem". En de Reeds die er niet zijn. En Dany's kahlassar die nu allemaal dood zijn.
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Waren dat Dany's mannen? Of xoaxooxoxoaxx mannen?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:21 schreef Angelof9 het volgende:
Irri zou nog kunnen leven , maar alle anderen die dood in die courtyard lagen?
edit: ik heb de laatste ep ook nog niet gezien.
edit: ik kan hier ook maar beter wegblijven tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef .aeon het volgende:
Volgende week, de Lord of BonesWow, vet zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt weer een lange week denk ik. Maar weer snel verder met lezen dan, nu bijna boek 4 uit.
"He orchestrates Theon's cover-up of the Stark boys' escape by killing two peasant boys of an age with the Starks, and then flaying the corpses to avoid recognition. Theon presents their flayed corpses as the Starks, then has their heads mounted on spikes over the castle walls'quote:Op maandag 14 mei 2012 15:56 schreef Kirov het volgende:
Ik ben een beetje in de war, ik dacht dat Ramsay Snow die zoontjes levend zou villen...
Hij zou ook al moeten zijn getrouwd met lady Hornwood volgens de boeken en op gepakt worden door ser Rodrik. Maar aangezien dat die dood is kan dat ook niet meer.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
"He orchestrates Theon's cover-up of the Stark boys' escape by killing two peasant boys of an age with the Starks, and then flaying the corpses to avoid recognition. Theon presents their flayed corpses as the Starks, then has their heads mounted on spikes over the castle walls'
Inderdaad... Doen ze het anders op de tv? Misschien is het wel een beetje té goor voor HBO?
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef Gwywen het volgende:
[..]Damn my curiositySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ben nog helemaal niet bij boek 5
![]()
...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erin, kijken hoe gek iedereen wordt in dat andere topic
Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien gewoon ophouden met erover te praten. Het is nog zo ver weg in de serie en ik wil het weer vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Klik dan niet op de spoilers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ok. Kunnen jullie nu stoppen met spoilers dan?
Ik vind het ook heel naar dat ik nu zo'n spoilerbitch aan het uithangen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okay ik houd al op.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Maak anders een spoiler topic tot en met het een na laatste boek \o/quote:Op maandag 14 mei 2012 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ok. Kunnen jullie nu stoppen met spoilers dan?
Ik vind het ook heel naar dat ik nu zo'n spoilerbitch aan het uithangen ben.
Het verpest wel de verassing van dingen. Als je leest ben je net zo geschokt als je ineens leest dat Bran en Rickon dood zijn. Als je dat in een spoiler ziet staan, zonder enige context, lijkt het me echt iets verpestenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Catkiller het volgende:
Ik kan er hard om lachen en ik heb geen enkel boek gelezen. Hoop mensen die overdreven hard zeuren, al was de net geplaatste spoiler ook wel een hele grote
Als de serie voor een boekenlezer leuk is om te kijken dan ook nog voor iemand die een paar spoilers weet toch?
Ik ben van mezelf al nieuwsgierig dus ik heb het op zitten zoeken, en toen nog verder gelezen over RW bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Het verpest wel de verassing van dingen. Als je leest ben je net zo geschokt als je ineens leest dat Bran en Rickon dood zijn. Als je dat in een spoiler ziet staan, zonder enige context, lijkt het me echt iets verpesten
Ja, mee eens. En niet alleen met Jon, er zijn zoveel dingen waarvan ik denk: had dat nou toch zo gedaan als in het boek.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Sitethief het volgende:
http://www.towerofthehand(...)s-and-new/index.html
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat het karakter Jon nu al kapot gemaakt is, zijn overgang naar de Wildlings is nu nooit goed neer te zetten, en zeker zijn morele innerlijke strijd niet.Het zwakt het karakter echt af, terwijl hij een van de belangrijkste karakters is...
Ja dat was Dondarrion en Thoros of Myrquote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, mee eens. En niet alleen met Jon, er zijn zoveel dingen waarvan ik denk: had dat nou toch zo gedaan als in het boek.
Bijvoorbeeld dat Cat tegen Jon zei, toen hij afscheid nam van Bran: "It should have been you". Dat had zó veel meer gezegd over hoe zij over hem denkt dan die stomme dialoog vandaag van Jaime over datzelfde onderwerp.
Of dat Theon tegen dat hoofd schopte van Will in Ep.1 van seizoen 1. "Gelukkig" schopte hij dan weer wel tegen het hoofd van Ser Rodrick, misschien als goedmakertje vanwege klachten?
Zo zijn er nog meer dingen die ik best wel mis in de serie. Was er niet ook nog een moment waarop Tyrion klaagde tegen Cersei dat ze maar met één broer het bed deelde? Dat had ik gráág in de serie gezien.
Hij heeft ook nog niets gezegd over kettingen, maar gelukkig hebben we nog twee weken te gaan voor BWB.
The Brotherhood without Banners, was dat nou die club van Beric Dondarrion? Ik vraag me af hoeveel niet-boeklezers zich nog herinneren uit S01E05 (of zo) dat die op pad werd gestuurd om Gregor Clegane te doden. Gregor zelf heeft er ook weinig last van blijkbaar dat z'n huis en landerijen geconfisqueerd zijn en hijzelf vogelvrij verklaard.
Idd ja, voor dat moment vond ik hem een arrogante kwal, maar toen hij met de uitleg kwam dacht ik opeens van hij heeft helemaal gelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Angelof9 het volgende:
Wat ik in het boek ook zo sterk vond was de uitleg van Jaime over wat er daadwerkelijk gebeurde toen hij de "king slayde" en wat de rol van Eddard daarin was. Dat hebben ze nu vervangen door dat suffe "je man heeft met een andere vrouw geneukt" wat de lading totaal niet weergaf. Dat was HET moment in de boeken dat ik sympathie voor Jaime kreeg en hem anders ging bekijken. Dat mistte ik dus ook.
Nog niet mee eens... Dit is afhankelijk van wat er verder gebeurt. Ik vertrouw er op dat Qhorin nog terugkomt, Jon bevrijdt en dat hij hem dan zegt (wellicht overmand door wildlings) zich vrijwillig bij de wildlings aan te sluiten. Op die manier heb je (wat mij betreft) dezelfde belangrijke karakterontwikkeling, terwijl je wel alvast wat verhaal van boek 3 meeneemt (Jon & wildlings), zodat er in het volgende seizoen meer ruimte is om andere verhalen beter uit te werken. Bovendien moeten ze in seizoen 3 alwéér een shitload aan nieuwe personages introduceren... Dat gaat vloeiender als een deel al eind seizoen 2 meedoet (doordat Jon dus al eerder met de wildlings optrekt).quote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef Sitethief het volgende:
http://www.towerofthehand(...)s-and-new/index.html
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat het karakter Jon nu al kapot gemaakt is, zijn overgang naar de Wildlings is nu nooit goed neer te zetten, en zeker zijn morele innerlijke strijd niet.Het zwakt het karakter echt af, terwijl hij een van de belangrijkste karakters is...
Ik heb me deze aflevering inderdaad verbaasd over Cersei's houding naar Sansa toe.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Bijna iedereen wordt sympathieker gemaakt in de show.
Volgens mij zijn die kindertjes zich flink aan het aftrekken als ze gaan spoileren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:52 schreef MAHL het volgende:
Heeft iemand opzettelijk spoilers gepost in dat andere topic? Dat is wel heel erg triest, zo verpest je het gewoon voor anderen.
quote:
Hm, de enige spoiler die ik las ging over de dood van Tywin, en die stond gewoon in een spoiler met waarschuwing erbij. Dat leek me gewoon per ongeluk gaan, maar goed, iemands intentie maakt geen zak uit als je die spoiler leestquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Angelof9 het volgende:
Het stond er ook eerst normaal volgens mij. En toen later stond het in een spoiler. En er was nog iets gespoiled, maar ik weet niet meer wat het was. Iets over de Red Wedding.
Dat meer menselijke gezicht kwam in het boek toch ook pas na de ontsnapping, het verliezen van de hand, het redden van Brienne en de veranderde Jaime die terugkeerde in King's Landing?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Angelof9 het volgende:
Anyway. Ik vind Jon-in-de-show een superwatje. En Cersei-in-de-show veel te menselijk. En heb weinig sympathie nog voor Jaime-in-de-show.
Dat stuk is bij mij helemaal niet meer blijven hangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
Voor mij al toen hij aan Catelyn vertelde wat er precies gebeurde toen hij de king een zwaard in zijn rug stak. Toen ging ik me realiseren dat ik Jaime in een verkeerd licht had gezien.
Bij mij was het veel later, toen hij zijn eigen PoV hoofdstukken kreeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef Angelof9 het volgende:
Voor mij al toen hij aan Catelyn vertelde wat er precies gebeurde toen hij de king een zwaard in zijn rug stak. Toen ging ik me realiseren dat ik Jaime in een verkeerd licht had gezien.
Ik geloof dat ik niet blij ben met hoe het nu gaat. In het boek liet Jon Ygritte vrij omdat hij zo eervol was haar niet te doden, en later toen Jon en Qhorin en de rest het groepje Wildlingen weer tegenkwamen zei Ygritte dat hij haar gered had en dat Rattleshirt haar dus niet mocht doden, Jon moest toen Qhorin doden om te bewijzen dat hij echt een Wildling wilde worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 03:56 schreef Nagil het volgende:
Vind de veranderingen allemaal prima, al moet ik nog zien hoe die veranderingen van jons verhaal af gaan lopen. Als ze dat gevecht met Qhorin verneuken krijg ik toch wel minder vertrouwen in de makers van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:37 schreef Angelof9 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit zomaar een beetje hardop te denken hoor. Ik hoop natuurlijk van harte dat jij gelijk hebt en dat hij terugkomt.![]()
Mwa, zit er over te denken om dat toch maar niet meer te doen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef Gwywen het volgende:
Ga je nou al je plaatjes steeds in beide topics posten?
Dat komt omdat deze posts redelijk snel verwijderd waren...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Angelof9 het volgende:
De reacties vielen trouwens mee, gezien het eerdere spoiler gezeik had ik verwacht dat ze van zo'n échte spoiler helemaal de boel zouden afbranden. Maar blijkbaar zijn echte spoilers minder erg dan "dat was in het boek anders"-achtige opmerkingen. Losers.
Anyway. Ik vind Jon-in-de-show een superwatje. En Cersei-in-de-show veel te menselijk. En heb weinig sympathie nog voor Jaime-in-de-show.
Verstandig. Cross-posten is banwaardigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:09 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Mwa, zit er over te denken om dat toch maar niet meer te doen...
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef benx het volgende:
Het antwoord op jullie vraag is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
Woopsiequote:
Sjah, ik vind het ook een lastig verhaal. Ik kijk samen met mijn vriend, die de boeken niet heeft gelezen. Ook hij wil niet gespoilerd worden, maar vraagt dan wel aan mij "quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:23 schreef BartK. het volgende:
Mooi hoe ze in het andere topic ook verkeerd spoileren dat Bran en Rickon dood zijn.
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:23 schreef BartK. het volgende:
Mooi hoe ze in het andere topic ook verkeerd spoileren dat Bran en Rickon dood zijn.
[..]
Echt? Ik heb het geen seconde gedacht...quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:55 schreef Wihakayda het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ikzelf hoofdstukken lang heb gedacht dat ze dood waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |