Nee, maar ik had de indruk dat mijn ebook dwd die extra hoofdstukken al bevatte. Waar gaat het over?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef Humberto-T het volgende:
Heeft iedereen het hoofdstuk uit het volgende boek al op de website van.george rr martin gelezen?
De website ziet er overigens uit alsog 10 jaar geleden in frontpage gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb em nog niet gelezen, maar eigenlijk wil ik het wel nuWaar staat ie online?
Tormund Giantsbane schijnt ook gecast te worden.
Welke rollen zijn er allemaal nodig voor seizoen 3?
- Shireen
- Daario Naharis
- Tormund Giantsbane
- Mance Rayder
- Bowen Marsh (miss naar seizoen 4, of zelfs naar 5?)
- De Magnar of Thenn
- Coldhands (miss naar seizoen 4, of gewoon Joseph Mawle)
- De verraders van de Night's Watch, weet niet meer wie het zijn
- Oberyn Martell, de Red Viper (miss naar seizoen 4)
- Ellaria Sand (miss naar seizoen 4, of geschrapt, zo heel veel voegt ze niet toe behalve wat eyecandy)
- Beric Dondarrion (ik geloof dat ze hem wilden recasten)
- Edmure Tully
- The Blackfish
- Jojen Reed
- Meera Reed
- Selyse Baratheon (kan geschrapt worden, of gewoon als extra)
- Axell Florent (kan geschrapt worden)
- Queen of Thorns
- De Kettleblacks (kunnen evt naar seizoen 4 of 5)
- ...nog meer?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 12:27:41 ]
SPOILER: nieuwe hoofdstukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef Angelof9 het volgende:
SPOILER: nieuwe hoofdstukOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:22 schreef MAHL het volgende:
http://georgerrmartin.com/if-sample.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb em nog niet gelezen, maar eigenlijk wil ik het wel nuWaar staat ie online?
Die kerel heeft echt een afschuwelijk lelijke website![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:27 schreef MAHL het volgende:
[..]Thanks! Dan ga ik dat hoofdstuk maar eens opsnorren. En Theon, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
De website is serieus spuuglelijk inderdaad. George Martin heeft er toch een dankwoord voor over in zijn boeken hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het Theon hoofdstuk nu gelezen. Was er nog een ander hoofdstuk? Kan niets vinden op die waardeloze website.
Een paar hoofdstukken die hij her en der heeft voorgelezen, maar volgens mij staan die nergens online.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb het Theon hoofdstuk nu gelezen. Was er nog een ander hoofdstuk? Kan niets vinden op die waardeloze website.
Als de Battle of Blackwater in seizoen 2 blijft, moeten de Kettleblacks al gecast zijn eigenlijk toch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb em nog niet gelezen, maar eigenlijk wil ik het wel nuWaar staat ie online?
Tormund Giantsbane schijnt ook gecast te worden.
Welke rollen zijn er allemaal nodig voor seizoen 3?
- Shireen
- Daario Naharis
- Tormund Giantsbane
- Mance Rayder
- Bowen Marsh (miss naar seizoen 4, of zelfs naar 5?)
- De Magnar of Thenn
- Coldhands (miss naar seizoen 4, of gewoon Joseph Mawle)
- De verraders van de Night's Watch, weet niet meer wie het zijn
- Oberyn Martell, de Red Viper (miss naar seizoen 4)
- Ellaria Sand (miss naar seizoen 4, of geschrapt, zo heel veel voegt ze niet toe behalve wat eyecandy)
- Beric Dondarrion (ik geloof dat ze hem wilden recasten)
- Edmure Tully
- The Blackfish
- Jojen Reed
- Meera Reed
- Selyse Baratheon (kan geschrapt worden, of gewoon als extra)
- Axell Florent (kan geschrapt worden)
- Queen of Thorns
- De Kettleblacks (kunnen evt naar seizoen 4 of 5)
- ...nog meer?
Ik heb hem gelezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef Kirov het volgende:
Shit shit ik wil zo graag die nieuwe hoofdstukken lezen, ik kan mezelf nauwelijks in bedwang houden
Ook een volledige van Arianne als het goed is. Maar deze twee heeft hij voorgelezen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef Nagil het volgende:
Er is ook nog een deel van een Victarion-hoofdstuk online beschikbaar:
Ik wou wachten tot dat het boek uitkwamquote:
Ach joh, dan is het toch weer herschrevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik wou wachten tot dat het boek uitkwam
Hier staat hij ook uitgeschreven: http://www.iswintercoming.com/thewow-victarion-chapter-t1020.htmlquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ook een volledige van Arianne als het goed is. Maar deze twee heeft hij voorgelezen.
[..]
Ik wou wachten tot dat het boek uitkwam
Zou men bij die casting ook uit de broek moeten? Tormund moet immers wel een enorme lul hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb em nog niet gelezen, maar eigenlijk wil ik het wel nuWaar staat ie online?
Tormund Giantsbane schijnt ook gecast te worden.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Beetje verliefd op Alfie Allen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Angelof9 het volgende:
Ze zitten in dat andere topic zo op Theon te haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |