Toch wel ja?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef Bienelientjee het volgende:
We hebben er een kleintje bij! (puppy)
Gaat weer beter met je he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:33 schreef Yuki het volgende:
Compleet verrot, maar nog steeds helemaal blij
Ik had het juist andersom.. Hele verdrietige droom. En nu proberen te beseffen dat het maar een droom is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:13 schreef miesjelle112 het volgende:
Het is niet leuk om zo fijn te dromen en dan bij het wakker worden te beseffen dat het allemaal niet meer bestaat
Jupquote:
Heerlijk juistquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:13 schreef miesjelle112 het volgende:
Het is niet leuk om zo fijn te dromen en dan bij het wakker worden te beseffen dat het allemaal niet meer bestaat
doet me goed om te lezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jupben hard bezig om er weer bovenop te komen en dingen te doen die me blij maken
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Trashcanman het volgende:
Verbaasd. Ik ben vanochtend en zonet door een kraai aangevallen. Dat stomme beest dook me tijdens het fietsen recht in mijn nek... Ik heb nog nooit gehoord dat ze mensen aanvielen en nu heb ik tot twee keer toe zo'n kutbeest in mijn nek gehad. Like wtf?
Alfred Hitchcock kom er maar in
Bestaat echt hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Trashcanman het volgende:
Verbaasd. Ik ben vanochtend en zonet door een kraai aangevallen. Dat stomme beest dook me tijdens het fietsen recht in mijn nek... Ik heb nog nooit gehoord dat ze mensen aanvielen en nu heb ik tot twee keer toe zo'n kutbeest in mijn nek gehad. Like wtf?
Zal vast wel weer broedperiode zijn. Heb het ook eens gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Trashcanman het volgende:
Goedzo! Fijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jupben hard bezig om er weer bovenop te komen en dingen te doen die me blij maken
in zn gezicht?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik zag de beroemde Onur net in reallife.. ik moest lachen![]()
Als hij me had aangekeken welquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef Frag_adder het volgende:
Nieuwsgierig!Op het punt alle kookboeken te negeren en scheikundig te gaan koken :p dit wordt een grote faal....
[..]
in zn gezicht?
alles komt goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdrietig![]()
Gevoel dat ik alles verneuk in mijn leven.
Kankerzooi godverdomme![]()
![]()
uiteindelijk wel hopelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
alles komt goed.
ot: wel relax. beetje duf, wat te lang in bed gelegen vandaag.
natuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
uiteindelijk wel hopelijk
excuses voor mijn taalgebruik
Ja da's soms wel ff lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
en don't, soms moet je je frustratie even eruit schelden toch.
voel me al wel wat beter jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. en ik hoop dat je je weer wat beter voelt, dan was deze mini-sc niet voor niets.
Same here, het verschil is dat ik niet het gevoel heb, maar het gewoon zeker weet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdrietig![]()
![]()
ja dat blijf ik gewoon ontkennen dat het niet een gevoel alleen isquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:26 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Same here, het verschil is dat ik niet het gevoel heb, maar het gewoon zeker weet.![]()
Maargoed, we gaan ervan uit dat er betere tijden komen.
scheldende vrouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdrietig![]()
![]()
ik ben dat stapje weer verder, heb mezelf weer in een onmogelijke situatiequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:27 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
het lijkt handelbaar te worden. Daarmee zijn we er nog niet, maar ik voel me tenminste weer een beetje mijn immer charmante zelf
Kijken hoe snel ik mezelf weer in een onmogelijke situatie kan manoeuvreren
Nou vertel maar een keer maar vraag me af of het werkelijk iets relativeertquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
scheldende vrouwen
Ik wil je wel wat over mijn leven vertellen, ter relativering. Ik heb alles al verneukt.
20 keer.
Heb hier ook nog een huisje over eventueel..quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik probeerde het studeren te ontwijken door het huis schoon te maken, en nou probeer ik dat laatste te ontwijken door te FOK!kenIk voel me lui
Nee joh, ik lig daar van wakker en ben dus de hele dag brak!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk juist![]()
OT, nog steeds onrustig. Zo maar werken.
Het is nog wel wiebeligquote:
Ik merk het al aan je 'toon' ja. Maar dat je nu al een poosje zo goed hebt gevoeld is al een hele grote stap in de goede richting toch!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is nog wel wiebeligonzekerheid ligt heel erg op de loer, en slaat nu een beetje toe
Er zit zeker een stijgende lijn in en daar ben ik blij meequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik merk het al aan je 'toon' ja. Maar dat je nu al een poosje zo goed hebt gevoeld is al een hele grote stap in de goede richting toch!
Sterkte ermee.quote:
Neee niet zo denken.quote:
Thnx ! Gisteren anderhalf uur op het toilet gezeten.quote:
Ik hoop het ook, bij mij werkt zo'n kuur meestal na een paar uur al na de eerste pil ik hoop bij jou ook!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neee niet zo denken.Mijn PM is open voor je hoor als je erover wilt praten.
[..]
Thnx ! Gisteren anderhalf uur op het toilet gezeten.Zodra ik opstond moest ik weer en pijn dat het deed! Nu aan een antibioticakuur dus hopelijk is het snel over.
Ik heb zulke gedachten al meer dan een jaar soms in mindere mate soms in een veel sterkere mate zoals nu. Is nu eenmaal zo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neee niet zo denken.Mijn PM is open voor je hoor als je erover wilt praten.
Heb je ooit een poging gedaan dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb zulke gedachten al meer dan een jaar soms in mindere mate soms in een veel sterkere mate zoals nu. Is nu eenmaal zo...
Meerder malen eigenlijk op mijn 10de was de eerste keer 18de ook weer en begin vorige jaar ook een poging alleen daar kan ik me niks meer van herinnerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je ooit een poging gedaan dan?Wat erg!
OT: Ik heb eindelijk rust in m'n kop
Godverdomme, ga dan hulp zoeken ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Meerder malen eigenlijk op mijn 10de was de eerste keer 19de ook weer en begin vorige jaar ook een poging alleen daar kan ik me niks meer van herinneren
Helpt nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godverdomme, ga dan hulp zoeken ofzoWat moet fok zonder z'n allerliefste relnicht?
Das mooi klote... Heb je iemand bij wie je dit bespreekbaar kunt maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Meerder malen eigenlijk op mijn 10de was de eerste keer 18de ook weer en begin vorige jaar ook een poging alleen daar kan ik me niks meer van herinneren
Afspreken met vrienden, helpt dat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Of een shitload aan pillen vreten dat ik niks meer voel nee laat maar
Dude, we hebben slechte tijden nodig om de goede tijden te waarderen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Of een shitload aan pillen vreten dat ik niks meer voel nee laat maar
Niet meer daar hangt het hele probleem net als toen we uit elkaar getrokken werden toen ik dan 18 wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Das mooi klote... Heb je iemand bij wie je dit bespreekbaar kunt maken?
Die zijn er niet meer echt zeg maar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Afspreken met vrienden, helpt dat?
Die pillen zou ik ook niet doen eerlijk gezegd.
Praat met iemand dan, je werkgever of familie, desnoods iemand van Fok!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niet meer daar hangt het hele probleem net als toen we uit elkaar getrokken werden toen ik dan 18 was
[..]
Die zijn er niet meer echt zeg maar.
Werkgever heb ik niet familie evenmin niet... En heb al zo vaak er over gesproken helpt ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Praat met iemand dan, je werkgever of familie, desnoods iemand van Fok!
Lijkt me een hele sombere situatie voor je en ik kan me indenken dat je je nu ontzettend kut voelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Niet meer daar hangt het hele probleem net als toen we uit elkaar getrokken werden toen ik dan 18 was
[..]
Die zijn er niet meer echt zeg maar.
Zolang het maar bij gedachten blijft hé. Als je geen zin hebt/nut ziet in het zooitje psychiatrische hulp zijn er heus wel FOK!kers die je willen helpen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb zulke gedachten al meer dan een jaar soms in mindere mate soms in een veel sterkere mate zoals nu. Is nu eenmaal zo...
Allemaal niet heb wel een buddy [hulpverlener] zoals ze dat noemen alleen die heeft nogal veel problemen wat hij dan ook hier bespreekt met mij. En verder kom ik niet echt verder zoals GGZ want dat is een pot nat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me een hele sombere situatie voor je en ik kan me indenken dat je je nu ontzettend kut voelt.
Kan je eventueel terugvallen op een ggz-instelling, psycholoog of spv'er? Evt een BOR of TOR?
Al vaker gedaan, maar niks zal hem terug brengen naar mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zolang het maar bij gedachten blijft hé. Als je geen zin hebt/nut ziet in het zooitje psychiatrische hulp zijn er heus wel FOK!kers die je willen helpen.
Open een topic in R&P.
Hem?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Allemaal niet heb wel een buddy [hulpverlener] zoals ze dat noemen alleen die heeft nogal veel problemen wat hij dan ook hier bespreekt met mij. En verder kom ik niet echt verder zoals GGZ want dat is een pot nat.
[..]
Al vaker gedaan, maar niks zal hem terug brengen naar mij.
Over zelfmoordgedachten mogen geen topics geopend worden, dan krijg je meteen een ban.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zolang het maar bij gedachten blijft hé. Als je geen zin hebt/nut ziet in het zooitje psychiatrische hulp zijn er heus wel FOK!kers die je willen helpen.
Open een topic in R&P.
Ja mijn liefste mijn alles waar ik voor leefde na het eerste verlies mijn schatje mijn held, De veilige baken waar ik aan dacht waar ik voor thuiskwam. Die jou begreep alles voor je deed en jij voor hem.quote:
Dit mag eigenlijk dan ook niet wat ik nu schrijf...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Over zelfmoordgedachten mogen geen topics geopend worden, dan krijg je meteen een ban.
Sorry, maar dat vind ik heel erg slecht, een buddy hoort ondersteunend te zijn en je niet te belasten met zijn/haar problemenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Allemaal niet heb wel een buddy [hulpverlener] zoals ze dat noemen alleen die heeft nogal veel problemen wat hij dan ook hier bespreekt met mij. En verder kom ik niet echt verder zoals GGZ want dat is een pot nat.
[..]
Volgens mij ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
Dit mag eigenlijk dan ook niet wat ik nu schrijf...
Klopt, liever niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit mag eigenlijk dan ook niet wat ik nu schrijf...
Echt klote voor je ik wens je veel sterkte sorry meer kan ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja mijn liefste mijn alles waar ik voor leefde na het eerste verlies mijn schatje mijn held, De veilige baken waar ik aan dacht waar ik voor thuiskwam. Die jou begreep alles voor je deed en jij voor hem.
Waar je voor deed vechten en ben hem blijf terwijl hij daar lag en ik wil hem terug of naar hem toe.
Hoezo niet? Manieren om het te doen snap ik nog maar verder....quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Over zelfmoordgedachten mogen geen topics geopend worden, dan krijg je meteen een ban.
Omdat FOK! die verantwoording niet wil nemen en er misschien heel foute adviezen komen, mensen ongepaste grapjes gaan maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoezo niet? Manieren om het te doen snap ik nog maar verder....
Nou een geruststelling voor jou dan als ik voor een trein zou springen dan spreek ik me daar toch niet openlijk over uit.quote:
Dat snap ik en dat neem ik ook niet niemand kwalijk...quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt klote voor je ik wens je veel sterkte sorry meer kan ik niet
Ik hoop voor je dat als je morgen wakker wordt, die gedachten weer wat afgezwakt zijn en dat je weer wat leuke dingen ziet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:59 schreef Sneezeechu het volgende:
Nou een geruststelling voor jou dan als ik voor een trein zou springen dan spreek ik me daar toch niet openlijk over uit.
Oke.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat FOK! die verantwoording niet wil nemen en er misschien heel foute adviezen komen, mensen ongepaste grapjes gaan maken.
Liever denk je daar gewoon helemaal niet over na.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou een geruststelling voor jou dan als ik voor een trein zou springen dan spreek ik me daar toch niet openlijk over uit.
Toch doet hij dat weet ook ontzettend veel over hem tenminste al zijn problemen ik heb onlangs nog een 2tal gesprekken gehad bij het GGZ en die liepen dramatisch zo erg dat ik dagen er na nog last van had. Echt niet tofquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik heel erg slecht, een buddy hoort ondersteunend te zijn en je niet te belasten met zijn/haar problemen![]()
Kan me voorstellen dat je de ggz als een pot nat ziet, heb er zelf ook niet altijd even goede ervaringen mee gehad (ik werk in die sector). En toch, als je een goede hulpverlener treft die je problemen oprecht begrijpt, kan jij verder. Soms zijn daar meerdere hulpverleners voor nodig, er zitten echt hele goede tussen die in je geinteresseerd zijn en in staat zijn jou een vertrouwensband met ze op te laten bouwen. Als het met de een niet klikt, vraag dan om een ander, kan veel uitmaken
Nu heftig morgen weer wat rustiger en dagen alter weer enorm heftig die stomme rollercoaster effect.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat als je morgen wakker wordt, die gedachten weer wat afgezwakt zijn en dat je weer wat leuke dingen ziet.
Nou ik wil niet 50 jaar zo door gaan leven. En ik hoor te zorgen wat ik nu niet meer kan dat probeer je wel te zoeken maar lukt niet echt zo geweldig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Liever denk je daar gewoon helemaal niet over na.Er is altijd wel een verstandige oplossing.
Nou 50 jaar hoeft natuurlijk ook niet, zo ver moet je niet in de toekomst gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Nou ik wil niet 50 jaar zo door gaan leven. En ik hoor te zorgen wat ik nu niet meer kan dat probeer je wel te zoeken maar lukt niet echt zo geweldig.
Ojaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er de hulpverlenende rol heeft bij jullie...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Toch doet hij dat weet ook ontzettend veel over hem tenminste al zijn problemen ik heb onlangs nog een 2tal gesprekken gehad bij het GGZ en die liepen dramatisch zo erg dat ik dagen er na nog last van had. Echt niet tof
[..]
Nu heftig morgen weer wat rustiger en dagen alter weer enorm heftig die stomme rollercoaster effect.
Ik snap het ook niet helemaal, maar de grens is natuurlijk heel vaag van "hoe kan ik het beste zelfmoord plegen" en "Ik zie het leven niet meer zitten, wat moet ik doen?"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
OjaMaar als je zo diep in de shit zit en er een topic over opent kan je toch geen ban krijgen???
Behalve als je een live verslag gaat doen natuurlijk.
Ik begrijp het wel, had er echter nog nooit bij stilgestaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Tja, dit is wat in de FAQ staat:
• Topics/Posts van users met verregaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten/verwijderd en meestal gevolgd door een ban.
Bijvoorbeeld:
• • topics/posts over het willen plegen van zelfmoord
• • topics/posts over je snijgedrag
• • topics/posts over weigering van medicatie
• • topics/posts over experimenteren met en/of verhandelen van medicatie
Maar een ban kan misschien ook averechts werken, zo van je bent niet welkom dus dat dat een stimulerend effect heeft dat iemand zelfmoord pleegt, want iemand kan zich toch al niet begrepen voelen in de maatschappij en dan ben je op FOK! ook al niet welkom.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
• Topics/Posts van users met verregaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten/verwijderd en meestal gevolgd door een ban.
Bijvoorbeeld:
Nou was ik laatst toen ik wat informatie over zelfmoord zocht op een ander forum beland maar juist daar viel me dan weer op dat men best wel elkaar in de put spreekt dat is echt ook niet goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Bijvoorbeeld:
Ik denk meteen aan de users die het uiteindelijk wél hebben gedaan. Zo'n wanhopige hulproep kun je toch niet negeren? Sterker nog: een ban voor geven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Bijvoorbeeld:
Ik denk dan en dan mag men mij daarin best ongelijk geven dat het probleem voor FOK! is opgelost?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan de users die het uiteindelijk wél hebben gedaan. Zo'n wanhopige hulproep kun je toch niet negeren? Sterker nog: een ban voor geven?
Dit dus. Het kan de laatste druppel zijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar een ban kan misschien ook averechts werken, zo van je bent niet welkom dus dat dat een stimulerend effect heeft dat iemand zelfmoord pleegt, want iemand kan zich toch al niet begrepen voelen in de maatschappij en dan ben je op FOK! ook al niet welkom.
Disclaimer: ik probeer het alleen een beetje te begrijpen, no hard feelings
Dat is een beetje waar ik heen wil ja, met dat een ban verkeerd kan uitpakken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan de users die het uiteindelijk wél hebben gedaan. Zo'n wanhopige hulproep kun je toch niet negeren? Sterker nog: een ban voor geven?
Een ban is niet zo erg als het klinkt hoor. Er wordt heus wel met de persoon in kwestie gesproken over (in zo'n geval) de reden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is een beetje waar ik heen wil ja, met dat een ban verkeerd kan uitpakken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een ban is niet zo erg als het klinkt hoor. Er wordt heus wel met de persoon in kwestie gesproken over (in zo'n geval) de reden.
Vaak als de persoon tot rust komt wordt de ban opgeheven.
Daarnaast kan het voor diegene ook goed zijn om even niet hier te ventileren, wordt als het ware even op "pauze" gezet. Klinkt misschien niet heel logisch, maar als mensen erg emotioneel zijn kan een timeout werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een ban is niet zo erg als het klinkt hoor. Er wordt heus wel met de persoon in kwestie gesproken over (in zo'n geval) de reden.
Vaak als de persoon tot rust komt wordt de ban opgeheven.
True.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef Crutch het volgende:
Maar goed, nu gaat het over bans en wat nu wel en niet mag m.b.t. het bespreken van zelfmoord en dat is niet waar dit topic over zou moeten gaan.
Ontopic dan maar:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef Crutch het volgende:
Maar goed, nu gaat het over bans en wat nu wel en niet mag m.b.t. het bespreken van zelfmoord en dat is niet waar dit topic over zou moeten gaan.
Het al even wat beter moet nu afleiding zoeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
True.Hopelijk gaat het morgen beter met Sneezeechu en anders kan hij altijd PMen. Daar staat geen ban op.
Klopt, maar het kan soms wel even verhelderend werken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef Crutch het volgende:
Niet zo malen Joepiejoipoidoi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ontopic dan maar:
Ik voel me doodmoe, maar niet slaperig. Waarom heb ik toch zo vaak van die drukke hersenen?
Is D alweer terug?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ontopic dan maar:
Ik voel me doodmoe, maar niet slaperig. Waarom heb ik toch zo vaak van die drukke hersenen?
Werken ze al?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet zo malen Joepiejoipoidoi.Uitloggen hier en relaxt gaan liggen tot je ogen dichtvallen.
Het is niet zo zeer malen. Het is bijna altijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet zo malen Joepiejoipoidoi.Uitloggen hier en relaxt gaan liggen tot je ogen dichtvallen.
Nee morgen, voor eventjes... Volgende week moet hij weer weg.quote:
Ik merk nog niks want ik heb maar 1 capsule kunnen slikken. (schema). Morgen er flink tegenaan! 4 x p.d.quote:
Dan ga ik altijd puzzelen. Mix Pix op mn oude Nokia of een puzzelboek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer malen. Het is bijna altijd.
En als ik niet moe ben is het niet erg, want dan ga ik gewoon dingen doen om m'n energie kwijt te kunnen, maar als ik wél moe ben heb ik alleen maar die storm in mijn hoofd die ik niet kan stoppen, maar kan dan mijn energie niet kwijt, want te moe.
Da's vreemd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
doe die discussie effe ergens andersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Da's vreemd.
Tenzij je iets lichamelijks hebt en de medicatie nodig hebt om te leven, zie ik niet waarom je niet mag posten dat je geen medicatie wilt slikken.
Ik voel me .... neutraal.
Omdat het typische discussies zijn van vaak mensen die juist het meest medicatie nodig hebben en via Internet proberen te bewijzen dat ze vergiftigd worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Da's vreemd.
Tenzij je iets lichamelijks hebt en de medicatie nodig hebt om te leven, zie ik niet waarom je niet mag posten dat je geen medicatie wilt slikken.
Ik voel me .... neutraal.
Wat voor medicatie als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:23 schreef Lithia het volgende:
Medicatie die me wakker houdt en mij 24/7 misselijk maakt.Ook heb ik nergens trek of zin in als het om eten gaat, dus ik forceer mezelf. Vannacht ook mijn oog gestoten en nu lijkt de ene oog groter dan de ander.
Daarnaast nog buikpijn, rugpijn, koppijn, constant slap voelen en moeite hebben met ademen (astma)... al die klachten heb ik ook iedere dag.
Voel me moe, van de constante pijn.
lexaproquote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:38 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Wat voor medicatie als ik vragen mag?
Gaat goed dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:23 schreef Lithia het volgende:
Medicatie die me wakker houdt en mij 24/7 misselijk maakt.Ook heb ik nergens trek of zin in als het om eten gaat, dus ik forceer mezelf. Vannacht ook mijn oog gestoten en nu lijkt de ene oog groter dan de ander.
Daarnaast nog buikpijn, rugpijn, koppijn, constant slap voelen en moeite hebben met ademen (astma)... al die klachten heb ik ook iedere dag.
Voel me moe, van de constante pijn.
Die mij wakker houdt en misselijk maakt en weinig trek (lexapro), gebruik ik nu pas 3 dagen. Mijn lichaam moet er aan wennen denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaat goed dus
Heb jij de medicatie al lang?
Nee, dat soort dingen helpt niet. Mij knock-out slaan wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan ga ik altijd puzzelen. Mix Pix op mn oude Nokia of een puzzelboek.
Helpt echt om je hersenen/drukke gedachten moe te laten worden.
Hopelijk gaan de opstartbijwerkingen snel overquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die mij wakker houdt en misselijk maakt en weinig trek (lexapro), gebruik ik nu pas 3 dagen. Mijn lichaam moet er aan wennen denk ik.
Die andere klachten heb ik al maanden/jaren.
Dankjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de opstartbijwerkingen snel over [ afbeelding ]
Warm? Zon? Waar ben jij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:22 schreef patrickpsv het volgende:
Boos, wat een achterlijke mongolen lopen er ook rond zeg.Mensen die zichzelf omhoog proberen te halen door anderen te kwetsen.
![]()
Verder verveel ik me een beetje, saai dorp en voor de sportschool is het te warm, dan maar gewoon in het zonnetje gaan liggen. Dit zijn van die dagen dat ik graag in een wat grotere stad/dorp zou wonen.
Heb ook een hekel aan dat soort mensen. Mensen (gezamenlijk) onderuit halen is niet cool. Zelfs sneu.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:22 schreef patrickpsv het volgende:
Boos, wat een achterlijke mongolen lopen er ook rond zeg.Mensen die zichzelf omhoog proberen te halen door anderen te kwetsen.
![]()
Verder verveel ik me een beetje, saai dorp en voor de sportschool is het te warm, dan maar gewoon in het zonnetje gaan liggen. Dit zijn van die dagen dat ik graag in een wat grotere stad/dorp zou wonen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Warm? Zon? Waar ben jij?
Hier is het grauw en kil
Ja bah, er lopen echt teveel van dat soort mensen rond. Zelf heb ik dan altijd wat moeite daar doorheen te prikken en te beseffen dat er ook genoeg leuke mensen zijn.quote:Heb ook een hekel aan dat soort mensen. Mensen (gezamenlijk) onderuit halen is niet cool. Zelfs sneu.
Ik ben jaloers!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef patrickpsv het volgende:
[..]Hier wel, in de buurt van eindhoven. Heerlijk weer vandaag, lekker in mijn korte broekje rondgelopen en behoorlijk verkleurd.
Ik had laatst gewoon exact hetzelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef SunTzu het volgende:
Balen, alleen thuis dit weekend een oude scharrel wil langskomen maar ben ziek as fuck.
Knap jezelf wat op en hup gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef SunTzu het volgende:
Balen, alleen thuis dit weekend een oude scharrel wil langskomen maar ben ziek as fuck.
Ik woon in den bosch en hier is het ook heel de dag grijs en grauwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef patrickpsv het volgende:
[..]Hier wel, in de buurt van eindhoven. Heerlijk weer vandaag, lekker in mijn korte broekje rondgelopen en behoorlijk verkleurd.
Geloof me, wanneer een man zegt dat ie ziek is en loopt daarmee een potje seks mis, dan is hij echt stervende.quote:
Mannen zijn al stervende als ze verkouden zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geloof me, wanneer een man zegt dat ie ziek is en loopt daarmee een potje seks mis, dan is hij echt stervende.
Heul nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mannen zijn al stervende als ze verkouden zijn
Nee want ik moet haar dan ophalen ergens omdat ze wil weglopen van huis. Ze is 19quote:
Ik ben in Den Bosch geborenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik woon in den bosch en hier is het ook heel de dag grijs en grauw
so true!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cool! Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nee want ik moet haar dan ophalen ergens omdat ze wil weglopen van huis. Ze is 19![]()
Heb haar geadviseerd om thuis te blijven omdat ze anders meer problemen krijgt.
Maar geen zin met dikke koppijn en mijn stem is bijna weg, lig fucked up in bed comedy central te kijken.
[..]
Ik ben in Den Bosch geboren
Dodenherdenking als je erover gaat nadenken over al die miljoenen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PIquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heul niet
Laatst was ik doodziek, 3 dagen in bed gelegen en bijna niks gegeten. Was meer dan een ordinaire verkoudheid!
edit: volgens mij woont de helft van dit topic in Den Bosch
Ik heb raar genoeg dit jaar een traantje moeten wegpinken. Komt omdat ik ouder ben denk ik, ik snap wat het is dat een dierbare sterft, wat familie en je gezin betekent. Ook kan ik me niet voorstellen om in die narigheid te moeten levenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dodenherdenking als je erover gaat nadenken over al die miljoenen.
Dat gevoel had ik gisteren rond 23uquote:
die waren hier mijn wekker om 7.15! stel boevenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:23 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
idem dito, maar ik blaim de puppy!
En ook wel dit, maar dan + zenuwenquote:
alweer ik jank me eigen kapot klotezooi,maar gaat wel weer overquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
alweer/nog steeds?
ot: honger. eten dus. vlees.
meditatie al eens geprobeerd? kun je heel rustig van worden. etc.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
weer iets rustiger gadverdamme labiel wijf ben ik
Dat is altijd een mindere periode.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:54 schreef Bienelientjee het volgende:
De onze zo om het uur ongeveer!(Ze is net 3 dagen in huis) Toch was dit pas haar eerste slechte nacht! Nu ligt ze in ieder geval weer lekker te maffen!
Ja heb ik weleens gedaan maar nooit alleen. Maar als je je ogen uit je kop jankt lijkt me dat moeilijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
meditatie al eens geprobeerd? kun je heel rustig van worden. etc.
misschien lucht een topic op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja heb ik weleens gedaan maar nooit alleen. Maar als je je ogen uit je kop jankt lijkt me dat moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi (eind)stationquote:
Je had mijn kloon kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:09 schreef patrickpsv het volgende:
Somber, slopende dag gehad en nu weer saaiheid en verveling.![]()
Alleen maar zin in dingen die er niet zijn.
Bij mij heeft dat zeker tijd gekost. 15 jaar lang klaar gestaan voor iemand die ik echt vertrouwde en altijd voor klaar stond! Of beter.. Sta! Maar het wordt Gewoon niet gewaardeerd.. Kut gevoelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:48 schreef Mishu het volgende:
Ik heb geen zin om uit te gaan. Ook wat betreft de vorige posts: ook ik ben soms eenzaam maar het kost tijd voordat je echt mensen leert kennen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
Ik voel me uitgekotst, overbodig, depressief, een faler en moe. Heb een slaappil van een collega gekregen, die ga ik nu maar innemen, hopelijk eens een goede nacht maken
Goed voor je als je dat kunt, maar ik kan er domweg niet aan wennen, laat staan het accepteren. Dat is ook omdat ik andere dingen gewend ben uit het verleden en omdat ik weet dat het beter zou moeten kunnen zijn. Maargoed voorlopig is er niemand en elke dag opnieuw blijkt dat ik daar niet mee om kan gaan en erg depressief van word.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Je had mijn kloon kunnen zijn![]()
Maarja begin wel steeds meer te wennen aan een saai en eenzaam weekend. Sinds ik er mee heb leren leven gaat het mij steeds beter af. En met alleen mijzelf kan ik ook best gelukkig zijn heb ik ontdekt. Ben nu druk bezig in mijn hoofd om een grote verbouwing van mijn huis uit te denken en een roadtrip door Europa te plannen als vakantieAls er niemand aan je denkt krijg je een steeds grotere drang om leuke dingen voor jezelf te bedenken
![]()
Al blijft het een klote gevoel dat ik vanavond met iemand afspreek die niet komt opdagen of ook maar iets van zich laat horen.. Maarja ook dat is niets nieuws! Ben gewoon niet boeiend genoeg en dat accepteer ik dan ook maaris beter voor iedereen
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Snel slapen en dan morgen m'n vriend weer zien/verliefde puber
Stop het 9 minuten in een potje pesto en de pijnen zullen verdwijnenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:46 schreef kwiwi het volgende:
Grr pijn aan m'n duim, nagel te kort afgeknipt
Diep in mijn hart ben ik er natuurlijk niet gelukkig mee! Maar probeer er maar positief bij te blijven denken. Ik zou er ook liever anders bij denken. Maarja het is nh eenmaal zo hè? Ooit zal het vast ooit wel weer veranderen. Ik ben nooit echt populair geweest dus was echt super blij met mijn ex. Maarja het is niet meer.. Dus moet er maar mee leren leven! Oftewel.. Mee leren leven? Gewoon terug bij af. Hoe kut het ook is, het komt wel goed. Ooit!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Goed voor je als je dat kunt, maar ik kan er domweg niet aan wennen, laat staan het accepteren. Dat is ook omdat ik andere dingen gewend ben uit het verleden en omdat ik weet dat het beter zou moeten kunnen zijn. Maargoed voorlopig is er niemand en elke dag opnieuw blijkt dat ik daar niet mee om kan gaan en erg depressief van word.
Ben benieuwd hoe lang je er positief onder blijft? Tuurlijk is het leuk om dingen voor jezelf te bedenken en te doen, maar het sociale lijkt me toch ook belangrijk om je goed te voelen.
Als iemand zo is moet je diegene ook kunnen loslaten.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:06 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat zeker tijd gekost. 15 jaar lang klaar gestaan voor iemand die ik echt vertrouwde en altijd voor klaar stond! Of beter.. Sta! Maar het wordt Gewoon niet gewaardeerd.. Kut gevoelzoals ik wel vaker hoor: ben gewoon te lief voor iedereen
Ben ik ook mee bezig. Maar het kost tijd. Veel tijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als iemand zo is moet je diegene ook kunnen loslaten.
Maar als je geen afstand kunt nemen schiet je niet op. En in een relatie in volle gang is dat ook moeilijk, en niet iets wat je alleen kunt realiseren. Dat moet je samen doen, leren soms afstand te nemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
weer iets beter, misschien moet ik mijn gemoedstoestand iets minder van andere mensen laten afhangen maar dat is moeilijk soms
Bestaan die wel? Ik begin er steeds meer aan te twijfelen in mijn leven althansquote:Op zondag 6 mei 2012 03:43 schreef zwartedoos het volgende:
De mannen wat nu in mn leven zijn zijn hun ballen niet waard. Waar zijn de echte kerels gebleven???
Komt wel goed schatje.quote:
Positief denken lukt mij eigenlijk zelden, behalve als er iets positiefs gebeurd. Bij mij is het goed of slecht vaak. Maar ik kan er dan ook niet zo goed mee omgaan. Als je dat wel kunt en de situatie kunt accepteren zoals die is, dan kun je er inderdaad wat relaxter mee omgaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:57 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Diep in mijn hart ben ik er natuurlijk niet gelukkig mee! Maar probeer er maar positief bij te blijven denken. Ik zou er ook liever anders bij denken. Maarja het is nh eenmaal zo hè? Ooit zal het vast ooit wel weer veranderen. Ik ben nooit echt populair geweest dus was echt super blij met mijn ex. Maarja het is niet meer.. Dus moet er maar mee leren leven! Oftewel.. Mee leren leven? Gewoon terug bij af. Hoe kut het ook is, het komt wel goed. Ooit!
zo raar is dat toch niet? ik kan nu ook een heel stuk volwassener omgaan met mensen die ik niet moest op de middelbare.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje flabbergasted om te zien dat bepaalde mensen van vroeger nu met elkaar omgaan.Die konden elkaar niet úitstaan.
Wat zonde! Wat is er mis gegaan? Misschien kun je 't nog redden??quote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Frag_adder het volgende:
Pizza deeg mislukt, geen zin in een poging 2, dat wordt creatief koken met restjes vandaag
Vind ik wel, het zijn nog steeds verschrikkelijke mensen namelijk, dus ik kan het niet begrijpen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Frag_adder het volgende:
zo raar is dat toch niet? ik kan nu ook een heel stuk volwassener omgaan met mensen die ik niet moest op de middelbare.
deeg is bij mij eigenlijk altijd te elastisch en plakkerig, geen idee wat ik fout doe want ik volg t recept toch echt, maar ik krijg het nooit uitgerold want het rolt zichzelf weer opquote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat zonde! Wat is er mis gegaan? Misschien kun je 't nog redden??
Hier vanavond ook/wel pizza met een volkorenbodem naar recept van peter Reinhart, 'soaker' en 'biga' staan te werken, straks de rest van 't deeg afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |